Молодша група №2 “Дюймовочка”
Корнута Наталія Іванівна Хома Світлана Василівна
вихователь вихователь помічник вихователя
Рекомендації вихователів щодо роботи з дітьми в карантинний період
-
Використання методики виховання казкою \ технологія Фесюкової\ Корнута Н.І.
-
спільний проект вихователів, дітей та батьків “Місточок до серця дитини”
Презентація групи “Дюймовочка”
Наш девіз
У нашій групі діти милі
Немов із книжок чарівних.
Розумні, добрі і веселі,
Ніде не знайдете таких.
Гімн
З «Дюймовочкою» граємо,
Малюємо, співаємо.
«Дюймовочка» – наш рідний дім.
Світло й затишно усім.
«Дюймовочка» – це ти і я!
Це наша дружна сім’я!
«Дюймовочка»,
Ти дуже люба нам.
Тут няня й вихователі
Піклуються про нас.
Переступаючи поріг нашої групи, ви опинитесь в неповторному світі дитинства, в якому створені всі умови для насиченого і цікавого життя вашого малюка, його гармонійного, інтелектуального та особистісного розвитку.
Діти нашої групи – це наша радість та велика надія. Ми завжди пам’ятаємо про те, що дошкільне дитинство – це унікальний період людського життя, дуже важливий та відповідальний, тому що в цей час формується особистість людини.
Ми віримо в неповторність кожної дитини, спрямовуємо усі зусилля, щоб знайти до кожної індивідуальний підхід, розкрити максимально потенціал кожного.
Основна мета педагогів групи «Дюймовочка» – це пробудження у дитини інтересу до навколишнього світу, бажання його досліджувати, задавати питання, самостійно находити відповіді, намагатися бути активними, саме тому в групі проводиться робота за методикою Фесюкової «Виховання казкою».
Пріоритетний напрямок роботи педагогічного колективу групи:
— повноцінний і всебічний розвиток дітей на засадах національної культури і духовності з урахуванням різноманітності національного складу та регіональних умов України;
— забезпечення фізичного і психічного здоров’я дітей, своєчасне виявлення тих, хто потребує корекції здоров’я;
— здійснення виховного процесу з урахуванням особистісних якостей, стану здоров’я, природних задатків дитини;
— розумовий розвиток дітей, розвиток пам’яті, уваги, мислення, уяви, допитливості, захоплень;
— оволодіння рідною мовою, прищеплення навичок культури спілкування;
— започаткування основ трудового виховання, екологічної культури,
— орієнтації в національних і загальнолюдських цінностях, набуття життєвого досвіду;
Впродовж дня з дітьми проводяться різні види діяльності :
Сюжетно-рольові ігри
Конструктивно-будівельні ігри
Дидактичні та розвиваючі ігри
Настільно-друковані ігри
Рухливі ігри
Спостереження, експерименти, досліди тощо
Бесіди, спілкування, художньо – мовленнєва діяльність
Господарчо – побутова праця
Праця в природі
Індивідуальна робота з дітьми з різних видів діяльності
Загальновідомо, що плавання позитивно впливає на всі органи і системи дитини, на опорно-руховий апарат, серцево-судинну й дихальну системи, зміцнює здоров’я, сприяє фізичному розвитку дітей,саме тому вихователі групи,разом з батьками сприяють цьому. В нашому ЗДО створені чудові умови для занять з плавання і вихованці групи із великим задоволенням відвідують їх.
РОЗПОРЯДОК ДНЯ у дітей молодшої групи
на період карантину СОVІD-19
орієнтовний розподіл часу | |
Зустріч дітей на ігровому майданчику ізольовано від інших груп, огляд, температурний скринінг | 7:00—8:35 |
Ранкова гімнастика на свіжому повітрі | 8:35—8:45 |
Вхід до групового приміщення зі збереженням дистанції з іншими групами | 8:45—8:55 |
Проведення культурно-гігієнічних процедур | 8:55—9:00 |
Підготовка до сніданку, сніданок | 9:00—9:20 |
Заняття | 9:20—9:35
9:45 – 10:05
|
Підготовка до прогулянки. Вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами | 10:05—10:15 |
Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні та сонячні процедури (усі активності проводяться ізольовано від інших груп) | 10:15—11:10 |
Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами | 11:10—11:20 |
Проведення культурно-гігієнічних процедур | 11:20—11:30 |
Температурний скринінг | 11:30—11:40 |
Підготовка до обіду, обід | 11:40—12:15 |
Проведення культурно-гігієнічних процедур | 12:15—12:25 |
Підготовка до сну, сон | 12:25—14:30 |
Поступовий (у міру пробудження дітей) підйом, за гартувальні процедури, ігри,проведення культурно-гігієнічних процедур | 14:30—14:50 |
Температурний скринінг | 14:50—15:00 |
Полуденок | 15:00—15:15 |
Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами | 15:15-15:30 |
Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність за власним вибором, спостере-ження (усі активності прово-дяться ізольовано від інших груп) | 15:30-16:10 |
Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами | 16:10-16:15 |
Проведення культурно-гігієнічних процедур | 16:15 -16:25 |
Підготовка до вечері, вечеря | 16:25—16:50 |
Температурний скринінг | 16:50-17:00 |
Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому | 17:00—19:00 |
Орієнтовний тижневий розподіл групових занять в групі «ДЮЙМОВОЧКА»
2020 / 2021 н.р.
дні тижня |
вид заняття |
час |
понеділок |
1. Фізкультура
2. Комплексне Ознайомлення з довкіллям+ зображувальна діяльність або Ознайомлення з природою+ зображувальна діяльність
|
9.20-9.35 9.45-10.05 |
вівторок |
1.Музичне
2.Комплексне Художня література + Зображу- вальна діяльність |
9.20-9.35
9.45 – 10.05
|
середа |
1.Музичне 2.Комплексне Формування початкових математичних понять+ аплікація \конструювання |
9.20-9.35 9.45- 10.05 |
четвер |
1. Предметне Мовленнєве спілкування
2. Фізкультура |
9.20-9.35
9.45-10.00 |
п’ятниця |
1.Предметне 1 тиждень – валеологія 2 т.,- культура мовленнєвого спілкування 3,4 т. Художня література \ вивч.вірша або казка\ Музичні розваги 1- й тиждень |
9.20-9.35
15.25 |
