Середня група №2 “Буратіно”
вихователь
Ортутай Заліна Юріївна
вихователь Молнар Любов Василівна
Сидун Світлана Василівна, помічник вихователя
Портфоліо вихователя Ортутай З.Ю
Презентация проекту “Формування у дітей звичних моделей поведінки”
Девіз групи: «Навчання повинно бути цікавим».
Педагогічне кредо – «Навчити мислити, розвивати дитину як неповторну індивідуальність, формувати в неї творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності».
Діяльність педагогів у групі спрямована на логіко-математичний розвиток дитини дошкільного віку. Математика відіграє особливу роль у розвитку інтелекту, результатом навчання математики є не тільки знання, але й певний спосіб мислення.
Саме у математиці закладені величезні можливості для розвитку мислення дітей, в процесі їх навчання з раннього віку.
Навчання і розвиток дитини повинен бути невимушеним і здійснюватися через властиву цьому віку діяльності – гру.
Для успішного використання логіко-математичних ігор, вихователі керуються наступними критеріями:
- Створення предметно-розвивального середовища.
- Систематизація ігор у плануванні.
- Рівень сенсорного розвитку дошкільників.
- Індивідуально-диференційований підхід (система диференційованих завдань).
- Характер мотивації.
- Керівництво дитячою діяльністю у грі.
- Використання проблемних ситуацій, постановки нестандартних завдань для стимулювання активності дитини у грі.
Тісний взаємозв’язок у логіко-математичних іграх, навчанні і розвитку дозволяє повніше реалізувати розумові можливості дошкільнят, діти творчо освоюють знання, у них розвивається пізнавальна активність.
Логіко-математичні ігри спеціально розроблені таким чином, щоб вони формували не тільки елементарні математичні уявлення, здібності, але, й насамперед, спроектовані логічні структури мислення та розумові дії, необхідні для вирішення різного роду завдань «Вчитися можна тільки весело. Щоб перетравити знання, треба поглинати їх з апетитом», – ці слова належать неспеціалісту, в області дошкільної дидактики, французькому письменнику А.Франку, але з ним важко не погодитись.
От і ми весело навчаємось і високих результатів досягаємо.
Рекомендації вихователів щодо роботи з дітьми в карантинний період
Використання інновацій в групі “Буратіно” Піда М.А.
Використання технологій в групі “Буратіно” Чворсюк О.П.
Спільний проект вихователів, дітей та батьків Я і моя сім’я
РОЗПОРЯДОК ДНЯ ДЛЯ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОЇ ГРУПИ
на 2023 / 2024 н.р.
Діяльність дітей впродовж дня |
ч а с |
Зустріч дітей, огляд, ігри ( в літній період на ігровому майданчику |
7:00-8:25 |
Ранкова гімнастика ( в літній період на свіжому повітрі) |
8:25-8:35 |
Повернення в групове приміщення, підготовка до сніданку |
8:35- 8.45 |
СНІДАНОК |
8:45-9:10 |
Проведення культурно-гігієнічних процедур, ігри |
9:10-9:15 |
ЗАНЯТТЯ 1-ше 2-ге
|
9:15-9:35 9:45–10:05
|
Підготовка до прогулянки. |
10.00 -10:15 |
Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні та сонячні процедури |
10:15-12:00
|
Повернення з прогулянки . Проведення культурно-гігієнічних процедур |
12:00-12:15 |
ОБІД |
12:15-12:45 |
СОН |
12:45-14:45 |
Поступовий (у міру пробудження дітей) підйом, культурно-гігієнічні та загартувальні процедури |
14:45-15:00 |
Розваги, підгрупові та індивідуальні заняття , ігри , гурткова робота |
15.00 – 16:05 |
Проведення культурно-гігієнічних процедур |
16:05 -16:15 |
Підготовка до вечері, вечеря |
16:15-16:35 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому |
16:35-19:00 |
