Середня група №1 “Чебурашка”
ВИХОВАТЕЛІ :
Архангельська Марина Ортутай Заліна Юріївна
Іванівна 
помічник вихователя Мадяр Тетяна Іванівна
Сонце стукає в віконце.
Ти не спи, як сходить сонце,
Прокидайся — й на зарядку,
Через кладку на лужок,
А з лужечка та в садок.
Там лежать граблі, лопата,—
То ямки берись копати:
Треба вчасно навесні
Посадити яблуні,
Груші, персики, горіхи
Добрим людям для утіхи,
І для цвіту, і для плоду,—
На здоров’ячко народу.
Девіз групи: «Щоб здоров’я добре мати, слід про нього змалку дбати».
Великий педагог В.Сухомлинський писав : «Я не боюся ще й ще раз повторити: турбота про здоров`я — це найважливіша праця вихователя. Від життєрадісності,бадьорості дітей залежить їхнє духовне життя, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра в свої сили …» Навчити дитину змалечку берегти своє здоров`я — одне із основних завдань, яке постає перед вихователями нашої групи.
ЗАВДАННЯ:
- збереження і зміцнення здоров’я;
- розвиток сенсорних і моторних функцій;
- формування потреби в руховій активності;
- профілактика простудних захворювань;
- придбання навику правильного дихання;
- прищеплення навичок елементарного самомасажу;
- розвиток інтелектуальних функцій (мислення, пам’яті, уяви, сприйняття, орієнтації в просторі);
- елементарні знання про будову свого організму і необхідні навички догляду за своїм тілом.
Вся життєдіяльність дитини у групі “Чебурашка” спрямована на збереження і зміцнення здоров’я. Основою є щоденні фізкультурні, музичні та інтегровані заняття, партнерська спільна діяльність вихователя і дитини протягом дня. Метою оздоровчої роботи є створення стійкої мотивації і потреби в збереженні свого власного здоров’я та здоров’я оточуючих. Формування у дітей елементарних знань про людський організм і дбайливе ставлення до свого здоров’я – наше основне завдання. Для цього ми подаємо дітям матеріал у доступній для них формі. При ознайомленні з частинами тіла людини намагаємося підвести дітей до розуміння того, що люди повинні піклуватися про своє тіло. Кожне заняття практично закріплюється в повсякденному житті дітей, режимних моментах… Добре допомагають в роботі прислів’я та приказки, діти самі повторюють їх: «Бережи ніс у великий мороз».
Всі заняття, бесіди проводяться в ігровій формі, діти багато малюють, намагаються зображувати всі частини тіла людини, ліпити тварин і людей.
Щодня проводимо гігієнічну гімнастику після сну в ігровій та казковій формі. Діти роблять масаж і самомасаж, де закріплюємо назви частин тіла. Наприклад: руки (права, ліва), плече, передпліччя, кисті рук, пальці, голова, брови, ніс, підборіддя, лоб, потилиця і т.д. Робимо вправи на дихання, особливо діти люблять дмухати мильні бульбашки. Дітям дуже подобаються пальчикові ігри. Використовуючи різні пальчикові ігри в роботі, діти легко запам’ятовують назви пальців. Проводимо масаж стопи і ходьбу босоніж по масажному килимку. Гігієнічна гімнастика після сну та загартовуючі процедури сприяють зміцненню здоров’я наших малюків, а тому в групі низький показник захворюваності дітей.
Рекомендації вихователів щодо роботи з дітьми в карантинний період
презентація Використання технології “Захоплююча тістопластика” в роботі з дітьми. Архангельська М.І.
Спільний проект вихователів, дітей та батьків Тістопластика.
РОЗПОРЯДОК ДНЯ у дітей середньої групи
на період карантину СОVІD-19
орієнтовний розподіл часу | |
Зустріч дітей на ігровому майданчику ізольовано від інших груп, огляд, температурний скринінг | 7:00—8:35 |
Ранкова гімнастика на свіжому повітрі | 8:35—8:45 |
Вхід до групового приміщення зі збереженням дистанції з іншими групами | 8:45—8:50 |
Проведення культурно-гігієнічних процедур | 8:50—8:55 |
Підготовка до сніданку, сніданок | 8:55—9:15 |
Заняття |
9:15—9:35 9:45 – 10:05 |
Підготовка до прогулянки. Вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами | 10:05—10:15 |
Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні та сонячні процедури (усі активності проводяться ізольовано від інших груп) | 10:20—11:15 |
Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами | 11:15—11:25 |
Проведення культурно-гігієнічних процедур | 11:25—11:35 |
Температурний скринінг | 11:35—11:45 |
Підготовка до обіду, обід | 11:45—12:15 |
Проведення культурно-гігієнічних процедур | 12:15—12:25 |
Підготовка до сну, сон | 12:25—14:30 |
Поступовий (у міру пробудження дітей) підйом, за гартувальні процедури, ігри,проведення культурно-гігієнічних процедур | 14:30—14:45 |
Температурний скринінг | 14:45—14:55 |
Полуденок | 14.55-15.10 |
Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами | 15:10-15:25 |
Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність за власним вибором, спостере-ження (усі активності прово-дяться ізольовано від інших груп) | 15:25-16:15 |
Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами | 16:15-16:20 |
Проведення культурно-гігієнічних процедур | 16:20-16:30 |
Підготовка до вечері, вечеря | 16:30—16:50 |
Температурний скринінг | 16:50-17:00 |
Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому | 17:10—19:00 |
Орієнтовний тижневий розподіл групових занять 2019 / 2020 н.р.
Орієнтовний тижневий розподіл групових занять в середній групі №1 «Чебурашка » 2020 / 2021 н.р.
дні тижня | |
понеділок |
1.Комплексне Художня література + Зображувальна діяльність 2. Музичне 9.45 |
вівторок |
1.Предметне Формування початкових математичних уявлень 2..Фізкультура 9.45 4-й тижд.Муз.розваги 15.20 |
середа
|
2.Фізкультура 15.30 |
четвер |
1.Предметне Мовленнєве спілкувування. |
п’ятниця
|
1.Предметне 1-ша п’ятн.иця -Валеологія. 2.Культура мовленнєвого спілкування. 3.Підготовка руки дитини до письма 4. Узагальнююче з теми \ з викор.інтегр. зобр.д-ті\ 2.Музичне 10.10 3 -й тижд.- Фіз.розваги 16.00 |
