Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

30.09.2022р.П'ятниця.СНІДАНОК:Каша кукурудзяна з маслом вершковим.Млинці.Молоко кип'ячене.Фрукти свіжі (виноград). . ОБІД:Розсольник.Хліб цільнозерновий.М'ясний рулет(з курятини та яловичини)Горохове пюре.Яслі-Картопляне пюре.Буряк,тушкований з цибулею.Компот із свіжих фруктів(слив). . . .. ВЕЧЕРЯ:Риба запечена в духовій шафі.Хліб цільнозерновий.Салат "Полонинський".Макарони відварні.Чай трав'яний.Груші. .

 “Червона Шапочка”  старша логопедична спецгрупа №1

        L23      Портфоліо Пуйко Г.І.

 

 Стець Ганна Петрівна      Ємельянова Людмила Олегівна   Пуйко Ганна Іванівна

          вихователь                             вчитель-логопед                                  вихователь 

       

Янцо Мирослава Юріївна , помічник вихователя

Використання коректурних таблиць К.Крутій та Н.Гавриш в мовленнєвому розвитку дітей. вихователь Стець Г.П

Проєкт Робота дітей за програмою Дошкільтам -освіта для сталого розвитку 

 

КОРЕКЦІЙНА ТА ОСВІТНЯ РОБОТА

В ГРУПІ СПЕЦПРИЗНАЧЕННЯ – ЛОГОПЕДИЧНІЙ

(для дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком  мовлення)

         З 1994 р. в дошкільному навчальному закладі № 39 діє  одна група спецпризначення – логопедична для дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення.

Логопедична група спеціалізується на виправленні мовленнєвих вад у дітей дошкільного віку.

З вересня 2014 року група укомплектована дітьми  на основі направлень обласної психолого-медико-педагогічної комісії.

Корекційну  та навчально-виховну роботу в групі спеціального призначення – логопедичній  проводять два вихователі та вчитель-логопед за Програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» та «Програмою навчання дітей з недорозвитком фонематичної будови мови», розробленою науковими співробітниками сектора логопедії НІІ та дефектолгії АПНСРСР, автори Г.А. Каше, Т.Б. Філічова, «Орієнтовний план корекційно-відновлювальної роботи з дітьми з фонетико-фонематичними порушеннями мовлення», розроблений колективом логопедів дошкільних закладів м. Білої Церкви. Ж-л «Палітра педагога» № 3, 2002 р. Творчо використовують матеріали, що друкуються в журналах «Дошкільне виховання», «Палітра педагога», «Дошкільний навчальний заклад», Методична скарбничка вихователя”

Перше логопедичне заняття проводить вчитель-логопед, на якому робота спрямована на розвиток фонематичного слуху, фонематичного сприймання та корекцію мовлення. Звичайно таке заняття починається з розвитку м’язів  дрібної моторики (пальчикові вправи) та вправ з артикуляційним апаратом (вправи з язиком). Далі дітям дають завдання для загального розвитку та засвоєння програмових завдань відповідної групи.

Крім фронтальних занять по логопедії проводяться підгрупові та індивідуальні заняття, на яких в основному проводиться робота над розвитком артикуляційного апарату, постановкою звуків та розвитком слухового сприймання.

Один раз на тиждень логопед працює в другу зміну (проводить індивідуальні та підгрупові заняття, роботу з батьками). Вихователь у першу зміну проводить організовані навчально-пізнавальні види діяльності (з пізнавального розвитку, логіко-математичного розвитку, соціально-морального, художньо-естетичного – малювання, ліплення, аплікація).

Планування навчальної та корекційної роботи проводять спільно вихователі групи з вчителем-логопедом. Логопед надає консультативно-методичну допомогу вихователям групи, музичному керівнику, батькам. Із дітьми,  які того потребують, працює практичний психолог дошкільного закладу. Паралельно із роботою по корекції мовлення, проводяться ряд оздоровчо-загартовуючих процедур:

– приймання заспокійливого чаю;

– щоденна гігієнічна гімнастика після сну;

– полоскання горла розчином солі після полуденку;

– приймання часника та цибулі перед обідом (в осінньо-зимовий період);

– піші переходи за межі ЗДО.

Всі працівники логопедичної групи створили  спокійний, плавний темп перебування дітей у групі, в перерві між заняттями та під час самостійних ігор дітям рекомендуються спокійні ігри :

– настільні;

– ігри на розвиток моторики пальців (плетіння кісок з ниток, стрічок, шнурування черевичків, сорочок, розмальовування, виготовлення виробів із природного матеріалу  (насіння), нанизування намистинок, ґудзиків …).

Дані ігри є важливим фактором у вихованні, бо усувають перевтому та збудження дітей.

Рекомендації вихователів щодо роботи з дітьми в карантинний період

Спільний проект вихователів, дітей та батьків Про безпеку дбаємо – здоровими зростаємо

Презентація групи Червона шапочка

 

РОЗПОРЯДОК ДНЯ  ДЛЯ ДІТЕЙ СТАРШОЇ  СПЕЦГРУПИ

на  2022 / 2023 н.р.

 Діяльність дітей   впродовж дня

             ч а с

Зустріч дітей, огляд, ігри ( в літній період на ігровому майданчику

7:30-8:25

Ранкова гімнастика ( в літній період на свіжому повітрі)

8:25-8:35

Повернення в групове приміщення, підготовка до сніданку

8:35- 8.45

СНІДАНОК

8:45-9:05

Проведення культурно-гігієнічних процедур, ігри

9:05 – 9:10

ЗАНЯТТЯ

                 1-ше

                 2-ге

                 3-тє

 

9:10-9:35

9:45-10:10

10:20-10:45

Підготовка до прогулянки.

10:45-10:50

Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні та сонячні процедури

10:15(10:55)-12:10

 

Повернення з прогулянки . Проведення культурно-гігієнічних процедур

12:10-12:20

ОБІД

12:20-12:50

СОН

12:50-14:50

Поступовий (у міру пробудження дітей) підйом, культурно-гігієнічні та загартувальні процедури

14:50-15:00

Розваги, підгрупові та індивідуальні заняття , ігри , гурткова робота

15:00-16:10

Проведення культурно-гігієнічних процедур

16:10-16:20

Підготовка до вечері, вечеря

16:20-16:45

Підготовка до прогулянки,  прогулянка    Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому

       16:45-17:30


 Тижневий розподіл групових занять в старшій  спецгрупі №1 «Червона шапочка »
     2022 / 2023 н.р.

Понеділок
  1. Логопедичне
  2. Художньо-продуктивна діяльність3.Музичне    11.40
Вівторок
  1. Логопедичне                                                                  2 Ознайомлення з соціумом+ художньо-продуктивна діяльність

    3.Фізкультура 11.40

Середа

1.Логіко-математичний розвиток

2. Художньо-мовленнєве   

3. Музичне 

 

Логопед. в 2-гу половину дня

Четвер

       1.Логопедичне

 2. Художньо-продуктивна діяльність

3.Фізкультура   на прогулянці

П’ятниця
  1. Логопедичне

      2.Ознайомлення з природнтм довкіллям

   Узагальнююче з викор. інтегрованої художньо-продуктивної діяльності  або культура мовленнєво го спілкування                 

3. Фізкультура 11.40

       

               

Червона Шапочка

Наша фотогалерея

No Comments »