Сторінка медсестри
Пашкуляк Яна Олександрівна,
сестра медична-реабілітолог
Ранкова коригуюча гімнастика ( Молодша спец.група)
Пальчикова гімнастика з олівцями
Лікувальна гімнастика при порушенні постави. ( Старша спец. група)
Коригуюча гімнастика після сну ( Середня спец. група)
ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ № 39 «ЖУРАВЛИК»
КОМБІНОВАНОГО ТИПУ
НАКАЗ
27.08.2024 р. м.Ужгород № 160
Про створення комісії громадського контролю з організації харчуванню у ЗДО №39 на 2024-2025н. р.
Відповідно до законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про повну загальну середню освіту», Норм та порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України 24.03.2021 №305(зі змінами), Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 №298/227, Вимог щодо розробки впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), затверджених наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 №590 (зі змінами), Санітарно регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерство охорони здоров’я України 25.09.2020 № 2205 (зі змінами) Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України 24.03.2016 № 234 (зі змінами), з метою організації повноцінного харчування та поліпшення становище дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей, дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування, дітей вимушених переселенців, дітей батьки яких є учасниками АТО.
НАКАЗУЮ:
- Затвердити Положення про комісію громадського контролю за якістю харчування. (Додаток 1).
- Створити комісію з громадського контролю за якістю харчування в ЗДО в складі:
-Голова комісії : Рижак Н.І.- вихователь ЗДО
-Члени комісії:
Кухта Мирослава –голова БК
Карпенко Мирослава- група «Колобок»
Репетило Анастасія – група «Гномик»
Роман Юлія – група «Теремок»
Бейреш Юлюдвик- група «Сонечко»
Рибакова Вікторія –група «Білочка»
Мачужак Таїсія – група «Малюк»
Майор Зоряна – група «Дюймовочка»
Майданець Людмила –група «Чебурашка»
Гофман Олена- група « Буратіно»
Левчак Тетяна – група «Оленка»
Булина Тімея – група « Веселка»
Корчинська Вікторія – група «Червона шапочка»
- Голові комісії Рижак Н.І.:
- Здійснювати роботу відповідно до Положення про комісію з громадського контролю за якістю харчування.
Упродовж року
- Скласти план роботи і затвердити на засіданні комісії.(Додаток 2)
- Провести перше засіданню комісії, розподілити обов’язки між її членами.
- Обов’язки щодо загального управління роботою комісії громадського контролю за якістю харчування і контролю за нею покласти на вихователя Гутич О.І.
- Югас В.С. –діловоду ЗДО розмістити цей наказ на сайт ЗДО.
- Контроль за виконання наказу залишаю за собою.
Директор Ольга ФУЧКО
Додаток 1
До наказу ЗДО №39
27.08.2024р. №160
ПОЛОЖЕННЯ
Про комісію громадського контролю за якістю харчування
Громадський контроль – це організаційно оформлена діяльність громадян України з контролю за відповідністю діяльності об’єктів громадського контролю нормам Конституції України, законів України, інших актів законодавства та за дотриманням ними державної дисципліни.
Об’єктами громадського контролю є підприємства, установи, організації, їх посадові особи, які здійснюють організацію харчування вихованців у навчальних закладах незалежно від підпорядкування, типів і форм власності.
- Комісія громадського контролю за якістю харчування (далі – Комісія), утворюється при навчальному закладі з метою здійснення контролю за організацією повноцінного збалансованого харчування, роботою харчоблоку, організацією постачання продуктів харчування.
- Комісія є дорадчим органом.
- У своїй діяльності Комісія керується Конституцією України, законами України, нормативно-правовими актами міністерства освіти і науки України, Державними санітарними правилами і нормами влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу ДСанПіН 5.5.2.008-01, розпорядженнями та наказами управління освіти ,наказами Ужгородської міської Ради.
- Завдання комісії:
4.1. Контролювати роботу ЗДО харчоблока;
4.2. Активно сприяти покращенню обслуговування дітей та співробітників;
забезпеченню належних умов харчування та зниження рівня кишково-шлункових захворювань серед дітей та співробітників.
- Робота Комісії полягає в тому, щоб виявляти недоліки у діяльності робітників харчоблоку і активно допомагати їх усуненню, вносити пропозиції на розгляд адміністрації школи та вимагати усунення вказаних недоліків.
- Комісія громадського контролю звітує про свою роботу на засіданнях Ради закладу.
- Основною формою роботи Комісії є засідання, які проводяться у міру необхідності, але не менш ніж один раз на півріччя.
- Рекомендації Комісії приймаються колегіально, більшістю голосів від загальної кількості присутніх членів Комісії.
- Рекомендації Комісії оформляються протоколами, які підписуються головою Комісії та її відповідальним секретарем.
Пам’ятка громадського контролера по перевірці харчоблоку
- Перевірка меню та правильності калькуляції приготовлених страв.
- Контролер повинен вимагати, щоб на кухні на видному місці вивішувалося меню, найменування страв.
- Необхідно напередодні ознайомитися з меню, калькуляцією, накладною, вияснити: чи входять до меню страви, які користуються великим попитом і потурбуватися, щоб ці страви готувалися згідно норм грошових та натуральних.
- Під час огляду відпускання страв контролер повинен прослідкувати, щоб проливною масою, а другі страви перед подачею зважувалися. Вага порції вказується в меню і вона повинна відповідати нормі виходу готової продукції, установленої для кожної страви у збірнику розкладів.
- У кухні на видному місці біля роздачі повинні бути виставлені розміряні за вагою контрольні порції страв на день.
Перевірка роботи кухні
Громадський контролер зобов’язаний:
- Перевірити вчасне отримання та доставку в кухню та склад продуктів і готових страв, а також наявність установленого запасу продуктів у необхідному асортименті.
2 Слідкувати за наявністю необхідного асортименту страв, добиваючись необхідного щоденного приготування різноманітних виробів.
- Слідкувати за правильністю зберігання у коморах і підсобних приміщеннях їдальні, за дотриманням установлених строків реалізації продуктів, що швидко псуються.
- Перевіряти правильність закладки продуктів у котла, вихід готової продукції, слідкувати за якістю приготовленої їжі, а також за тим, щоб на роздачу надходила така ж кількість порцій, яка була приготовлена; контролювати правильність ваги відпущеної продукції.
- Слідкувати, щоб в їдальні вчасно вивішувалося меню з зазначенням кожної страви, ваги закладки продуктів і ціни.
- Перевіряти дотримання в кухні правильності калькуляції приготовлених страв, чи всі продукти, вказані у калькуляції, закладені при приготуванні їжі, чи не порушуються установлені ціни на продукти, а також націнки на сировину.
- Перевірити дотримання в кухні правил санітарії, вчасне миття котлів та посуду, санітарний стан підсобних приміщень.
- При виявленні недоліків у роботі кухні та порушенні правил торгівлі контролери складають відповідні акти та приймають міри щодо усунення виявлених недоліків.
Додаток 2 До наказу ЗДО №39 27.08.2024р. №160
План роботи комісії з громадського контролю за організацією харчування
ЗДО № 39 «Журавлик»
на 2024-2025 н.р.
№ |
Контроль |
Дата проведення |
Час проведення |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
Жовтень |
|||||
1. |
контроль за якість продуктів харчування |
22.10.2024 |
11:00 |
КГК |
|
Листопад |
|||||
1. |
Контроль за якість продуктів харчування |
13.11.2024 |
13:00 |
КГК |
|
2. |
Забезпечення груп кухонного посудом |
29.11.2024 |
14:00 |
КГК |
|
Грудень |
|||||
1. |
Контроль за якість продуктів харчування |
10.12.2024 |
13:00 |
КГК |
|
2. |
Забезпечення харчоблоку обладнанням, посудом, кухонними інвентарем , спецодягом, маркування та використання за призначенням |
20.12.2024 |
14:00 |
КГК |
|
Січень |
|||||
1. |
Контроль за якість продуктів харчування |
17.01.2025 |
13:00 |
КГК |
|
2. |
Організація харчування на групах |
31.01.2024 |
15:45-16:00 13:00-14:00 |
|
|
Лютий |
|||||
1. |
Контроль за якість продуктів харчування |
19.02.2025 |
13:00 |
КГК |
|
Березень |
|||||
1. |
Контроль за якість продуктів |
20.03.2025 |
14:00 |
КГК |
|
2. |
Організація харчування на групах |
27.03.2025 |
8:30-9:00 |
КГК |
|
Квітень |
|||||
1. |
Забезпечення груп кухонними і столовими обладнанням |
10.04.2025 |
13:00 |
КГК |
|
Травень |
|||||
1. |
Контроль за якість продуктів харчування |
13.05.2025 |
14:00 |
КГК |
|
Правильна постава-як її підтримувати?
Плоскостопість у дітей: профілактика і застереження
- Уряд затвердив нові норми та порядок організації харчування у закладах освіти (постанова КМУ від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»).Такі зміни прийняті, з метою: врегулювання організації харчування дітей з огляду на принципи здорового харчування, приведення енергетичної цінності раціону, структури харчування до Норм фізіологічних потреб населення в основних харчових речовинах і енергії. https://document.vobu.ua/doc/5682
-
Харчові алергени
-
ХАРЧУВАННЯ ПРИ СИНДРОМІ ПОРУШЕННЯ УВАГИ ТА АКТИВНОСТІ: ЩО ЇСТИ ТА ЧОГО УНИКАТИ
-
ШКІДЛИВО ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ’Я: ДО ЧОГО МОЖУТЬ ПРИЗВЕСТИ ПОГАНІ ХАРЧОВІ ЗВИЧКИ
Поради для батьків
- Пам’ятка для батьків, дитина яких уперше піде до дитячого садка
-
Розбився термометр. Що робити?
-
Що необхідно знати про температуру?
-
Організація харчування дітей в ЗДО
-
План заходів профілактики гепатиту А
-
Заходи профілактики ротавірусної інфекції в закладі дошкільної освіти
-
План заходів щодо профілактики отруєння грибами
-
Організація та проведення протиепідемічних заходів у закладі дошкільної освіти
-
Рекомендації щодо загартовування дітей в літній період
-
План оздоровлення на 2022-2023 н.р.
-
План посилення заходів з профілактики гострих кишкових та харчових отруєнь
-
Літнє оздоровлення дошкільників: як створити оптимальні умови в ЗДО
-
План заходів профілактики гострих респіраторних вірусних інфекцій та грипу
-
Психологічні проблеми харчування у дітей
-
Інформаційний бюлетень
-
Документи для прийому дитини до закладу дошкільної освіти
