Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

29.11.2022р.Вівторок.СНІДАНОК:Омлет.Каша ячна в'язка.Хліб цільнозерновий.Чай трав'яний. . ОБІД:Суп із сочевиці з м'ясною фрикаделькою.Хліб цільнозерновий.Оладки курячі.Макарони відварні.Капуста тушкована квашена.Компот із свіжоморожених фруктів і ягід. . . .. ВЕЧЕРЯ:Гомбовці із кисломолочного сиру в солодких сухарях.Сік фруктовий. .

Машкара Магдалина Михайлівна
вихователь-методист
Освіта:
повна вища.
Назва закладу, рік закінчення: Ровенський державний педагогічний інститут, 1982 р., Мукачівське педагогічне училище, 1973 р.
Спеціальність: «Педагогіка і психологія (дошкільна)».
Кваліфікація: викладач дошкільної педагогіки і психології, методист по дошкільному вихованню.
Працює в ЗДО № 39:  з серпня 1994 р.
Педагогічний стаж: 43 роки.
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії», «старший вихователь».
Педагогічне кредо: «Відноситися до людей так, як хочеш щоб вони до тебе відносились».
Проблемне питання: «Використання інтерактивних методів в роботі з  педагогічними працівниками закладу дошкільної освіти».
Державні та відомчі нагороди: знак «Відмінник освіти України» від 2002 р.
Почесна грамота Міністерства освіти і науки України, 2004 р. Грамота Закарпатської державної адміністрації, 2000 р. Грамота управління освіти і науки Закарпатської обласної державної адміністрації. Грамота управління освіти Ужгородської міської ради. Диплом управління освіти Ужгородської міської ради за перемогу в освітянській премії «Педагогічне сяйво» 2006 р. Грамота Управління освіти Ужгородської міської ради 2016 р

Портфоліо Машкари М.М.


Методичний кабінет закладу дошкільної освіти за
 – це “скарбничка традицій” дошкільного закладу і творча педагогічна майстерня, де кожен педагог отримує практичну допомогу в організації роботи з дітьми.

У методичному кабінеті зберігаються такі матеріали для роботи з педагогічним колективом, батьками:

  • річний план роботи ЗДО;
  • методичні рекомендації щодо організації різних видів діяльності в закладі дошкільної освіти;
  • дидактичні посібники за Базовою програмою «Українське дошкілля»;
  • методична література та підшивки періодичних педагогічних видань;
  • матеріали передового педагогічного досвіду закладу дошкільної освіти № 39;
  • зразки декоративно-прикладного мистецтва та інших жанрів мистецтва;
  • матеріали на допомогу вихователям із проведення різних форм роботи з дітьми;
  • конспекти показових занять \інтегрованих, комплексних,тематичних ,предметних,домінантних \ систематизованих за віковим  принципом, сценарії свят, взірці унаочнення;
  • графіки проведення методичних заходів із педагогічними працівниками;
  • план індивідуальних і колективних форм методичної роботи;
  • перспективний план курсової перепідготовки, матеріали атестації педагогічних працівників;
  • картотека педагогічного досвіду, освітніх технологій;
  • картотека нормативних документів про дошкільну освіту;
  • банк даних про педагогічних працівників (проблемні питання педагогів, портфоліо кожного педагога, якісний склад педагогічних кадрів);
  • каталоги :
  • – методичної літератури,
  • – періодики,
  • – дидактичних картин,
  • -дитячої художньої літератури,
  • -театрів та театральних посібників, які є в закладі дошкільної освіти \ в групах,музичній залі,методичному кабінеті\,
  • – дидактичних ігор,  які є в закладі дошкільної освіти \ в групах,музичній залі\,
  • – презентацій для дітей;
  • аудіо-, відеотека заходів, що проводяться в закладі дошкільної освіти;
  • презентації для дітей для використання на заняттях з різних освітніх ліній розвитку дітей;
  • виставка новинок методичної літератури, перспективного досвіду педагогів;
  • інформаційні матеріали для проведення різних форм роботи з батьками;
  • інформаційні куточки: «Педагогічний вісник ЗДО», де висвітлюються завдання педагогічного колективу, форми методичної роботи, завдання для самоосвіти педагогів, відповідно до річного плану ДНЗ; «Атестаційний куточок», «Готуємось до педради».

Методичний кабінет нашого закладу – це живий організм, який живе, функціонує, розвивається, змінюється, поповнюється. Всі матеріали кабінету є об’єктами постійного користування.

  • Завдання закладу дошкільної освіти в 2022\2023 н.р.

    1. Продовжити розбудову внутрішньої системи забезпечення якості освіти ЗДО №39 «Журавлик» , напрям «Фахова діяльність педагогічних працівників».
    2. Посилити роботу з національно-патріотичного виховання з усіма членами освітнього процесу ЗДО.
    3.  Оптимізувати роботу зрозвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку задопомогою інноваційних методів навчання.
    4. Сприяти набуттю мистецько-творчої компетентності дитини через її участь у художньо-продуктивній, музичній, театральній діяльності.
    5. Зміцнювати здоров’я дітей шляхом комплексного використання різноманітних здоров’язберігаючих технологій, активних форм і методів формування здоров’язберігаючої компетентності дошкільників.
  • Методична тема «Формувати стійку мотивацію педагогів до самоосвітньої та творчої діяльності в умовах запровадження Базового компоненту дошкільної освіти та оновленого змісту освітнього процесу і викликів сьогодення.»
  • Організація освітнього процесу у  2022-2023н.р.

  • Організація осв.процесу у ЗДО №39 у 2021-2022 н.р.
    Пріоритети освітньої роботи ЗДО в 2019-2020 н р.

  • Пріоритети організації освітнього процесу в 2020-2021 н.р.

  • Фестиваль-інновацій у групах ЗДО №39

No Comments »