Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

ВІВТОРОК 21.09.2021 СНІДАНОК: Суп молочний вівсяний з маслом вершковим, булочка з маслом вершковим і твердим сиром, кавовий напій. ОБІД: Розсольник зі сметаною, хліб, біфштекс натуральний, горохове пюре з маслом вершковим, яслі/дієта- картопляне пюре з маслом вершковим, буряк тушений з цибулею, компот. ПОЛУДЕНОК: Молоко кип'ячене, булочка з маком. ВЕЧЕРЯ: Сарделька відварна, хліб, картопляне пюре з маслом вершковим, салат із свіжих овочів, чай.

 “Червона Шапочка”  старша логопедична спецгрупа №1

        L23      

 

 Стець Ганна Петрівна      Ємельянова Людмила Олегівна   Пуйко Ганна Іванівна

          вихователь                             вчитель-логопед                                  вихователь 

         Шимоня Оксана Олександрівна, помічник вихователя

Використання коректурних таблиць К.Крутій та Н.Гавриш в мовленнєвому розвитку дітей. вихователь Стець Г.П.

КОРЕКЦІЙНА ТА ОСВІТНЯ РОБОТА

В ГРУПІ СПЕЦПРИЗНАЧЕННЯ – ЛОГОПЕДИЧНІЙ

(для дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком  мовлення)

         З 1994 р. в дошкільному навчальному закладі № 39 діє  одна група спецпризначення – логопедична для дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення.

Логопедична група спеціалізується на виправленні мовленнєвих вад у дітей дошкільного віку.

З вересня 2014 року група укомплектована дітьми  на основі направлень обласної психолого-медико-педагогічної комісії.

Корекційну  та навчально-виховну роботу в групі спеціального призначення – логопедичній  проводять два вихователі та вчитель-логопед за Програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» та «Програмою навчання дітей з недорозвитком фонематичної будови мови», розробленою науковими співробітниками сектора логопедії НІІ та дефектолгії АПНСРСР, автори Г.А. Каше, Т.Б. Філічова, «Орієнтовний план корекційно-відновлювальної роботи з дітьми з фонетико-фонематичними порушеннями мовлення», розроблений колективом логопедів дошкільних закладів м. Білої Церкви. Ж-л «Палітра педагога» № 3, 2002 р. Творчо використовують матеріали, що друкуються в журналах «Дошкільне виховання», «Палітра педагога», «Дошкільний навчальний заклад», Методична скарбничка вихователя”

Перше логопедичне заняття проводить вчитель-логопед, на якому робота спрямована на розвиток фонематичного слуху, фонематичного сприймання та корекцію мовлення. Звичайно таке заняття починається з розвитку м’язів  дрібної моторики (пальчикові вправи) та вправ з артикуляційним апаратом (вправи з язиком). Далі дітям дають завдання для загального розвитку та засвоєння програмових завдань відповідної групи.

Крім фронтальних занять по логопедії проводяться підгрупові та індивідуальні заняття, на яких в основному проводиться робота над розвитком артикуляційного апарату, постановкою звуків та розвитком слухового сприймання.

Один раз на тиждень логопед працює в другу зміну (проводить індивідуальні та підгрупові заняття, роботу з батьками). Вихователь у першу зміну проводить організовані навчально-пізнавальні види діяльності (з пізнавального розвитку, логіко-математичного розвитку, соціально-морального, художньо-естетичного – малювання, ліплення, аплікація).

Планування навчальної та корекційної роботи проводять спільно вихователі групи з вчителем-логопедом. Логопед надає консультативно-методичну допомогу вихователям групи, музичному керівнику, батькам. Із дітьми,  які того потребують, працює практичний психолог дошкільного закладу. Паралельно із роботою по корекції мовлення, проводяться ряд оздоровчо-загартовуючих процедур:

– приймання заспокійливого чаю;

– щоденна гігієнічна гімнастика після сну;

– полоскання горла розчином солі після полуденку;

– приймання часника та цибулі перед обідом (в осінньо-зимовий період);

– піші переходи за межі ЗДО.

Всі працівники логопедичної групи створили  спокійний, плавний темп перебування дітей у групі, в перерві між заняттями та під час самостійних ігор дітям рекомендуються спокійні ігри :

– настільні;

– ігри на розвиток моторики пальців (плетіння кісок з ниток, стрічок, шнурування черевичків, сорочок, розмальовування, виготовлення виробів із природного матеріалу  (насіння), нанизування намистинок, ґудзиків …).

Дані ігри є важливим фактором у вихованні, бо усувають перевтому та збудження дітей.

Рекомендації вихователів щодо роботи з дітьми в карантинний період

Спільний проект вихователів, дітей та батьків Про безпеку дбаємо – здоровими зростаємо

Презентація групи Червона шапочка

РОЗПОРЯДОК ДНЯ             на період карантину

старша спец. група   2021\2022 н.р.

 

орієнтовний розподіл часу

Зустріч дітей на ігровому майданчику ізольовано від інших груп, огляд, температурний скринінг

7:30—8:25

Ранкова гімнастика на свіжому повітрі

8:25—8:35

Вхід до групового приміщення зі збереженням дистанції з іншими групами

8:35—8:40

Проведення культурно-гігієнічних процедур

8:408:45

Підготовка до сніданку, сніданок

8:45—9:05

Проведення культурно-гігієнічних процедур, ігри

9.05—9:10

Заняття

9:10—9:35

9:40-10:05

10:10-10:30

Підготовка до прогулянки. Вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами

10:0510:15

Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні та сонячні процедури (усі активності проводяться ізольовано від інших груп)

10:15—11:35

Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами

11:35—12:45

Проведення культурно-гігієнічних процедур Температурний скринінг

11:45—12:00

Підготовка до обіду, обід

12:00—12:25

Проведення культурно-гігієнічних процедур

12:25—12:30

Підготовка до сну, сон

12:30—14:30

Поступовий (у міру пробудження дітей) підйом, за гартувальні процедури. Температурний скринінг

14:30—14:45

Проведення культурно-гігієнічних процедур

14:45—15:00

Полуденок

15.00-15.10

Заняття, розваги ( за сприятливої погоди – на майданчику)

15:10-15:35

Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність за власним вибором, спостереження (усі активності проводяться ізольовано від інших груп)

15:35 ( 15.10) –16:20

Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами

16:20-16:25

Проведення культурно-гігієнічних процедур

16:25-16:35

Підготовка до вечері, вечеря

16:35—16:50

Температурний скринінг

16:50-17:00

Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами                          Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому

17:00—17:30

 

 

 


 Тижневий розподіл групових занять в старшій  спецгрупі №1 «Червона шапочка »
     2021 / 2022 н.р.

Понеділок
  1. Логопедичне
  2. Предметне  Зображувальна діяльність
  1. Музичне   
Вівторок
  1. Логопедичне
  2. Комплексне Художня література + Зображувальна  діяльність

       3.Фізкультура 11.20

1,3 тижд. музичні розваги 

Середа

1.Предметне Формування початкових математичних уявлень. 

2. Зображувальна діяльність

3. Музичне 

1-й тиждень фіз.розваги 

Логопед. в 2-гу половину дня

Четвер

       1.Логопедичне

  1. Комплексне Ознайомлення з довкіллям (природою) + зображувальна діяльність
П’ятниця
  1. Логопедичне

      2.Предметне

1т. Валеологія \1-ша п’ятн.\

2т. Культура мовленнєвого  спілкування

3т. Узагальнююче  з теми  з використанням інтегрованої  зображувальної діяльності

4т. Підготовка руки дитини до письма

 3.Фізкультура  10.10

               

Червона Шапочка

Наша фотогалерея

No Comments »