Старша група №3 “Теремок”
вихователь Некрилова Христина Анатоліївна
вихователь Стець помічник вихователя
Ганна Іванівна Гурзан Вікторія Юліївна
Краща в світі для діток,
Наша група «Теремок».
Ми тут підростаємо,
Танцюємо, співаємо.
В «Теремочку» нашому добре жить,
Між собою вміємо ми дружить.
У групі створене сучасне предметно-розвиваюче середовище для дітей старшого дошкільного віку. Ми використовуємо особистісно-орієнтовний підхід до дошкільнят, приділяємо особливу увагу сучасним підходам до виховання дошкільнят за програмою розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт», а також співпраці з батьками.
Ми наповнюємо життя малят різноманітними дитячими видами діяльності, які формують готовність до школи. Вихователі групи спонукають малюків до тієї форми діяльності, в якій можуть реалізуватися їх природні задатки, сприяють виявленню й становленню їх творчого начала.
Формуємо у малюків здатність та вміння розуміти навколишній світ і жити з ним в гармонії. Забезпечуємо гармонійний розвивально-корекційний режим життя вихованців, плідно працюємо над створенням в групі умов для експерементально-пошукової діяльності дітей.
Діти відвідують гурток з образотворчої діяльності «Кольорові мрії».
А також улюблений гурток хореографії, який діти залюбки відвідують.
Пріоритетом в роботі групи є доброзичливі дружні стосунки між усіма учасниками освітньо-виховного процесу.
Рекомендації вихователів щодо роботи з дітьми в карантинний період
Використання методики М.Мотнессорі в освітньому процесі групи “Теремок”
Спільний проект вихователів, дітей та батьків “Я і моя сім’я”
РОЗПОРЯДОК ДНЯ у дітей старшої групи
на період карантину СОVІD-19
орієнтовний розподіл часу | |
Зустріч дітей на ігровому майданчику ізольовано від інших груп, огляд, температурний скринінг | 7:00—8:35 |
Ранкова гімнастика на свіжому повітрі | 8:35—8:45 |
Вхід до групового приміщення зі збереженням дистанції з іншими групами | 8:45—8:50 |
Проведення культурно-гігієнічних процедур | 8:50—8:55 |
Підготовка до сніданку, сніданок | 8:55—9:10 |
Заняття | 9:10—9:35
9:40 – 10:05 10.10-10.30 |
Підготовка до прогулянки. Вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами | 10:05—10:15 |
Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні та сонячні процедури (усі активності проводяться ізольовано від інших груп) | 10:15—11:20 |
Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами | 11:20—11:30 |
Проведення культурно-гігієнічних процедур | 11:30—11:40 |
Температурний скринінг | 11:40—11:50 |
Підготовка до обіду, обід | 11:50—12:25 |
Проведення культурно-гігієнічних процедур | 12:25—12:30 |
Підготовка до сну, сон | 12:30—14:20 |
Поступовий (у міру пробудження дітей) підйом, за гартувальні процедури, ігри,проведення культурно-гігієнічних процедур | 14:20—14:45 |
Температурний скринінг | 14:45—14:55 |
Полуденок | 14.55-15.10 |
Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами | 15:10-15:20 |
Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність за власним вибором, спостере-ження (усі активності прово-дяться ізольовано від інших груп) | 15:20-16:20 |
Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами | 16:20-16:25 |
Проведення культурно-гігієнічних процедур | 16:25-16:35 |
Підготовка до вечері, вечеря | 16:35—16:50 |
Температурний скринінг | 16:50-17:00 |
Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому | 17:10—19:00 |
Орієнтовний тижневий розподіл групових занять в старшій групі №3 «ТЕРЕМОК » 2020 / 2021 н.р.
Понеділок | 1.Комплексне Художня література+ Зображувальна діяльність |
Вівторок | Предметні заняття1.Формування початкових математичних уявлень
2.Зображувальна діяльність 3.Музичне 11.25 |
Середа | 1.Комплексне Мовленнєве спілкування + грамота 2.Фізкультура 9.45 |
Четвер | 1.Комплексне Ознайомлення з довкіллям ( природою) + зображувальна діяльність 2..Музичне 9.40
1 т.- фіз.розваги 15.40 |
П’ятниця | 1.Предметне 1т. Валеологія \1-ша п’ятн.\ 2т.Культура мовл. спілкув. заняття\ 3т.Узаг.з теми з ви-кор.інтегр. зобр.д-ті 4т.Підготовка руки дитини до письма2.Фізкультура 9.45
Музичні розваги 4т. 15.20 |
