Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

П'ЯТНИЦЯ 25.09.20.СНІДАНОК: Суп молочний пшеничний, булка з маслом і твердим сиром, кава з молоком ОБІД: Суп квасолевий, хліб, біфштекс натуральний, рис відкидний з маслом, салат моркв'яний, напій ПОЛУДЕНОК: Молоко, печиво ВЕЧЕРЯ: Омлет натуральний, хліб, макарони з маслом, буряк відварний,чай

Середня група №1 “Чебурашка”

       

ВИХОВАТЕЛІ :

Архангельська Марина           Ортутай Заліна Юріївна

Іванівна                                                                                   

   

помічник  вихователя                                      Мадяр  Тетяна Іванівна

 

 

 

Сонце стукає в віконце.
Ти не спи, як сходить сонце,
Прокидайся — й на зарядку,
Через кладку на лужок,
А з лужечка та в садок.

Там лежать граблі, лопата,—
То ямки берись копати:
Треба вчасно навесні
Посадити яблуні,
Груші, персики, горіхи
Добрим людям для утіхи,
І для цвіту, і для плоду,—
На здоров’ячко народу.

Девіз групи: «Щоб здоров’я добре мати, слід про нього змалку дбати».

Великий педагог В.Сухомлинський писав : «Я не боюся ще й ще раз повторити: турбота про здоров`я — це найважливіша праця вихователя. Від життєрадісності,бадьорості дітей залежить їхнє духовне життя, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра в свої сили …» Навчити дитину змалечку берегти своє здоров`я — одне із основних завдань, яке постає перед вихователями нашої групи.

ЗАВДАННЯ:

  • збереження і зміцнення здоров’я;
  • розвиток сенсорних і моторних функцій;
  • формування потреби в руховій активності;
  • профілактика простудних захворювань;
  • придбання навику правильного дихання;
  • прищеплення навичок елементарного самомасажу;
  • розвиток інтелектуальних функцій (мислення, пам’яті, уяви, сприйняття, орієнтації в просторі);
  • елементарні знання про будову свого організму і необхідні навички догляду за своїм тілом.

Вся життєдіяльність дитини у групі “Чебурашка” спрямована на збереження і зміцнення здоров’я. Основою є щоденні фізкультурні, музичні та інтегровані заняття, партнерська спільна діяльність вихователя і дитини протягом дня. Метою оздоровчої роботи є створення стійкої мотивації і потреби в збереженні свого власного здоров’я та здоров’я оточуючих. Формування у дітей елементарних знань про людський організм і дбайливе ставлення до свого здоров’я – наше основне завдання. Для цього ми подаємо дітям матеріал у доступній для них формі. При ознайомленні з частинами тіла людини намагаємося підвести дітей до розуміння того, що люди повинні піклуватися про своє тіло. Кожне заняття практично закріплюється в повсякденному житті дітей, режимних моментах… Добре допомагають в роботі прислів’я та приказки, діти самі повторюють їх: «Бережи ніс у великий мороз».

Всі заняття, бесіди проводяться в ігровій формі, діти багато малюють, намагаються зображувати всі частини тіла людини, ліпити тварин і людей.

Щодня проводимо гігієнічну гімнастику після сну в ігровій та казковій формі. Діти роблять масаж і самомасаж, де закріплюємо назви частин тіла. Наприклад: руки (права, ліва), плече, передпліччя, кисті рук, пальці, голова, брови, ніс, підборіддя, лоб, потилиця і т.д. Робимо вправи на дихання, особливо діти люблять дмухати мильні бульбашки. Дітям дуже подобаються пальчикові ігри. Використовуючи різні пальчикові ігри в роботі, діти легко запам’ятовують назви пальців. Проводимо масаж стопи і ходьбу босоніж по масажному килимку. Гігієнічна гімнастика після сну та загартовуючі процедури сприяють зміцненню здоров’я наших малюків, а тому в групі низький показник захворюваності дітей.

Рекомендації вихователів щодо роботи з дітьми в карантинний період

презентація Використання технології “Захоплююча тістопластика” в роботі з дітьми. Архангельська М.І.

Спільний проект вихователів, дітей та батьків Тістопластика.

Презентація групи “Чебурашка”

 

РОЗПОРЯДОК ДНЯ у дітей середньої групи

на період карантину СОVІD-19

  орієнтовний розподіл часу
Зустріч дітей на ігровому майданчику ізольовано від інших груп, огляд, температурний скринінг 7:00—8:35
Ранкова гімнастика на свіжому повітрі 8:35—8:45
Вхід до групового приміщення зі збереженням дистанції з іншими групами 8:45—8:50
Проведення культурно-гігієнічних процедур 8:508:55
Підготовка до сніданку, сніданок 8:55—9:15
Заняття

9:15—9:35

9:45 – 10:05

Підготовка до прогулянки. Вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами 10:0510:15
Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні та сонячні процедури (усі активності проводяться ізольовано від інших груп) 10:20—11:15
Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами 11:15—11:25
Проведення культурно-гігієнічних процедур 11:25—11:35
Температурний скринінг 11:35—11:45
Підготовка до обіду, обід 11:45—12:15
Проведення культурно-гігієнічних процедур 12:15—12:25
Підготовка до сну, сон 12:25—14:30
Поступовий (у міру пробудження дітей) підйом, за гартувальні процедури, ігри,проведення культурно-гігієнічних процедур 14:30—14:45
Температурний скринінг 14:45—14:55
Полуденок 14.55-15.10
Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами 15:10-15:25
Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність за власним вибором, спостере-ження (усі активності прово-дяться ізольовано від інших груп) 15:25-16:15
Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами 16:15-16:20
Проведення культурно-гігієнічних процедур 16:20-16:30
Підготовка до вечері, вечеря 16:30—16:50
Температурний скринінг 16:50-17:00
Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами                          Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому 17:10—19:00

Орієнтовний тижневий розподіл групових занять     2019 / 2020 н.р.

 

 

 

Орієнтовний тижневий розподіл групових занять в середній  групі №1  «Чебурашка  »     2020 / 2021 н.р.

дні тижня  
понеділок

1.Комплексне  Художня література + Зображувальна        діяльність

2. Музичне   9.45

вівторок

1.Предметне Формування початкових математичних уявлень

2..Фізкультура 9.45

           4-й тижд.Муз.розваги   15.20
середа

 

 

 

  1. Комплексне    Ознайомлення з довкіллям\ природою\+ зображувальна діяльність

2.Фізкультура  15.30

четвер

1.Предметне   Мовленнєве спілкувування.

п’ятниця

 

 

1.Предметне                    1-ша п’ятн.иця -Валеологія.                    2.Культура мовленнєвого спілкування.                                  3.Підготовка руки дитини до письма                                     4. Узагальнююче з теми \ з викор.інтегр. зобр.д-ті\

2.Музичне  10.10

     3 -й тижд.- Фіз.розваги 16.00

Чебурашка

Наша фотогалерея

No Comments »