Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

СЕРЕДА 23.10.19.СНІДАНОК: Суп молочний ячмінний, булка з маслом і твердим сиром, кавовий напій з молоком ОБІД: Бульйон курячий з вермішеллю, м'ясо куряче в сметанковій підливі, рис відкидний з маслом, хліб, салат з моркви, компот ПОЛУДЕНОК: Молоко, ватрушка з творогом ВЕЧЕРЯ: Суфле рибне, картопляне пюре з маслом, хліб, буряк відварний, чай
image_pdfimage_print

 

освітнеьо-виховний процес ДНЗ №39

 

Звіт роботи директора  ЗДО №39 «Журавлик»  Фучко О.М. за 2018-2019 н.р.

Розміщений по вул. П.Пестеля, 20 комбінованого типу, фізкультурно-оздоровчого профілю.

Свою діяльність здійснює згідно :

Статуту\затверджений рішенням Ужгородської міської ради 3128,від 11.10.2018р.;

Ліцензії на впровадження освітньої діяльності \ розпорядження голови Закарпатської обласної державної адміністрації №30 від 23.01.2019р.;

Наказів та листів МОН  України;

Програми розвитку ЗДО на 2018-2023років.;

Правил внутрішнього трудового розпорядку ЗДО;

Чинних освітніх програм, рекомендованих МОН  України;

Річного плану роботи та листів і наказів управління освіти Ужгородської міської ради.

За закладом дошкільної освіти №39 «Журавлик» закріплені наступні вулиці м.Ужгорода \ рішення Ужгородської міської ради №96 від 28.03.2018р.  :

Польова, Вузька, Франтішека Тихого, Павла Пестеля, Залізнична, Федеріка Шопена, Минайська, Петра Гулака-Артемовського ,провулок Залізничний, Проспект Свободи №№ 44,46,48-51,53-55,61,63,65.

Хоча відповідно Закону «Про дошкільну освіту» батьки мають право вибору закладу дошкільної освіти для своєї дитини.

Структура ЗДО була наступна : 13 груп , з них 9 груп загального розвитку:

1 група для дітей   3-го року життя,

3 групи для дітей 4-го року життя- молодші групи,

2 групи 5-го року життя   – середні групи,

3 групи 6-го року життя – старші.

та  4 групи спеціального призначення : 1 \старша\ з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення та 3 групи з вадами опорно-рухового апарату.\ молодша,середня,старша\.

Заклад освіти підпорядкований управлінню освіти Ужгородської міської ради.

Освітньо-виховний  процес в ЗДО №39 проводиться згідно :

1.Базового компоненту дошкільної освіти.

2.Комплексної програми розвитку дитини дошкільного віку “Українське дошкілля”.

  1. Парціальних програм:

– Парціальна програма «Дитина у світі дорожнього руху»

– Варіативна програма « Я хочу плавати»

– Парціальна  програма “Україна – моя Батьківщина”

– Парціальна  програма “Веселкова  музикотерапія”

– Регіональна  програма “Український  віночок. Закарпаття”

Вся інформація для батьків виставляється у батьківських кутках там є і розклад занять, і режим роботи групи. Тому прохання до вас, батьки, приводити дітей до 8.30 щоб дитина вчасно поснідала, погралась і сідала на заняття.

Діяльність дошкільного закладу була спрямована на реалізацію основних завдань дошкільної освіти: зміцнення фізичного і психічного здоров’я дітей; формування їх особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів; забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту; виховання у дітей любові до України, шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу, а також цінностей інших націй і народностей, які проживають на Україні, свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля; виконання вимог Базового компонента дошкільної освіти.

 

Вся робота колективу ЗДО була спрямованана вирішення наступних завдань:

1.Формування у дітей  ціннісного ставлення до власного здоров’я і мотивації щодо здорового способу життя, дотримання гармонійних, доброзичливих взаємин між усіма суб’єктами освітнього процесу: педагогами, дітьми та батьками вихованців .

  1. Забезпечення умов для збереження оптимального рухового режиму, загартування та зміцнення здоров’я дітей, використовуючи сучасні методи в дошкільному навчальному закладі та в сім’ї.

3 .Засвоєння правил партнерської взаємодії, здобуття соціального досвіду та морально-етичної норми поведінки в ігровій діяльності.

  1. Створення умов в ЗДО для самоосвітньої практики дітей у системі проблемно-пошукової діяльності, творчості й дитячого експериментування як із матеріальними, так і з соціальними об’єктами.

В закладі розроблена програма запобігання булінгу. Впродовж року випадків булінгу не було.

В закладі дошкільної освіти працюють  83 працівників \ за штатним розписом 87. З них : 20 вихователів \ за штатом 26, 3 чол.у декр.відп.\, директор, вихователь-методист,3 музичні керівники, інструктор з фізкультури та з плавання,вчитель-логопед та практичний психолог, 3 медичні сестри. та 52 обслуговуючого персоналу. Впродовж 2018-2019 н.р. дошкільний навчальний заклад  був недостатньо укомплектований педагогічними кадрами : 3 вакансії вихователя.

Всі педагогічні працівники мають відповідну освіту. З них 24 вищу освіту , 7 – освіту бакалавра.

За наслідками атестації  з 31 педагогічних працівників 13 мають вищу категорію, 1 –  першу категорію,6 – другу категорію, 5 педагогів відповідає займаній посаді з вищим посадовим окладом, 8 мають педагогічне звання «вихователь-методист» та 1 –  педагогічне звання «старший вихователь».

Кожен педагог сумлінно виконував свої посадові обов’язки:

– Директор та вихователь-методист здійснювали контроль за створенням необхідних умов роботи, організовували педагогічний процес, надавали консультації;

– Практичний психолог проводила практичні заняття з дітьми, консультації для колективу та батьків, виявляла особливості дітей, для врахування їх у роботі та формування психічного здоров’я дітей, проводила психологічну діагностику ;

– Вихователі проводили освітній процес з дітьми своєї групи, проводили заняття, прогулянки,  включали здоров’язбережувальні технології  та інші технології у освітній процес, режимні моменти;

– Медичні сестри проводили роботу з виявлення особливостей здоров’я дітей, профілактичні заходи, слідкувала за дотриманням санітарно-гігієнічних норм;

– Музичні керівники проводили освітню роботу з музичного розвитку дітей, це заняття з музики, музичні розваги та свята, покращували психоемоційний стан дітей через музикотерапію;

– Вчитель – логопед проводила роботу відповідно своїх посадових обов’язків з дітьми спец.групи « Червона шапочка» та окремими дітьми з інших груп з виправлення вад мовлення, проводила консультації для вихователів та батьків.

Вся робота закладу була реалізована відповідно «Річного плану роботи ЗДО».

Адміністрація, педагоги закладу разом з батьками створили сприятливі та безпечні умови для виховання,освіти та розвитку дітей. З дітьми проводиться цікавий розвивальний освітній процес. Для цього в закладі є всі умови. Діти всіх груп відвідують кімнату ТЗН , де дивляться презентації з різних доступних їм тем. В групах облаштовані кутки дослідно-експериментальної роботи, ігрові кутки.

Педагоги в роботі з дітьми використовують нові педагогічні технології. В 2018-2019н.р. було проведено фестиваль педагогічних технологій, які застосовуються в закладі. Матеріали фестивалю викладені на сайтах груп.

Вихованці ЗДО прийняли участь в наступних конкурсах:

– дитячих робіт від ТМ «KITE» НА ТЕМУ «Місто майбутнього»

– Дитячий пленер на тему «Щасливе дитинство» 1 червня.

Спасибі батькам, які сприяли участі їх дітей у вказаних конкурсах.

Вихованці групи «Машенька», вихователі Бертич Т.Й., Корнута Н.І. та музичний керівник Чобаль Ніколетт Миколаївна прийняли участь у  міському турі фестивалю «До-ре-мі-фа-солька» з танцювальною композицією « Чарівна квіточка».

Педагогічний колектив та батьки прийняли участь в міському фестивалі-конкурсі «Воскресни писанко».

Також колектив ЗДО прийняв участь у фестивалі кулінарного мистецтва                       « Ням,ням фест», отримав сертифікат на 10000 гр., які використали на заміну кухонного інвентарю.

Заклад дошкільної освіти постійно забезпечує право дитини на охорону здоров’я, здоровий спосіб життя через створення безпечних та нешкідливих умов утримання, фізичного розвитку та зміцнення здоров’я дітей. Процес засвоєння кожною дитиною основ власної безпеки життєдіяльності здійснювався шляхом цілеспрямованого освітнього  впливу на заняттях з валеології, які проводять вихователі в день здоров’я, валеохвилинок,  проводяться в різні періоди дня щодня. Та в час проведення тижнів безпеки життєдіяльності, під час яких відпрацьовувались дії у створених ситуаціях, проводились сюжетно-рольові ігри, читались художні твори, переглядались діафільми та презентації , організовувались зустрічі із працівниками служби надзвичайної ситуації.

Упродовж року проведені тематичні тижні з БЖД:

з  29 жовтня-2 листопада 2018 року було проведено Тиждень безпеки дорожнього руху – «Увага діти  на дорозі!».

з 2 по  5жовтня  2018  – Тиждень безпеки дитини – «З вогнем не жартуй!»

з 05 по 10 квітня 2019 року – Тиждень знань з основ  безпеки життєдіяльності.

З  06 по 10 травня 2019р. Тиждень дорожнього руху « Безпека на вулиці».

Впродовж року випадків травматизму дітей в закладі не було.    

В закладі дошкільної освіти впродовж року отримували дошкільну освіту  366 дітей.  Середньомісячне відвідування  дітей ЗДО за навчальний рік складає  240 дітей щоденно при нормі 217 дітей.

 

Медичне обслуговування вихованіців у навчальному закладі здійснювали  старша медична сестра Пілцер В.С., медична сестра  Симчера Л.І.., медична сестра –реабілітолог Пашкуляк Я.О., дієтсестра Пілцер В.С. .

Впродовж навчального року 38 дітей + 98 дітей спец.груп  \ 104- 29% за  попер. навч. рік \  перебували на диспансерному обліку та проходили індивідуальне медичне обстеження в даному навчальному році :

1.Органи дихання – 0 дітей

2.Органи ССС – 5 дітей

3.Анемія – 8 дітей

4.Захворювання нервової системи – 2 дітей

5.Органи травлення – 6 дітей

6.Ендокринна система – 0

7.Органи зору – 3 дітей

8.Органи слуху – 1 дитина

9.Хірургічні захворювання – 0    та  70 дітей ортопедичні групи

10.ЛОР –  0

11.Захворювання органів сечовиділення – 4 дітей

12.Порушення мови –  28 дітей

13.Шкірні захворювання – 8 дітей

14.Часто і довгохворіючі діти – 1 дитина

Аналіз захворювання дітей в ЗДО протягом року :

– кількість випадків по хворобі за рік складає   71 \ мин.рік-165\.

– кожна дитина в нашому ЗДО  протягом навчального року хворіла 01 раз  в минулому навчальному році – \0,23раз \

Це хороший показник.

Всі знають яке значення для здоров’я дітей мають заняття з плавання. Але відвідування дітьми таких занять  надзвичайно низьке. А цьому навчальному році в нас змінилось 3 інструктори з плавання , це також позначилось на відвідуванні занять з плавання.  Не зрозуміло чому ви водите дітей в платні міські басейни, коли в закладі є басейн спеціально побудований для дошкільнят. На роботу плавального басейну виділяються великі кошти . Це приблизно 25806гр в місяць \227254гр – в рік\ .  А завантаженість басейну в даному навчальному році складала   20%. Це значить що на 1 проведеному занятті в середньому було 5 дітей.   В закладі працюють 3 групи спец.призначення – ортопедичні. Однією з умов відкриття такої групи є наявність басейну в закладі. Для здоров’я дітей з даних груп обов’язкове відвідування басейну та проведення інших спеціальних медичних процедур. Як же відвідували заняття в басейні дітьи даних груп?

Спец. 2  «Машенька»         спец.3 «Сонечко»             спец. 4 «Білочка»

Старший вік                               молодший вік                  середній вік

сер.відв. 5 дітей  – 18%      сер.відв. 6 дітей  – 28%      сер.відв. 3 дітей  – 11%

Організація харчування дітей у освітньому закладі:

Контроль за якістю та нормами харчування здійснювався директором, медичною сестрою з харчування згідно циклограмі контролю. Аналіз актів свідчить про те, що порушень впродовж 2018-2019 навчального року не виявлено. Технологія приготування страв, закладка продуктів харчування, якість готової продукції, умови її зберігання, дотримання термінів реалізації виконуються. Продукти до ДНЗ надходять доброякісні, зі всіма необхідними супровідними документами (сертифікат якості, декларація, накладна, товарний ярлик). Надалі на оперативній нараді при директору проводиться подальший аналіз харчування дітей та приймаються управлінські рішення щодо його корекції з метою покращення.

Інвентарем та посудом для здійснення харчування  і кухня і групи  забезпечені повністю.

У 2018-2019 н.р. норми харчування виконано  на 85%,      овочі-40%, кисломолочні продукти-70%,молоко-35%,фрукти -70%, соки – 100 %, м’ясо-90%, риба-50%.

В 2018-2019 навч.році в закладі навчались 6  інвалідів,  44 дітей з багатодітних сімей, 23 дітей АТО та  2 дитини із малозабезпечених сімей.

Ці діти отримували безкоштовне харчування, багатодітні -50% оплата за харчування.

На сьогоднішній день 120 дітей старших груп пішли у школи м.Ужгорода. На їх місце  прийшли діти 4-го року життя.

На теперішній час зараховано в новиий набір 85 дітей 4-го року життя. На даний час в ЗДО 360 дітей. У зв’язку з нехваткою ЗДО змущені набирати дітей більше норми.

Прийом дітей в ЗДО здійснюється за наступними документами :

1.Відповідність реєстроації в електронній черзі, підтвердження управління освіти Ужгородської міської ради.

  1. Копія свідоцтва про народження.

3.Медична довідка Ф №86.

4.В групи спеціального призначення – направлення – довідка ЛКК.

  1. Карта щеплень .

Хочеться сказати, що я прихильник довідки Ф №26, де вказані проблеми дитини і можна допомогти:

1.Якщо потрібна дієта.

2.Якщо потрібен масааж,електофорез.

  1. Якщо дитина має проблеми в емоційній сфері. Останнім часом дуже багато таких дітей.
  2. Окуліст,невропатолог.

Згідно вимог ЗДО має створити умовидля осіб з особливими освітніми проблемами. Ми подали заявку на включення в програму і виділення коштів. Своїми силами зробили пандус.

Аналіз результатів гурткової роботи .

Упродовж навчального року в дошкільному закладі працювало 2 гуртки на платній основі:

–  Образотворчого мистецтва –  147 дітей,    керівник Гудь О.І.,

– з навчання англійської мови –  191 дитина середніх  та старших груп    керівник Задорожна Г.Ю.,

Вартість таких послуг на місяць 70 гр.\ за один гурток\.

Всі гуртки працювали  відповідно заяв батьків.

Дані  гуртки  проводились  в режимі додаткових освітніх послуг у відповідності до Наказу Міністерства освіти України, Міністерства фінансів України, Міністерства економіки України від  27.10.1997 р.   за  № 596/240 «Про затвердження порядку надання  платних послуг державними навчальними закладами».

За кошти спец.рахунку \ відрахування за оплату гуртків\ ми закупили:

– проведено оплату педагогічної преси

З грудня 2018р. заклад перейшов на самофінансування. Прийнято на роботу головного бухгалтера , а з березня 2019р. ще одного бухгалтера за рахунок скорочення ставки медичної сестри.

Розподіл та використання коштів висвітлюється на сайті ЗДО – батьківська сторінка.

А всю інформацію чим живе ЗДО впродовж року на групових сторінках, сторінці логопеда, психолога, методиста, адміністрації , медичної сестри.

Протягом 2018-2019 навчального року велась плідна робота щодо зміцнення та модернізації матеріальної бази закладу.

Проведено :

– капітальний ремонт кабінету  бухгалтера, завгоспа, медичний кабінет,кухні – овочевий склад;

– проведено заміну підлоги в спортивній залі та покриття її татамами;

– заміну леноліуму в коридорах \ 2 поверх\;

-проведено цикльовку паркету в музичній залі;

– проведено капітальний ремонт відкритого басейну;

– озеленено територію ЗДО;

-замінено тюль в коридорах та музичній залі.

-Покращилось завезення продуктів харчування.

Завдяки батькам оновлені групові майданчики ігровими спорудами.

ЗДО постійно забезпечується миючими засобами, м’яким інвентарем. Іх перелік висвітлюється на сайті ЗДО –  Для вас батьки а саме батьківська сторінка.

На порядку денному нашого ЗДО є наступні проблеми :

  1. Оновлення педагогічного колективу – маємо 2 вакансії вихователя + 1 вихователь у декретній відпустці, нема інструктора з плавання.

2.В аварійному стані фасад та перила на вході в ЗДО.

  1. Потребує поточного ремонту кухня. 08.2019р.
  2. Потребує заміни покриття підлоги в групі «Теремок» 08.2019р
  3. Облаштування пісочниць кришками в групах « Червона шапочка»,»Оленка», «Буратіно», «Машенька» «Дюймовочка», «Білосніжка», «Малюк» \ 7 шт.\
  4. Потребують заміни 4 котли на опалення.

7.В катастрофічному стані вулична  каналізація.\ щомісячно проводимо очистку за свої кошти\

  1. Ремонт доріжок на території ЗДО.

9.Ремонт паркану навколо ЗДО.

10.Облаштування спортивного майданчика.

  1. Поточний ремонт груп.

І на все це коштів не виділено….. Хоча існує така думка « Все дають».

Що дають – висвітлено на сайті –  на сторінці Про нас- фінансово-господарська діяльність.

На всі ці потреби щорічно та щоквартально подаємо заявку щодо виділення коштів.

Але на даний час в місті вже рік не може запрацювати оголошена Ужгородською міською радо. Програма « Оновлення медичних кабінетів»,

Мовчить програма «Оновлення фасадів», «Оновлення котелень» та ін.

 

 

 

 

 

 

No Comments »