Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

02.06.2023р.П'ятниця.СНІДАНОК:Биточок рублений з курятини паровий.Хліб.Каша вівсяна в'язка.Лимонний напій. . ОБІД:Суп картопляний заправлений сметаною.Хліб житній.Плов з курячим м'ясом.Салат з моркви та яблук.Компот із свіжоморожених фруктів. . . .. ВЕЧЕРЯ:Рулет рибний.Хліб.Макарони відварні.Буряк шматочками.Узвар .

Старша  група №1 “Малюк”

Вихователі :  Ситар Надія Андріївна

Портфоліо Ситар Н.А. 

                      

Гутич Ольга Іванівна

                                                                                                     

         

 

помічник вихователя Лазорик Мар’яна Юріївна 

Проєкт Робота дітей за програмою “Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку”

Наш девіз: «Ми кмітливі і розумні».

 Пріоритетним напрям роботи у групі –  мовленєвий розвиток дошкільнят.

Основні завдання :

–          розвивати мовленєвий слух та моторику артикуляційного апарату;

–          виробляти чітку дикцію під час вимови звуків;

–          вчити користуватися засобами інтонаційної виразності;

–          збагачувати словник новими словами;

–          вчити культури мовлення;

–          вчити узгоджувати іменники з прикметниками вроді та числі;

–          вчити правильно будувати прості, поширені речення із сполучниками;

–          вчити дитину вести діалог, розвивати уміння слухати і розуміти мовлення  звернене до неї, вступати в розмову і підтримувати її, відповідати на запитання і самому запитувати, пояснювати;

–          розвивати зв’язне монологічне мовлення ;

–          вчити розповідати за добре знайомою картиною,поступово переходячи від простого переліку зображення предметів до зв’язної розповіді;

–          створювати ситуації які б вимагали від дитини короткого пояснення.

У роботі використовуємо заняття, дидактичні ігри, прислів`я, приказки потішки,  пальчикові ігри.

У групі створено розвивальне середовище. Висловлюємо щиру подяку батькам за активну участь в оформленні куточків сюжетно-рольових ігор: «Ферма», «Кухня», «Магазин», «Лікарня».

У групі зібрано та виготовлено естетичний роздатковий, демонстраційний матеріал, дидактичні ігри за розділами програми «Українське дошкілля». Оформлено фотостенд  «Життя малят».

Рекомендації вихователів щодо роботи з дітьми в карантинний період

Використання технології “Розвиваючі ігри Нікітіна” в роботі з дітьми, вихователь Ситар Н.А.

Спільний проект вихователів, дітей та батьків Я, ми, родина, Україна

Презентація групи “Малюк” 

РОЗПОРЯДОК ДНЯ  ДЛЯ ДІТЕЙ СТАРШОЇ ГРУПИ

на  2022 / 2023 н.р.

 Діяльність дітей   впродовж дня

             ч а с

Зустріч дітей, огляд, ігри ( в літній період на ігровому майданчику

7:00-8:25

Ранкова гімнастика ( в літній період на свіжому повітрі)

8:25-8:35

Повернення в групове приміщення, підготовка до сніданку

8:35- 8.45

СНІДАНОК

8:45-9:05

Проведення культурно-гігієнічних процедур, ігри

9:05 – 9:10

ЗАНЯТТЯ

                 1-ше

                 2-ге

                 3-тє

 

9:10-9:35

9:45-10:10

10:20-10:45

Підготовка до прогулянки.

10:45-10:50

Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні та сонячні процедури

10:15(10:55)-12:10

 

Повернення з прогулянки . Проведення культурно-гігієнічних процедур

12:10-12:20

ОБІД

12:20-12:50

СОН

12:50-14:50

Поступовий (у міру пробудження дітей) підйом, культурно-гігієнічні та загартувальні процедури

14:50-15:00

Розваги, підгрупові та індивідуальні заняття , ігри , гурткова робота

15:00-16:10

Проведення культурно-гігієнічних процедур

16:10-16:20

Підготовка до вечері, вечеря

16:20-16:45

Підготовка до прогулянки,  прогулянка.  Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому

16:45-19:00

Тижневий розподіл групових занять

в старшій  групі №1  « Малюк  » 2022 / 2023 н.р.

дні тижня

 

понеділок

1.Комплексне Ознайомлення з соціумом+ Художньо-продуктивна діяльність

3.Фізкультура   на прогулянці

вівторок

1.Музичне  

 2. Логіко-математичний розвиток

3. Розвиток мовлення \культура мовленнєвого спілкування                 

 

середа

1. Розвиток мовлення 

2. Художньо-продуктивна  діяльність

3.Фізкультура 11.40

четвер

1. Ознайомлення з природним довкіллям

2 .Художньо-продуктивна діяльність.

3.Музичне    11.40

п’ятниця

1. Художньо-мовленнєве

3.Фізкультура

Узагальнююче з викор. інтегрованої.художньо-продуктивної  діяльності  

 

 

   

Наша фотогалерея

No Comments »