Молодша група №2 “Дюймовочка”
вихователі :
Корнута Наталія Іванівна
Домбровська Альона Віталіївна
помічник вихователя
Марченко Світлана Іванівна
проєкт “Збережемо,наші багатства! Або як діяти відповідальним дошкільнятам!”
Рекомендації вихователів щодо роботи з дітьми в карантинний період
-
Використання методики виховання казкою \ технологія Фесюкової\ Корнута Н.І.
-
спільний проект вихователів, дітей та батьків “Місточок до серця дитини”
Презентація групи “Дюймовочка”
Наш девіз
У нашій групі діти милі
Немов із книжок чарівних.
Розумні, добрі і веселі,
Ніде не знайдете таких.
Гімн
З «Дюймовочкою» граємо,
Малюємо, співаємо.
«Дюймовочка» – наш рідний дім.
Світло й затишно усім.
«Дюймовочка» – це ти і я!
Це наша дружна сім’я!
«Дюймовочка»,
Ти дуже люба нам.
Тут няня й вихователі
Піклуються про нас.
Переступаючи поріг нашої групи, ви опинитесь в неповторному світі дитинства, в якому створені всі умови для насиченого і цікавого життя вашого малюка, його гармонійного, інтелектуального та особистісного розвитку.
Діти нашої групи – це наша радість та велика надія. Ми завжди пам’ятаємо про те, що дошкільне дитинство – це унікальний період людського життя, дуже важливий та відповідальний, тому що в цей час формується особистість людини.
Ми віримо в неповторність кожної дитини, спрямовуємо усі зусилля, щоб знайти до кожної індивідуальний підхід, розкрити максимально потенціал кожного.
Основна мета педагогів групи «Дюймовочка» – це пробудження у дитини інтересу до навколишнього світу, бажання його досліджувати, задавати питання, самостійно находити відповіді, намагатися бути активними, саме тому в групі проводиться робота за методикою Фесюкової «Виховання казкою».
Пріоритетний напрямок роботи педагогічного колективу групи:
— повноцінний і всебічний розвиток дітей на засадах національної культури і духовності з урахуванням різноманітності національного складу та регіональних умов України;
— забезпечення фізичного і психічного здоров’я дітей, своєчасне виявлення тих, хто потребує корекції здоров’я;
— здійснення виховного процесу з урахуванням особистісних якостей, стану здоров’я, природних задатків дитини;
— розумовий розвиток дітей, розвиток пам’яті, уваги, мислення, уяви, допитливості, захоплень;
— оволодіння рідною мовою, прищеплення навичок культури спілкування;
— започаткування основ трудового виховання, екологічної культури,
— орієнтації в національних і загальнолюдських цінностях, набуття життєвого досвіду;
Впродовж дня з дітьми проводяться різні види діяльності :
Сюжетно-рольові ігри
Конструктивно-будівельні ігри
Дидактичні та розвиваючі ігри
Настільно-друковані ігри
Рухливі ігри
Спостереження, експерименти, досліди тощо
Бесіди, спілкування, художньо – мовленнєва діяльність
Господарчо – побутова праця
Праця в природі
Індивідуальна робота з дітьми з різних видів діяльності
Загальновідомо, що плавання позитивно впливає на всі органи і системи дитини, на опорно-руховий апарат, серцево-судинну й дихальну системи, зміцнює здоров’я, сприяє фізичному розвитку дітей,саме тому вихователі групи,разом з батьками сприяють цьому. В нашому ЗДО створені чудові умови для занять з плавання і вихованці групи із великим задоволенням відвідують їх.
РОЗПОРЯДОК ДНЯ середня група з 01.01.2022р.
Режимні процеси |
Група |
|
|
|
|
Прийом,температурний скринінг, огляд, ігри |
|
7.00-8.25 |
Ранкова гімнастика |
|
8.25-8.35 |
Підготовка до сніданку.Гігієнічні процедури |
|
8.35-8.45 |
Сніданок |
|
8.45-9.05 |
Підготовка до заняття, ігри |
|
9.05-9.15 |
Заняття 1 |
|
9.15-9.35 |
Заняття 2 |
|
9.45-10.05 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка |
|
10.05-11.50 |
Повернення з прогулянки,гігієнічні процедури |
|
11.50-12.05 |
Обід |
|
12.05-12.35 |
Підготовка до сну. Сон |
|
12.35-14.40 |
Підйом.температурний скринінг, загартовуючі процедури, гімнастика |
|
14.40-15.00 |
Інд. заняття, розваги , СХД, праця , ігри |
|
15.00-15.50 |
Гігієнічні процедури, підготовка до вечері |
|
15.50-16.00 |
Вечеря |
|
16.00-16.20 |
Прогулянка. Ігри. Повернення додому |
|
16.20-19.00 |
РОЗПОРЯДОК ДНЯ на період карантину
Тижневий розподіл групових занять в середній групі «ДЮЙМОВОЧКА» 2021 / 2022 н.р.
дні тижня |
вид заняття |
час |
понеділок |
1.Комплексне Ознайомлення з довкіллям+ зображувальна діяльність 2. Фізкультура |
9.15
15.10 |
вівторок |
1.Музичне
2. Мовленнєве спілкування |
9.15
9.45
|
середа |
|
9.15 9.45 15.10 |
четвер |
1. Фізкультура
2. Комплексне Художня література + Зображувальна діяльність |
9.15
9.45 |
п’ятниця |
1.Ознайомлення з природою 2. Зображувальна діяльність 3. Узагальнююче з блоку з використанням інтегрованої забражувальної діяльності . Музичні розваги 3- й тиждень |
9.15 9.45
15.10 |
