Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Дошкільний навчальний заклад № 39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської області

П'ЯТНИЦЯ 19.01.2018 - СНІДАНОК: Ковбаса обжарена, суп молочний кукурудзяний, булка з маслом, чай ОБІД: Суп " білий" картопляний, хліб, плов з курячим м'ясом, сік фруктовий ПОЛУДЕНОК: Молоко, булка з повидлом ВЕЧЕРЯ: Макарони з маслом і твердим сиром, кава на молоці
image_pdfimage_print

Старша група №2 “Гномик”

                

Білас Наталя Василівна   Лобанич Катерина Василівна     Погоріляк Марія Іванівна

           вихователь                               вихователь                       помічник вихователя

 

Палаючим сонцем хай сяє

Проміння любові й добра!

І в серце дитини вливає    

Надію на світле життя.

Девіз групи:

«Журавлик» – садочок наш – це найвищий пілотаж.

Ну, а група «Гномик», наче рідний дім,

казочки читаєм, пісеньки співаєм.

А кожного ранку йдемо на зарядку,

Щоб здоровими були і до школи підросли».

Наші вихованці – це дітки старшої групи.

Діти ідуть до школи:

  • всебічно розвиненими;
  • з достатньо високим рівнем розвитку інтелекту;
  • з високим інтересом до всього нового;
  • з хорошим самоконтролем і самооцінкою;
  • впевнені і вірять у свої можливості.

Основна мета освітньо-виховної роботи в групі:

  1. Збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров‘я дитини.
  2. Виховання у дошкільнят любові до України, шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, праці, національних цінностей.
  3. Свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля.
  4. Формування всебічної особистості дитини, розвитку її творчих здібностей, набуття нею соціального досвіду.
  5. Створення кожній дитині рівних можливостей для здобуття дошкільної освіти.

 

Ми будемо дуже раді вітати Вашу дитину у нашій групі.

Отож, часу Ви не гайте – в нашу групу завітайте!

 

Спільний проект вихователів, дітей та батьків Вулиця мого дитинства

 Презентація групи Гномик

Гномик

Наша фотогалерея

No Comments »