Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

ВІВТОРОК 12.11.19.СНІДАНОК: Суп молочний з мучними кльоцками, булка з маслом, кавовий напій з молоком ОБІД: Суп " білий" картопляний, хліб, голубці з м'ясом, компот ПОЛУДЕНОК: Молоко, пиріг пісочний з творогом ВЕЧЕРЯ: Сосиска варена, картопляне пюре з маслом, хліб, кефір
image_pdfimage_print

 

Молодша група №2 “Буратіно”

 

       

Піда Марта Анатоліївна            Сидун Світлана Василівна

        вихователь                                         помічник вихователя

 

 

Девіз групи: «Навчання повинно бути цікавим».

Педагогічне кредо – «Навчити мислити, розвивати дитину як неповторну індивідуальність, формувати в неї творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності».

Діяльність педагогів у групі спрямована на логіко-математичний розвиток дитини дошкільного віку. Математика відіграє особливу роль у розвитку інтелекту, результатом навчання математики є не тільки знання, але й певний спосіб мислення.

Саме у математиці закладені величезні можливості для розвитку мислення дітей, в процесі їх навчання з раннього віку.

Навчання і розвиток дитини повинен бути невимушеним і здійснюватися через властиву цьому віку діяльності – гру.

Для успішного використання логіко-математичних ігор, вихователі керуються наступними критеріями:

  1. Створення предметно-розвивального середовища.
  2. Систематизація ігор у плануванні.
  3. Рівень сенсорного розвитку дошкільників.
  4. Індивідуально-диференційований підхід (система диференційованих завдань).
  5. Характер мотивації.
  6. Керівництво дитячою діяльністю у грі.
  7. Використання проблемних ситуацій, постановки нестандартних завдань для стимулювання активності дитини у грі.

Тісний взаємозв’язок у логіко-математичних іграх, навчанні і розвитку дозволяє повніше реалізувати розумові можливості дошкільнят, діти творчо освоюють знання, у них розвивається пізнавальна активність.

Логіко-математичні ігри спеціально розроблені таким чином, щоб вони формували не тільки елементарні математичні уявлення, здібності, але, й насамперед, спроектовані логічні структури мислення та розумові дії, необхідні для вирішення різного роду завдань «Вчитися можна тільки весело. Щоб перетравити знання, треба поглинати їх з апетитом», – ці слова належать неспеціалісту, в області дошкільної дидактики, французькому письменнику А.Франку, але з ним важко не погодитись.

От і ми весело навчаємось і високих результатів досягаємо.

Використання інновацій в групі “Буратіно” Піда М.А.

Використання технологій в групі “Буратіно” Чворсюк О.П.

Спільний проект вихователів, дітей та батьків Я і моя сім’я

Презентація групи “Буратіно”

 

ОРГАНІЗАЦІЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ

У МОЛОДШІЙ ГРУПІ 

Ранковий прийом дітей (за сприятливих погодних умов – на вулиці), огляд, ігрова самостійна діяльність за вибором дітей, індивідуальна робота з дітьми, спілкування 7.00 – 8.30
Ранкова гімнастика 8.30 – 8.36
Підготовка до сніданку, сніданок 8.36 – 9.10
Ігри, підготовка до організованої навчально-пізнавальної діяльності 9.10 – 9.20
Організована навчально-пізнавальна діяльність дітей 9.20 – 10.00
1 заняття 9.20 – 9.35
2 заняття 9.45 – 10.00
Підготовка до прогулянки, прогулянка 10.00 – 11.30
Підготовка до обіду, обід 11.30 – 12.30
Підготовка до сну, сон 12.30 – 14.30
Поступовий підйом, гігієнічна гімнастика після сну, оздоровчі процедури 14.30 – 14.45
Полуденок 14.45 – 15.00
Самостійна ігрова діяльність за вибором дітей, індивідуальна робота, розваги, праця, СХД 15.00 – 15.20
Підготовка до прогулянки, прогулянка 15.20 – 16.25
Повернення з прогулянки, підготовка до вечері 16.25 – 16.30
Вечеря 16.30 – 17.00
Ігрова діяльність дітей, індивідуальна робота з дітьми

(вечірня прогулянка за сприятливих погодних умов), повернення додому

17.00 – 19.00

 

Орієнтовний тижневий розподіл групових занять     2019 / 2020 н.р.

 

Молодша №2 «Буратіно»

дні тижня
 

понеділок

 

1.Фізкультура

2. Ознайомлення  з довкіллям або Ознайомлення з природою

15.00 музичні розваги – 1,3т.

 

вівторок

 

 

1.Мовленнєве спілкування

2. Малювання

15.00 Фізкультурні розваги – 2,4т.

 

середа

 

 

1. Формування  елементарних математичних  понять

2.Музичне 15.10

 плавання    9.45

 

четвер

 

1.Ліплення або аплікація

2.Фізкультура

 

п’ятниця

 

1. Художня література

2.Музичне

плавання    10.55

 

Буратіно

Наша фотогалерея

 

No Comments »