Молодша група №1 “Малюк”
Поковба Антоніна Ситар Надія Андріївна Іллівна вихователь вихователь
Пухляк Ганна Іванівна помічник вихователя
Наш девіз: «Ми кмітливі і розумні».
Пріоритетним напрям роботи у групі – мовленєвий розвиток дошкільнят.
Основні завдання :
– розвивати мовленєвий слух та моторику артикуляційного апарату;
– виробляти чітку дикцію під час вимови звуків;
– вчити користуватися засобами інтонаційної виразності;
– збагачувати словник новими словами;
– вчити культури мовлення;
– вчити узгоджувати іменники з прикметниками вроді та числі;
– вчити правильно будувати прості, поширені речення із сполучниками;
– вчити дитину вести діалог, розвивати уміння слухати і розуміти мовлення звернене до неї, вступати в розмову і підтримувати її, відповідати на запитання і самому запитувати, пояснювати;
– розвивати зв’язне монологічне мовлення ;
– вчити розповідати за добре знайомою картиною,поступово переходячи від простого переліку зображення предметів до зв’язної розповіді;
– створювати ситуації які б вимагали від дитини короткого пояснення.
У роботі використовуємо заняття, дидактичні ігри, прислів`я, приказки потішки, пальчикові ігри.
Нашу групу відвідують 32 дітей .
У групі створено розвивальне середовище. Висловлюємо щиру подяку батькам за активну участь в оформленні куточків сюжетно-рольових ігор: «Ферма», «Кухня», «Магазин», «Лікарня».
У групі зібрано та виготовлено естетичний роздатковий, демонстраційний матеріал, дидактичні ігри за розділами програми «Українське дошкілля». Оформлено фотостенд «Життя малят».
Діти, батьки, вихователі приймають активну участь у конкурсах, виставках: «Калейдоскоп країн – сусідів».
Виставка: Новорічна іграшка та ікебана «Різдвяна зіронька».
Рекомендації вихователів щодо роботи з дітьми в карантинний період
Використання технології “Розвиваючі ігри Нікітіна” в роботі з дітьми, вихователь Ситар Н.А.
Спільний проект вихователів, дітей та батьків Я, ми, родина, Україна
РОЗПОРЯДОК ДНЯ у дітей молодшої групи
на період карантину СОVІD-19
орієнтовний розподіл часу | |
Зустріч дітей на ігровому майданчику ізольовано від інших груп, огляд, температурний скринінг | 7:00—8:35 |
Ранкова гімнастика на свіжому повітрі | 8:35—8:45 |
Вхід до групового приміщення зі збереженням дистанції з іншими групами | 8:45—8:55 |
Проведення культурно-гігієнічних процедур | 8:55—9:00 |
Підготовка до сніданку, сніданок | 9:00—9:20 |
Заняття | 9:20—9:35
9:45 – 10:05
|
Підготовка до прогулянки. Вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами | 10:05—10:15 |
Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні та сонячні процедури (усі активності проводяться ізольовано від інших груп) | 10:15—11:10 |
Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами | 11:10—11:20 |
Проведення культурно-гігієнічних процедур | 11:20—11:30 |
Температурний скринінг | 11:30—11:40 |
Підготовка до обіду, обід | 11:40—12:15 |
Проведення культурно-гігієнічних процедур | 12:15—12:25 |
Підготовка до сну, сон | 12:25—14:30 |
Поступовий (у міру пробудження дітей) підйом, за гартувальні процедури, ігри,проведення культурно-гігієнічних процедур | 14:30—14:50 |
Температурний скринінг | 14:50—15:00 |
Полуденок | 15:00—15:15 |
Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами | 15:15-15:30 |
Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність за власним вибором, спостере-ження (усі активності прово-дяться ізольовано від інших груп) | 15:30-16:10 |
Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами | 16:10-16:15 |
Проведення культурно-гігієнічних процедур | 16:15 -16:25 |
Підготовка до вечері, вечеря | 16:25—16:50 |
Температурний скринінг | 16:50-17:00 |
Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому | 17:00—19:00 |
РОЗПОДІЛ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ
МОЛОДШОЇ ГРУПИ №1 ” Малюк” на 2020 – 2021 н.р.
дні тижня |
вид заняття |
час |
понеділок |
1. Комплексне Ознайомлення з довкіллям+зображувальна діяльність або Ознайомленняз природою+ зображувальна діяльність 2. Фізкультура |
9.20-9.35
15.35-15.50 |
вівторок |
1.Фізкультура
2.Комплексне Формування початкових математичних понять+ аплікація \конструювання музичні розваги 1-й тиждень |
9.20-9.35
9.45 – 10.05
15.25 |
середа |
1.Музичне
2.Предметне Мовленнєве спілкування
|
9.20-9.35
9.45- 10.00 |
четвер |
1. Комплексне Художня література + Зображувальна діяльність
2.Музичне |
9.20-9.40
15.30-15.45 |
п’ятниця |
1.Предметне 1 тиждень – валеологія 2 т.,- культура мовленнєвого спілкування 3,4 Художня література \ вивч.вірша або казка\ 2.Музичне |
9.20-9.35
9.45-10.00 |

