Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

ВІВТОРОК 24.11.20.СНІДАНОК: Суп молочний з мучними кльоцками, булка з маслом, кава з молоком ОБІД: Бульйон курячий з вермішеллю, м'ясо куряче в сметанковій підливі, картопляне пюре з маслом, хліб, огірок консервований, компот із сухофруктів ПОЛУДЕНОК: Молоко, пряники ВЕЧЕРЯ: Сирники з кисломолочного сиру, какао з молоком, мандарини

Середня група №2 “Буратіно”

       

 

   Піда Марта Анатоліївна

   вихователь

 

 

 

 

Ортутай Заліна Юріївна

вихователь      

Сидун Світлана Василівна, помічник вихователя

Девіз групи: «Навчання повинно бути цікавим».

Педагогічне кредо – «Навчити мислити, розвивати дитину як неповторну індивідуальність, формувати в неї творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності».

Діяльність педагогів у групі спрямована на логіко-математичний розвиток дитини дошкільного віку. Математика відіграє особливу роль у розвитку інтелекту, результатом навчання математики є не тільки знання, але й певний спосіб мислення.

Саме у математиці закладені величезні можливості для розвитку мислення дітей, в процесі їх навчання з раннього віку.

Навчання і розвиток дитини повинен бути невимушеним і здійснюватися через властиву цьому віку діяльності – гру.

Для успішного використання логіко-математичних ігор, вихователі керуються наступними критеріями:

  1. Створення предметно-розвивального середовища.
  2. Систематизація ігор у плануванні.
  3. Рівень сенсорного розвитку дошкільників.
  4. Індивідуально-диференційований підхід (система диференційованих завдань).
  5. Характер мотивації.
  6. Керівництво дитячою діяльністю у грі.
  7. Використання проблемних ситуацій, постановки нестандартних завдань для стимулювання активності дитини у грі.

Тісний взаємозв’язок у логіко-математичних іграх, навчанні і розвитку дозволяє повніше реалізувати розумові можливості дошкільнят, діти творчо освоюють знання, у них розвивається пізнавальна активність.

Логіко-математичні ігри спеціально розроблені таким чином, щоб вони формували не тільки елементарні математичні уявлення, здібності, але, й насамперед, спроектовані логічні структури мислення та розумові дії, необхідні для вирішення різного роду завдань «Вчитися можна тільки весело. Щоб перетравити знання, треба поглинати їх з апетитом», – ці слова належать неспеціалісту, в області дошкільної дидактики, французькому письменнику А.Франку, але з ним важко не погодитись.

От і ми весело навчаємось і високих результатів досягаємо.

Рекомендації вихователів щодо роботи з дітьми в карантинний період

Використання інновацій в групі “Буратіно” Піда М.А.

Використання технологій в групі “Буратіно” Чворсюк О.П.

Спільний проект вихователів, дітей та батьків Я і моя сім’я

Презентація групи “Буратіно”

ОРГАНІЗАЦІЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ 

У СЕРЕДНІЙ ГРУПІ  на період карантину СОVІD -19

 

орієнтовний розподіл часу

Зустріч дітей на ігровому майданчику ізольовано від інших груп, огляд, температурний скринінг

7:00—8:35

Ранкова гімнастика на свіжому повітрі

8:35—8:45

Вхід до групового приміщення зі збереженням дистанції з іншими групами

8:45—8:50

Проведення культурно-гігієнічних процедур

8:508:55

Підготовка до сніданку, сніданок

8:55—9:15

Заняття

9:15—9:35

9:45 – 10:05

Підготовка до прогулянки. Вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами

10:0510:15

Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні та сонячні процедури (усі активності проводяться ізольовано від інших груп)

10:20—11:15

Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами

11:15—11:25

Проведення культурно-гігієнічних процедур

11:25—11:35

Температурний скринінг

11:35—11:45

Підготовка до обіду, обід

11:45—12:15

Проведення культурно-гігієнічних процедур

12:15—12:25

Підготовка до сну, сон

12:25—14:30

Поступовий (у міру пробудження дітей) підйом, за гартувальні процедури, ігри,проведення культурно-гігієнічних процедур

14:30—14:45

Температурний скринінг

14:45—14:55

Полуденок

14.55-15.10

Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами

15:10-15:25

Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність за власним вибором, спостере-ження (усі активності прово-дяться ізольовано від інших груп)

15:25-16:15

Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами

16:15-16:20

Проведення культурно-гігієнічних процедур

16:20-16:30

Підготовка до вечері, вечеря

16:30—16:50

Температурний скринінг

16:50-17:00

Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами                          Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому

17:10—19:00

 

  Орієнтовний тижневий розподіл групових занять в середній  групі №2  «Буратіно »     2020 / 2021 н.р.

дні тижня

 

 

понеділок

1 Комплексне   Ознайомлення з довкіллям\ природою\+ зображувальна діяльність

 2-й тиждень Муз.розваги  15.20

 

вівторок

 1. Предметне    Мовленнєве спілкування.

 2.Музичне  

 

середа

1. Предметне Формування початкових математичних уявлень

2.Музичне  15.00

 

четвер

1.Комплексне  Художня література + Зображувальна  діяльність

2.Фізкультура 10.15

 

п’ятниця

1. Фізкультура 

 2.Предметне     1-ша п’ятниця -валеологія.

2.Культура мовленнєвого спілкування.

3.Підготовка руки дитини до письма

4. Узагальнюче з теми \ з використанням інтегрованої  зображувальної діяльності

  4-й  тиждень – Фіз.розваги 16.00

 

 

 

середня №2 «Буратіно»

Буратіно

Наша фотогалерея

No Comments »