Старша група №1 “Малюк”
Вихователі : Ситар Надія Андріївна
Гутич Ольга Іванівна
помічник вихователя Лазорик Мар’яна Юріївна
Проєкт Робота дітей за програмою “Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку”
Наш девіз: «Ми кмітливі і розумні».
Пріоритетним напрям роботи у групі – мовленєвий розвиток дошкільнят.
Основні завдання :
– розвивати мовленєвий слух та моторику артикуляційного апарату;
– виробляти чітку дикцію під час вимови звуків;
– вчити користуватися засобами інтонаційної виразності;
– збагачувати словник новими словами;
– вчити культури мовлення;
– вчити узгоджувати іменники з прикметниками вроді та числі;
– вчити правильно будувати прості, поширені речення із сполучниками;
– вчити дитину вести діалог, розвивати уміння слухати і розуміти мовлення звернене до неї, вступати в розмову і підтримувати її, відповідати на запитання і самому запитувати, пояснювати;
– розвивати зв’язне монологічне мовлення ;
– вчити розповідати за добре знайомою картиною,поступово переходячи від простого переліку зображення предметів до зв’язної розповіді;
– створювати ситуації які б вимагали від дитини короткого пояснення.
У роботі використовуємо заняття, дидактичні ігри, прислів`я, приказки потішки, пальчикові ігри.
У групі створено розвивальне середовище. Висловлюємо щиру подяку батькам за активну участь в оформленні куточків сюжетно-рольових ігор: «Ферма», «Кухня», «Магазин», «Лікарня».
У групі зібрано та виготовлено естетичний роздатковий, демонстраційний матеріал, дидактичні ігри за розділами програми «Українське дошкілля». Оформлено фотостенд «Життя малят».
Рекомендації вихователів щодо роботи з дітьми в карантинний період
Використання технології “Розвиваючі ігри Нікітіна” в роботі з дітьми, вихователь Ситар Н.А.
Спільний проект вихователів, дітей та батьків Я, ми, родина, Україна
РОЗПОРЯДОК ДНЯ ДЛЯ ДІТЕЙ СТАРШОЇ ГРУПИ
на 2022 / 2023 н.р.
Діяльність дітей впродовж дня |
ч а с |
Зустріч дітей, огляд, ігри ( в літній період на ігровому майданчику |
7:00-8:25 |
Ранкова гімнастика ( в літній період на свіжому повітрі) |
8:25-8:35 |
Повернення в групове приміщення, підготовка до сніданку |
8:35- 8.45 |
СНІДАНОК |
8:45-9:05 |
Проведення культурно-гігієнічних процедур, ігри |
9:05 – 9:10 |
ЗАНЯТТЯ 1-ше 2-ге 3-тє |
9:10-9:35 9:45-10:10 10:20-10:45 |
Підготовка до прогулянки. |
10:45-10:50 |
Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні та сонячні процедури |
10:15(10:55)-12:10
|
Повернення з прогулянки . Проведення культурно-гігієнічних процедур |
12:10-12:20 |
ОБІД |
12:20-12:50 |
СОН |
12:50-14:50 |
Поступовий (у міру пробудження дітей) підйом, культурно-гігієнічні та загартувальні процедури |
14:50-15:00 |
Розваги, підгрупові та індивідуальні заняття , ігри , гурткова робота |
15:00-16:10 |
Проведення культурно-гігієнічних процедур |
16:10-16:20 |
Підготовка до вечері, вечеря |
16:20-16:45 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка. Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому |
16:45-19:00 |
Тижневий розподіл групових занять
в старшій групі №1 « Малюк » 2022 / 2023 н.р.
дні тижня |
|
понеділок |
1.Комплексне Ознайомлення з соціумом+ Художньо-продуктивна діяльність 3.Фізкультура на прогулянці |
вівторок |
1.Музичне 2. Логіко-математичний розвиток 3. Розвиток мовлення \культура мовленнєвого спілкування
|
середа |
1. Розвиток мовлення 2. Художньо-продуктивна діяльність 3.Фізкультура 11.40 |
четвер |
1. Ознайомлення з природним довкіллям 2 .Художньо-продуктивна діяльність. 3.Музичне 11.40 |
п’ятниця |
1. Художньо-мовленнєве 3.Фізкультура Узагальнююче з викор. інтегрованої.художньо-продуктивної діяльності
|
