Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

ПОНЕДІЛОК 11.11.19.СНІДАНОК: Суп молочний вермішелевий, булка з маслом, чай з лимоном ОБІД: Вітамінний салат. Суп квасолевий, хліб, гуляш із курячих стегон, картопляне пюре з маслом, салат з моркви, компот ПОЛУДЕНОК: Кава з молоком, булка з повидлом ВЕЧЕРЯ: Каша пшоняна з маслом, сирники творожні, узвар із сухофрутів
image_pdfimage_print

 “Червона Шапочка”  старша логопедична спецгрупа №1

 

        L23      

 Стець Ганна Петрівна      Ємельянова Людмила Олегівна   Пуйко Ганна Іванівна

          вихователь                             вчитель-логопед                                  вихователь 

 

         Шимоня Оксана Олександрівна, помічник вихователя

 

Використання коректурних таблиць К.Крутій та Н.Гавриш в мовленнєвому розвитку дітей. вихователь Стець Г.П.

 

 

 

КОРЕКЦІЙНА ТА ОСВІТНЯ РОБОТА

В ГРУПІ СПЕЦПРИЗНАЧЕННЯ – ЛОГОПЕДИЧНІЙ

(для дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком  мовлення)

         З 1994 р. в дошкільному навчальному закладі № 39 діє  одна група спецпризначення – логопедична для дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення.

Логопедична група спеціалізується на виправленні мовленнєвих вад у дітей дошкільного віку.

З вересня 2014 року група укомплектована дітьми  на основі направлень обласної психолого-медико-педагогічної комісії.

Корекційну  та навчально-виховну роботу в групі спеціального призначення – логопедичній  проводять два вихователі та вчитель-логопед за Програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» та «Програмою навчання дітей з недорозвитком фонематичної будови мови», розробленою науковими співробітниками сектора логопедії НІІ та дефектолгії АПНСРСР, автори Г.А. Каше, Т.Б. Філічова, «Орієнтовний план корекційно-відновлювальної роботи з дітьми з фонетико-фонематичними порушеннями мовлення», розроблений колективом логопедів дошкільних закладів м. Білої Церкви. Ж-л «Палітра педагога» № 3, 2002 р. Творчо використовують матеріали, що друкуються в журналах «Дошкільне виховання», «Палітра педагога», «Дошкільний навчальний заклад», Методична скарбничка вихователя”

Перше логопедичне заняття проводить вчитель-логопед, на якому робота спрямована на розвиток фонематичного слуху, фонематичного сприймання та корекцію мовлення. Звичайно таке заняття починається з розвитку м’язів  дрібної моторики (пальчикові вправи) та вправ з артикуляційним апаратом (вправи з язиком). Далі дітям дають завдання для загального розвитку та засвоєння програмових завдань відповідної групи.

Крім фронтальних занять по логопедії проводяться підгрупові та індивідуальні заняття, на яких в основному проводиться робота над розвитком артикуляційного апарату, постановкою звуків та розвитком слухового сприймання.

Один раз на тиждень логопед працює в другу зміну (проводить індивідуальні та підгрупові заняття, роботу з батьками). Вихователь у першу зміну проводить організовані навчально-пізнавальні види діяльності (з пізнавального розвитку, логіко-математичного розвитку, соціально-морального, художньо-естетичного – малювання, ліплення, аплікація).

Планування навчальної та корекційної роботи проводять спільно вихователі групи з вчителем-логопедом. Логопед надає консультативно-методичну допомогу вихователям групи, музичному керівнику, батькам. Із дітьми,  які того потребують, працює практичний психолог дошкільного закладу. Паралельно із роботою по корекції мовлення, проводяться ряд оздоровчо-загартовуючих процедур:

– приймання заспокійливого чаю;

– щоденна гігієнічна гімнастика після сну;

– полоскання горла розчином солі після полуденку;

– приймання часника та цибулі перед обідом (в осінньо-зимовий період);

– піші переходи за межі ДНЗ.

Всі працівники логопедичної групи створили  спокійний, плавний темп перебування дітей у групі, в перерві між заняттями та під час самостійних ігор дітям рекомендуються спокійні ігри :

– настільні;

– ігри на розвиток моторики пальців (плетіння кісок з ниток, стрічок, шнурування черевичків, сорочок, розмальовування, виготовлення виробів із природного матеріалу  (насіння), нанизування намистинок, ґудзиків …).

Дані ігри є важливим фактором у вихованні, бо усувають перевтому та збудження дітей.

 

Спільний проект вихователів, дітей та батьків Про безпеку дбаємо – здоровими зростаємо

Презентація групи Червона шапочка

 

РОЗПОДІЛ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ

ЛОГОПЕДИЧНОЇ СПЕЦГРУПИ №1 ” Червона шапочка”на 2019 – 2020 н.р.

Понеділок 1. Лог. Логопедичне
2. Вих. Зображувальна діяльність
3. Фізкультура
Вівторок 1. Лог. Навчання елементів грамоти
2. Вих. Підг.руки дитини до письма
3.Музичне 11.30                                                                      Плавання 9.45
Середа 1. Вих. Формування початкових математичних понять
2. Художня література + Зображувальна діяльнсть         \ комплексне\
Логопед. в 2-гу половину дня
Четвер 1. Лог. Логопедичне
2. Ознайомлення з природою\довкіллям+ Зображувальна діяльність \комплексне\
3.Музичне 11.30                                                                      Плавання 10.25
П’ятниця 1. Лог. Логопедичне
2. Вих.  Предметне:   1тижд. Валеологія    2,3 тижд. Культура мовленнєвого спілкування    4 тижд..Узагальнююче з теми блоку \ з використанням інтегр.зображ. діяльності\ 3. Фізкультура  11.30

 

ОРГАНІЗАЦІЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ

СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Ранковий прийом дітей (за сприятливих погодних умов – на вулиці), огляд, ігрова та самостійна діяльність за вибором дітей, індивідуальна робота з дітьми, спілкування 7.30 – 8.30
Ранкова гімнастика 8.30 – 8.40
Підготовка до сніданку, сніданок 8.40 – 9.00
Ігри, підготовка до організованої навчально-пізнавальної діяльності 9.00 – 9.10
Організована навчально-пізнавальна діяльність дітей 9.10 – 10.35
1 заняття 9.10 – 9.35
2 заняття 9.40 – 10.05
3 заняття 10.10 – 10.35
Підготовка до прогулянки, прогулянка 10.35 – 11.50
Повернення з прогулянки, підготовка до обіду 11.50 – 12.00
Обід 12.00 – 12.30
Підготовка до сну, сон 12.30 – 14.30
Поступовий підйом, гігієнічна гімнастика після сну, оздоровчі процедури 14.30 – 14.45
Полуденок 14.45 – 15.00
Самостійна ігрова діяльність за вибором дітей, індивідуальна робота, розваги, праця, СХД 15.00 – 15.30
Підготовка до прогулянки, прогулянка 15.30 – 16.20
Повернення з прогулянки, підготовка до вечері 16.20 – 16.30
Вечеря 16.30 – 16.50
Ігрова діяльність дітей, індивідуальна робота з дітьми (вечірня прогулянка за сприятливих погодних умов), повернення додому 16.50 – 17.30

 

 

Червона Шапочка

Наша фотогалерея

No Comments »