Старша група №2 “Гномик”
Лобанич Запаринюк Чемерес
Катерина Василівна Мар’яна Михайлівна Наталія Володимирівна
вихователь вихователь помічник вихователя
Палаючим сонцем хай сяє
Проміння любові й добра!
І в серце дитини вливає
Надію на світле життя.
Девіз групи:
«Журавлик» – садочок наш – це найвищий пілотаж.
Ну, а група «Гномик», наче рідний дім,
казочки читаєм, пісеньки співаєм.
А кожного ранку йдемо на зарядку,
Щоб здоровими були і до школи підросли».
Наші вихованці – це дітки старшої групи.
Діти ідуть до школи:
- всебічно розвиненими;
- з достатньо високим рівнем розвитку інтелекту;
- з високим інтересом до всього нового;
- з хорошим самоконтролем і самооцінкою;
- впевнені і вірять у свої можливості.
Основна мета освітньо-виховної роботи в групі:
- Збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров‘я дитини.
- Виховання у дошкільнят любові до України, шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, праці, національних цінностей.
- Свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля.
- Формування всебічної особистості дитини, розвитку її творчих здібностей, набуття нею соціального досвіду.
- Створення кожній дитині рівних можливостей для здобуття дошкільної освіти.
Ми будемо дуже раді вітати Вашу дитину у нашій групі.
Отож, часу Ви не гайте – в нашу групу завітайте!
Рекомендації вихователів щодо роботи з дітьми в карантинний період
Використання ідей С.Русової в роботі з дошкільниками К.В.Лобанич
Запаринюк М.М. Інноваційні технології розвитку дитини через казку
Спільний проект вихователів, дітей та батьків Вулиця мого дитинства
Презентація групи Гномик
РОЗПОРЯДОК ДНЯ у дітей старшої групи
на період карантину СОVІD-19
орієнтовний розподіл часу | |
Зустріч дітей на ігровому майданчику ізольовано від інших груп, огляд, температурний скринінг | 7:00—8:35 |
Ранкова гімнастика на свіжому повітрі | 8:35—8:45 |
Вхід до групового приміщення зі збереженням дистанції з іншими групами | 8:45—8:50 |
Проведення культурно-гігієнічних процедур | 8:50—8:55 |
Підготовка до сніданку, сніданок | 8:55—9:10 |
Заняття | 9:10—9:35
9:40 – 10:05 10.10-10.30 |
Підготовка до прогулянки. Вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами | 10:05—10:15 |
Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні та сонячні процедури (усі активності проводяться ізольовано від інших груп) | 10:15—11:20 |
Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами | 11:20—11:30 |
Проведення культурно-гігієнічних процедур | 11:30—11:40 |
Температурний скринінг | 11:40—11:50 |
Підготовка до обіду, обід | 11:50—12:25 |
Проведення культурно-гігієнічних процедур | 12:25—12:30 |
Підготовка до сну, сон | 12:30—14:20 |
Поступовий (у міру пробудження дітей) підйом, за гартувальні процедури, ігри,проведення культурно-гігієнічних процедур | 14:20—14:45 |
Температурний скринінг | 14:45—14:55 |
Полуденок | 14.55-15.10 |
Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами | 15:10-15:20 |
Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність за власним вибором, спостере-ження (усі активності прово-дяться ізольовано від інших груп) | 15:20-16:20 |
Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами | 16:20-16:25 |
Проведення культурно-гігієнічних процедур | 16:25-16:35 |
Підготовка до вечері, вечеря | 16:35—16:50 |
Температурний скринінг | 16:50-17:00 |
Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому | 17:10—19:00 |
РОЗПОДІЛ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ
Орієнтовний тижневий розподіл групових занять в старшій групі №2 «Гномик » 2020 / 2021 н.р.
понеділок |
2. Музичне 11.25 |
Вівторок | 1.Комплексне Художня література + зображувальна діяльність
2.Фізкультура 10.15 |
Середа | Предметні заняття
1.Формування початкових матема- тичних уявлень 2. Зображувальна діяльність 3.Музичне 10.10 |
Четвер |
2.Фізкультура 10.45 |
П’ятниця | 1. Предметне 1-тижд. Валеологія 2 тижд. Культура мовленнєвого спілкування 3 тижд. підготовка руки дитини до письма 4 тижд.Узагальнююче з теми блоку \ з використанням інтегрованої зображувальної діяльності\ 2 т.- Фіз.розваги 16.00 |
