Середня група №1 “Чебурашка”
Вихователі
Архангельська Марина Іванівна
Архангельська М.І.портфоліо
Марадик Світлана Василівна
Помічник вихователя
Мадяр Тетяна Іванівна
Сонце стукає в віконце.
Ти не спи, як сходить сонце,
Прокидайся — й на зарядку,
Через кладку на лужок,
А з лужечка та в садок.
Там лежать граблі, лопата,—
То ямки берись копати:
Треба вчасно навесні
Посадити яблуні,
Груші, персики, горіхи
Добрим людям для утіхи,
І для цвіту, і для плоду,—
На здоров’ячко народу.
Девіз групи: «Щоб здоров’я добре мати, слід про нього змалку дбати».
Великий педагог В.Сухомлинський писав : «Я не боюся ще й ще раз повторити: турбота про здоров`я — це найважливіша праця вихователя. Від життєрадісності,бадьорості дітей залежить їхнє духовне життя, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра в свої сили …» Навчити дитину змалечку берегти своє здоров`я — одне із основних завдань, яке постає перед вихователями нашої групи.
ЗАВДАННЯ:
- збереження і зміцнення здоров’я;
- розвиток сенсорних і моторних функцій;
- формування потреби в руховій активності;
- профілактика простудних захворювань;
- придбання навику правильного дихання;
- прищеплення навичок елементарного самомасажу;
- розвиток інтелектуальних функцій (мислення, пам’яті, уяви, сприйняття, орієнтації в просторі);
- елементарні знання про будову свого організму і необхідні навички догляду за своїм тілом.
Вся життєдіяльність дитини у групі “Чебурашка” спрямована на збереження і зміцнення здоров’я. Основою є щоденні фізкультурні, музичні та інтегровані заняття, партнерська спільна діяльність вихователя і дитини протягом дня. Метою оздоровчої роботи є створення стійкої мотивації і потреби в збереженні свого власного здоров’я та здоров’я оточуючих. Формування у дітей елементарних знань про людський організм і дбайливе ставлення до свого здоров’я – наше основне завдання. Для цього ми подаємо дітям матеріал у доступній для них формі. При ознайомленні з частинами тіла людини намагаємося підвести дітей до розуміння того, що люди повинні піклуватися про своє тіло. Кожне заняття практично закріплюється в повсякденному житті дітей, режимних моментах… Добре допомагають в роботі прислів’я та приказки, діти самі повторюють їх: «Бережи ніс у великий мороз».
Всі заняття, бесіди проводяться в ігровій формі, діти багато малюють, намагаються зображувати всі частини тіла людини, ліпити тварин і людей.
Щодня проводимо гігієнічну гімнастику після сну в ігровій та казковій формі. Діти роблять масаж і самомасаж, де закріплюємо назви частин тіла. Наприклад: руки (права, ліва), плече, передпліччя, кисті рук, пальці, голова, брови, ніс, підборіддя, лоб, потилиця і т.д. Робимо вправи на дихання, особливо діти люблять дмухати мильні бульбашки. Дітям дуже подобаються пальчикові ігри. Використовуючи різні пальчикові ігри в роботі, діти легко запам’ятовують назви пальців. Проводимо масаж стопи і ходьбу босоніж по масажному килимку. Гігієнічна гімнастика після сну та загартовуючі процедури сприяють зміцненню здоров’я наших малюків, а тому в групі низький показник захворюваності дітей.
Презентація проєкту Робота вихователя та дітей за програмою Дошкільнятам -освіта для сталого розвитку
Рекомендації вихователів щодо роботи з дітьми в карантинний період
презентація Використання технології “Захоплююча тістопластика” в роботі з дітьми. Архангельська М.І.
Спільний проект вихователів, дітей та батьків Тістопластика.
Презинтація групи Чебурашка
РОЗПОРЯДОК ДНЯ ДЛЯ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОЇ ГРУПИ на 2023 / 2024 н.р.
Діяльність дітей впродовж дня |
ч а с |
Зустріч дітей, огляд, ігри ( в літній період на ігровому майданчику |
7:00-8:25 |
Ранкова гімнастика ( в літній період на свіжому повітрі) |
8:25-8:35 |
Повернення в групове приміщення, підготовка до сніданку |
8:35- 8.45 |
СНІДАНОК |
8:45-9:10 |
Проведення культурно-гігієнічних процедур, ігри |
9:10-9:15 |
ЗАНЯТТЯ 1-ше 2-ге 3-тє |
9:15-9:35 9:45–10:05
|
Підготовка до прогулянки. |
10.05 -10:15 |
Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні та сонячні процедури |
10:15-12:00
|
Повернення з прогулянки . Проведення культурно-гігієнічних процедур |
12:00-12:15 |
ОБІД |
12:15-12:45 |
СОН |
12:45-14:45 |
Поступовий (у міру пробудження дітей) підйом, культурно-гігієнічні та загартувальні процедури |
14:45-15:00 |
Розваги, підгрупові та індивідуальні заняття , ігри , гурткова робота |
15.00 – 16:05 |
Проведення культурно-гігієнічних процедур |
16:05 -16:15 |
Підготовка до вечері, вечеря |
16:15-16:35 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому |
16:35-19:00 |