Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

19.03.2024р.Вівторок.СНІДАНОК:Макарони відварені з сиром твердим.Какао.Апельсини . ОБІД:Суп квасолевий.Хліб житній.Котлета натуральна(відбивна) з філе курки.Каша ячна в'язка.Буряк тушкований з цибулею. Компот із яблук та свіжоморожених фруктів. . . .. ВЕЧЕРЯ:Овочеве рагу.Хліб.Узвар.

Миючи засоби роздані для прибирання на групи: січень 2024 р.

Миючі засоби закуплені в грудні 2023 р. та роздані для прибирання на групи:

Миючі засоби закуплені в жовтні 2023 р. та роздані для прибирання на групи:

Закуплено для ЗДО №39 “Журавлик”:

  1. Миючі засоби:
  • Засіб для миття посуду;
  • Засіб для миття підлоги;
  • Мило рідке дитяче;
  • Засіб-порошок “Чистоль”;
  • засіб для миття та дезинфікації унітазів “Доместос”;
  • Білизна;
  • Серветки та губки для миття посуду;
  • Мішки для сміття;
  • Паперові рушники;
  • Туалетний папір;
  • Серветки столові;
  • Гель дитячий для прання.

2. Господарські товари:

  • Тачка садова;
  • Вінники для прибирання майданчиків та території;
  • Лопати, сапки,граблі;
  • Мотокоса;
  • Пила акулаторна;
  • Сучкоріз;
  • замки навесні;
  • Відра пласмасові;

3. Посуд для їжі:

  • Відра емаліровані;
  • Чайники емаліровані;
  • Тарілки глибокі;
  • Тарілки плоскі;
  • Чашки.

Проведено заміну та доповнення в групах посуд (тарілки, чашки, відра емаліровані, відра пласмасові).

Миючі засоби закуплені в 2023. та роздані для прибирання на групи :

Проведено заміну та частокове доповнення посуду у групах :

  • тарілки,
  • -чашки, кострулі,
  • пласмасові відра для прибирання

Миючі засоби закуплені в 2022р. та роздані для прибирання на групи :

  1. Засіб для миття підлоги.
  2. Засіб для миття посуду.
  3. Засіб–порошок “Чистоль”
  4. Білизна.
  5. Засіб для миття та дезінфекції унітазів “Доместос”
  6. Туалетний папір.
  7. Серветки – упаковка
  8. Мило дитяче рідке.
  9. Мішок для сміття.
  10. Серветки та губки для миття посуду.
  11. Пральний порошок рідкий дитячий.
  12. Засіб для миття вікон.
  13. Антижир.
  14. Засіб для миття підлоги.
  15. Ганчірки для миття столів.
  16. Паперові рушники.

ЗАКУПЛЕНО у листопаді 2021р. ЗА БЮДЖЕТНІ КОШТИ ТА РОЗДАНО НА ГРУПИ ЗАСОБИ ДЛЯ ПРИБИРАННЯ, ДЕЗІНФЕКЦІЇ:

  1. Засіб для миття підлоги.
  2. 2. Засіб для миття посуду.
  3. 3. Засіб–порошок “Чистоль”
  4. Білизна.
  5. Засіб для миття та дезінфекції унітазів “Доместос”
  6. Туалетний папір.-10 шт.
  7. Серветки – упаковка
  8. Мило дитяче рідке.
  9. Мішок для сміття.
  10. Серветки та губки для миття посуду.

6 жовтня 2021р. закуплено та роздано на групи, в кабінети для користування :

20.05.2021 Закуплено для здо інвентар для прибирання території

Роздано на групи для користування 20.04.2021 :

  1. Гель для посуди “Фері” Губки для миття посуду
  2. Мило дитяче рідке Чухалки металічні
  3. Порошок-чистоль “Гала” 11.Серветки для витирання столів
  4. Білизна “Хлор” 12. Кульки для мусора
  5. ” Доместос” 13.Туалетний папір
  6. Антижир. 14.Паперові рушники
  7. Гель для вікон 15.Серветки паперові
  8. Порошок пральний дит. 16.Гель для прання ” Аквітія”
  9. Гель для миття підлоги 17.Антисептики для рук \ дверей
  10. Дизенфектори для столів

Роздано на групи для прибирання 05.04.2021р.

ШАНОВНІ БАТЬКИ !

З метою дотримання протиепідемічних заходів , відповідно Постанови головного санітарного лікаря України від 22.09.2020р № 55 ” Про затвердження протиепідемічних заходів у ЗДО на період карантину” у ЗДО №39 станом на 01.02.2021р. всі групи забезпечені наступними дезинфікуючими та миючими засобами :

  1. Мило рідке дитяче                    7.Дизенфектори
  2. Паперові рушники,                  8. Маски, рукавички
  3. Серветки.                                     9. Засіб для миття підлоги
  4. Туалетний папір                       10.Чистоль, білизна
  5. Доместос                                      11. Губки для миття посуду
  6. Гель для миття посуду 12. Пральний дитячий порошок
    1. (видано на пральню) ПРОВЕДЕНО ЗАМІНУ ТА ДОПОВНЕННЯ В ГРУПАХ ПОСУДУ (тарілки, чашки,каструлі)

Закуплено та роздано у серпні 2020р.на групи:

1. Гель для посуду.                                   8. Антисептик для рук.

2 Білизна                                                     9. Антисептик для прибирання.

3.Гель для підлоги                                   10.Маски,рукавички

4. Мило итяче рідке.                                11. Мусорні кульки.

5. Туалетний папір                                   12. Губки, ганчірки для                                                                                                 прибирання.

6. паперові рушники.                               13. Рідина для миття вікон.

7. Серветки паперові.                                14. Порошок пральний дитячий

Виконано за бюджетні кошти наступні ремонтні роботи:

1. Ремонт каналізаційної системи  в групах 

«Малюк» , « Колобок»,

Стояк каналізації у сторожів та у медичному кабінеті.

2. Ремонт системи опалення у групах

«Малюк» та «Чебурашка».

3. Ремонт сантехнічного  обладнання у групах

« Червона шапочка», «Білосніжка» – зливні бачки на унітазі.

«Гномик» – заміна кранів,

«Дюймовочка» – кран в кухні,

Кухня – кран в посудомийці.

Центральна душова – змішувач.

4. Заміна радіаторів :

Басейн 3 шт.,

Музична зала – 1 шт.,

Група «Малюк»- 1 шт.,

Група «Колобок» – 1 шт.

5. Ремонт – заміна пакетників – автоматика на коридорах по всьому ЗДО.

Встановлення захисного скла на щитах.

6. Установка вуличних світильників на сходах та прожекторів.

7. Проведено ремонт та установку 3-х котлів у котельні.

8. Проведено ремонт у підсобних приміщеннях, кімнат для сторожів,оператора, робочого з обслуговування.

Закуплено у листопаді 2020р. та роздано на групи чайники

За рахунок коштів місцевого бюджету в жовтні закуплено :

  1. Дитяче рідке мило
  2. Рідина для миття унітазу «Доместос»
  3. Гель для посуду «Гала»
  4. Паперові рушники,
  5. Серветки
  6. Туалетний папір

Роздано на групи для користування в жовтні 2020:

  1. Мило рідке дитяче                    7.Дизенфектори
  2. Паперові рушники,                  8. Маски, рукавички
  3. Серветки.                                     9. Засіб для миття підлоги
  4. Туалетний папір                       10.Чистоль
  5. Доместос                                      11. Губки для миття посуду
  6. Гель для миття посуду

Закуплено та роздано у серпні 2020р.на групи:

1. Гель для посуду.                                   8. Антисептик для рук.

2 Білизна                                                     9. Антисептик для прибирання.

3.Гель для підлоги                                   10.Маски,рукавички

4. Мило итяче рідке.                                11. Мусорні кульки.

5. Туалетний папір                                   12. Губки, ганчірки для                                                                                                 прибирання.

6. паперові рушники.                               13. Рідина для миття вікон.

7. Серветки паперові.                                14. Порошок пральний дитячий

Роздано на групи для користування в березні 2020:

  1. Засіб для миття посуди – “Фрі”
  2. Засіб для миття підлоги- “Глорікс”
  3. засіб для миття унітазів – ” Доместос”
  4. Туалетний папір
  5. Серветки
  6. Насадка для швабри
  7. Засіб для чистки – “Гала”
  8. Рідке дитяче мило
  9. Мішки для сміття

Порошок пральний “Актив”, “Зайка” та гель для прання “Актив” видано в достатній кількості на пральню.

10.02.2020 Роздано  на групи наступні миючі засоби :

1.Засіб для миття підлоги.

2.Засіб для миття посуду.

  1. Засіб-порошок “чистоль”.
  2. Білизна.
  3. Засіб для миття та дезінфекції унітазів  “Доместос”.
  4. Туалетний папір – 10 шт.
  5. Серветки – упаковка.
  6. Мило дитяче рідке .
  7. Мішок для сміття.
  8. Серветки та губки для миття посуду.

Порошок для прання, гель для прання видається безпосередньо на пральню

17.01.2020 Роздано  на групи наступні миючі засоби :

1.Засіб для миття підлоги,

2.Засіб для миття посуду,

3. Засіб-порошок “чистоль”,

4. Білизна,

5. Засіб для миття та дезінфекції унітазів  “Доместос”

6. Туалетний папір,

7. Серветки,

8. Мило дитяче,

9.Мило \рідке\,

10. Мішок для сміття,

11. Серветки та губки для миття посуду.

ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД № 39

КОМБІНОВАНОГО ТИПУ

ФІЗКУЛЬТУРНО – ОЗДОРОВЧОГО ПРОФІЛЮ

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ

УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Вул. Пестеля, 20, м. Ужгород, 88005, тел.: 03122 – 2-54-25

e-mail: dnz39uz@ukr.net, код ЄДРПОУ 02143264

НАКАЗ

19.11.2018р.2018 р.                   № 224

Про заборону збору коштів у ДНЗ №39.

Відповідно наказу управління освіти Ужгородської міської ради від 08.11.2018р  № 253 « Про заборону збору коштів  в закладах освіти міста» , з метою недопущення порушення вимог чинного законодавства України працівниками ДНЗ №39

НАКАЗУЮ :

  1. Забороняю збір готівкових коштів з батьків вихованців ДНЗ на розвиток  та утримання ДНЗ , подарунків, тощо  працівниками ДНЗ.
  2. Прийом благодійних внесків від фізичних і юридичних осіб здійснювати на добровільній основі відповідно до чинного законодавства з обов’язковим оформленням відповідної документації та відображенням у бухгалтерському обліку.
  3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Завідувач ДНЗ                              О.М.Фучко

Роздано на групи для користування \ у вересні\ :

Миючі засоби:

– дитяче мило,                                                 – рідке мило,

– мило господарське,                                     – засіб для миття посуду,

– засіб для миття унітазу,                              – пральний  порошок,

– туалетний папір,                                           – серветки паперові.

Проведено заміну та доповнення посуду в групах :

Тарілки , чашки,   чайник, відра,  каструлі

Звіт

про закупівлю інвентарю, посуду, м’якого інвентарю і т.д. за кошти,                                                                                                                     виділені з бюджету міста  на 2018 рік.

Виділено 103 тис.350 гр. на весь садок – це посуд, м’який інвентар,меблі, іграшки, господарський товар.

  1. Посуд: відра,каструлі, чайники на суму 19970 гр.
  2. Канцтовари для роботи персоналу – 1928 гр. 50 коп.
  3. Методичні посібники на суму 2571гр. 10 коп.
  4. Іграшки для басейну, спортзал, груп – 10000 гр.
  5. Посуд – тарілки, чашки, на суму 10000 гр.
  6. Медикаменти на суму 2978 гр. першої допомоги
  7. Занавіски тюлеві на коридор на суму 10020 гр.
  8. Пакетник на кухню 585 гр. 72 коп.
  9. Фартухи, халати для медиків, робочих, на п/в на суму 10050 гр.
  10. Рушники кухонні–50 шт., дитячі – 150шт. на суму 11250 гр.
  11. Матеріал для проведення цикльовки паркету в муз.залі на  суму 8925 гр.
  12. Леноліум в групі «Дюймовочка» (аварійна підлога) на суму 17713 гр. 06 коп.
  13. Інвентар для прибирання та кухні – 13225 гр.
  14. Занавіски тюлеві в музичний зал 35 м\п на суму 10500 гр.
  15. Занавіски тюлеві в кабінети 30 м\п на суму 9000 гр.
  16. Дезинфікуючі засоби для кухні,басейну, санвузла на суму 7462 гр. :

АХД  2000 експрес, 5000мл        на суму 1102.00,

-Бланідас 300 табл.                           на суму 760.00,

– Білизна антижир  5л                      на суму 1900,00

– Білизна кераміка 5л                       на суму 1600,00

– Білизна посуд. 5л                             на суму 2100,00

17. склянка для соку  40 шт             на суму 3213,20 гр

18. Склянка для води  40шт.           на суму  3274.00 гр

19. Салатник тарілка  40 шт            на суму   2168,80 кр

20 Салатник тарілка   30 шт           на суму    1344.00 гр.

Звіт про використання батьківських коштів батьківськими комітетами груп за 2017\2018 н.р.

       
1. Термопара 250 гр. (чек) 662019 11.03.2018
2. Господарські товари 53 гр. (чек) 066367 14.03.2018
3. Щітки 24 гр. (чек) 066378 21.03.2018
4. Заправка картрича 130, 140 гр. (чек) 087862 14.03.2018
5. Господарські товари 76 гр.     066364 12.03.2018
6. Господарські товари 100 гр.   066359 02.03.2018
7. Крот 50 гр.      066361 05.03.2018
8. Проектор для презентацій 18000 гр.  
9. Оплата сайту 250 гр.   60гр. щомісячно
10. Ремонт факсу 180 гр.     087814 17.01.2018
11. Канцтовари 144 гр.     051714 19.12.2017
12. Тасьма 10 гр. (чек)   501356  
13. Картрич 60 гр.    004172  
14. Заправка Самсунга 360 гр.  087815 23.01.2018
15. Гуаш 26 гр.    954055 19.12.2017
16. Розетка 45 гр.    020512  
17. Крот 95 гр.     01678 12.12.2017
18. Колесо на тачку 250гр.   003092 12.12.2018
19. Тазик, швабра, відро 765 гр.   29502 05.02.2018
20. Тарілки 580 гр.   029501 05.02.2018
21. Гусак 68 гр.     014133 16.11.2017
22. Голка швейна 28 гр.     501334 16.10.2017
23. Ремонт фотоапарата 150 гр.   450853 03.01.2018
24. Ламінування планів евакуації 100 гр.  
25. Установка, ремонт плитки на кухні 300 гр.  
26. Диск для конкурсу 250 гр.  
27. Крем букса 50 гр.    004266  
28. Сода 32 гр.    066337 12.02.2018
29. Сантехніка 150гр. 09.02.2018
30. Картріч 110гр. 15.02.2018
31. Тканина 440гр. 02.11.2017
32. Батарейки 20гр. 14.11.2017
33. Крот 66гр. 01.11.2017
34. Батарейки 24 гр. 19.01.2018
35. Госптовари 50 гр. 15.12.2017
36. Електро ремонт 162, 180 гр. (чек) 141 21.12.2017
37. Карніз на коридор 33 гр. 04.10.2018
38. Крот рідина 36 гр. 01.11.2017
39. Саморіз 19.80 гр. 15.01.2018
40. Госптовари 54 гр. 15.01.2018
41. Ролік 74.70 гр.    32490242631 20.11.2017
42. Пінопласт, клей 124.14 гр.  3299002426531 03.12.2017
43. Гуаш 163 гр. 09.12.2017
44. Сантехнік 714 гр.       017168 21.11.2017
45. Крот 36 гр.         066339 12.02.2018
46. Корм для риб 13.98 гр. 21.03.2018
47. АХД 160 гр.  
48. Чистка каналізації 200 гр. 27.02.2018
49. Ремонт холодильника на кухні 2500 гр.  
50. Чистка каналізації 150 гр.  
51. Відро, бугор 350 гр.  
52. Ножі для кухні 150 гр.  
53. Колесо на тачку 250 гр.  
54. Бензин для газонокосилки 400 гр.  
55. Дріт з ПВХ покриттям

 

Огорожа

69 гр.        324902426531

 

1830 гр.    (чек)

20.04.2018
56. Крот 15 гр.        2744902326 02.07.2018
57. Шапка для повара, фартух 380 гр.  (чек)   235241 09.06.2018
58. Клей для тараканів 80 гр. 16.07.2018
59. Сілікон ширма 110 гр.     588593 06.06.2018
60. Крот 90 гр.       197597 09.07.2018
61. Резинка 91гр.       197595 06.07.2018
62. Хозтовари 117 гр.     066395 23.04.2018
63. Картрич

 

Кран

100 гр.     003641

 

160 гр.

 
64. Тент синій 455 гр.     20909 01.07.2018
65. Антижир рідина 90 гр.       197549  
66. Хозтовари 93 гр.       2744902326 27.04.2018
67. Прозорий силікон для басейну 86 гр.       218474 04.06.2018
68. 3 сітки буряка

 

3 сітки моркви

1 сітка петрушки

1800 гр. (  готівка)  
69. Цибуля 18,7кг 121.50 гр.    027867 04.05.2018
70.      
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       

9.08.2018р. за бюджетні кошти отримано медикаменти на суму 2978 гр

для надання допомоги в літньо – оздоровчий період , надання першої невідкладної допомоги дітям

та формування протишокової аптечки.

За бюджетні кошти отримано  04.07.2018р. наступні  засоби :

  • серветка паперова  168 упаковок
  • туалетний папір    957 шт.
  • праска ” ВRАUN” – 3 шт
  • багор і відро \ для пожежного щита\

Роздано на групи  для користування  в липні наступні миючі засоби:

мило господарське,                    засіб для миття унітазу,

мило дитяче,                                чистоль,

мило рідке,                                   туалетний папір

засіб для миття посуду,            серветки паперові

пральний  дитячий порошок

Інформація про отриманий  інвентар в ДНЗ №39 з 01.09. 2017 – 31.05.2018 р.

Найменування

 

товару

Дата закупівлі Кількість За бюджетні кошти (сума) За кошти батьківського комітету

 

(сума)

канцелярське приладдя 28.11.2017   3 999.20  
килим 1*2,5 гр.»Малюк» 09. 2017 1   2 000
килим 2,5*3гр. «Оленка» 12.2017 1   2 000
миючі засоби,

 

туалетний папір

серветки «Перлина»

серветки «Еко»

11.2017 738 шт.

 

65 уп.

13 уп.

31 543.20  
туалетний папір,

 

серветки

порошок д/прання дитячий

доместос

гель д/посуду «Сарма»

12.2017 650 шт.

 

325 уп.

65 шт.

26 шт.

39 шт.

   
посуд: кастрюлі ем.,відра ем.,чайники ем.,миски ем 12.2017 30 шт. 1 951  
меблі для кухні гр. «Оленка» 12.2017 1 набір   4 000
стіл авдиторський  гр. «Малюк» 09.2017 1 шт.   400
шафа доросла .1-но дв. гр. «Малюк» 09.2017 1 шт.   300
шафа доросла.2- дв  гр. «Малюк». 09.2017 2 шт.   600
пісочниця гр. «Сонечко» 09.2017  1шт.   1500
пісочниця гр. «Теремок» 09.2017 1 шт.   1 000
картоплечистка 09.2017 1шт. 19 200  
м’ясорубка 09.2017 1шт. 14 300  
насос циркуляційний 40/18 11.2017 1шт. 21 752  
насос 11.2017 1шт. 3 720  
радіатори в групи 10.2017 3 шт. 9 505  
дезрозчин 18.12.2017 1б. 530  
спец.одяг для щитової 26.11.2017 1 набір 985  
вишивані рушники 11.2017 16 шт.   1 072
вишивана скатертина 11.2017 1 шт.   172
занавіски тюлеві в гр. «Малюк» 11.2017 4шт.+16 шт./малі/   5 000
енергозберігаючі лампочки 26.12.2017 90 шт.    
пилосос Самсунг в гр. «Оленка» 09.2017 1 шт.   1800

2018р.

Найменування

 

товару

Дата закупівлі Кількість За бюджетні кошти (сума) За кошти батьківського комітету

 

(сума)

насос циркуляційний 25/60 02.2018 1 шт. 2 200  
миючі засоби:

 

засіб д/унітазів

засіб д/скла

засіб д/посуду

засіб д/посуду та поверхонь

засіб д/підлоги

пральний порош.

23.04.2018 90 л.

 

5л.

90л.

70 л.

10 л.

90 кг.

6 725  
мило рідке 06.2018 111л. 3 205.90  
мило господар. 06.2018 280 шт.    
Лінолеум 32,25м + 54м гр. «Дюймовочка» і коридор біля муз.зали 24.01.2018   17  713.6  
Найменування

 

товару

Дата закупівлі Кількість Спец.рахунок
чашки, тарілки для дітей 12.2017 300 20 000
Лінолеум 25м коридор

 

біля метод.каб.

16.03.2018   5 360
мати-татамі 02.2018 40 шт. 19 700

Роздано на групи миючі засоби  на травень 2018р.

  • Мило господарське
  • Мило дитяче
  • Засіб для миття посуди
  • Пральний порошок
  • Засіб для унітазів
  • Білизна
  • Чистоль

Роздано для користування по групах  на квітень 2018р.

  • Мило господарське
  • Мило дитяче
  • Мило рідке
  • Гель для прання
  • Гель для посуди
  • Білизна
  • Туалетний папір

За  б’юджетні кошти  отримано з 23.04.2018 – 26.04.18 наступні  миючі засоби:

  • Засіб для миття унітазів 90 л.
  • Засіб для миття скла 5 л.
  • Засіб для миття посуду 90 л
  • Засіб для чищення посуди та поверхонь 70 л.
  • Засіб для миття підлоги 10 л.
  • Пральний порошок 90 кг.

НА  2018 рік  ДЛЯ ПОТРЕБ НАШОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ   В И Д І Л Е Н О з міського  бюджету 103350 гр для закуплення м’якого та твердого інвентаря, господарських товарів та іграшок,

7380 гр для закуплення миючих засобів та канцтоварів.

Згідно наказу управління освіти Ужгородської міської ради № 10 від 17.01.2018р. “Про затверджепння норм використання миючих засобів” затверджено наступні норми використання миючих засобів 

з розрахунку на одну дитину на рік:
– пральний порошок (500 грам),
– універсальний засіб для чищення (400 грам),
– засіб для миття посуду (500 грам),
– мило дитяче/рідке (320 грам),
– мило господарське (780 грам),
– засоби для чищення санвузлів (500 грам),
– туалетний папір (8шт. по 100 м.),
– серветки столові (7 уп. по 100 шт.).
1.2. з розрахунку на одну групу:
– засіб для миття скла ( 750 грам),
– засіб для миття підлоги (1500 грам).

26.12.2017р. отримано за бюджетні кошти:

 енергозберігаючі лампочки     90 шт.

22.12.2017р  Отримано за бюджетні кошти:

  • туалетний папір      650 шт.
  • паперові серветки    325 шт.
  • порошок для прання  дитячий   65 шт.
  • засіб для миття посуду ” Сарма”  39 шт.
  • засіб для миття туалетів ” Доместос”   26 шт.                                          

            УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ  УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

                                                                                                         Н А К А З

14.11. 2017 року

м. Ужгород

№ 273

                                                                           Про електронну реєстрацію дітей

                                                          дошкільного віку до закладів дошкільної освіти

                                                                                           м. Ужгорода

На виконання рішення виконавчого комітету Ужгородської міської ради 08.11.2017 року №362 «Про електронну реєстрацію дітей дошкільного віку до ДНЗ та НВК  м. Ужгорода» з метою забезпечення права дитини на доступність здобуття дошкільної освіти, забезпечення єдиного підходу щодо прийому дітей, спрощення процедури та вільного доступу до інформації про облік дітей дошкільного віку для влаштування в заклади дошкільної освіти

                                                                                                    Н А К А З У Ю:

 Керівникам дошкільних навчальних закладів та навчально-виховних комплексів:

  • 1. Реєстрацію дітей дошкільного віку до навчального закладу здійснювати відповідно до Положення про загальну міську електронну реєстрацію дітей дошкільного віку до дошкільних навчальних закладів та навчально-виховних комплексів м. Ужгорода та Правил електронної реєстрації дітей до дошкільних навчальних закладів та навчально-виховних комплексів м. Ужгорода, затверджених рішенням виконкому Ужгородської міської ради 08.11.2017 року №362 «Про електронну реєстрацію дітей дошкільного віку до ДНЗ та НВК  м. Ужгорода» (додається).
  • Зарахування дітей в дошкільні навчальні заклади та навчально – виховні комплекси з 1 січня 2018 року здійснювати за умови електронної реєстрації дитини на офіційному веб-порталі Ужгородської міської ради.
  • Положення про загальну міську електронну реєстрацію дітей дошкільного віку до дошкільних навчальних закладів та навчально-виховних комплексів м. Ужгорода та Правила електронної реєстрації дітей до дошкільних навчальних закладів та навчально-виховних комплексів м. Ужгорода довести до відома педагогічних працівників та батьківської громадськості, розмістити на сайтах закладів.
  • Забезпечити наявність онлайн посилання на сайті закладу щодо здійснення електронної реєстрації дітей.
  1. Визнати таким, що втратив чинність наказ управління освіти 16.02.2017р. №40 «Про електронну реєстрацію дітей дошкільного віку до ДНЗ та НВК.
  2. Контроль за виконанням наказу покласти на начальника відділу шкіл і дошкільних закладів управління освіти Дудинець Ж.І.

 

 

 

Начальник управління                                                                 О. Бабунич

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення виконкому

08.11.2017р. №362

Положення про загальну міську електронну реєстрацію дітей дошкільного віку до дошкільних навчальних закладів та

навчально-виховних комплексів м. Ужгорода

  1. Загальні положення

1.1. Загальна міська електронна реєстрація дітей дошкільного віку до дошкільних начальних закладів та навчально-виховних комплексів (далі – ДНЗ та НВК), що є у комунальній власності територіальної громади міста  Ужгород, здійснюється з метою:

– забезпечення права дитини на доступність здобуття дошкільної освіти;

– спрощення порядку оформлення і зарахування дітей дошкільного віку до ДНЗ та НВК м.Ужгорода;

– забезпечення рівності умов кожної дитини для повної реалізації її здібностей, таланту та всебічного розвитку;

– забезпечення доступу до інформації про ДНЗ та НВК, що є у комунальній власності територіальної громади міста Ужгород;

– запровадження єдиного підходу щодо прийому дітей дошкільного віку у ДНЗ та НВК м.Ужгорода.

1.2. У цьому Положенні наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:

– загальний міський електронний реєстр дітей дошкільного віку до ДНЗ та НВК (далі – Реєстр) – єдина електронна автоматизована база даних з накопичення та обробки персональних даних про дітей дошкільного віку, які стоять у черзі на зарахування у  ДНЗ або дошкільні групи НВКщо забезпечує зберігання, видачу та захист даних від несанкціонованого доступу;

– держатель Реєстру – управління освіти  Ужгородської міської ради, що відповідає за технічне, технологічне та програмне забезпечення Реєстру;

– реєстратор  –  особа, уповноважена держателем Реєстру, яка здійснює внесення (зміну, виключення) інформації до Реєстру, надання інформації з Реєстру та виконує інші функції, передбачені цим Положенням;

– заявник – батько або мати дитини (або особи, які їх замінюють), які виявили бажання внести дані своєї дитини до Реєстру. Особами, які замінюють батьків, є: опікуни, піклувальники, батьки-вихователі, прийомні батьки.

1.3. Батьки або особи, які їх замінюють, мають право на вільний доступ до інформації, у тому числі через мережу Інтернет, щодо наявності вільних місць у дошкільних навчальних закладах та дошкільних групах НВК, а у разі відсутності вільних місць – до інформації щодо черги для зарахування у відповідний навчальний заклад.

1.4. Положення діє на підставі Конституції України, законів України «Про місцеве самоврядування», «Про освіту», «Про дошкільну освіту, «Про інформацію», «Про захист персональних даних», інших законодавчих актів.

  1. Порядок внесення відомостей про дітей,

які будуть відвідувати ДНЗ та дошкільні групи НВК

2.1. Наявність в Реєстрі інформації про дітей, які будуть відвідувати ДНЗ або дошкільні групи НВК, є обов’язковою умовою зарахування дитини до  навчального закладу.

2.2. Внесення до Реєстру підлягає наступна інформація про дітей, які будуть відвідувати ДНЗ або НВК:

а) про дитину:

– прізвище, ім’я, по батькові;

– дата народження;

– серія та номер свідоцтва про народження;

– адреса реєстрації місця проживання;

– інформація про пільгову категорію (за наявності);

– про необхідність відвідування групи спеціального призначення,

спеціального дошкільного навчального закладу;

– навчальний заклад, який має відвідувати дитина;

– бажаний рік вступу в ДНЗ.

б) про батьків:

– контактні дані (номер телефону).

2.3. Внесення до Реєстру інформації про дітей здійснюється на офіційному веб-порталі Ужгородської міської ради у рубриці «Кабінет ужгородця» в розділі «Реєстрація до НЗ». Для того, щоб зареєструвати дитину в черзі, необхідно  вибрати поле «Реєстрація» і заповнити форму, що пропонується.  Дані, занесені до форми, доступні лише для батьків, крім загального стану черги.

Реєстрація дитини в черзі на зарахування в ДНЗ чи дошкільні групи НВК здійснюється батьками або особами, які їх замінюють самостійно або  відповідальним працівником управління освіти Ужгородської міської ради (за зверненням батьків), який заповнює заявку в присутності заявника за встановленою формою.

Після успішної реєстрації для кожної заявки встановлюється автоматично статус «Зареєстровано в черзі» та присвоюється порядковий номер в реєстрі відповідно до дати та часу обробки заявки.

У заяві-анкеті передбачено надання згоди на обробку персональних даних батьків або осіб, які їх замінюють, та дитини відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

Реєстратор зобов’язаний надавати всю необхідну допомогу, пов’язану з заповненням заяви, а також  надати доступ до інформації, яка міститься на офіційному сайті Реєстру.

2.4. Заявник несе персональну відповідальність за надану інформацію у реєстраційній карточці.

2.5.  Реєстрація до вікових груп здійснюється станом на 1 вересня року, обраного в заявці.

2.6. Записатися на чергу до   Реєстру  можна  не більше ніж у два навчальні заклади.

2.7. Відмова заявнику у реєстрації відомостей надається автоматично, якщо заявлена особа вже зареєстрована у двох навчальних закладах.

2.8. Вилучення відомостей про дітей здійснюється:

– на підставі наказу про зарахування дитини до ДНЗ або НВК;

– у разі порушення термінів подачі заяви на зарахування та переліку документів, визначені цим Положенням;

– у разі відсутності документів, які підтверджують пільги;

– у разі вікової невідповідності;

– у разі фальсифікації персональних даних в заявці (ПІБ, дата народження, серія та номер свідоцтва про народження, місця реєстрації).

2.9. Присвоєння порядкових номерів реєстрації здійснюється в порядку черговості за віковою групою кожного ДНЗ та НВК при внесенні відомостей про дитину. Дата та час реєстрації не підлягає зміні за жодних умов.

  1. Порядок прийому дітей до дошкільного навчального закладу

або дошкільних груп навчально – виховних комплексів

3.1. Прийом дітей до дошкільного навчального закладу або дошкільних груп НВК здійснюється  керівником відповідно до списків, сформованих базою даних, упродовж періоду комплектації груп раннього та молодшого віку (серпень-вересень) поточного року та протягом року для інших вікових груп у відповідний дошкільний навчальний заклад при наявності вільних місць.

У випадку недоукомплектування груп керівник навчального закладу  здійснює прийом дітей упродовж календарного року відповідно до списків, сформованих базою даних.

3.2. Заявник самостійно стежить за черговістю та статусом своєї заявки в Реєстрі.  При зміні статусу автоматично на мобільний телефон заявника буде відправлено електронне повідомлення з оповіщенням про його зміну.

3.3. У разі встановлення статусу «Є можливість зарахування» заявник зобов’язується протягом 15 календарних днів подати керівнику навчального закладу усі необхідні документи для зарахування, передбачені п. 6 Положення Про дошкільний навчальний заклад від 12.03.2003 року № 305 (зі змінами):

– заява батьків або особи, яка їх замінює;

– медична картка про стан здоров’я дитини (ф. № 026/о);

– довідка дільничного лікаря про епідеміологічне оточення;

– свідоцтво про народження;

-реєстраційна картка про встановлення статусу щодо можливості зарахування в даний заклад, яка роздруковується з розділу «Статус заявки» за кодом, отриманим при реєстрації заявки,  з персонального комп’ютера або в  навчальному закладі, за наданим заявником кодом.

– для пільгової категорії  –  документ , що підтверджує пільги відповідно до п. 3. 8. цього Положення.

3.4. Прийом дітей до ДНЗ (груп) компенсуючого типу (санаторних та спеціальних) здійснюється відповідно до абзацу 2 п. 6 Положення про дошкільний навчальний заклад від 12.03.2003 року № 305 (зі змінами) при наявності висновку психолого-медико-педагогічної консультації  або заключення лікувально-контрольної комісії лікувального закладу чи тубдиспансеру,  направлення управління освіти Ужгородської міської ради та пакету документів, передбачених п. 3.3 Положення, за умови попереднього внесення дитини до списків загальної міської електронної реєстрації.

3.5. У випадку наявності вільних місць в одному із дошкільних навчальних закладів або НВК, який розташований поблизу закладів, що обрав заявник, та відсутності заявників відповідної вікової категорії у цей заклад, заявникам іншого навчального закладу із найбільшою кількістю заявників може бути запропонована можливість бути зарахованим до іншого ДНЗ або НВК.

3.6. У разі відсутності вільних місць в обраних закладах та відмови батьків від іншого запропонованого дитячого садочка чи НВК, заявка залишається в реєстрі до моменту наявності місць.

3.7. Керівники навчальних закладів проводять прийом документів для зарахування дитини у відповідний дошкільний навчальний заклад чи дошкільні групи НВК лише при наявності реєстраційної картки з вказаним статусом «Є можливість зарахування», яка буде зберігатися в особовій справі дитини в ДНЗ (НВК).

3.8. Першочергово зараховуються до ДНЗ та дошкільні групи НВК такі категорії:

– діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування;

– діти, які перебувають під опікою чи в прийомних сім’ях;

– діти із сімей, переміщених з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції;

– діти із сімей військовослужбовців, що призначені для проходження служби у м.Ужгород.

–  діти з сімей, пільги на зарахуванн яких в ДНЗ  передбачені законами України.

3.9. Прийом до ДНЗ (НВК) заявників пільгових категорій відбувається у співвідношенні 1:10 (1 дитина пільгової категорії – 10 дітей без пільг). Прийом документів заявників пільгових категорій відбувається відповідно до Положення. До пакету документів, передбаченого п.3.3 Положення, заявник пільгової категорії додає документ, що свідчить про наявність пільг.

3.10. Діти, які не були забезпечені місцем в ДНЗ (НВК)  в попередньому році, будуть забезпечені в наступному році відповідно до черговості в Реєстрі з врахуванням дати реєстрації.

3.11. У разі зміни протягом року статусу на «Є можливість зарахування» дітям, які зареєстровані в групу раннього віку, батьки мають право відмовитися до вересня наступного року, за ними залишається  їх поточний номер в реєстрі і можливість зарахування в серпні-вересні наступного року, а вивільнені місця для проходження адаптації будуть пропонуватися наступним по черзі заявникам в межах кількості дітей, які будуть зараховані до груп раннього віку в поточному році.

3.12. У разі зміни протягом року статусу на «Є можливість зарахування» дітям, які зареєстровані в черзі, однак за показаннями лікарів не можуть відвідувати дошкільний навчальний заклад у поточному році, батьки мають право відмовитися до вересня наступного року, за ними залишається  їх поточний номер в реєстрі і можливість зарахування в серпні-вересні наступного року, а вивільнені місця будуть пропонуватися наступним по черзі заявникам,

3.13. При зарахуванні дитини до ДНЗ (НВК) у Реєстр вноситься інформація про зарахування дитини, відповідно статус заявки автоматично змінюється на «Зараховано» і відбувається зняття з черги.

3.14. Керівники ДНЗ (НВК) щомісячно до 05 числа місяця, наступного за звітним подають звіт про наповненість  груп за звітний період та наявність вільних місць держателю Реєстру.

3.15. Інформація про наповненість (комплектацію) груп на 1  вересня подається керівником навчального закладу на вимогу управління освіти у лютому поточного року.

  1. Забезпечення доступу до Реєстру

4.1. Доступ до всіх персональних даних заявника відповідно Закону України «Про захист персональних даних» має лише держатель Реєстру та реєстратор, який  використовує персональні дані заявника виключно в межах виконання своїх повноважень.

Реєстратор несе відповідальність за внесення, збереження  та захист персональних даних заявника.

4.2. Публічний доступ до Реєстру розміщений на офіційному веб-порталі Ужгородської міської ради rada-uzhgorod.gov.ua та містить виключно наступну інформацію: реєстраційний номер, дату та час реєстрації; прізвище, ім’я, по батькові, приналежність до пільгової категорії, вікову групу, статус заявки  та рік вступу.

  1. Прикінцеві положення

5.1. Внесення відомостей до Реєстру, доступ до інформації офіційного сайту Реєстру rada-uzhgorod.gov.ua  відбувається на безоплатній основі.

5.2. Особи, винні в порушенні порядку внесення інформації до Реєстру та порядку прийому дітей до ДНЗ (НВК) несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України.

Керуючий справами виконкому                                                 О.Макара   

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення  виконкому

08.11.2017р.№362

Правила електронної реєстрації дітей до дошкільних навчальних  закладів та дошкільних груп навчально виховних комплексів міста Ужгород

Електронна реєстрація заявки на зарахування дитини у дошкільний навчальний заклад чи дошкільні групи НВК   передбачає внесення інформації про дитину  до загальноміської бази даних.  Важливим завданням цієї бази даних є облік дітей дошкільного віку.

Електронна реєстрація є обов’язковою для того, щоб дитина могла бути зарахована до ДНЗ чи в дошкільні групи НВК.  Вона здійснюється шляхом заповнення спеціальної електронної форми  на офіційному веб-порталі Ужгородської міської ради  через рубрику «Кабінет ужгородця».

При оформленні заявки батьки або особи, що їх заміняють повинні надавати правдиву і достовірну інформацію, в іншому випадку заявка не буде чинною та не буде прийнята.

Для того, щоб зареєструвати дитину в черзі на зарахування у ДНЗ чи дошкільні групи НВК  у рубриці «Кабінет ужгородця» необхідно зайти в розділ «Реєстрація до ДНЗ» і вибрати поле «Реєстрація». В електронній заявці необхідно заповнити усі поля, які пропонуються. Дані, занесені до форми, доступні лише для батьків, крім загального стану черги.

Інформація про пільги вноситься  лише при їх наявності в момент реєстрації відповідно до документів про зазначену пільгу, які слід буде надати  при зарахуванні. У разі навмисно внесених некоректних даних до заяви та внесеної некоректно пільги, яка не підтверджується відповідними документами у період реєстрації,  право на зарахування дитини втрачається і здійснюється реєстрація  знову у чергу згідно з поточною датою, під час якої виявлено невідповідність підтверджуючих документів до заяви.

Під час електронної реєстрації дитини можна зареєструвати електронну заявку в два ДНЗ.

Відмова заявнику у реєстрації відомостей надається автоматично, якщо заявлена особа вже зареєстрована у двох навчальних закладах.

Реєстрація до вікових груп здійснюється станом на 1 вересня  року, обраного в заявці.

Присвоєння порядкових номерів реєстрації здійснюється в порядку черговості за віковою групою кожного ДНЗ та НВК при формуванні заявки  на дитину. Дата та час реєстрації не підлягає зміні за жодних умов.

При успішній реєстрації заяки  встановлюється  статус «Зареєстровано в черзі» – присвоюється порядковий номер в реєстрі відповідно до дати та часу обробки заявки.

Батьки, або особи які їх замінюють повинні обов`язково записати код заявки, який з`являється при успішній реєстрації заявки. Цей код є ключем для перегляду статусу заявки та потрібний для того, щоб роздрукувати реєстраційну  картку про встановлення статусу щодо можливості зарахування в навчальний заклад.

Зареєстрована заявка отримує порядковий номер, відповідно до кількості раніше поданих інших заявок.

Переглянути загальний  стан черги та перевірити, під яким номером зареєстрована дитина у вибраному  дошкільному навчальному закладі можна у розділі «Реєстрація», вибравши тип, назву  закладу,  у якому було створено заявку та відповідну вікову групу.

При наявності вільного місця у закладі,  заявці присвоюється новий статус «Є можливість зарахування»  і  на   мобільний телефон, вказаний при реєстрації, здійснюється автоматичне розсилання повідомлень  з текстом «Є можливість зарахування».

У разі встановлення статусу «Є можливість зарахування» заявник зобов’язаний  протягом 15 календарних днів подати керівнику навчального закладу усі необхідні документи для зарахування, передбачені п.6 Положення Про дошкільний навчальний заклад від 12.03.2003 року № 305 (зі змінами):

– заява батьків або особи, яка їх замінює;

– медична картка про стан здоров’я дитини (ф. № 026/о);

– довідка дільничного лікаря про епідеміологічне оточення;

– свідоцтво про народження;

– реєстраційна картка про встановлення статусу щодо можливості зарахування в даний заклад, яка роздруковується з розділу «Статус заявки»;

– для пільгової категорії  –  документ, що підтверджує пільги відповідно до п. 3. 8  Положення про електронну реєстрацію.

Прийом дітей до ДНЗ груп компенсуючого типу (санаторних та спеціальних) здійснюється відповідно до абзацу 2 п. 6 Положення про дошкільний навчальний заклад від 12.03.2003 року № 305 (зі змінами) при наявності висновку психолого-медико-педагогічної консультації  або заключення лікувально-контрольної комісії лікувального закладу чи тубдиспансеру,  направлення управління освіти Ужгородської міської ради та пакету документів, передбачених п. 3.3 Положення, за умови попереднього внесення дитини до списків загальної міської електронної реєстрації.

Остаточне зарахування дитини до ДНЗ чи дошкільної групи НВК здійснюється керівником  у відповідності до поданих документів на підставі наказу.

Черга автоматично скасовується, встановлюється статус заявки «Відхилено» і впродовж 10 робочих днів  відомості видаляються з черги, у випадку

  • порушення термінів подачі заяви на зарахування та переліку документів;
  • у разі відсутності документів, які підтверджують пільги;
  • у разі вікової невідповідності;
  • у разі фальсифікації персональних даних в заявці (ПІБ, дата народження, серія та номер свідоцтва про народження, місця реєстрації).

Батьки , які не отримали статус « Є можливість  зарахування» дитини через відсутність місць, можуть залишити її у черзі до появи вільного місця. У цьому разі дитина буде автоматично перенесена в чергу на наступний рік.

У разі зміни протягом року статусу на «Є можливість зарахування» дітям, які зареєстровані в групу раннього віку, батьки мають право відмовитися до вересня наступного року, за ними залишається  їх поточний номер в реєстрі і можливість зарахування в серпні-вересні наступного року.

За батьками залишається право, видалити дані своєї  дитини  із черги даного ДНЗ чи НВК, однак для цього їм необхідно звернутися в управління освіти Ужгородської міської ради (пл. Жупанатська, 3) та написати відповідну  заяву. Дитина буде видалена з черги, а батьки зможуть зареєструвати її до іншого ДНЗ чи НВК. При цьому дата реєстрації заявки буде змінена на поточну дату подання.

.

Керуючий справами виконкому                                                 О. Макара   

                                   Грудень 2017 р

                   З  бюджетного  фонду видано  на  13 груп:                                                                      

Гель для посуди  – 1 шт                           Басейн: гель для посуди  – 2 шт

чистоль – 1 шт                                           доместос – 2 шт

білизна – 1 шт                                            чистоль «Гала» – 4 шт

рідке мило – 4 шт                                      білизна 4 – шт.

мило дитяче – 4 шт                                   рідке мило – 2 шт

туалетний папір – 8 шт                           мило дитяче – 4 шт

серветки – 1 шт                                          туалетний папір – 4  шт

мило господарське – 2 шт                     мило господарське – 4 шт

доместос – 1 шт                                       гель для прання – 1 шт

Кухня:                                                          Коридор:

гель  для посуди – 8 шт                          санвузол: гель – 4 шт

доместос –  2 шт                                       доместос – 2 шт

білизна –  6 шт                                          чистоль – 3 шт

мило господарське – 10 шт                  білизна – 3 шт

мило рідке – 2 шт                                    рідке мило – 2 шт

чистоль – 4 шт                                          туалетний папір 8 шт

туалетний папір – 8 шт                           мило дитяче  – 4 шт.

Пральня:

засіб для прання – 5 шт

гель для посуди – 3 шт

чистоль – 2 шт

білизна – 4 шт

рідке мило  – 2 шт

туалетний папір – 4

 28.11.2017р За бюджетні кошти отримано канцтовари на суму 3999.20

  1. Ділова книга 176 арк .                                 4 шт.           50.90                       203.60

2 . Ділова книга  96 арк.                                        10 шт.         34.00                        340.00

  1. Зошит ФА-4                                                    50 шт.         19.70                       985.00
  2. Ватман                                                             20 шт            4.30                          86.00
  3. Ксероксний папір білий                            15 шт.          78.00                     1170.00
  4. Стержні кулькові                                           1 шт           63.00                         63.00
  5. Запаска кулькова                                          1 шт            57.00                          57.00
  6. Коректор ручка                                             4 шт.           14.70                          58.80
  7. Файли                                                               5 шт            41.60                        208.00
  8. Картон кольоровий                                     2 шт.          110.00                       220.00
  9. Папір кольоровий                                        3 шт           110.00                       330.00
  10. Скоби 24\6                                                     10 шт              3.20                         32.00
  11. Скоби 10                                                         10 шт              1.95                         19.50
  12. Олівець простий                                          12 шт             2.60                       31.20
  13. Батарейка \дюрасел\                                4 шт              10.90                      43.60
  14. Батарейка \ дюрасел\                              4 шт              10.90                      43.60
  15. Маркер перманентний                           10 шт.             8.80                       88.00
  16. Ручка                                                            4 шт.              4.10                      16.40
  17. Ручка                                                            1 шт               2.70                       2.70

26.11.2017р. за бюджетні кошти отримано :

  • дезрозчин
  • спец.одяг  для щитової \ килим гумовий -2шт., рукавиці – 1 парад\ел.
  • боти гумові- 1 пара

22.11.2017р. за  кошти батьківського комітету

ремонт фортепіано    в муз.залі

17.11.2017р. за  кошти батьківського комітету отримано :

меблі для кухні в групі “Оленка”

килим \ 2.5х 3\

пісочниці на групи

  • “Теремок”  – 1 шт
  • “Сонечко ”  – 1 шт.
  • Озеленення території ДНЗ

03.11.2017р. за бюджетні кошти отримано :

  1. Туалетний папір  – 738 шт.
  2. Паперові серветки столові “Перлина” – 65 пачки,
  3. Паперові серветки ” Екдо” – 13 коробок \ 200шт\

жовтень 2017р. за бюджетні кошти :

радіатори в групи:

“Чебурашка” – 1 шт.

“Малюк ”  – 2 шт

За кошти батьківського комітету 

Вишивані рушники   16 шт.

вишивана скатертина – 1 шт.

занавіски тюлеві   – 4 шт  група “Малюк”   + 16 шт \ малі\

Проведено капітальний ремонт та обліцовка  плиткою сходів ДНЗ.

22.08.2017р. за бюджетні кошти отримано :

  • електором’ясорубку,
  • кортоплечистку.

 

інформація

Друга половина липня 2017р.

Отримано за б’юджетні кошти :

50 дитячих ліжок,

100 матраців.

РОЗДАНО  в групи :

Група « Червона шапочка»   – 25 ліжок

Група   «Машенька»                 – 25 ліжок

Дитячі матраци:

Група « Червона шапочка»    – 26 матраців,

Група «Малюк»                        – 33 матраци,

Група «Білочка»                       – 10 матраців,

Група «Білосніжка»                – 31 матрац

 Інформація про закупівлю інвентарю в ДНЗ №39 за 2016-2017 р.

2016р.

найменування

 

товару

дата закупівлі кількість заг.фонд

 

\сума\

канцелярське приладдя 23.08.2016 160 3 726.78
офісний папір 22.09.2016 52 3 257.28
миючі засоби 08.08.2016 1 098 5 998.48
пральний порошок 26.09.2016 27 2 600.00
рідина для посуду 17.10. 2016 58 928.00
госп.товари в асортименті 21.07. 2016 16 3 296.00
посуд 03.06. 2016 4 1 143.00
косарка 01.06. 2016 2 4 226.88
постільна білизна 01.08. 2016 50 5 490.00
постільна білизна 29.08. 2016 50 5 514.00
набори для ігор 23.03. 2016 100 СПЕЦ.РАХ.
чашки, тарілки для дітей 23.03. 2016 100  
калорифер   2 СПЕЦ.РАХ.
мікрофон 16.09. 2016 2 СПЕЦ.РАХ.
сантехнічні матеріали      
стійка для мікрофона 16.09. 2016 2 СПЕЦ.РАХ.
модем 16.09. 2016 1 СПЕЦ.РАХ.
медикаменти 23.09. 2016 163 1 165.04
праска   2 4 320.00
пилосос     5 700.00
пилосос     2 100.00
принтер     3 000.00
всього     52 465.46
       

2017р.

найменування

 

товару

дата закупівлі кількість заг.фонд

 

\сума\

насос     3 720.00 спец.рах
миючі засоби     31 543.20
обладнання для котелень     133.35
постільна білизна     25 960.16
матраци     6 099.00
мило     21 759.00
морозильна камера     12 450.00
медикаменти 05.07.2017   5 105.00
медикаменти 06.07.2017   740.00
дезактив     1 280.00
картоплечистка буде закуплено   19 200.00
м’ясорубка буде закуплено   14 300.00
       
всього     142 279.71
       
ремонт підлоги в спорт.залі     106 558.00

 

No Comments »