Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Дошкільний навчальний заклад № 39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської області

П'ЯТНИЦЯ 15.12.2017 - СНІДАНОК: Каша манна з маслом, булка з маслом, чай ОБІД: Суп гороховий з грінками, домашнє " жаркое", булка, буряк відварний, компот ПОЛУДЕНОК: Сік фруктовий, булка ВЕЧЕРЯ: Рибна котлета, макарони з маслом, булка, чай
image_pdfimage_print

Гошко Олеся Володимирівна

Природа наш дім – бережімо його! Формування екологічної компетентності дітей дошкільного віку: методичний посібник для вихователів дошкільних закладів/ Дошкільний навчальний заклад № 39. – Ужгород, 2015 р. – 88 ст.

В методичному посібнику розкрито основні засади реалізації завдань щодо формування екологічної компетентності дітей дошкільного віку через організацію різних форм діяльності, що сприяє формуванню в дошкільнят екологічної вихованості, прояв гуманних почуттів до живих істот, оволодіння початковими вміннями відчувати красу та милуватися нею, виважено поводитися в довкіллі, знати правила безпечної поведінки в природі.

В посібнику подано практичні розробки для роботи з дошкільнятами: конспекти занять екологічного спрямування, екологічні проекти, система спостережень на екологічній стежині, подано поради для батьків щодо організації спостережень у природі.

Рекомендовано для вихователів дошкільних закладів.

Методичний посібник схвалений науково-методичною радою Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти.

Протокол № 3, від 01.12.2015 року.

 

 

Бойко Ірина Олексіївна

Плавання для загартування та зміцнення здоров’я: методичний посібник для інструкторів з плавання, молодих спеціалістів та вихователів дошкільних закладів / Дошкільний навчальний заклад № 39. – Ужгород, 2012 р. – 57 ст.

Методичний посібник містить теоретичні відомості про значення плавання для здоров’я дитини, завдання по навчанню дошкільників плавання в контексті вимог Базової програми розвитку дитини дошкільного віку „Я у Світі” та практичні матеріали для роботи з дошкільниками по навчанню плавання: плани-конспекти занять, вправи та ігри на воді, методичні рекомендації по їх використанню.

В посібнику систематизовано матеріал щодо завдань по навчанню дітей плавання, подано методичні рекомендації проведення занять в басейні, підібрано різноманітні ігри на воді, розроблено рекомендації для батьків.

Рекомендовано для інструкторів з плавання, молодих спеціалістів та вихователів дошкільних закладів.

Методичний посібник схвалений науково-методичною радою Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти

Протокол № 1, від 28.02.2012 року.

 

 

Машкара Магдалина Михайлівна, Бойко Ірина Олексіївна

“Я хочу плавати”: варіативна програма навчання дітей дошкільного віку плавати / Дошкільний навчальний заклад № 39. – Ужгород, 2006 р. – 15 ст.

Варіативна програма схвалена науково-методичною радою Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти

Протокол № 4, від 15.01.2006 року.

 

 

 

 

 

 

 

Бертич Тамара Йосипівна

Знай свої права й обов’язки, дитино: методичний посібник для вихователів дошкільних навчальних закладів / Дошкільний навчальний заклад № 39. – Ужгород, 2013 р. – 102 ст.

У методичному посібнику представлено методичні рекомендації з основ правової культури дошкільників, розглядаються актуальні питання з формування національно свідомого громадянина, патріота, професіонала, тобто людини, якій притаманні особистісні якості та риси характеру, світогляд та спосіб мислення, почуття, вчинки та поведінка, спрямовані на саморозвиток демократичного громадянського суспільства в Україні.

Подано практичні матеріали для роботи з дошкільниками: конспекти занять, методичні рекомендації для вихователів, консультації для батьків з формування у дітей середнього та старшого дошкільного віку початкових уявлень про права дитини.

Рекомендовано для батьків, вихователів дошкільних навчальних закладів.

Методичний посібник схвалений науково-методичною радою Управління освіти Ужгородської міської ради

Протокол №4 від 26.11.2013 року.

Методичний посібник схвалений науково-методичною радою Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти

Протокол № 7, від 24.12.2013 року.

 

 

Басюк Людмила Вікторівна, Костюк Вікторія Вікторівна

Джерела здоров`я дитини. Основні аспекти організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми в дошкільному навчальному закладі: методичний посібник для інструкторів з фізкультури, вихователів дошкільних закладів / Дошкільний навчальний заклад № 39. – Ужгород, 2014 р. – 81 ст.

Методичний посібник містить теоретичні відомості про значення фізичного виховання для здоров’я дитини, завдання, зміст та форми організації фізичного виховання дошкільників та практичні матеріали для роботи з дошкільниками: конспекти сюжетних, ігрових занять, сценарії спортивних свят, орієнтовні плани проведення Днів здоров’я у дошкільному закладі.

У посібнику систематизовано матеріал щодо завдань, засобів фізичного виховання дітей дошкільного віку, подано методичні рекомендації щодо здійснення фізкультурно-оздоровчих заходів.

Рекомендовано для інструкторів з фізкультури та вихователів дошкільних навчальних закладів.

Методичний посібник підготовлено в рамках проекту «Діти-наше майбутнє: нова хвиля у дошкільній освіті Карпатського регіону» (HUSKROUA/1001/044) Програми прикордонного співробітництва ЄІСП Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2007-2013 рр. Агентством місцевого розвитку та інформаційних ресурсів «Європоліс» у партнерстві з Великобичківською селищною громадською організацією «Зірочка», Асоціацією місцевого розвитку «Іван-Креван» та Великобичківської селищної ради.

 

 

Кошер-Вереш Клара, Басюк Людмила, Костюк Вікторія, Фучко Ольга, Фрішнич Наталія, Любов, Стець Ганна, Гошко Олеся, Гордійчук Вікторія, Охотник Ксенія, Шишканич Оксана, Мар’яна Ферціган, Сімона Малярчук, Дорін Тіводар, Васіле Поповіч, Іляна Тіводар.

Використання нетрадиційних технік образотворчого мистецтва з дітьми дошкільного віку. Ліпка з солоного тіста. Методичний посібник для вихователів дошкільних закладів, керівників гуртка, батьків. Ужгород, 2014 р. – 44 с

В посібнику розкривається зміст образотворчої діяльності в дошкільних закладах, її вплив на естетичний розвиток дітей. В контексті художньо-естетичного виховання розглядається питання творчого розвитку малюків з урахуванням індивідуальних здібностей. У першому розділі розкривається зміст художньо-естетичного виховання, теоретичні підходи, виділено особливості дошкільного віку, визначено шляхи художньо-естетичного виховання, роль ліпки в розвитку дитини, методичні рекомендації для вихователів щодо залучення дитини до роботи з солоним тістом, та ліпки з глини, а також практичні поради щодо роботи.

У другому розділі зібрані практичні розробки занять з використанням нетрадиційних технік образотворчої діяльності, які допоможуть педагогам в організації навчально-виховного процесу, художньо-естетичного спрямування. Розроблені інтегровані заняття апробовані у старших групах дошкільного навчального закладу №39 міста Ужгорода Закарпатської області.

Методичний посібник рекомендований для вихователів дошкільних навчальних закладів, студентів педагогічних вищих навчальних закладів, які навчаються за спеціальністю «Дошкільне виховання», керівників гуртків, педагогів, батьків, яких цікавить проблема творчого застосування нетрадиційних технік образотворчої діяльності з дітьми дошкільного віку.

Методичний посібник підготовлено в рамках проекту «Діти-наше майбутнє: нова хвиля у дошкільній освіті Карпатського регіону» (HUSKROUA/1001/044) Програми прикордонного співробітництва ЄІСП Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2007-2013 рр. Агентством місцевого розвитку та інформаційних ресурсів «Європоліс» у партнерстві з Великобичківською селищною громадською організацією «Зірочка», Асоціацією місцевого розвитку «Іван-Креван» та Великобичківської селищної ради.

 

Дорогі відвідувачі нашого сайту!
Пропонуємо відвідати безкоштовну електронну бібліотеку.

Ось декілька адрес, підібраних спеціально для вас:

1. abetka.ukrlife.org Сайт для наймолодших читачів та дбайливих батьків, які прагнуть прищепити дітям любов до читання.

2. http://www.lukoshko.net/ ЛУКОШКО СКАЗОК – народні казки, письменники-казкарі, вірші для дітей, дітям про тварин та багато іншого.

3. ukrlib.com.ua
Мабуть, найкраща бібліотека української літератури. Тут можна безпроблемно завантажити книжки українських авторів і український переклад найвідоміших світових письменників. Вражає неймовірна кількість критичних статей, рефератів, стислих переказів творів та інших матеріалів.

4. bookLand.net.ua
Магазин електронних книг. На сайті є широкий перелік рубрик. Серед них – дитяча література та книги шкільної програми (5 -11 клас), які можна перечитати в он-лайн режимі або скачати на носій.

5. poetyka.uazone.net
Бібліотека української поезії. На сайті представлені різні періоди української поезії, переклади зарубіжних авторів та народні пісні. Абетковий покажчик поетів дуже зручний для користування.

6. http://kazki.org/index.php/presentation

Дитячі презентації, казки, аудіо казки, мультфільми, сценарії, колядки.

7. http://www.nosiki.cv.ua/

Сайт, який присвячений діткам-дошкільняткам, та ранньому розвитку дітей. Все можна викачати абсолютно безкоштовно, а перед тим як качати презентаціі та кліпи, можна продивитися їх онлайн, та обрати те, що сподобалось Вашому малюку.

8. http://natalyagurkina.ucoz.ua/

Наталя Гуркіна: казки, загадки, вірші для дітей…

9. http://www.abetka-logopedka.org/index.htm

10. http://posnayko.com.ua/

11. Посібник з прав людини для інтернет-користувачів –

Це видання опубліковано в рамках спільної програми Ради Європи та Європейського Союзу «Зміцнення інформаційного суспільства в Україні». Посібник з прав людини для Інтернет-користувачів та пояснювальний меморандум (Рекомендація СМ/Rec(2014)6 Комітету міністрів країнам-членам щодо посібника з прав людини для Інтернет-користувачів – пояснювальний меморандум).

Спільна програма Європейського Союзу та Ради Європи «Зміцнення інформаційного суспільства в Україні» має на меті покращити свободу, різноманітність і плюралізм медіа, а також сприяти ефективності системи захисту персональних даних. Також – програма спрямована на відкритий, всебічний і сталий підхід до управління Інтернетом, що ґрунтується на правах людини і ставить людину в центр уваги. Крім того, програма сприятиме виконанню обов’язків і зобов’язань України перед Радою Європи, реалізації Угоди про асоціацію з ЄС і Плану дій з лібералізації ЄС візового режиму для України.

Автор і видавець оригіналу – Рада Європи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

No Comments »