Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

П'ЯТНИЦЯ 25.09.20.СНІДАНОК: Суп молочний пшеничний, булка з маслом і твердим сиром, кава з молоком ОБІД: Суп квасолевий, хліб, біфштекс натуральний, рис відкидний з маслом, салат моркв'яний, напій ПОЛУДЕНОК: Молоко, печиво ВЕЧЕРЯ: Омлет натуральний, хліб, макарони з маслом, буряк відварний,чай

 “Червона Шапочка”  старша логопедична спецгрупа №1

        L23      

 

 Стець Ганна Петрівна      Ємельянова Людмила Олегівна   Пуйко Ганна Іванівна

          вихователь                             вчитель-логопед                                  вихователь 

         Шимоня Оксана Олександрівна, помічник вихователя

Використання коректурних таблиць К.Крутій та Н.Гавриш в мовленнєвому розвитку дітей. вихователь Стець Г.П.

КОРЕКЦІЙНА ТА ОСВІТНЯ РОБОТА

В ГРУПІ СПЕЦПРИЗНАЧЕННЯ – ЛОГОПЕДИЧНІЙ

(для дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком  мовлення)

         З 1994 р. в дошкільному навчальному закладі № 39 діє  одна група спецпризначення – логопедична для дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення.

Логопедична група спеціалізується на виправленні мовленнєвих вад у дітей дошкільного віку.

З вересня 2014 року група укомплектована дітьми  на основі направлень обласної психолого-медико-педагогічної комісії.

Корекційну  та навчально-виховну роботу в групі спеціального призначення – логопедичній  проводять два вихователі та вчитель-логопед за Програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» та «Програмою навчання дітей з недорозвитком фонематичної будови мови», розробленою науковими співробітниками сектора логопедії НІІ та дефектолгії АПНСРСР, автори Г.А. Каше, Т.Б. Філічова, «Орієнтовний план корекційно-відновлювальної роботи з дітьми з фонетико-фонематичними порушеннями мовлення», розроблений колективом логопедів дошкільних закладів м. Білої Церкви. Ж-л «Палітра педагога» № 3, 2002 р. Творчо використовують матеріали, що друкуються в журналах «Дошкільне виховання», «Палітра педагога», «Дошкільний навчальний заклад», Методична скарбничка вихователя”

Перше логопедичне заняття проводить вчитель-логопед, на якому робота спрямована на розвиток фонематичного слуху, фонематичного сприймання та корекцію мовлення. Звичайно таке заняття починається з розвитку м’язів  дрібної моторики (пальчикові вправи) та вправ з артикуляційним апаратом (вправи з язиком). Далі дітям дають завдання для загального розвитку та засвоєння програмових завдань відповідної групи.

Крім фронтальних занять по логопедії проводяться підгрупові та індивідуальні заняття, на яких в основному проводиться робота над розвитком артикуляційного апарату, постановкою звуків та розвитком слухового сприймання.

Один раз на тиждень логопед працює в другу зміну (проводить індивідуальні та підгрупові заняття, роботу з батьками). Вихователь у першу зміну проводить організовані навчально-пізнавальні види діяльності (з пізнавального розвитку, логіко-математичного розвитку, соціально-морального, художньо-естетичного – малювання, ліплення, аплікація).

Планування навчальної та корекційної роботи проводять спільно вихователі групи з вчителем-логопедом. Логопед надає консультативно-методичну допомогу вихователям групи, музичному керівнику, батькам. Із дітьми,  які того потребують, працює практичний психолог дошкільного закладу. Паралельно із роботою по корекції мовлення, проводяться ряд оздоровчо-загартовуючих процедур:

– приймання заспокійливого чаю;

– щоденна гігієнічна гімнастика після сну;

– полоскання горла розчином солі після полуденку;

– приймання часника та цибулі перед обідом (в осінньо-зимовий період);

– піші переходи за межі ДНЗ.

Всі працівники логопедичної групи створили  спокійний, плавний темп перебування дітей у групі, в перерві між заняттями та під час самостійних ігор дітям рекомендуються спокійні ігри :

– настільні;

– ігри на розвиток моторики пальців (плетіння кісок з ниток, стрічок, шнурування черевичків, сорочок, розмальовування, виготовлення виробів із природного матеріалу  (насіння), нанизування намистинок, ґудзиків …).

Дані ігри є важливим фактором у вихованні, бо усувають перевтому та збудження дітей.

Рекомендації вихователів щодо роботи з дітьми в карантинний період

Спільний проект вихователів, дітей та батьків Про безпеку дбаємо – здоровими зростаємо

Презентація групи Червона шапочка

РОЗПОРЯДОК ДНЯ    на період карантину СОVІD-19

група «Червона шапочка» старша  

  орієнтовний розподіл часу
Зустріч дітей на ігровому майданчику ізольовано від інших груп, огляд, температурний скринінг 7:30—8:35
Ранкова гімнастика на свіжому повітрі 8:35—8:45
Вхід до групового приміщення зі збереженням дистанції з іншими групами 8:45—8:50
Проведення культурно-гігієнічних процедур 8:50—8:55
Підготовка до сніданку, сніданок 8:55—9:10
Заняття 9:10-9:35

 

9:40-10:05

10:10-10:30

Підготовка до прогулянки. Вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами 10:00—10:10    \ 10.30\
Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні та сонячні процедури (усі активності проводяться ізольовано від інших груп) 10:10\35\—11:20
Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами 11:20—12:30
Проведення культурно-гігієнічних процедур 11:30—11:40
Температурний скринінг 11:40—11:45
Підготовка до обіду, обід 12:00—12:25
Проведення культурно-гігієнічних процедур 12:25—12:30
Підготовка до сну, сон 12:30—14:30
Поступовий (у міру пробудження дітей) підйом, за гартувальні процедури, ігри 14:30—14:45
Температурний скринінг 14:45—14:55
Проведення культурно-гігієнічних процедур 14:55—15:05
Полуденок 15.05-15.20

 

 

Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами 15.20-15.25
Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність за власним вибором, спостере-ження (усі активності прово-дяться ізольовано від інших груп) 15.25-16.20
Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами 16.20-16.25
Проведення культурно-гігієнічних процедур 16.25-16.30
Підготовка до вечері, вечеря 16:30—16:50
Температурний скринінг 16.50-17.00
Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами                          Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому 17:10—17:30

 

Орієнтовний тижневий розподіл групових занять в старшій  спецгрупі №1  «Червона шапочка »      2020 / 2021 н.р.

Понеділок
  1. Логопедичне
  2. Предметне  Зображувальна діяльність
  1. Музичне   10.10
Вівторок
  1. Логопедичне
  2. Комплексне Художня література + Зображувальна  діяльність

       3.Фізкультура 10.45

Середа

1.Предметне Формування початкових математичних уявлень. 

2.Музичне   11.25

3.Предметне    Зображувальна діяльність  


Логопед. в 2-гу половину дня

Четвер

       1.Логопедичне

  1. Комплексне Ознайомлення з довкіллям (природою) + зображувальна діяльність

              Фіз.розваги 4т.            15.40

П’ятниця
  1. Логопедичне

      2.Предметне

1т. Валеологія \1-ша п’ятн.\

2т.Культура мовл. спілкув. заняття\

3т.Узагальнення з теми  з використанням інтегр. зобр.д-ті

4т.Підготовка руки дитини до письма

 3.Фізкультура  10.45

          Муз.розваги  3т. 15.20      

Червона Шапочка

Наша фотогалерея

No Comments »