Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Дошкільний навчальний заклад № 39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської області

П'ЯТНИЦЯ 15.12.2017 - СНІДАНОК: Каша манна з маслом, булка з маслом, чай ОБІД: Суп гороховий з грінками, домашнє " жаркое", булка, буряк відварний, компот ПОЛУДЕНОК: Сік фруктовий, булка ВЕЧЕРЯ: Рибна котлета, макарони з маслом, булка, чай
image_pdfimage_print

 

освітнеьо-виховний процес ДНЗ №39

ЗВІТ керівника ДНЗ №39 за 2016-2017 н.р.

 

Дошкільний навчальний заклад № 39 комбінованого типу Ужгородської міської ради  Закарпатської області знаходиться за адресою: м. Ужгород, вул. Пестеля, 20. Розрахований на 320 місць. Норма 217 дітей. Списковий склад 360 дітей.

З 1 вересня 2016 року функціонували:

 

Дошкільні групи

 

Вікова группа Кількість дітей
Ясельна группа 27
Молодша группа № 1 31
Молодша група № 2 30
Молодша  група № 3 28
Середня група № 1 29
Середня група № 2 29
Середня група № 3 24
Старша група № 1 30
Старша група № 2 30
Спецгрупа № 1

(старша логопедична)

22
Спецгрупа № 2

(молодша«сколіоз»)

27
Спецгрупа № 3

(середня  «сколіоз»)

26
Спецгрупа № 4

(середня «сколіоз»)

27
 
Всього: 360

 

Дошкільний навчальний заклад недостатньо укомплектований педагогічними кадрами : 1 завідувач, 2 вихователі-методисти, 1 вчитель-логопед, 1 практичний психолог, 1 інструктор з плавання, 1 інструктор з фізкультури, 3 музичні керівники, 23 вихователі. Всіх 33 педагоги. \ 3 вакансії \

 

Зміст навчально-виховного процесу в закладі визначається Базовим компонентом дошкільної освіти, Програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», «Впевнений старт» та парціальними програмами:

  • «Україна – моя Батьківщина»,
  • «Грайлик»,
  • «Веселкова музикотерапія: оздоровчо-освітня робота з дітьми старшого дошкільного віку»
  • « Я хочу плавати»,
  • «Український віночок.Закарпаття».

Упродовж 2016 – 2017 навчального року освітньо-виховний процес дошкільного закладу був спрямований на вирішення наступних завдань:

1.Збереження та зміцнення  здоров’я дітей шляхом активного застосування  всіх форм роботи з фізичного виховання, в дошкільному навчальному закладі та вдома.

2.Формування у вихованців навичок спілкування і ефективної взаємодії з іншими дітьми, дорослими людьми, виховання толерантного ставлення до усіх народів, серед яких мешкає дитина.

  1. Розвивати самоактивність дитини, у спільній з дорослими художньо-естетичній діяльності.
  2. Підвищити ефективність співпраці з родинами шляхом впровадження проектної технології

 На виконання даних завдань проведена системна робота, спрямована на підвищення професіоналізму, зростання компетентності педагогів у питаннях виховання, навчання та розвитку дитини дошкільного віку.

 

З метою розвитку здібностей, почуттів, емоційної сприйнятливості дітей в ДНЗ організована робота гуртків:

– гурток англійської мови керівники  Задорожна Г.Ю. \ старші та середні групи\ , Дранчак О.І. \ молодші групи\ працював за  програмою «Англійська мова» (Шкваріна Т.М. «Англійська мова для дітей дошкільного віку». Програма, методичні рекомендації та календарним планом до неї);

– гурток  «Образотворча діяльність» – керівник  Гудь О.І. працював за програмою  ( Р.М.Борщ  Програма з художньо-естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку «Радість творчості», 2013р.

 

Робота з охорони життя і зміцнення здоров’я дітей.

 

Організація медико-профілактичної роботи. Роботу данного напрямку у закладі здійснювали  старша медична сестра Пілцер В.С., медична сестра –реабілітолог Пашкуляк Я.О., медсестра Сімчера Л.І., інструктор з фізкультури -Кобеляш А.В.., інструктор з плавання Бойко І.О.

План роботи медичної служби на 2016 – 2017 н. р. складений відповідно до річного плану роботи закладу та рекомендацій МОЗ та виконаний в повному обсязі.

Належним чином оформлена обов’язкова документація, на кожну групу закладу оформлено лист здоров’я,  своєчасно складалися плани роботи і звіти, місячний та річний план профщеплень, здійснювався щомісячний аналіз захворюваності. Постійно контролюється стан фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми та їх загартування, постійно працює фізіотерапевтичний кабінет, щоденно проводяться ранкова гімнастика в спортивному та музичній залі, фізкультурні заняття, заняття з плавання, відповідно до розкладу. Здійснювався контроль динаміки розвитку та стану здоров’я кожної дитини, антропометричні виміри в садових групах щоквартально, в групах раннього віку – щомісячно. У спецгрупах для дітей з вадами опорно-рухового апарату лікар-хірург Фекета Т.Ю. здійснювала перевірку постави у дітей та робила призначення для реабілітолога, який робив масаж та електрофорез щоквартально дітям спецгруп,вихователіспецгруп щоденно проводили  лікувальну гімнастику після сну.Разом з цим вихователі груп спеціального призначення 3 рази на рік проводили функціонально-рухові тести, де обстежується стан гнучкості хребта (хресцево-поперековий та грудний відділ, шийний відділ) та м’язів черева, спини, литкових та стегнових м’язів.

Дієтсестра Пілцер В.С. систематично вела контроль за харчуванням дітей; складала примірне меню та картотеку страв для різноманітного і якісного харчування; здійснювала  контроль за харчуванням дітей, які потребують дієту (8 дітей).

167 дітей \ 46% \  перебували на диспансерному обліку та проходили індивідуальне медичне обстеження в даному навчальному році :

1.Органи дихання – 2 дітей

2.Органи ССС – 8 дітей

3.Анемія та інші захворювання крові та судин – 8 дітей

4.Захворювання нервової системи – 7 дітей

5.Органи травлення – 1 дитина

6.Ендокринна система – 1 дитина

7.Хірургічні захворювання – 18дітей та  80 дітей ортопедичні групи

8.ЛОР –  0

9.Захворювання органів сечовиділення – 7 дітей

10.Порушення мови – 1дитина та 22 дітей  логопедичної групи

11.Шкірні захворювання – 10 дітей

12.Часто і довгохворіючі діти – 2 дітей

 

Аналіз захворювання дітей в ДНЗ протягом року :

– кількість випадків по хворобі за рік складає 165.

– кожна дитина в нашому ДНЗ  протягом навчального року хворіла 0,4раз (165випадків / 360 дітей).

В розрізі груп картина наступна:

 

Группа

Списковий склад

Кількість        випадків хвороби у групі Кількість

випадків

хвороби на одну дитину

Ясельна 27 8 06
Молодша № 1 31 40 1.29
Молодша № 2 30 20 0.66
молодша№ 3 28 20 0.7
Середня № 1 29 17 0.58
Середня № 2 29 28 0.96
Середня №3 24 4 0.16
Старша № 1 30 2 0.06
Старша № 2 30 10 0.33
Спецгрупа № 1 22 8 0.36
Спецгрупа № 2 27 5 018
Спецгрупа № 3 26 2 0.08
Спецгрупа № 4 27 1 0.04
Всього: 360 165 0.46

 

Найвищий  показник по захворюваності має:

–  молодша № 1- \ 1.29 \  вихователь Архангельська М.І.,

–  молодша № 2 – \ 0.66 \  вихователі  Піда М.А.,Чворсюк О.П.

–  молодша № 3 – \ 0.7 \  вихователі Пельо А.М,Хома С.В.,

–  середня № 2- \ 0.96 \ виховател і Білас Н.В.,Лобанич К.В.,

Найнижчий –  спецгрупа №4 \ 0.04 \– вихователі Молнар Л.В., Старикова Н.Р.

Аналіз відвідування дітьми ДНЗ показав, план дітоднів ми виконали на 116,2%,

В розрізі груп:

Група Прізвище, ініціали вихователів Середнє відвідування % виконання
Ясельна Старикова Н.Р., Стець Г.П., 17 113
Молодша № 1 Архангельська М.І., 17 85%
Молодша № 2 Піда М.А., Чворсюк О.П. 18 90%
Молодша № 3 Пельо А.М., Хома С.В. 17,3 86.5%
Середня № 1 Бертич Т.Й., Хома С.В. 20,6 103%
Середня № 2 Лобанич К.В., Білас Н.В. 19,6 98%
Середня № 3 Некрилова Х.А.,Липчей М.І. 17,3 86,5%
Старша № 1 Ситар Н.А.,Андрейчик О.П. 22.7 113.5%
Старша № 2 Корнута Н.І., Бертич Т.Й., 21,8 109%
Спецгрупа № 1 Стець Г.П., Пуйко Г.І. 19,3 160.8%
Спецгрупа № 2 Фрішнич Н.М., Запаринюк М.М. 17,7 117%
Спецгрупа № 3 Гошко О.В., Бецанич Г.С. 19.2 192%
Спецгрупа № 4 Молнар Л.В., Старикова Н.Р. 23 230%

 

План дітоднів ми виконали завдяки  тому, що списковий склад дітей в групах понад норму. При нормі 217 дітей у нас по списку 360 дітей, це + 143 дитина. Всі групи крім 3-х молодших груп  та середньої №3  перевиконували план дітоднів на протязі року.

За даними аналізу відвідування занять з плавання завантаження бассейну в 2016 – 2017  н.р. складало   47 %.

Інструктор з плавання Бойко І.О. з метою ознайомлення батьків з доцільністю обов’язкового плавання для здоров’я дитини розробила рекомендації, які виставлені на сайті та у групових  батьківських кутках.

У розрізі груп:

      

Група Списковий склад Кількість дітей, які відвідували заняття Кількість проведених занять Відвідування

%

Молодша № 1 29 11 59 17
Молодша № 2 28 12 58 37
Молодша № 3 28 7 46         10
Середня № 1 30 16 68 53.3
Середня № 2 30 13 59 53.5
Середня № 3 24 14 64 54
Старша № 1 30 14 58 47
Старша № 2 30 16 68 54
Спецгрупа  № 1 21 14 55 67
Спецгрупа № 2 27 7 63 30
Спецгрупа № 3 27 17 69 63
Спецгрупа  № 4 28 16 64 57
Всього: 336 157   завантаження басейну – 47%

 

 

Із 336 дітей ДНЗ тільки157 регулярно відвідують заняття з плавання, 179 дітей не відвідують басейн (через захворювання та без причини). Вихователям слід посилити роз`яснювальну роботу з батьками щодо обов’язковості  занять з плавання та користь його для здоров`я. Інструктору з плавання відвідувати батьківські збори, проводити агітаційну роботу з батьками щодо відвідування їхніми дітьми занять з плавання. Підбирати такі методи і прийоми в роботі з дітьми, щоб вони охоче йшли на заняття.

   В ДНЗ запроваджене 4-разове харчування за десятиденним меню, затверджені графіки видачі їжі для кожної вікової групи. Персонал ДНЗ дотримується норм та правил щодо організації харчування дітей в ДНЗ. Велика увага відводиться забезпеченню асортименту продуктів відповідно до перспективного двотижневого меню, технології та якості приготування страв, організації харчування в групах.

  Вартість харчування дітей становить 22 грн. в день. Систематичний контроль за станом харчування здійснюється завідувачем Фучко О.М., вихователем-методистом Машкара М.М., старшою медсестрою та дієтсестрою Пілцер В.С. та комісією ради закладу. Результати контролю фіксуються у спеціальному журналі, обговорюються на виробничих нарадах при завідуючій, раді закладу, батьківських зборах.

 

Організація фізкультурно-оздоровчої роботи.

 

  Фізкультурно-оздоровча робота організовується та проводиться  під постійним медико-педагогічним контролем. У закладі проводяться різноманітні заходи для дітей, виконується режим рухової активності, з урахуванням стану здоров’я вихованців, їх самопочуття, рівня фізичного розвитку.

Педагогічний та медичний персонал систематично здійснює роботу з гігієнічного виховання (валеологія \ заняття 1 раз в місяць-остання п’ятниця місяця, валеохвилинки , гігієнічна гімнастика після сну\ щодня\. Вся фізкультурно-оздоровча робота в ДНЗ проводиться відповідно Заходів фізкультурно-оздоровчої роботи в ДНЗ №39, які складені відповідно Інструктивно-методичних рекомендацій «Організація фізкультурно-оздоровчої роботи   у дошкільних навчальних закладах» \ Додаток до листа МОН України від 02.09..2016 р. № 1\9-456  та Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженого  Наказом МОЗУкраїни
24 березня 2016 року № 234

 

Всі форми фізкультурно-оздоровчої роботи проводилися згідно роз порядку дня. Вихователі груп використовують нетрадиційні методики, техніки для оздоровлення дітей: вправи з релаксації, пальчикову гімнастику, гімнастику для очей /Базарного/, сендплей, ходьбу по ребристій дошці, по «доріжці здоров’я», масажі \ горіховий. Пальчиковий\, гімнастику пробудження \за Єфіменко М.\,  Протягом дня під час організованої навчально-пізнавальної діяльності з дітьми виконуються малі форми активного відпочинку фізкультурні паузи на килимку, фіз..хвилинки . Періодичний медико-педагогічний контроль за проведенням занять з фізичної культури свідчать про те, що не завжди моторна щільність занять відповідає віку дітей.

Інструктору з фізкультури слід підбирати  раціональні способи організації дітей для виконання рухів та доцільне поєднання різних способів організації дітей впродовж заняття. Вихователям груп приймати активну участь у організації та в проведенні занять та інших форм фізкультурно-оздоровчої роботи в спортивній залі.

 

Упродовж року значна увага приділялася безпеці життєдіяльності дітей: відпрацьовувались дії в створених ситуаціях, проводились сюжетно-рольові ігри, читались художні твори, переглядались діафільми та презентації .

Упродовж року проведені тематичні тижні з БЖД:

з 12.09.2016 по 16.09.2016 року було проведено Тиждень безпеки дорожнього руху – «Безпека на дорозі!».

з14.10. 2016 по 21.10.2016 року – Тиждень безпеки дитини-Пожежна безпека

з 10.05.2017 по 12.05.2017 року – Тиждень знань з основ  безпеки життєдіяльності.

Проведена робота сприяла активізації та підвищенню ефективності самоосвітньої роботи педагогів, освітньо-виховної роботи з дошкільниками з формування правил безпечної поведінки в довкіллі.

 

Підвищення фахової майстерності через різні форми її організації.

 

Педагоги ДНЗ є активними слухачами міських методичних об’єднань. Завідувачем ДНЗ Фучко О.М. та вихователями-методистами Машкара М.М., Корнута н.І. контролювалась та організовувалась систематична робота з якісної участі педагогів в усіх засіданнях методичних об’єднань міста.

З метою підвищення теоретичного рівня та фахової підготовки колективу були придбані новинки методичної літератури, проведена підписка на періодичні видання: «Дошкільне виховання»,  «Палітра педагога»,  «Бібліотечка вихователя дитячого садка», «Дошкільний навчальний заклад», комплект «Зразковий дошкільний заклад»: «Практика управління дошкільним закладом», «Вихователь-методист дошкільного закладу», «Методична скарбничка вихователя», «Музичний керівник», «Медична сестра», «Психолог дошкілля», «Дитячий садок. Фантазії вихователя».

 

Участь педагогів в різних формах методичної роботи.

 

Впродовж навчального року педагоги відвідували міські методичні обє’днання. Протягом навчального року в ДНЗ проведено одне міське методичні обє’днання – практичних психологів, на якому практичний психолог Молнар Л.В.  презентувала форми роботи з агресивними дітьми.

 

Показові заняття для вихователів нашого закладу провели:

 

Гошко О.В. Заняття з ознайомлення дітей з довкіллям «Моє рідне місто»,заняття з ознайомлення дітей з природою «Краса природи рідного краю».

 

 Попович А.Е.заняття з художньо-естетичного розвитку

для дітей старшого дошкільного віку  на тему: «Подорож до музею музичних інструментів»,заняття з музикотерапії  для дітей старшої\ логопедичної\ групи    « Звуки природи» ,Святкове дійство «Різдво Христове».

 

Корнута Н.І. – інтегроване заняття «Усвіті казки чарівної» ,заняття з ознайомлення дітей з довкіллям «Ознайомлення з професією письменника,казкаря. Закарпатський письменник – Василь Васильович  Шкіря»

 

       Левдар Н.М. Рзвага «Як весна із зимою зустрічається»,домінантне музичне заняття «Осінь-радісна пора»

 

       Некрилова Х.А. інтегроване заняття «Допоможемо птахам взимку» заняття з аплікації « У баранчика  тепла шубка » ( з використанням бавовняних  ниток).

 

       Ситар Н.А.  комплексне заняття \ художня література, малювання\ «Ознайомлення з творчістю Лесі Українки».

Відрадно, що більша частина вихователів в підготовці та в проведенні  занять використовують  мультимедійні презентації, які позитивно   cприймаються дітьми дошкільного віку. Впродовж року педагогами ДНЗ підготовлено  90 презентацій, які використовуються в освітньому процесі з дітьми.

   

Протягом року на належному рівні проведено всі заплановані свята та розваги. Влітку проведено свято до Дня захисту дітей, День Незалежності.

 

Курси підвищення кваліфікації  пройшли   2  педагоги.

Хід атестації педагогічних кадрів у  навчальному закладі перебував на постійному контролі. Адміністрацією закладу не тільки надавалась методична допомога в організації атестації безпосередньо вихователям, а й забезпечу-вався контроль за її проведенням: своєчасно і організовано були проведені засідання атестаційної комісії, вивчалась система роботи педагогів шляхом відвідування занять, різних видів діяльності з дітьми, аналізу результатів роботи з батьками вихованців.

Результати атестації.

 

  1. Музкерівнику Попович А.Е. присвоєно кваліфікацйну категорію „спеціаліст вищої категорії”.
  2. Практичному психологу Молнар Л.В.присвоєно кваліфікаційну категорію „спеціаліст вищої категорії”.
  3. Вихователю-методисту Машкарі М.М., відповідність раніше присвоєним кваліфікаційній категорії „спеціаліст вищої категорії” та педагогічного звання „ старший вихователь”
  4. Інструктору з плавання Бойко І.О., відповідність раніше присвоєним кваліфікаційній категорії „спеціаліст вищої категорії” та педагогічного звання „вихователь-методист”
  5. Вихователю Гошко О.В. відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії „спеціаліст вищої категорії” присвоєно  педагогічне звання «вихователь-методист».
  6. Вихователю Некриловій Х.А. встановлено 9 тарифний розряд.
  7. Музичному керівнику Левдар Н.М. присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії».
  8. Вихователю Корнуті Н.І., . присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії».

 

Робота з наступності дошкільної та початкової освіти.

 

Робота з даного напряму проводилась відповідно річного плану роботи ДНЗ та Плану спільної роботи дошкільного навчального закладу № 39 та ЗОШ

І–ІІІ ст. № 6 ім. В.С. Гренджі-Донського, НВК «Престиж». Учні школи були частими гостями спільних свят дітей, вихователі  старших груп провели ряд екскурсій дітей  на територію шкіл.

У 2016-2017 році 95  дітей підготовлено до школи. Вихователі старшої

групи  № 1 –Ситар Н.А., Андрейчик О.І,старшої групи  № 2 -Корнута Н.І., –Бертич Т.Й., старшої  спецгрупи №3 –ГошкоО.В.,Бецанич А.С., спецгрупи № 1 – Стець Г.П., Пуйко Г.І., логопед Ємельянова Л.О., старшої  спецгрупи №4-Старикова Н.Р.,Молнар Л.В.,  якісно підготували дітей до школи. Практичнний психолог ДНЗ проводила психологічні заняття з питання психологічної готовності дітей до шкільного навчання. Вихователі старших груп провели екскурсію в НВК «Престиж» та в ЗОШ №6 з метою знайомства із класом та дітьми .

Згідно річного плану роботи психологічної служби ДНЗ протягом квітня, травня 2017 року психологом ДНЗ Молнар Л.В.  було обстежено 95 дітей на рівень психологічної готовності до шкільного навчання. Дані обстеження свідчать про те, що діти готові до навчання в школі, а саме: середній бал виконання 8 субтестів діагностики по ДНЗ складає   8.0 бали (із 10).

Група Кількість обстежених

дітей

Рівні  Середн

ій бал групи

високий

72 – 80

вище середнього

59 – 71

середній

47 – 58

н \ сер.

 34-46

низьк

 

 
Старша № 1 25 1 20 3 1 7.9
Старша № 2 18 2 10 6 0 7.9
Спецгрупа №1 19 5 10 1 2 1 7.6
Спецгрупа №3 9 1 7 1 0 0 8.1
Спецгрупа №4 24 9 13 2 0 0 8.6
По ДНЗ 95 18 60 13 3  

1

 

8.0

 

Із 95 дітей високий рівень показали 18 дітей ( 19 %), вищий середнього  60  дітей (63 %), середній рівень 13  дитина (13,6 %), нижче середнього 3 дітей ( 3%),низький 1дитина.\1%\

Вихователі, практичний психолог достатньо попрацювали з питання психологічної готовності дітей до навчання в школі.

 

 

Ефективність і доцільність методичної роботи.

         Методична робота з педагогічними кадрами у 2016– 2017навчальному році була спрямована на реалізацію методичної проблеми –  інноваційна діяльність педагогічних працівників через упровадження нових педагогічних технологій, методик, інтерактивних форм роботи з дітьми.,підвищення професійної майстерності кожного педагога та підготовки до державної атестації дошкільного навчального закладу.

 

Підвищенню професійної компетентності педагогів та результативності навчально-виховної роботи з дітьми дошкільного віку сприяло запровадження інноваційних технологій , а саме:

– Здоров’язберігаючі технології  – всі педагоги ДНЗ,

Технології проектної діяльності в роботі з батьками,

– Інформаційно-комунікаційні технології ,

– Вокалотерапія або цілющі звуки музики,

– Технологія інтегрованої зображувальної діяльності.

В методичному кабінеті створено банк даних інноваційних технологій, які запроваджуються в закладі, розроблені  картки інновацій та нововведень з визначення проблеми.

З метою   підвищення ефективності співпраці з родинами, удосконалення професійної майстерності щодо організації і впровадження Проектної технології в роботі з батьками в дошкільному закладі  було організовано виставку – презентацію освітніх проектів педагогів закладу «Взаємодія з батьками».  Вихователі груп на перших батьківських зборах запропонували батькам взяти участь у проекті, який оголосили на зборах,познайомили з метою проекту та залучили батьків до збору інформації, ресурсів. Робота педагогічного колективу над проектом характеризується поетапністю, чітким плануванням, націленістю на успіх та досягнення позитивних результатів .Це дало змогу зняти байдужість та інертність батьків у справі виховання дітей, підвищити рівень психолого-педагогічної культури батьків, вибудувати партнерські взаємини між родиною і дошкільним навчальним закладом в освітньому процесі. Вихователі разом з батьками та дітьми планували та проводили спільні екскурсії, заняття, свята, фотовиставки та виставки сімейних та дитячих малюнків. Завершальним етапом проектної діяльності було проведення свята, виставки,створення сімейних альбомів,презентацій.

Участь у виставці-презентації взяли всі вихователі  закладу. На виставку було представлено 13 освітніх проектів, а саме:

– Садок + родина = Щаслива дитина»   група «Буратіно», вихователі                 Піда М.А.,Чворсюк О.П.

– «Здорова родина – здорова дитина» група «Оленка», вихователі            Пельо А.М.,Хома С.В.

– «Тістопластика»  група «Чебурашка», вихователь Архангельська М.І.

– «Пальчикова країна»  група « Колобок», вихователі Старікова Н.Р.,           Стець Г.П.;

– «Батьки теж повинні знати, як дітей своїх навчати» група «Білосніжка», вихователі Бертич т.Й.,Хома С.В.;

– «Роль прогулянки у всебічному розвитку дітей» група Машенька» вихователі Запаринюк М.М., Фрішніч Н.М.;

– « Я і моя сім’я» група «Теремок», вихователі Некрилова Х.А., Липлей М.І.;

–  « Моя вулиця» група «Гномик». Вихователі Лобанич К.В., Білас Н.В.;

– «Народження вистави» група «Білочка», вихователі   Молнар Л.В., Старікова Н.Р.;

– “Я, ми, родина – Україна “ група «Малюк»,  вихователі Андрейчик О.І., Ситар Н.А.;

– « Про безпеку дбаємо – здоровими зростаємо» група « Червона шапочка», вихователі Стець Г.П., Пуйко Г.І.;

– «Про що розповідають дерева» група «Сонечко», вихователі Гошко О.В., Бецанич Г.С.;

– « Казка – місточок до серця дитини» група « Дюймовочка», вихователі Корнута Н.І., Бертич Т.Й.

Проведена робота із застосування проектної технології в роботі з батьками сприяла підвищенню власної самоосвіти вихователів. обміну досвідом роботи із створення проектів, застосування ІКТ, та залучення дітей і батьків до реалізації проектів.

Дані проекти виставлені на сайті ДНЗ, «Наші групи».

Впродовж навчального року вихователі середніх та старших груп використо-вували технологію інтегрованої зображувальної діяльності під час інтегрованих узагальнюючих занять з теми. Застосування даної технології обговорено під час проведення семінару «Формування творчої особистості дитини через різні види діяльності». Під час якого вихователі обмінялися думками про ефективність даної технології та шляхи її реалізації в новому навчальному році.

 

 

Протягом року проведено засідання педагогічної ради:

 

  1. Настановна – 31. 08.2016р.

Основні напрямки роботи дошкільного навчального закладу у 2016 – 2017 н. р.

– Обговорення та затвердження Річного плану роботи ДНЗ на 2016 – 2017н. р.;

Готовність груп до початку нового навчального року\ інформація на на основі огляду груп\.

Затвердження режиму дня, розкладу занять, форм планування навчально-виховного процесу, парціальнихз програм на 2016-2017 н.р.;

Про атестацію та підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2016 – 2017 н.р.

Інтерактивна вправа «Імітація форм роботи з дітьми з патріотичного виховання.

 

2.Психолого-педагогічна 22.11.2016р.

 

«Розвиток професійної компетентності педагога ДНЗ у сфері спілкування  з дітьми та з батьками вихованців».

Про ефективність використаних педагогами методів та прийомів роботи з батьками \ довідка  тематичного вивчення\.

Cпівпраця дошкільного закладу з родинами вихованців (круглий стіл).

Аналіз анкетування педагогів та батьків (аналіз анкетування).

Ознайомлення з проектною діяльністю в групі.\тема та мета проекту\

 

  1. Тематична – 03.2017 р. Художньо-естетичний розвиток дітей

 

Художньо- естетичний розвиток дітей в ДНЗ \за матеріалами тематичного вивчення\.

Креативність та творчий потенціал педагогів ДНЗ \ на основі діагностики\.

Художньо-естетичний розвиток дітей засобами зображувальної діяльності дітей \ з досвіду роботи\.

Роль музично–ритмічної діяльності у процесі творчого  розвитку дитини. \ з досвіду роботи\

«Художньо-естетичний розвиток дітей під час музичної діяльності»

\з досвіду роботи\

 

  1. Підсумкова комбінована –07.06.2017 р.

Підсумки роботи ДНЗ у 2016 – 2017 н. р.

Про результати підсумкових занять\інформація\;

Психологічна готовність дітей старших груп до шкільного навчання\ на основі психологічного вивчення\;

Обговорення плану роботи ДНЗ на літній оздоровчий період;

Літнє оздоровлення дошкільників: як створити оптимальні умови.

 

      В методичній роботі з педагогами використовувались інтерактивні форми роботи  такі як:

– психологічний  тренінг під час психолого-педагогічний інтерактивного семінару-тренінгу «Учимося розуміти один одного» ,

– робота творчої групи з питання економічного виховання дошкільників, керівник вихователь-методист Корнута Н.І. ,

-майстер-класи :

Використання пальчикових ігор та технології сендплей в роботі з дошкільниками., який провели вчитель-логопед Ємельянова Л.О. та вихователь-методист Машкара М.М.,

– «Допоможи собі сам» Поведінка у надзвичайних ситуаціях , який провели старша медична сестра Пілцер В.С. та медсестра Симчера Л.І.

– педчитання  «Інтерактивні технології розвитку мовлення дітей дошкільного віку».

Засідання круглого столу не проведено в зв’язку з відсутністю запланованих до розгляду програм для дітей дошкільного віку.

Для підвищення педагогічної майстерності педагогів адміністрацією створено належні умови, організовано та проведено протягом навчального року такі заходи:

  • довідково-інформаційне оснащення методичного кабінету (стенд «Педагогічний вісник ДНЗ», «Готуємось до педради» та «Оголошення» постійно поновлювалися, відповідно до запланованих заходів, завдання для самоосвітньої діяльності);
  • комплектування та поповнення бібліотечного фонду методкабінету літературою з питань самоосвіти педагогів, методичними посібниками за програмою «Українське дошкілля», програмою розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт»; фаховими методичними журналами.

 

  Фонд методичного кабінету поповнився:

–  планами конспектами  занять,

–  консультаціями за різноманітною тематикою,

– матеріалами передового педагогічного досвіду,

– мультимедійними презентаціями  та їх каталогом,

– каталогом картин, наявних в методичному кабінеті та в групах,

– каталог   методичних посібників ДНЗ №39.

– каталог  театрів, які зберігаються у вікових групах та в муз.залі.

 

Згідно вимог узагальнюються і оформляються матеріали засідань педагогічних рад, семінарів, семінарів-практикумів.

Інформаційно-комп’ютерні технології широко використовуються  педагогами як в освітній діяльності з дітьми так і в методичній роботі з педагогами. Для перегляду   мультимедійних презентацій на  заняттях з пізнавального розвитку в ДНЗ відведено спеціальне приміщення – кімната ТЗН, «казки», графік занять складений так, щоб кожна група мала можливість переглянути мультитмедійну презентацію.

Вихователями ДНЗ протягом 2016-2017н.р.у підготовлено  80 презентацій для використання в освітньому процесі з дітьми.

Творчою групою  вихователів у складі Корнута Н.І., Лобанич К.В., Пельо А.М., розроблено тематичне планування освітньо –виховного процесу з економічного виховання у всіх групах ДНЗ та дібрано дидактичний матеріал, конспекти занять  .

Вихователі Старикова Н.Р.,  Гошко О.В.,, Бецанич Г.С., в рамках теоретично – практичного семінару « Культура добросусідства» показали заняття з дітьми старших груп:

вихователь Старікова Н.Р. – ознайомлення з культурою і побутом угорців;

вихователь Бецанич Г.С. – культура словаків,

вихователь Гошко О.В. – природа рідного краю.

Педагогічний колектив закладу, як і раніше, має власні авторські напрацювання, творчі знахідки, що позитивно  впливають на ефективність освітнього процесу. Але з даними напрацюваннями не  знайомі педагоги інших ДНЗ , в зв’язку з цим  в наступному навчальному році буде проведено конкурс « Моє найкраще заняття» , з кращими конспектами різноманітних форм роботи з дітьми, батьками педагоги інших ДНЗ познайомляться через інтернет-ресурси.

Упродовж навчального року вивчалася система роботи вихователів, які атестувались та узагальнено досвід роботи вихователя Молнар Л.В. з питання

«Використання ігрових прийомів в навчанні дітей грамоти» в даному навчальному році продовжить свою роботу школа ППД з даного питання. Також буде працювати школа ППД з екологічного виховання у вихователя Гошко О.В.

 

Протягом навчального року  в ДНЗ проведено наступні Конкурси

 

Огляд- конкурс театралізованої діяльності в ДНЗ.

В огяді –конкурсі прийняли участь  всі дошкільні групи.

Переможцями стали:

–  серед молодших груп вихованці групи « Буратіно» казка « Колобок» вихователі Піда М.А., Чворсюк О.П.,;

– серед середніх груп вихованці групи «Гномик», казка « Ріпка» вихователі Білас Н.В., Лобанич К.В.,

– серед старших груп вихованці групи «Сонечко» , вихователі Гошко О.В., Бецанич Г.С. , казка « Коза-Дереза» та вихованці групи «Білочка» вихователі Молнар Л.В., Старикова Н.Р., казка «Зайчикова хатка».

Протягом року колектив ДНЗ прийняв участь в міському конкурсі          « Фейєрія квітів» ,. та в фестивалі «До-ре-мі-фа-солька».

Вперше команда хлопчиків старших груп виступила в міському  чемпіонаті

з перетягування канату серед дошкільників і зайняли 1 місце серед 22 команд міста.

Вихованці старших груп прийняли участь у виставці дитячих малюнків: «Ужгород-моє рідне місто».

 

Стан матеріально-технічної бази.

 

Керуючись основними державними документами, що регламентують діяльність закладу, педагоги спільно з батьками продовжували працювати над оновленням та поповненням ігрового предметно-розвивального середовища, необхідних умов для розвитку потреб і інтересів кожної дитини, для її духовного зростання, фізичної досконалості, прояву самостійності, реалізації своїх задумів і бажань, формування ігрової культури дітей.

Протягом навчального року проводилась планомірна робота щодо покращення матеріально-технічної бази закладу.

Всі кабінети, групові приміщення, службові приміщення і обладнання ДНЗ знаходяться в робочому стані, щорічно проводиться обстеження і складаються акти-дозволи для роботи з дітьми в начальному році. Всі приміщення утримуються відповідно санітарно-гігієнічних вимог, мають естетичний вигляд.

  У цьому навчальному році адміністрацією закладу разом із батьківським комітетом була проведена робота:

Протягом навчального 2016-2017року в ДНЗ проводилась спільно з колективом та батьками планомірна робота щодо покращення матеріально-технічної бази ДНЗ. Батьківськими комітетами груп під час підготовки до початку навчального року було поновлено матеріал для проведення занять та закуплено канцтовари для дітей.

На протязі навчального року на спецрахунок ДНЗ – гурткова робота- поступили 162032,00 грн.

Із даних коштів закуплено:

Шафи для роздягання дітей на суму 19639грн.

Ортопедичні матраци для дітей з вадою опорно-рухового апарату на суму 22500грн.

Ліжка дитячі на суму 27498грн.

Порохотяги 4шт, праски 2шт на суму 9960грн.

Калорифери для сушки волосся після басейну на суму 49000грн.

Модем, мікрофони в музичний зал на суму 2960грн.

За розрахунками ЦБ №2 оплочено енергоносії, площа та зарплати керівникам гуртків.

Залишилось в залишку – 28799,05грн.

Батьківськими комітетами груп виконано наступніі роботи:

– облаштування майданчиків груп: « Чебурашка», «Сонечко», « Оленка», «Білосніжка», « Буратіно», « Дюймовочка», « Теремок».

– заміна тюлі та шкафчиків групи «Оленка», побілка коридорів в групі.

Побілка коридору групи «Теремок».

Але є нагальні проблеми:

Поточний ремонт коридорів, кабінетів, спортзалу, муз.залу, пральної.

Ремонт підлоги – плитки на кухні.

Ремонт доріжок по території.

Капремонт фасаду.

Оновлення – заміна посуду, інвентаря для роботи та прибирання.

Спецодяг для помічників вихователів.

Капремонт ліньовок.

Ремонт підлоги в групах.

Заміна дверей, вікон.

 

Адміністративно-господарська діяльність здійснювалась відповідно з річним планом роботи ДНЗ.

Своєчасно проводився системний аналіз комплектування закладу дітьми, велася підготовка документів до організованого початку навчального року, проводилася тарифікація педагогічного персоналу. Адміністрацією щоденно контролюється економія електроенергії, води, стан майна, обладнання, приміщень, території закладу. Уся діяльність персоналу регламентується наказами по ДНЗ.

Отже, план роботи ДНЗ № 39 за 2016 – 2017 навчальний рік можна вважати виконаним у повному обсязі. В цілому рівень та результативність методичної роботи в ДНЗ  за 2016-2017 навчальний рік можна відзначити як достатній.

Проведена системна та послідовна управлінська, методична та організаційно-педагогічна робота сприяла успішному виконанню поставлених завдань на навчальний рік. Про що свідчать результати державної атестації ДНЗ в лютому 2017р.

Пріоритетними завданнями для вдосконалення методичної роботи на наступний період розвитку залишається робота колективу за основними концептуальними положеннями Базового компонента дошкільної освіти, яким визначено вимоги до рівня освіченості, розвиненості й вихованості дитини 6 (7) років перед її вступом до школи, формування у педагогів готовності до співпраці з усіма учасниками освітньо-виховного  процесу.

Організація освітньої діяльності в 2017-2018 н.р. буде здійснюватись відповідно до Законів україни « Про освіту», «Про дошкільну освіту», Указу Президента України від 13.10.2015р №580\2015 «Про стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020рр»,Базового компонента дошкільної освіти, Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді \ затвердженого  постановою Кабінету Міністрів україни від 20.03.2003р № 305\, Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів \ затверджено наказом МОЗ України від 24.03.2016р №234\, Гранично допустимого навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форм власності \ затверджено наказом МОН України від 20.04.2015р. № 446\; освітніми програмами та навчально-методичною літературою, що затверджені або рекомендовані Міністерством освіти і науки України чи схвалені для використання в дошкільних навчальних закладах комісією з дошкільної педагогіки та психології Науково-методичної ради з питань освіти МОН України, а саме:

Інструктивно-методичними рекомендаціями \ Додаток 1 до листа МОЛН України від 13.06.2017р. №1\9-322\ Про організацію освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2017-2018 н.р.

 

Комплексною освітньою програмою  « Українське дошкілля»\ред 2017р.\

 

Парціальними освітніми програмами:

– «Грайлик», програма з організації театралізованої діяльності в дошкільному навчальному закладі (авт.: Березіна О. М., Гніровська О. З.,   Линник Т. А.) – працюють музичний керівник ;

– «Скарбниця моралі», програма з морального виховання дітей дошкільного віку( авт.Л.В.Лохвицька), працюють всі дошкільні групи ДНЗ;

– “Про себе треба знати, про себе треба дбати”, програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей віком від 3 до 6 років (авт.. Лохвицька Л.В.) – працюють всі групи ДНЗ;

– регіональна програма « Український віночок.Закарпаття» \середні та старші групи\;

– «Дитина в світі дорожного руху \ всі групи\\ ред 2016р\працюють  всі групи;

– «Україна – моя Батьківщина» \ ред.2016р\  працюють всі групи ДНЗ.

 

No Comments »