Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

ЧЕТВЕР 26.11.20.СНІДАНОК: Суп молочний вермішелевий, булка з маслом і твердим сиром, кава з молоком ОБІД: Суп з м'ясними фрикадельками, хліб, голубці з м'са та рису, компот із сухофруктів ПОЛУДЕНОК: Молоко, вафля ВЕЧЕРЯ: Омлет натуральний, картопляне пюре з маслом, хліб, томати мариновані, чай

“Білочка” спецгрупа №4 молодша

для дітей з вадами опорно-рухового апарату «сколіоз»

Девіз групи:

“Бережи своє здоров’я та люби свій рідний край.

Все життя своє зі спортом і навчанням поєднай”.

                   

Молнар Любов Василівна  Старикова Надія Рудольфівна   Малеш Оксана Василівна

           вихователь                                вихователь                         помічник вихователя

 

ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ

ГРУПИ СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ  № 4

У вересні 2014 року була сформована група молодшого дошкільного віку з діагнозом “сколіозна осанка”.

Основне завдання групи – профілактика та корекція порушень постави у дітей. З цією метою вихователями групи зібрано і вивчено великий теоретичний матеріал з даного питання (систематизований та класифікований). Опрацьовані методичні рекомендації для вихователів “Профілактика і корекція порушень постави і ступень у дітей дошкільного віку”. За основу взята програма “Будь здоровим, малюк!”, яка пропонується вихователям дошкільних груп, працюючих з дітьми, що мають порушення опорно-рухового апарату.

На протязі року робота в групі по формуванню правильної постави у дітей ведеться двома взаємопов’язаними шляхами: створення відповідних гігієнічних умов ( нормальне освітлення, систематичне провітрювання приміщень, меблі, які відповідають зростові дитини та ін.), та цілеспрямований педагогічний вплив, який передбачає постійний контроль дорослих за поставою дитини і широке застосування різноманітних засобів фізичної культури.

Формуючи поставу дітей, вчимо правильно сидіти за столом і на стільці, стояти, ходити і бігати.  У своїй роботі з дітьми використовуємо різні вправи:

  • вправи для хребта, сидячи за столом (звертаємо увагу на правильне дихання під час вправ: “Жабеня”, “Сердитий їжачок”, “Весела бджілка”, “Півник”, “Гудок пароходу”).
  • використовуємо вправи із палицею;
  • носіння торбинки з піском на голові (маса 500 гр.).

Головними засобами формування постави є гімнастичні вправи, що можна розподілити на три групи:

1) вправи для зміцнення “м’язового корсету” (загальнорозвиваючі вправи для рук, ніг, тулуба, живота);

2) вправи для формування правильної постави;

3) корегуючі вправи.

Вправи для формування правильної постави, профілактики плоскостопості та корегуючі вправи, які спрямовані на усунення вад опорно-рухового апарату дітей даної групи, виконуються під час  ранкової гімнастики, гігієнічної гімнастики після сну, фізкультхвилинок і занять з фізкультури. Вправи підібрані з урахуванням вікових особливостей дітей, їхньої фізичної підготовленості, стану порушень опорно-рухового апарату та відповідно до вимог програми.

Вся робота ведеться під систематичним лікарсько-педагогічним контролем (два рази на рік). Для оцінки ефективності проведеної роботи, проводиться тестування дітей три рази на рік (вересень, січень, травень).

Вихователі намагаються створити оптимальний руховий режим для дітей даної групи:

  • фізкультурні розваги (1-2 рази на місяць, 30-50 хв.);
  • фізкультурні свята (2-3- рази на рік, 1 год.);
  • дні здоров’я (1 раз на місяць);
  • піші переходи (1 раз на тиждень);
  • дитячий туризм за межі дитячого садочку (пішки, на санчатах…).

Ведеться робота  по загартуванню дітей:

  • прогулянки на свіжому повітрі;
  • ранковий прийом на вулиці (квітень – жовтень);
  • зарядка на свіжому повітрі (квітень – вересень);
  • повітряні сонячні ванни у теплу пору року;
  • водні процедури (ігри з водою);
  • ходіння босоніж на прогулянці (влітку – по траві і піску);
  • полоскання горла сольовим розчином (зимові місяці);
  • ополіскування рук до ліктя і обличчя холодною водою (влітку);
  • ароматерапія;
  • точковий масаж;
  • вживання в їжу цибулі та часнику (взимку);
  • кварцуван6ня групи, оброблення носової порожнини оксоциліновою маззю (в період епідемії грипу та ГРВІ);
  • формування культурно-гігієнічних навичок.

Медиками садочка проводиться лікувальний масаж (3 рази на рік), електрофорез (за призначенням лікаря).

Робота в групі ведеться у тісному контакті з батьками (батьківські збори, консультації, обговорення проблем зміцнення здоров’я і фізичного розвитку дітей).

Рекомендації вихователів щодо роботи з дітьми в карантинний період

Інновації в групі Білочка Старикова Н,Р.

Ігрові технології навчанняМолнар Л.В.

Спільний проект вихователів, дітей та батьків Народження вистави

Життя дітей в групі Білочка

 

РОЗПОРЯДОК ДНЯ  на період карантину СОVІD-19

група «Білочка» молодша  

 

орієнтовний розподіл часу

Зустріч дітей на ігровому майданчику ізольовано від інших груп, огляд, температурний скринінг

7:30—8:40

Ранкова гімнастика на свіжому повітрі

8:40—8:50

Вхід до групового приміщення зі збереженням дистанції з іншими групами

8:50—8:55

Проведення культурно-гігієнічних процедур

8:559:00

Підготовка до сніданку, сніданок

9:00—9:25

Заняття

9:20-9:35

9:45-10:00

Підготовка до прогулянки. Вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами

10:0010:15

Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні та сонячні процедури (усі активності проводяться ізольовано від інших груп)

10:15—11:15

Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами

11:15—11:25

Проведення культурно-гігієнічних процедур

11:25—11.35

Температурний скринінг

11:35—11:45

Підготовка до обіду, обід

11:45—12:15

Проведення культурно-гігієнічних процедур

12:15—12:25

Підготовка до сну, сон

12:25—14:40

Поступовий (у міру пробудження дітей) підйом, за гартувальні процедури, ігри

14:40—15:05

Температурний скринінг

15:05—15:15

Проведення культурно-гігієнічних процедур

15:15—15:25

Полуденок

15.25 – 15.40

Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами

15.40-15.50

Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність за власним вибором, спостереження (усі активності прово-дяться ізольовано від інших груп)

               15.50-16.15

Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами

16.10-16.15

Проведення культурно-гігієнічних процедур

16.15 -16.25

Підготовка до вечері, вечеря

16:25—16:50

Температурний скринінг

16.50-17.00

Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами                          Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому

17:15—17:30

 

 

РОЗПОДІЛ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ

Молодшої СПЕЦГРУПИ №4 “Білочка”” на 2020 – 2021 н.р.

Понеділок

      1.Інтегроване

      2.Фізкультура

       Музичні розваги  1-й тиждень 15.25  

Вівторок

          1.Інтегроване

Середа

         1.Інтегроване

         2. Музичне   15.30

Четвер

         1. Фізкультура 

         2. Інтегроване 

П’ятниця


          1. Музичне

           2. Інтегроване 

Былочка

Наша фотогалерея

No Comments »