Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Дошкільний навчальний заклад № 39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської області

П'ЯТНИЦЯ 15.12.2017 - СНІДАНОК: Каша манна з маслом, булка з маслом, чай ОБІД: Суп гороховий з грінками, домашнє " жаркое", булка, буряк відварний, компот ПОЛУДЕНОК: Сік фруктовий, булка ВЕЧЕРЯ: Рибна котлета, макарони з маслом, булка, чай
image_pdfimage_print

Машкара Магдалина Михайлівна
вихователь-методист
Освіта:
повна вища.
Назва закладу, рік закінчення: Ровенський державний педагогічний інститут, 1982 р., Мукачівське педагогічне училище, 1973 р.
Спеціальність: «Педагогіка і психологія (дошкільна)».
Кваліфікація: викладач дошкільної педагогіки і психології, методист по дошкільному вихованню.
Працює в ДНЗ № 39: 10 січня 2012 р.
Педагогічний стаж: 41 рік.
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії», «старший вихователь».
Педагогічне кредо: «Відноситися до людей так, як хочеш щоб вони до тебе відносились».
Проблемне питання: «Використання інтерактивних методів в роботі з  педагогічними працівниками закладу дошкільної освіти».
Державні та відомчі нагороди: знак «Відмінник освіти України» від 2002 р.
Почесна грамота Міністерства освіти і науки України, 2004 р. Грамота Закарпатської державної адміністрації, 2000 р. Грамота управління освіти і науки Закарпатської обласної державної адміністрації. Грамота управління освіти Ужгородської міської ради. Диплом управління освіти Ужгородської міської ради за перемогу в освітянській премії «Педагогічне сяйво» 2006 р. Грамота Управління освіти Ужгородської міської ради 2016 р.

 

Методичний кабінет дошкільного закладу – це “скарбничка традицій” дошкільного закладу і творча педагогічна майстерня, де кожен педагог отримує практичну допомогу в організації роботи з дітьми.

У методичному кабінеті зберігаються такі матеріали для роботи з педагогічним колективом, батьками:

  • річний план роботи ДНЗ;
  • методичні рекомендації щодо організації різних видів діяльності в закладі дошкільної освіти;
  • дидактичні посібники за Базовою програмою «Українське дошкілля»;
  • науково-методична література та підшивки періодичних педагогічних видань;
  • матеріали передового педагогічного досвіду закладу дошкільної освіти № 39;
  • зразки декоративно-прикладного мистецтва та інших жанрів мистецтва;
  • матеріли на допомогу вихователям із проведення різних форм роботи з дітьми;
  • конспекти показових занять \інтегрованих, комплексних,тематичних ,предметних,домінантних \ систематизованих за віковим  принципом, сценарії свят, взірці унаочнення;
  • графіки проведення методичних заходів із педагогічними працівниками;
  • план індивідуальних і колективних форм методичної роботи;
  • перспективний план курсової перепідготовки, матеріали атестації педагогічних працівників;
  • картотека педагогічного досвіду, освітніх технологій;
  • картотека нормативних документів про дошкільну освіту;
  • банк даних про педагогічних працівників (проблемні питання педагогів, портфоліо кожного педагога, якісний склад педагогічних кадрів);
  • каталоги :
  • – методичної літератури,
  • – періодики,
  • – дидактичних картин,
  • -дитячої художньої літератури,
  • -театрів та театральних посібників, які є в закладі дошкільної освіти \ в групах,музичній залі,методичному кабінеті\,
  • – дидактичних ігор,  які є в закладі дошкільної освіти \ в групах,музичній залі\,
  • – презентацій для дітей;
  • аудіо-, відеотека заходів, що проводяться в закладі дошкільної освіти;
  • презентації для дітей для використання на заняттях з різних освітніх ліній розвитку дітей;
  • виставка новинок методичної літератури, перспективного досвіду педагогів;
  • інформаційні матеріали для проведення різних форм роботи з батьками;
  • інформаційні куточки: «Педагогічний вісник ДНЗ», де висвітлюються завдання педагогічного колективу, форми методичної роботи, завдання для самоосвіти педагогів, відповідно до річного плану ДНЗ; «Атестаційний куточок», «Готуємось до педради».

Методичний кабінет нашого закладу – це живий організм, який живе, функціонує, розвивається, змінюється, поповнюється. Всі матеріали кабінету є об’єктами постійного користування.

 

.     Розвиток партнерських стосунків між всіма учасниками освітньо – виховного процесу в дошкільному навчальному закладі.                             .     Формування комунікативно – мовленнєвої та мовної компетентності дошкільників .

.     Забезпечення умов для збереження оптимального рухового режиму,  загартування та зміцнення здоров’я дітей, використовуючи сучасні         методи в дошкільному навчальному закладі  та в сім’ї.

.      Формування пізнавальної активності дітей через організацію експериментально-дослідницької діяльності .                                                           .      Виховання у дітей дошкільного віку навичок толерантних взаємостосунків з оточуючими.

 

 

No Comments »