“Сонечко” старша спецгрупа №3
для дітей з вадами опорно-рухового апарату «сколіоз»
Гошко Олеся Володимирівна Бецанич Ганна Степанівна Жменяк Злата Іванівна
вихователь вихователь помічник вихователя
Рекомендації вихователів щодо роботи з дітьми в карантинний період
презентація “Використання інновацій в роботі з дітьми” .вихователь Бецанич Г.С.
презентація “Інноваційні технології в групі “Сонечко”, вихователь Гошко О.В.
Девіз групи «Чужих дітей не буває!»
Для гармонійного фізичного розвитку дитини з раннього віку слід запобігати захворюванням її опорно-рухового апарату, формувати правильну постав. Для дітей, які мають порушення опорно-рухового апарату в нашій групі ми організовуємо комплексну корекційно-профілактичну роботу, основними завданнями якої є:
– зміцнювати здоров?я та коригувати фізичний розвиток дітей;
– розвивати рухові навички дітей;
– формувати в дітей уявлення про здоровий спосіб життя;
– контролювати дотримання призначення лікаря;
– удосконалювати форми фізичного виховання.
Під час корекційно-профілактичної роботи ми використовуємо такі форми фізичного виховання:
– ранкова корекційно-гігієнічна гімнастика;
– заняття з фізичної культури;
– заняття з плавання;
– лікувальна гімнастика;
– корегуюча гімнастика після сну;
– фізкультхвилинки;
– рухливі ігри;
– загартовуючі процедури :
- вживання часника та цибулі (в осінньо-зимовий період);
- миття рук до ліктів холодною водою;
- полоскання горла;
- сонячні та повітряні ванни;
- масаж;
- електрофорез;
- щоденні прогулянки до та після денного сну.
Головним завданням виховання дошкільника є відчуття душевного комфорту та емоційної безпеки. Тому важливим є також середовище навчального процесу. У групі створено предметне розвивальне середовище:
– сюжетно-рольової ігри («Лікарня», «Сім?я», « Магазин», «Перукарня», «Кухарі»…);
– куток фізичної культури (шведська стінка, спортивний інвентар, килимки зі слідами, акопунктурні килимки, маски для рухливих ігор…);
– музичний куточок (різні дитячі музичні інструменти, звукове обладнання, дидактичні ігри…);
– театральний куточок (ширма, маски для розігрування казок, пальчиковий театр, настільний театр);
– куточок природи (акваріум з рибками, хом?ячок Лунтік, квіти відповідно вимог програми);
– куточок книги (казки, розмальовки, ілюстрації, творчі роботи різних жанрів…).
СПІЛЬНИЙ ПРОЕКТ ВИХОВАТЕЛІВ, БАТЬКІВ ТА ДІТЕЙ
“ПРО ЩО РОЗПОВІДАЮТЬ ДЕРЕВА“
РОЗПОРЯДОК ДНЯ на період карантину СОVІD-19
група «СОНЕЧКО» старша
орієнтовний розподіл часу | |
Зустріч дітей на ігровому майданчику ізольовано від інших груп, огляд, температурний скринінг | 7:30—8:35 |
Ранкова гімнастика на свіжому повітрі | 8:35—8:45 |
Вхід до групового приміщення зі збереженням дистанції з іншими групами | 8:45—8:50 |
Проведення культурно-гігієнічних процедур | 8:50—8:55 |
Підготовка до сніданку, сніданок | 8:55—9:10 |
Заняття | 9:10-9:35
9:40-10:05 10:10-10:30 |
Підготовка до прогулянки. Вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами | 10:00—10:10 \ 10.30\ |
Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні та сонячні процедури (усі активності проводяться ізольовано від інших груп) | 10:10\35\—11:20 |
Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами | 11:20—12:30 |
Проведення культурно-гігієнічних процедур | 11:30—11:40 |
Температурний скринінг | 11:40—11:45 |
Підготовка до обіду, обід | 12:00—12:25 |
Проведення культурно-гігієнічних процедур | 12:25—12:30 |
Підготовка до сну, сон | 12:30—14:30 |
Поступовий (у міру пробудження дітей) підйом, за гартувальні процедури, ігри | 14:30—14:45 |
Температурний скринінг | 14:45—14:55 |
Проведення культурно-гігієнічних процедур | 14:55—15:05 |
Полуденок | 15.05-15.20
|
Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами | 15.20-15.25 |
Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність за власним вибором, спостере-ження (усі активності прово-дяться ізольовано від інших груп) | 15.25-16.20 |
Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами | 16.20-16.25 |
Проведення культурно-гігієнічних процедур | 16.25-16.30 |
Підготовка до вечері, вечеря | 16:30—16:50 |
Температурний скринінг | 16.50-17.00 |
Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому | 17:10—17:30 |
РОЗПОДІЛ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ
СТАРШОЇ СПЕЦГРУПИ №3 “Сонечко” на 2020 – 2021 н.р.
Понеділок |
1. Інтегроване 2. Предметне Формування початкових математичних уявлень |
Вівторок |
1. Інтегроване 3. Музичне |
Середа |
1. Інтегроване 3. Фізкультура |
Четвер |
1. Предметне Грамота 2. Інтегроване 3. Музичне |
П’ятниця | 1. Інтегроване
2. Фізкультура |
