Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

21.02.2024р.Середа. СНІДАНОК:Омлет драчена.Хліб.Каша вівсяна в'язка.Какао з молоком. . ОБІД:Суп картопляний з м'ясними фрикадельками.Хліб цільнозерновий.Гуляш із філе з сметаною.Макарони відварені.Капуста тушкована квашена.Компот. . . .. ВЕЧЕРЯ:Мафіни з овочами та твердим сиром.Хліб.Каша ячна в'язка.Узвар .

Середня  група №2 “Буратіно”

        

   вихователь

Ортутай Заліна Юріївна

      

 

 

 

 

                вихователь Молнар Любов Василівна

           

Сидун Світлана Василівна, помічник вихователя

Портфоліо вихователя Ортутай З.Ю

Презентация проекту “Формування у дітей звичних моделей поведінки”

Девіз групи: «Навчання повинно бути цікавим».

Педагогічне кредо – «Навчити мислити, розвивати дитину як неповторну індивідуальність, формувати в неї творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності».

Діяльність педагогів у групі спрямована на логіко-математичний розвиток дитини дошкільного віку. Математика відіграє особливу роль у розвитку інтелекту, результатом навчання математики є не тільки знання, але й певний спосіб мислення.

Саме у математиці закладені величезні можливості для розвитку мислення дітей, в процесі їх навчання з раннього віку.

Навчання і розвиток дитини повинен бути невимушеним і здійснюватися через властиву цьому віку діяльності – гру.

Для успішного використання логіко-математичних ігор, вихователі керуються наступними критеріями:

  1. Створення предметно-розвивального середовища.
  2. Систематизація ігор у плануванні.
  3. Рівень сенсорного розвитку дошкільників.
  4. Індивідуально-диференційований підхід (система диференційованих завдань).
  5. Характер мотивації.
  6. Керівництво дитячою діяльністю у грі.
  7. Використання проблемних ситуацій, постановки нестандартних завдань для стимулювання активності дитини у грі.

Тісний взаємозв’язок у логіко-математичних іграх, навчанні і розвитку дозволяє повніше реалізувати розумові можливості дошкільнят, діти творчо освоюють знання, у них розвивається пізнавальна активність.

Логіко-математичні ігри спеціально розроблені таким чином, щоб вони формували не тільки елементарні математичні уявлення, здібності, але, й насамперед, спроектовані логічні структури мислення та розумові дії, необхідні для вирішення різного роду завдань «Вчитися можна тільки весело. Щоб перетравити знання, треба поглинати їх з апетитом», – ці слова належать неспеціалісту, в області дошкільної дидактики, французькому письменнику А.Франку, але з ним важко не погодитись.

От і ми весело навчаємось і високих результатів досягаємо.

Рекомендації вихователів щодо роботи з дітьми в карантинний період

Використання інновацій в групі “Буратіно” Піда М.А.

Використання технологій в групі “Буратіно” Чворсюк О.П.

Спільний проект вихователів, дітей та батьків Я і моя сім’я

Презентація групи “Буратіно”

РОЗПОРЯДОК ДНЯ  ДЛЯ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОЇ ГРУПИ

на  2023 / 2024 н.р.

 Діяльність дітей   впродовж дня

             ч а с

Зустріч дітей, огляд, ігри ( в літній період на ігровому майданчику

7:00-8:25

Ранкова гімнастика ( в літній період на свіжому повітрі)

8:25-8:35

Повернення в групове приміщення, підготовка до сніданку

8:35- 8.45

 СНІДАНОК

 

8:45-9:10

Проведення культурно-гігієнічних процедур, ігри

9:10-9:15

ЗАНЯТТЯ

                 1-ше

                 2-ге

                 

 

9:15-9:35

9:45–10:05

 

Підготовка до прогулянки.

10.00 -10:15

Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні та сонячні процедури

10:15-12:00

 

 

Повернення з прогулянки . Проведення культурно-гігієнічних процедур

12:00-12:15

ОБІД

 

12:15-12:45

СОН

 

12:45-14:45

Поступовий (у міру пробудження дітей) підйом, культурно-гігієнічні та загартувальні процедури

14:45-15:00

Розваги, підгрупові та індивідуальні заняття , ігри , гурткова робота

15.00 – 16:05

Проведення культурно-гігієнічних процедур

16:05 -16:15

Підготовка до вечері, вечеря

 

16:15-16:35

Підготовка до прогулянки,  прогулянка    Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому

16:35-19:00

 

Буратіно

Наша фотогалерея

No Comments »