Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

24.05.2022р.Вівторок. СНІДАНОК:Каша кукурудзяна з сиром твердим.Молоко кип'ячене.Банани свіжі натуральні. . ОБІД:Борщ буряковий.Хліб житній.Плов з м'ясом.Капуста цвітна підсмажена в яйці.Компот із суміші сухофруктів. . . .. ВЕЧЕРЯ: Риба запечена в духовій шафі(філе хека).Хліб житній.Макарони відварені.Морква тушкована з чорнослимом.Чай з лимоном. .

 “Червона Шапочка”  старша логопедична спецгрупа №1

        L23      

 

 Стець Ганна Петрівна      Ємельянова Людмила Олегівна   Пуйко Ганна Іванівна

          вихователь                             вчитель-логопед                                  вихователь 

         Шимоня Оксана Олександрівна, помічник вихователя

Використання коректурних таблиць К.Крутій та Н.Гавриш в мовленнєвому розвитку дітей. вихователь Стець Г.П.

КОРЕКЦІЙНА ТА ОСВІТНЯ РОБОТА

В ГРУПІ СПЕЦПРИЗНАЧЕННЯ – ЛОГОПЕДИЧНІЙ

(для дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком  мовлення)

         З 1994 р. в дошкільному навчальному закладі № 39 діє  одна група спецпризначення – логопедична для дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення.

Логопедична група спеціалізується на виправленні мовленнєвих вад у дітей дошкільного віку.

З вересня 2014 року група укомплектована дітьми  на основі направлень обласної психолого-медико-педагогічної комісії.

Корекційну  та навчально-виховну роботу в групі спеціального призначення – логопедичній  проводять два вихователі та вчитель-логопед за Програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» та «Програмою навчання дітей з недорозвитком фонематичної будови мови», розробленою науковими співробітниками сектора логопедії НІІ та дефектолгії АПНСРСР, автори Г.А. Каше, Т.Б. Філічова, «Орієнтовний план корекційно-відновлювальної роботи з дітьми з фонетико-фонематичними порушеннями мовлення», розроблений колективом логопедів дошкільних закладів м. Білої Церкви. Ж-л «Палітра педагога» № 3, 2002 р. Творчо використовують матеріали, що друкуються в журналах «Дошкільне виховання», «Палітра педагога», «Дошкільний навчальний заклад», Методична скарбничка вихователя”

Перше логопедичне заняття проводить вчитель-логопед, на якому робота спрямована на розвиток фонематичного слуху, фонематичного сприймання та корекцію мовлення. Звичайно таке заняття починається з розвитку м’язів  дрібної моторики (пальчикові вправи) та вправ з артикуляційним апаратом (вправи з язиком). Далі дітям дають завдання для загального розвитку та засвоєння програмових завдань відповідної групи.

Крім фронтальних занять по логопедії проводяться підгрупові та індивідуальні заняття, на яких в основному проводиться робота над розвитком артикуляційного апарату, постановкою звуків та розвитком слухового сприймання.

Один раз на тиждень логопед працює в другу зміну (проводить індивідуальні та підгрупові заняття, роботу з батьками). Вихователь у першу зміну проводить організовані навчально-пізнавальні види діяльності (з пізнавального розвитку, логіко-математичного розвитку, соціально-морального, художньо-естетичного – малювання, ліплення, аплікація).

Планування навчальної та корекційної роботи проводять спільно вихователі групи з вчителем-логопедом. Логопед надає консультативно-методичну допомогу вихователям групи, музичному керівнику, батькам. Із дітьми,  які того потребують, працює практичний психолог дошкільного закладу. Паралельно із роботою по корекції мовлення, проводяться ряд оздоровчо-загартовуючих процедур:

– приймання заспокійливого чаю;

– щоденна гігієнічна гімнастика після сну;

– полоскання горла розчином солі після полуденку;

– приймання часника та цибулі перед обідом (в осінньо-зимовий період);

– піші переходи за межі ЗДО.

Всі працівники логопедичної групи створили  спокійний, плавний темп перебування дітей у групі, в перерві між заняттями та під час самостійних ігор дітям рекомендуються спокійні ігри :

– настільні;

– ігри на розвиток моторики пальців (плетіння кісок з ниток, стрічок, шнурування черевичків, сорочок, розмальовування, виготовлення виробів із природного матеріалу  (насіння), нанизування намистинок, ґудзиків …).

Дані ігри є важливим фактором у вихованні, бо усувають перевтому та збудження дітей.

Рекомендації вихователів щодо роботи з дітьми в карантинний період

Спільний проект вихователів, дітей та батьків Про безпеку дбаємо – здоровими зростаємо

Презентація групи Червона шапочка

РОЗПОРЯДОК  ДНЯ   старша  спецгрупа  з 01.01.2022р.

Режимні процеси

Група

 

 

Прийом, температурний скринінг, огляд, ігри

 

7.30-8.25

Ранкова гімнастика

 

8.25-8.35

Підготовка до сніданку.Гігієнічні процедури

 

8.35-8.45

Сніданок

 

8.45-9.05

Підготовка до заняття, ігри

 

9.05-9.10

Заняття 1                                      

 

9.10-9.35

Заняття 2                                       

 

9.45-10.10

 

 

10.20-10.45

Підготовка до прогулянки, прогулянка

 

10.10\10.45\-12.00

Повернення з прогулянки,гігієнічні процедури

 

12.00-12.10

 Обід

 

12.10-12.40

Підготовка до сну. Сон

 

12.40-14.40

Підйом,температурний скринінг, загартовуючі процедури, гімнастика

 

14.40-15.00

Інд. заняття, розваги , СХД, праця , ігри                    

 

15.00-15.50

Гігієнічні процедури, підготовка до вечері

 

15.50-16.00

Вечеря

 

16.00-16.20

Прогулянка. Ігри. Повернення додому

 

16.20-17.30

РОЗПОРЯДОК ДНЯ             на період карантину

старша спец. група   2021\2022 н.р.


 Тижневий розподіл групових занять в старшій  спецгрупі №1 «Червона шапочка »
     2021 / 2022 н.р.

Понеділок
  1. Логопедичне
  2. Формування початкових математичних уявлень
  1. Музичне   
Вівторок
  1. Логопедичне
  2. Комплексне Художня література + Зображувальна  діяльність

       3.Фізкультура 11.30

1,3 тижд. музичні розваги 

Середа

1.Предметне Формування початкових математичних уявлень. 

2. Зображувальна діяльність

3. Музичне 

1-й тиждень фіз.розваги 

Логопед. в 2-гу половину дня

Четвер

       1.Логопедичне

  1. Комплексне Ознайомлення з довкіллям (природою) + зображувальна діяльність
  2. Узагальнююче  з блоку  з використанням інтегрованої  зображувальної діяльності
П’ятниця
  1. Логопедичне

      2.Ознайомлення з природою

       3.Фізкультура  10.20

               

Червона Шапочка

Наша фотогалерея

No Comments »