Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

ВІВТОРОК 21.09.2021 СНІДАНОК: Суп молочний вівсяний з маслом вершковим, булочка з маслом вершковим і твердим сиром, кавовий напій. ОБІД: Розсольник зі сметаною, хліб, біфштекс натуральний, горохове пюре з маслом вершковим, яслі/дієта- картопляне пюре з маслом вершковим, буряк тушений з цибулею, компот. ПОЛУДЕНОК: Молоко кип'ячене, булочка з маком. ВЕЧЕРЯ: Сарделька відварна, хліб, картопляне пюре з маслом вершковим, салат із свіжих овочів, чай.

Старша група №1 “Чебурашка”

Вихователі 

       

 

 

 

Архангельська Марина Іванівна

Гутич Ольга Іванівна 

                                                                                   

   

помічник  вихователя                                      Мадяр  Тетяна Іванівна

 

 

 

Сонце стукає в віконце.
Ти не спи, як сходить сонце,
Прокидайся — й на зарядку,
Через кладку на лужок,
А з лужечка та в садок.

Там лежать граблі, лопата,—
То ямки берись копати:
Треба вчасно навесні
Посадити яблуні,
Груші, персики, горіхи
Добрим людям для утіхи,
І для цвіту, і для плоду,—
На здоров’ячко народу.

Девіз групи: «Щоб здоров’я добре мати, слід про нього змалку дбати».

Великий педагог В.Сухомлинський писав : «Я не боюся ще й ще раз повторити: турбота про здоров`я — це найважливіша праця вихователя. Від життєрадісності,бадьорості дітей залежить їхнє духовне життя, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра в свої сили …» Навчити дитину змалечку берегти своє здоров`я — одне із основних завдань, яке постає перед вихователями нашої групи.

ЗАВДАННЯ:

  • збереження і зміцнення здоров’я;
  • розвиток сенсорних і моторних функцій;
  • формування потреби в руховій активності;
  • профілактика простудних захворювань;
  • придбання навику правильного дихання;
  • прищеплення навичок елементарного самомасажу;
  • розвиток інтелектуальних функцій (мислення, пам’яті, уяви, сприйняття, орієнтації в просторі);
  • елементарні знання про будову свого організму і необхідні навички догляду за своїм тілом.

Вся життєдіяльність дитини у групі “Чебурашка” спрямована на збереження і зміцнення здоров’я. Основою є щоденні фізкультурні, музичні та інтегровані заняття, партнерська спільна діяльність вихователя і дитини протягом дня. Метою оздоровчої роботи є створення стійкої мотивації і потреби в збереженні свого власного здоров’я та здоров’я оточуючих. Формування у дітей елементарних знань про людський організм і дбайливе ставлення до свого здоров’я – наше основне завдання. Для цього ми подаємо дітям матеріал у доступній для них формі. При ознайомленні з частинами тіла людини намагаємося підвести дітей до розуміння того, що люди повинні піклуватися про своє тіло. Кожне заняття практично закріплюється в повсякденному житті дітей, режимних моментах… Добре допомагають в роботі прислів’я та приказки, діти самі повторюють їх: «Бережи ніс у великий мороз».

Всі заняття, бесіди проводяться в ігровій формі, діти багато малюють, намагаються зображувати всі частини тіла людини, ліпити тварин і людей.

Щодня проводимо гігієнічну гімнастику після сну в ігровій та казковій формі. Діти роблять масаж і самомасаж, де закріплюємо назви частин тіла. Наприклад: руки (права, ліва), плече, передпліччя, кисті рук, пальці, голова, брови, ніс, підборіддя, лоб, потилиця і т.д. Робимо вправи на дихання, особливо діти люблять дмухати мильні бульбашки. Дітям дуже подобаються пальчикові ігри. Використовуючи різні пальчикові ігри в роботі, діти легко запам’ятовують назви пальців. Проводимо масаж стопи і ходьбу босоніж по масажному килимку. Гігієнічна гімнастика після сну та загартовуючі процедури сприяють зміцненню здоров’я наших малюків, а тому в групі низький показник захворюваності дітей.

Рекомендації вихователів щодо роботи з дітьми в карантинний період

презентація Використання технології “Захоплююча тістопластика” в роботі з дітьми. Архангельська М.І.

Спільний проект вихователів, дітей та батьків Тістопластика.

Презентація групи “Чебурашка”

 

РОЗПОРЯДОК ДНЯ     на період карантину

старша група           2021\2022 н.р.

 

орієнтовний розподіл часу

Зустріч дітей на ігровому майданчику ізольовано від інших груп, огляд, температурний скринінг

7:00—8:25

Ранкова гімнастика на свіжому повітрі

8:25—8:35

Вхід до групового приміщення зі збереженням дистанції з іншими групами

8:35—8:40

Проведення культурно-гігієнічних процедур

8:408:45

Підготовка до сніданку, сніданок

8:45—9:05

Проведення культурно-гігієнічних процедур,ігри

9:05 – 9:10

Заняття

9:10—9:35

9:40-10:05

10:10-10:30

Підготовка до прогулянки. Вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами

10:0510:15

Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні та сонячні процедури (усі активності проводяться ізольовано від інших груп)

10:15—11:35

Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами

11:35—12:45

Проведення культурно-гігієнічних процедур Температурний скринінг

11:45—12:00

Підготовка до обіду, обід

12:00—12:25

Проведення культурно-гігієнічних процедур

12:25—12:30

Підготовка до сну, сон

12:30—14:30

Поступовий (у міру пробудження дітей) підйом, за гартувальні процедури. Температурний скринінг

14:30—14:45

Проведення культурно-гігієнічних процедур

14:45—15:00

Полуденок

15.00-15.10

Заняття, розваги ( за сприятливої погоди – на майданчику)

15:10-15:35

Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність за власним вибором, спостереження (усі активності проводяться ізольовано від інших груп)

15:35 ( 15.10) –16:20

Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами

16:20-16:25

Проведення культурно-гігієнічних процедур

16:25-16:35

Підготовка до вечері, вечеря

16:35—16:50

Температурний скринінг

16:50-17:00

Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами                          Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому

17:00—19:00

Орієнтовний тижневий розподіл групових занять в старшій  групі №1  «Чебурашка  »     2021 / 2022 н.р.

дні тижня  
понеділок

1.Комплексне  Художня література + Зображувальна        діяльність

2. Фізкультура   11.20

1,3 тиждень – музичні розваги           15.10

вівторок
  1. Комплексне    Ознайомлення з довкіллям\ природою\+ зображувальна діяльність

       2. Музичне  10.10

      

середа

 

 

 

  1. Предметне Навчання елементів грамоти

       2. Предметне. Зображувальна діяльність 

 2-й тиждень – Фіз . розваги      15.10 

четвер

        1.Предметне Формування початкових математичних уявлень

        2. Предметне   Мовленнєве спілкування.

         3. Фізкультура

п’ятниця

 

 

        1.Предметне                    1-ша п’ятниця -Валеологія.                    2.Культура мовленнєвого спілкування.                                  3.Підготовка руки дитини до письма                                     4. Узагальнююче з теми \ з викор.інтегр.                                 зображувальної діяльності\

        2.Музичне  11.20

    

Чебурашка

Наша фотогалерея

No Comments »