Молодша група №1 “Малюк”
Вихователь Ситар Надія Андріївна
вихователь Домбровська Альона Віталіївна
помічник вихователя Лазорик Мар’яна Юріївна
Проєкт Робота дітей за програмою “Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку”
Наш девіз: «Ми кмітливі і розумні».
Пріоритетним напрям роботи у групі – мовленєвий розвиток дошкільнят.
Основні завдання :
– розвивати мовленєвий слух та моторику артикуляційного апарату;
– виробляти чітку дикцію під час вимови звуків;
– вчити користуватися засобами інтонаційної виразності;
– збагачувати словник новими словами;
– вчити культури мовлення;
– вчити узгоджувати іменники з прикметниками вроді та числі;
– вчити правильно будувати прості, поширені речення із сполучниками;
– вчити дитину вести діалог, розвивати уміння слухати і розуміти мовлення звернене до неї, вступати в розмову і підтримувати її, відповідати на запитання і самому запитувати, пояснювати;
– розвивати зв’язне монологічне мовлення ;
– вчити розповідати за добре знайомою картиною,поступово переходячи від простого переліку зображення предметів до зв’язної розповіді;
– створювати ситуації які б вимагали від дитини короткого пояснення.
У роботі використовуємо заняття, дидактичні ігри, прислів`я, приказки потішки, пальчикові ігри.
У групі створено розвивальне середовище. Висловлюємо щиру подяку батькам за активну участь в оформленні куточків сюжетно-рольових ігор: «Ферма», «Кухня», «Магазин», «Лікарня».
У групі зібрано та виготовлено естетичний роздатковий, демонстраційний матеріал, дидактичні ігри за розділами програми «Українське дошкілля». Оформлено фотостенд «Життя малят».
Рекомендації вихователів щодо роботи з дітьми в карантинний період
Використання технології “Розвиваючі ігри Нікітіна” в роботі з дітьми, вихователь Ситар Н.А.
Спільний проект вихователів, дітей та батьків Я, ми, родина, Україна
РОЗПОРЯДОК ДНЯ ДЛЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОЇ ГРУПИ
на 2023 / 2024 н.р.
Діяльність дітей впродовж дня |
ч а с |
Зустріч дітей, огляд, ігри ( в літній період на ігровому майданчику |
7:00-8:30 |
Ранкова гімнастика ( в літній період на свіжому повітрі) |
8:30-8:35 |
Повернення в групове приміщення, підготовка до сніданку |
8:35- 8.45 |
СНІДАНОК |
8:45-9:10 |
Проведення культурно-гігієнічних процедур, ігри |
9:10 – 9:20 |
ЗАНЯТТЯ 1-ше 2-ге 3-тє |
9:20-9:35 9:45-10:00
|
Підготовка до прогулянки. |
10:00-10:15 |
Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні та сонячні процедури |
10:15-11:50
|
Повернення з прогулянки . Проведення культурно-гігієнічних процедур |
11:50-12:10 |
ОБІД |
12:10-12:40 |
СОН |
12:40-14:40 |
Поступовий (у міру пробудження дітей) підйом, культурно-гігієнічні та загартувальні процедури |
14:40-15:00 |
Розваги, підгрупові та індивідуальні заняття , ігри , гурткова робота |
15:00-16:00 |
Проведення культурно-гігієнічних процедур |
16:00-16:10 |
Підготовка до вечері, вечеря |
16:10-16:30 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка. Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому |
16:30-19:00 |
