Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

ЧЕТВЕР 26.11.20.СНІДАНОК: Суп молочний вермішелевий, булка з маслом і твердим сиром, кава з молоком ОБІД: Суп з м'ясними фрикадельками, хліб, голубці з м'са та рису, компот із сухофруктів ПОЛУДЕНОК: Молоко, вафля ВЕЧЕРЯ: Омлет натуральний, картопляне пюре з маслом, хліб, томати мариновані, чай

“Сонечко” старша спецгрупа №3

 для дітей з вадами опорно-рухового апарату «сколіоз»

                    

Гошко Олеся Володимирівна  Бецанич Ганна Степанівна        Жменяк Злата Іванівна

               вихователь                               вихователь                       помічник вихователя

Рекомендації вихователів щодо роботи з дітьми в карантинний період

презентація “Використання інновацій в роботі з дітьми” .вихователь Бецанич Г.С.

презентація “Інноваційні технології в групі “Сонечко”, вихователь Гошко О.В.

Девіз групи «Чужих дітей не буває!»

Для  гармонійного фізичного розвитку дитини з раннього віку слід запобігати захворюванням її опорно-рухового апарату, формувати правильну постав.  Для дітей, які мають порушення опорно-рухового апарату в нашій групі ми організовуємо комплексну корекційно-профілактичну роботу, основними завданнями якої є:

–        зміцнювати здоров?я та коригувати фізичний розвиток дітей;

–        розвивати рухові навички дітей;

–        формувати в дітей уявлення про здоровий спосіб життя;

–        контролювати дотримання призначення лікаря;

–        удосконалювати форми фізичного виховання.

Під час корекційно-профілактичної роботи ми використовуємо такі форми фізичного виховання:

–        ранкова корекційно-гігієнічна гімнастика;

–        заняття з фізичної культури;

–        заняття з плавання;

–        лікувальна гімнастика;

–        корегуюча гімнастика після сну;

–        фізкультхвилинки;

–        рухливі ігри;

–        загартовуючі процедури :

  • вживання часника та цибулі (в осінньо-зимовий період);
  • миття рук до ліктів холодною водою;
  • полоскання горла;
  • сонячні та повітряні ванни;
  • масаж;
  • електрофорез;
  • щоденні прогулянки до та після денного сну.

Головним  завданням  виховання дошкільника є відчуття душевного комфорту та емоційної  безпеки.  Тому важливим є  також середовище навчального процесу. У групі створено предметне розвивальне середовище:

–       сюжетно-рольової  ігри («Лікарня», «Сім?я», « Магазин», «Перукарня», «Кухарі»…);

–        куток фізичної культури (шведська стінка, спортивний інвентар, килимки зі слідами, акопунктурні килимки, маски для рухливих ігор…);

–        музичний куточок (різні дитячі  музичні інструменти, звукове обладнання, дидактичні ігри…);

–        театральний куточок (ширма, маски для розігрування казок, пальчиковий театр, настільний театр);

–        куточок природи (акваріум з рибками, хом?ячок Лунтік, квіти відповідно вимог програми);

–        куточок книги (казки, розмальовки, ілюстрації, творчі роботи різних жанрів…).

СПІЛЬНИЙ ПРОЕКТ ВИХОВАТЕЛІВ, БАТЬКІВ ТА ДІТЕЙ

ПРО ЩО РОЗПОВІДАЮТЬ ДЕРЕВА

Презентація групи “Сонечко”

РОЗПОРЯДОК ДНЯ    на період карантину СОVІD-19

група «СОНЕЧКО» старша  

орієнтовний розподіл часу
Зустріч дітей на ігровому майданчику ізольовано від інших груп, огляд, температурний скринінг 7:30—8:35
Ранкова гімнастика на свіжому повітрі 8:35—8:45
Вхід до групового приміщення зі збереженням дистанції з іншими групами 8:45—8:50
Проведення культурно-гігієнічних процедур 8:50—8:55
Підготовка до сніданку, сніданок 8:55—9:10
Заняття 9:10-9:35

9:40-10:05

10:10-10:30

Підготовка до прогулянки. Вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами 10:00—10:10    \ 10.30\
Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні та сонячні процедури (усі активності проводяться ізольовано від інших груп) 10:10\35\—11:20
Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами 11:20—12:30
Проведення культурно-гігієнічних процедур 11:30—11:40
Температурний скринінг 11:40—11:45
Підготовка до обіду, обід 12:00—12:25
Проведення культурно-гігієнічних процедур 12:25—12:30
Підготовка до сну, сон 12:30—14:30
Поступовий (у міру пробудження дітей) підйом, за гартувальні процедури, ігри 14:30—14:45
Температурний скринінг 14:45—14:55
Проведення культурно-гігієнічних процедур 14:55—15:05
Полуденок 15.05-15.20

 

Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами 15.20-15.25
Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність за власним вибором, спостере-ження (усі активності прово-дяться ізольовано від інших груп) 15.25-16.20
Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами 16.20-16.25
Проведення культурно-гігієнічних процедур 16.25-16.30
Підготовка до вечері, вечеря 16:30—16:50
Температурний скринінг 16.50-17.00
Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами                          Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому 17:10—17:30

РОЗПОДІЛ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ

 СЕРЕДНЬОЇ СПЕЦГРУПИ №3 “Сонечко” на 2019 – 2020 н.р.

Понеділок 1. Мовленнєве спілкування
2. Фізкультура
Вівторок 1. Формування початкових математичних понять
Середа 1. Художня література + Зображувальна діяльність         \ комплексне\
2. Музичне  15.30                                                                                Плавання 14.30
Четвер 1.  Ознайом.  з довкіллям / природою + Зображув. діяльність \ комплексне\
3. Фізкультура 11.20
П’ятниця 1.Музичне

2.  Предметне:  1тижд. Валеологія   2 тижд. Культура мовленнєвого спілкування    3 тижд. підготовка руки дитини до письма     4 тижд. .Узагальнююче з теми блоку \ з використанням інтегр.зображ. діяльності\                           Плавання 9.45

Сонечко

Наша фотогалерея

No Comments »