Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

19.03.2024р.Вівторок.СНІДАНОК:Макарони відварені з сиром твердим.Какао.Апельсини . ОБІД:Суп квасолевий.Хліб житній.Котлета натуральна(відбивна) з філе курки.Каша ячна в'язка.Буряк тушкований з цибулею. Компот із яблук та свіжоморожених фруктів. . . .. ВЕЧЕРЯ:Овочеве рагу.Хліб.Узвар.

Фізичний розвиток дітей в умовах  закладу дошкільної освіти 

Одне із основних завдань, визначених Законом України «Про дошкільну освіту» – збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я дитини.

У закладі дошкільної освіти № 39  створено умови для цілісного розвитку дитини. Колектив закладу використовує  здоров’язбережувальні та здоров’яформувальних технології, які реалізуються комплексно через створення безпечного розвивального  середовища, екологічно сприятливого життєвого простору, повноцінного медичного обслуговування, харчування, оптимізації рухового режиму, системного підходу до формування у дітей  ціннісного ставлення до власного здоров’я і мотивації щодо здорового способу життя, дотримання гармонійних, доброзичливих взаємин між педагогом та вихованцями, самими дітьми.

У процесі життєдіяльності дітей у ДДО використовується комплекс різних засобів: фізичні вправи (гімнастика, ігри, елементи спорту і туризму), природне середовище (повітря, сонце, вода), гігієнічні чинники (режим харчування, сну, занять і відпочинку, гігієна одягу, взуття, обладнання тощо).

Поряд з традиційними засобами фізичного виховання, оздоровлення дошкільників у практиці роботи нашого закладу знаходять місце інші, наприклад: фітбол-гімнастика – вправи з  використанням м’яча; стретчинг – система вправ, заснована на статичних розтягненнях м’язів тіла і хребта, яка дає змогу запобігати порушенню постави, має оздоровчий вплив на весь організм, допомагає активізувати його захисні сили.

У кожному груповому приміщенні створено осередок фізкультурно-оздоровлювальної активності (гімнастична стінка, куби, м’ячі, обручі, „стежка здоров’я”).

Особливої уваги надаємо використанню таких гігієнічних чинників, як сон і харчування дітей. Сон дітей організовуємо у належних гігієнічних умовах (окреме ліжко, не дуже м’яка постіль, чисте прохолодне повітря в приміщенні) у всі пори року. Тривалість денного сну для дітей визначається санітарними правилами і нормами.

Правильна організація харчування передбачає надходження в організм дитини необхідних харчових речовин у достатній кількості, правильного співвідношення  відповідно до фізіологічних потреб дитячого організму. Діти отримують харчування 4 рази на день (у літній період 5 разів на день). Обов’язково дотримуємося правил естетики харчування, виховання необхідних гігієнічних навичок, що   відповідають віку та рівню розвитку дітей.

З метою повноцінного фізичного розвитку дітей  заклад дошкільної освіти забезпечує проведення фізкультурно-оздоровчої роботи,  організацію рухової активності у повсякденному житті та проведення   занять з фізичної культури.

Фізкультурно-оздоровча робота включає такі форми: ранкова гімнастика, гімнастика після денного сну, фізкультурні хвилинки, паузи, загартувальні процедури.

Рухову активність у повсякденному житті  забезпечуємо організовуючи  рухливі ігри, фізичні вправи на прогулянках, походи за межі дошкільного закладу (дитячий туризм), фізкультурні свята і розваги, самостійна рухова діяльність, дні та тижні здоров’я, індивідуальна робота з фізичного виховання.

Заняття з фізичної культури проводяться двічі на тиждень у кожній віковій групі – це цілеспрямована та унормована форма організованої навчально-пізнавальної  діяльності, що має на меті  оптимізацію рухового режиму, формування та закріплення рухових умінь і навичок, розвиток фізичних якостей,  надання дітям спеціальних знань з фізичної культури.

Окрім занять з фізичної культури, у  закладі проводяться   заняття з плавання, що є унікальним засобом впливу на організм дитини, вдосконалення рухів, розвиток фізичної витривалості, самостійності, наполегливості тощо.

Робота закладу дошкільної освіти в цілому спрямовується на підтримку, збереження та розвиток здорового способу життя дошкільників, формування мотивації здорового способу життя. З огляду на це, дітей ознайомлюємо з  поняттями про гігієну тіла, гігієну діяльності; здоров’я і хвороби, зовнішність, тіло, основні органи, а також про статеву ідентифікацію та диференціацію, розвиток організму, безпеку організму та діяльності. Така робота проводиться в процесі всієї життєдіяльності дітей у  закладі.

 

 

No Comments »