Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

30.09.2022р.П'ятниця.СНІДАНОК:Каша кукурудзяна з маслом вершковим.Млинці.Молоко кип'ячене.Фрукти свіжі (виноград). . ОБІД:Розсольник.Хліб цільнозерновий.М'ясний рулет(з курятини та яловичини)Горохове пюре.Яслі-Картопляне пюре.Буряк,тушкований з цибулею.Компот із свіжих фруктів(слив). . . .. ВЕЧЕРЯ:Риба запечена в духовій шафі.Хліб цільнозерновий.Салат "Полонинський".Макарони відварні.Чай трав'яний.Груші. .

Молодша  група №2 “Буратіно”

       

 

   

   вихователь

 

 

 

Ортутай Заліна Юріївна

вихователь      

 

Сидун Світлана Василівна, помічник вихователя

Портфоліо вихователя Ортутай З.Ю

Портфоліо Піди М.А.

Презентация проекту “Формування у дітей звичних моделей поведінки”

Девіз групи: «Навчання повинно бути цікавим».

Педагогічне кредо – «Навчити мислити, розвивати дитину як неповторну індивідуальність, формувати в неї творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності».

Діяльність педагогів у групі спрямована на логіко-математичний розвиток дитини дошкільного віку. Математика відіграє особливу роль у розвитку інтелекту, результатом навчання математики є не тільки знання, але й певний спосіб мислення.

Саме у математиці закладені величезні можливості для розвитку мислення дітей, в процесі їх навчання з раннього віку.

Навчання і розвиток дитини повинен бути невимушеним і здійснюватися через властиву цьому віку діяльності – гру.

Для успішного використання логіко-математичних ігор, вихователі керуються наступними критеріями:

  1. Створення предметно-розвивального середовища.
  2. Систематизація ігор у плануванні.
  3. Рівень сенсорного розвитку дошкільників.
  4. Індивідуально-диференційований підхід (система диференційованих завдань).
  5. Характер мотивації.
  6. Керівництво дитячою діяльністю у грі.
  7. Використання проблемних ситуацій, постановки нестандартних завдань для стимулювання активності дитини у грі.

Тісний взаємозв’язок у логіко-математичних іграх, навчанні і розвитку дозволяє повніше реалізувати розумові можливості дошкільнят, діти творчо освоюють знання, у них розвивається пізнавальна активність.

Логіко-математичні ігри спеціально розроблені таким чином, щоб вони формували не тільки елементарні математичні уявлення, здібності, але, й насамперед, спроектовані логічні структури мислення та розумові дії, необхідні для вирішення різного роду завдань «Вчитися можна тільки весело. Щоб перетравити знання, треба поглинати їх з апетитом», – ці слова належать неспеціалісту, в області дошкільної дидактики, французькому письменнику А.Франку, але з ним важко не погодитись.

От і ми весело навчаємось і високих результатів досягаємо.

Рекомендації вихователів щодо роботи з дітьми в карантинний період

Використання інновацій в групі “Буратіно” Піда М.А.

Використання технологій в групі “Буратіно” Чворсюк О.П.

Спільний проект вихователів, дітей та батьків Я і моя сім’я

Презентація групи “Буратіно”

РОЗПОРЯДОК ДНЯ  ДЛЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОЇ ГРУПИ

на  2022 / 2023 н.р.

 Діяльність дітей   впродовж дня

             ч а с

Зустріч дітей, огляд, ігри ( в літній період на ігровому майданчику

7:00-8:30

Ранкова гімнастика ( в літній період на свіжому повітрі)

8:30-8:35

Повернення в групове приміщення, підготовка до сніданку

8:35- 8.45

 СНІДАНОК

 

8:45-9:10

Проведення культурно-гігієнічних процедур, ігри

9:10-9:20

ЗАНЯТТЯ

                 1-ше

                 2-ге

                 3-тє

 

9:20-9:35

9:45–10:00

 

Підготовка до прогулянки.

10.00 -10:15

Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні та сонячні процедури

10:15-11:50

 

 

Повернення з прогулянки . Проведення культурно-гігієнічних процедур

11:50-12:10

ОБІД

 

12:10-12:40

СОН

 

12:40-14:40

Поступовий (у міру пробудження дітей) підйом, культурно-гігієнічні та загартувальні процедури

14:40-15:00

Розваги, підгрупові та індивідуальні заняття , ігри , гурткова робота

15.10 – 16:00

Проведення культурно-гігієнічних процедур

16:00 -16:10

Підготовка до вечері, вечеря

 

16:10-16:30

Підготовка до прогулянки,  прогулянка    Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому

16:30-19:00

Тижневий розподіл групових занять

в молодшій групі №2 « Буратіно  »

2022 / 2023 н.р.

дні тижня

 

понеділок

1.Фізкультура

2. Розвиток мовлення/ культура мовленнєвого  спілкування

 

вівторок

1. Комплексне Ознайомлення з соціумом+ Художньо  продуктивна  діяльність

2.Фізкультура   на прогулянці

 

середа

1.  Логіко-математичний розвиток

2.Художньо-мовленнєве   

 

3. Музичне  15.30

четвер

1. Художньо- продуктивна діяльність

2. Розвиток мовлення\ культура мовленнєвого . спілкування

2.Фізкультура 15.30

п’ятниця

1. Ознайомлення з природним  довкіллям.

2.Музичне 

 

   
Буратіно

Наша фотогалерея

No Comments »