Старша група №2 “Буратіно”
Піда Марта Анатоліївна
вихователь
Ортутай Заліна Юріївна
вихователь
Сидун Світлана Василівна, помічник вихователя
Портфоліо вихователя Ортутай З.Ю
Портфоліо Піди М.А.
Девіз групи: «Навчання повинно бути цікавим».
Педагогічне кредо – «Навчити мислити, розвивати дитину як неповторну індивідуальність, формувати в неї творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності».
Діяльність педагогів у групі спрямована на логіко-математичний розвиток дитини дошкільного віку. Математика відіграє особливу роль у розвитку інтелекту, результатом навчання математики є не тільки знання, але й певний спосіб мислення.
Саме у математиці закладені величезні можливості для розвитку мислення дітей, в процесі їх навчання з раннього віку.
Навчання і розвиток дитини повинен бути невимушеним і здійснюватися через властиву цьому віку діяльності – гру.
Для успішного використання логіко-математичних ігор, вихователі керуються наступними критеріями:
- Створення предметно-розвивального середовища.
- Систематизація ігор у плануванні.
- Рівень сенсорного розвитку дошкільників.
- Індивідуально-диференційований підхід (система диференційованих завдань).
- Характер мотивації.
- Керівництво дитячою діяльністю у грі.
- Використання проблемних ситуацій, постановки нестандартних завдань для стимулювання активності дитини у грі.
Тісний взаємозв’язок у логіко-математичних іграх, навчанні і розвитку дозволяє повніше реалізувати розумові можливості дошкільнят, діти творчо освоюють знання, у них розвивається пізнавальна активність.
Логіко-математичні ігри спеціально розроблені таким чином, щоб вони формували не тільки елементарні математичні уявлення, здібності, але, й насамперед, спроектовані логічні структури мислення та розумові дії, необхідні для вирішення різного роду завдань «Вчитися можна тільки весело. Щоб перетравити знання, треба поглинати їх з апетитом», – ці слова належать неспеціалісту, в області дошкільної дидактики, французькому письменнику А.Франку, але з ним важко не погодитись.
От і ми весело навчаємось і високих результатів досягаємо.
Рекомендації вихователів щодо роботи з дітьми в карантинний період
Використання інновацій в групі “Буратіно” Піда М.А.
Використання технологій в групі “Буратіно” Чворсюк О.П.
Спільний проект вихователів, дітей та батьків Я і моя сім’я
РОЗПОРЯДОК ДНЯ старша група з 01.01.2022р.
Режимні процеси |
Група |
|
|
|
|
Прийом, температурний скринінг, огляд, ігри |
|
7.00-8.25 |
Ранкова гімнастика |
|
8.25-8.35 |
Підготовка до сніданку.Гігієнічні процедури |
|
8.35-8.45 |
Сніданок |
|
8.45-9.05 |
Підготовка до заняття, ігри |
|
9.05-9.10 |
Заняття 1 |
|
9.10-9.35 |
Заняття 2 |
|
9.45-10.10 |
|
|
10.20-10.45 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка |
|
10.10\10.45\-12.00 |
Повернення з прогулянки,гігієнічні процедури |
|
12.00-12.10 |
Обід |
|
12.10-12.40 |
Підготовка до сну. Сон |
|
12.40-14.40 |
Підйом,температурний скринінг, загартовуючі процедури, гімнастика |
|
14.40-15.00 |
Інд. заняття, розваги , СХД, праця , ігри |
|
15.00-15.50 |
Гігієнічні процедури, підготовка до вечері |
|
15.50-16.00 |
Вечеря |
|
16.00-16.20 |
Прогулянка. Ігри. Повернення додому |
|
16.20-19.00 |
|
|
|
|
|
|
ОРГАНІЗАЦІЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ
У СТАРШІЙ ГРУПІ на період карантину СОVІD -19
2021\2022 н.р.
Орієнтовний тижневий розподіл групових занять в старшій групі №2 «Буратіно » 2021 / 2022 н.р.
дні тижня |
|
понеділок |
1 Комплексне Ознайомлення з довкіллям\ природою\+ зображувальна діяльність 2. Фізкультура 10.20 |
вівторок |
1. Формування початкових математичних уявлень 2. Мовленнєве спілкування 3. Музичне 11.30 |
середа |
1. Предметні Формування початкових математичних уявлень 2.Мовленнєве спілкування 3. Зображувальна діяльність 3 тиждень фіз.розваги 15.10 |
четвер |
1.Комплексне Художня література + Зображувальна діяльність 2.Фізкультура 11.30 2,4 тиждень муз.розваги 15.10 |
п’ятниця |
1.Ознайомлення з природою 2. Узагальнюче з теми \ з використанням інтегрованої зображувальної діяльності 3. Музичне 10.20 |
