Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

ПОНЕДІЛОК 25.10.2021 СНІДАНОК: Яйце варене, макарони відварні з маслом вершковим в солодких сухарях, булочка з маслом вершковим, кавовий напій на молоці. ОБІД: Борщ "український" зі сметаною, хліб, ковбаски м'ясні в сметанковій підливі, каша ячмінна з маслом вершковим, томати мариновані, компот. ПОЛУДЕНОК: Молоко кип'ячене, булочка з маком. ВЕЧЕРЯ: Сарделька відварна, картопляне пюре з маслом вершковим, хліб, кефір.

Старша  група №2 “Буратіно”

       

 

   Піда Марта Анатоліївна

   вихователь

 

 

 

Ортутай Заліна Юріївна

вихователь      

Сидун Світлана Василівна, помічник вихователя

Девіз групи: «Навчання повинно бути цікавим».

Педагогічне кредо – «Навчити мислити, розвивати дитину як неповторну індивідуальність, формувати в неї творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності».

Діяльність педагогів у групі спрямована на логіко-математичний розвиток дитини дошкільного віку. Математика відіграє особливу роль у розвитку інтелекту, результатом навчання математики є не тільки знання, але й певний спосіб мислення.

Саме у математиці закладені величезні можливості для розвитку мислення дітей, в процесі їх навчання з раннього віку.

Навчання і розвиток дитини повинен бути невимушеним і здійснюватися через властиву цьому віку діяльності – гру.

Для успішного використання логіко-математичних ігор, вихователі керуються наступними критеріями:

  1. Створення предметно-розвивального середовища.
  2. Систематизація ігор у плануванні.
  3. Рівень сенсорного розвитку дошкільників.
  4. Індивідуально-диференційований підхід (система диференційованих завдань).
  5. Характер мотивації.
  6. Керівництво дитячою діяльністю у грі.
  7. Використання проблемних ситуацій, постановки нестандартних завдань для стимулювання активності дитини у грі.

Тісний взаємозв’язок у логіко-математичних іграх, навчанні і розвитку дозволяє повніше реалізувати розумові можливості дошкільнят, діти творчо освоюють знання, у них розвивається пізнавальна активність.

Логіко-математичні ігри спеціально розроблені таким чином, щоб вони формували не тільки елементарні математичні уявлення, здібності, але, й насамперед, спроектовані логічні структури мислення та розумові дії, необхідні для вирішення різного роду завдань «Вчитися можна тільки весело. Щоб перетравити знання, треба поглинати їх з апетитом», – ці слова належать неспеціалісту, в області дошкільної дидактики, французькому письменнику А.Франку, але з ним важко не погодитись.

От і ми весело навчаємось і високих результатів досягаємо.

Рекомендації вихователів щодо роботи з дітьми в карантинний період

Використання інновацій в групі “Буратіно” Піда М.А.

Використання технологій в групі “Буратіно” Чворсюк О.П.

Спільний проект вихователів, дітей та батьків Я і моя сім’я

Презентація групи “Буратіно”

ОРГАНІЗАЦІЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ 

У СТАРШІЙ ГРУПІ  на період карантину СОVІD -19

                                                                                  2021\2022 н.р.

 

орієнтовний розподіл часу

Зустріч дітей на ігровому майданчику ізольовано від інших груп, огляд, температурний скринінг

7:00—8:25

Ранкова гімнастика на свіжому повітрі

8:25—8:35

Вхід до групового приміщення зі збереженням дистанції з іншими групами

8:35—8:40

Проведення культурно-гігієнічних процедур

8:408:45

Підготовка до сніданку, сніданок

8:45—9:05

Проведення культурно-гігієнічних процедур,ігри

9:05 – 9:10

Заняття

9:10—9:35

9:40-10:05

10:10-10:30

Підготовка до прогулянки. Вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами

10:0510:15

Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні та сонячні процедури (усі активності проводяться ізольовано від інших груп)

10:15—11:35

Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами

11:35—12:45

Проведення культурно-гігієнічних процедур Температурний скринінг

11:45—12:00

Підготовка до обіду, обід

12:00—12:25

Проведення культурно-гігієнічних процедур

12:25—12:30

Підготовка до сну, сон

12:30—14:30

Поступовий (у міру пробудження дітей) підйом, за гартувальні процедури. Температурний скринінг

14:30—14:45

Проведення культурно-гігієнічних процедур

14:45—15:00

Полуденок

15.00-15.10

Заняття, розваги ( за сприятливої погоди – на майданчику)

15:10-15:35

Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність за власним вибором, спостереження (усі активності проводяться ізольовано від інших груп)

15:35 ( 15.10) –16:20

Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами

16:20-16:25

Проведення культурно-гігієнічних процедур

16:25-16:35

Підготовка до вечері, вечеря

16:35—16:50

Температурний скринінг

16:50-17:00

Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами                          Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому

17:00—19:00

 

  Орієнтовний тижневий розподіл групових занять в старшій  групі №2  «Буратіно »     2021 / 2022 н.р.

дні тижня

 

понеділок

1 Комплексне   Ознайомлення з довкіллям\ природою\+ зображувальна діяльність

2. Фізкультура 

вівторок

 1. Предметні   Навчання елементів грамоти 

 2.Зображувальна діяльність  

3. Музичне                11.20      

середа

1. Предметні Формування початкових математичних уявлень

2.Мовленнєве спілкування

3 тиждень фіз.розваги    15.10

четвер

1.Комплексне  Художня література + Зображувальна  діяльність

2.Фізкультура 11.20

2,4 тиждень муз.розваги    15.10

п’ятниця

1.Предметне     1-ша п’ятниця -валеологія.

2.Культура мовленнєвого спілкування.

3.Підготовка руки дитини до письма

4. Узагальнюче з теми \ з використанням інтегрованої  зображувальної діяльності

  2. Музичне 

   

 

Буратіно

Наша фотогалерея

No Comments »