Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

14.10.2024р. Понеділок .СНІДАНОК: Яйце варене. Каша вівсяна. Хліб. Чай. . ОБІД: Суп з мясними фрикадельками. Хліб. Тюфтелька куряча з овочами. Макарони. Ікра з буряка. Компот. . . .. ВЕЧЕРЯ: Запіканка сирна з крупою манною. Лимонний напій.

У сучасному суспільстві все більшого поширення набуває думка, що опановувати іноземну мову варто починати з дошкільного дитинства. По-перше, у цьому віці дитина швидше і якісніше запам’ятовує нові слова, адже за кожним словом закріплюється певний образ. По-друге, дитина саме в цей час ово­лодіває рідною мовою, тож іноземна даватиметься легше. По-третє, вивчення дошкільником іноземної мови сприяє загальному розвитку його індивідуаль­них мовленнєвих здібностей.

Іноземна мова — доступна і цікава дошкільнятам, якщо правильно організувати процес її вивчення.

Під час занять з вивчення англійської мови керівник гуртка Задорожна Галина Юріївна не переобтяжує дітей потоком англійського мовлення і зобра­женням літер, опанування іноземної мови відбувається невимушено, в ігровій формі, з різноманітними завданнями, і спрямовується на загальний мовленнєвий розвиток дитини.

Згідно з сучасною концепцією дошкільної освіти, у нашому дошкільному закладі функціону­є гурток з навчання англійської мови дітей 5, 6 років життя.

Оптимальний для дитячого сприйняття обсяг мовного матеріалу з кожної теми — 15-20 лексич­них одиниць. Якщо рівень мовленнєвого розвитку дітей недостатній, обсяг матеріалу зменшується, якщо рівень розвитку високий і навчання дається ді­тям легко — дещо розширюємо завдяки програмово­му матеріалу другого року навчання. Особливу увагу приділяємо відмінностям іноземної мови від рід­ної, зокрема, її фонетичним особливостям, інтонації, порядку слів.

Обмежуємо використання рідної мови на заняттях лише тоді, коли всі діти розуміють і реагують на прості звертання, вказівки, розпоряджен­ня, прохання, що робляться іноземною мовою.

Складність іноземної мови зумовлює значну кількість помилок на початковому етапі її засво­єння, тому, враховуючи емоційність, вразливість, сором’язливість дітей, будь-які зауваження треба робити у дуже коректній формі. Вивчення інозем­ної мови не має стати для дитини джерелом трудно­щів чи втоми. Важливо пам’ятати: головне — це роз­виток дитини, збереження її психічного і фізичного здоров’я, формування інтересу до іноземної мови.

В умовах дошкільного навчального закладу застосовуємо вивчений матеріал не лише на спеціальних заняттях, а й в інших видах життєдіяльності дітей: проводимо іноземною мовою фізкультхвилинки, в іграх використовуємо іншомов­ні лічилки, на музичних заняттях діти співають іншомовні пісні тощо. Вже традиційним стало проведення свят і розваг з використанням інсценівок англійською мовою, Для батьків проводяться відкриті заняття. Все це дає змогу зробити висновок про рівень розвитку кожного вихованця та ефективність організації навчання.

 

No Comments »