Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Дошкільний навчальний заклад № 39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської області

П'ЯТНИЦЯ 15.12.2017 - СНІДАНОК: Каша манна з маслом, булка з маслом, чай ОБІД: Суп гороховий з грінками, домашнє " жаркое", булка, буряк відварний, компот ПОЛУДЕНОК: Сік фруктовий, булка ВЕЧЕРЯ: Рибна котлета, макарони з маслом, булка, чай
image_pdfimage_print

                                                        УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ  УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

                                                                                                         Н А К А З

14.11. 2017 року

м. Ужгород

№ 273

                                                                           Про електронну реєстрацію дітей

                                                          дошкільного віку до закладів дошкільної освіти

                                                                                           м. Ужгорода

На виконання рішення виконавчого комітету Ужгородської міської ради 08.11.2017 року №362 «Про електронну реєстрацію дітей дошкільного віку до ДНЗ та НВК  м. Ужгорода» з метою забезпечення права дитини на доступність здобуття дошкільної освіти, забезпечення єдиного підходу щодо прийому дітей, спрощення процедури та вільного доступу до інформації про облік дітей дошкільного віку для влаштування в заклади дошкільної освіти

                                                                                                    Н А К А З У Ю:

 Керівникам дошкільних навчальних закладів та навчально-виховних комплексів:

  • 1. Реєстрацію дітей дошкільного віку до навчального закладу здійснювати відповідно до Положення про загальну міську електронну реєстрацію дітей дошкільного віку до дошкільних навчальних закладів та навчально-виховних комплексів м. Ужгорода та Правил електронної реєстрації дітей до дошкільних навчальних закладів та навчально-виховних комплексів м. Ужгорода, затверджених рішенням виконкому Ужгородської міської ради 08.11.2017 року №362 «Про електронну реєстрацію дітей дошкільного віку до ДНЗ та НВК  м. Ужгорода» (додається).
  • Зарахування дітей в дошкільні навчальні заклади та навчально – виховні комплекси з 1 січня 2018 року здійснювати за умови електронної реєстрації дитини на офіційному веб-порталі Ужгородської міської ради.
  • Положення про загальну міську електронну реєстрацію дітей дошкільного віку до дошкільних навчальних закладів та навчально-виховних комплексів м. Ужгорода та Правила електронної реєстрації дітей до дошкільних навчальних закладів та навчально-виховних комплексів м. Ужгорода довести до відома педагогічних працівників та батьківської громадськості, розмістити на сайтах закладів.
  • Забезпечити наявність онлайн посилання на сайті закладу щодо здійснення електронної реєстрації дітей.
  1. Визнати таким, що втратив чинність наказ управління освіти 16.02.2017р. №40 «Про електронну реєстрацію дітей дошкільного віку до ДНЗ та НВК.
  2. Контроль за виконанням наказу покласти на начальника відділу шкіл і дошкільних закладів управління освіти Дудинець Ж.І.

 

 

 

Начальник управління                                                                 О. Бабунич

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення виконкому

08.11.2017р. №362

Положення про загальну міську електронну реєстрацію дітей дошкільного віку до дошкільних навчальних закладів та

навчально-виховних комплексів м. Ужгорода

  1. Загальні положення

1.1. Загальна міська електронна реєстрація дітей дошкільного віку до дошкільних начальних закладів та навчально-виховних комплексів (далі – ДНЗ та НВК), що є у комунальній власності територіальної громади міста  Ужгород, здійснюється з метою:

– забезпечення права дитини на доступність здобуття дошкільної освіти;

– спрощення порядку оформлення і зарахування дітей дошкільного віку до ДНЗ та НВК м.Ужгорода;

– забезпечення рівності умов кожної дитини для повної реалізації її здібностей, таланту та всебічного розвитку;

– забезпечення доступу до інформації про ДНЗ та НВК, що є у комунальній власності територіальної громади міста Ужгород;

– запровадження єдиного підходу щодо прийому дітей дошкільного віку у ДНЗ та НВК м.Ужгорода.

1.2. У цьому Положенні наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:

– загальний міський електронний реєстр дітей дошкільного віку до ДНЗ та НВК (далі – Реєстр) – єдина електронна автоматизована база даних з накопичення та обробки персональних даних про дітей дошкільного віку, які стоять у черзі на зарахування у  ДНЗ або дошкільні групи НВКщо забезпечує зберігання, видачу та захист даних від несанкціонованого доступу;

– держатель Реєстру – управління освіти  Ужгородської міської ради, що відповідає за технічне, технологічне та програмне забезпечення Реєстру;

– реєстратор  –  особа, уповноважена держателем Реєстру, яка здійснює внесення (зміну, виключення) інформації до Реєстру, надання інформації з Реєстру та виконує інші функції, передбачені цим Положенням;

– заявник – батько або мати дитини (або особи, які їх замінюють), які виявили бажання внести дані своєї дитини до Реєстру. Особами, які замінюють батьків, є: опікуни, піклувальники, батьки-вихователі, прийомні батьки.

1.3. Батьки або особи, які їх замінюють, мають право на вільний доступ до інформації, у тому числі через мережу Інтернет, щодо наявності вільних місць у дошкільних навчальних закладах та дошкільних групах НВК, а у разі відсутності вільних місць – до інформації щодо черги для зарахування у відповідний навчальний заклад.

1.4. Положення діє на підставі Конституції України, законів України «Про місцеве самоврядування», «Про освіту», «Про дошкільну освіту, «Про інформацію», «Про захист персональних даних», інших законодавчих актів.

  1. Порядок внесення відомостей про дітей,

які будуть відвідувати ДНЗ та дошкільні групи НВК

2.1. Наявність в Реєстрі інформації про дітей, які будуть відвідувати ДНЗ або дошкільні групи НВК, є обов’язковою умовою зарахування дитини до  навчального закладу.

2.2. Внесення до Реєстру підлягає наступна інформація про дітей, які будуть відвідувати ДНЗ або НВК:

а) про дитину:

– прізвище, ім’я, по батькові;

– дата народження;

– серія та номер свідоцтва про народження;

– адреса реєстрації місця проживання;

– інформація про пільгову категорію (за наявності);

– про необхідність відвідування групи спеціального призначення,

спеціального дошкільного навчального закладу;

– навчальний заклад, який має відвідувати дитина;

– бажаний рік вступу в ДНЗ.

б) про батьків:

– контактні дані (номер телефону).

2.3. Внесення до Реєстру інформації про дітей здійснюється на офіційному веб-порталі Ужгородської міської ради у рубриці «Кабінет ужгородця» в розділі «Реєстрація до НЗ». Для того, щоб зареєструвати дитину в черзі, необхідно  вибрати поле «Реєстрація» і заповнити форму, що пропонується.  Дані, занесені до форми, доступні лише для батьків, крім загального стану черги.

Реєстрація дитини в черзі на зарахування в ДНЗ чи дошкільні групи НВК здійснюється батьками або особами, які їх замінюють самостійно або  відповідальним працівником управління освіти Ужгородської міської ради (за зверненням батьків), який заповнює заявку в присутності заявника за встановленою формою.

Після успішної реєстрації для кожної заявки встановлюється автоматично статус «Зареєстровано в черзі» та присвоюється порядковий номер в реєстрі відповідно до дати та часу обробки заявки.

У заяві-анкеті передбачено надання згоди на обробку персональних даних батьків або осіб, які їх замінюють, та дитини відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

Реєстратор зобов’язаний надавати всю необхідну допомогу, пов’язану з заповненням заяви, а також  надати доступ до інформації, яка міститься на офіційному сайті Реєстру.

2.4. Заявник несе персональну відповідальність за надану інформацію у реєстраційній карточці.

2.5.  Реєстрація до вікових груп здійснюється станом на 1 вересня року, обраного в заявці.

2.6. Записатися на чергу до   Реєстру  можна  не більше ніж у два навчальні заклади.

2.7. Відмова заявнику у реєстрації відомостей надається автоматично, якщо заявлена особа вже зареєстрована у двох навчальних закладах.

2.8. Вилучення відомостей про дітей здійснюється:

– на підставі наказу про зарахування дитини до ДНЗ або НВК;

– у разі порушення термінів подачі заяви на зарахування та переліку документів, визначені цим Положенням;

– у разі відсутності документів, які підтверджують пільги;

– у разі вікової невідповідності;

– у разі фальсифікації персональних даних в заявці (ПІБ, дата народження, серія та номер свідоцтва про народження, місця реєстрації).

2.9. Присвоєння порядкових номерів реєстрації здійснюється в порядку черговості за віковою групою кожного ДНЗ та НВК при внесенні відомостей про дитину. Дата та час реєстрації не підлягає зміні за жодних умов.

  1. Порядок прийому дітей до дошкільного навчального закладу

або дошкільних груп навчально – виховних комплексів

3.1. Прийом дітей до дошкільного навчального закладу або дошкільних груп НВК здійснюється  керівником відповідно до списків, сформованих базою даних, упродовж періоду комплектації груп раннього та молодшого віку (серпень-вересень) поточного року та протягом року для інших вікових груп у відповідний дошкільний навчальний заклад при наявності вільних місць.

У випадку недоукомплектування груп керівник навчального закладу  здійснює прийом дітей упродовж календарного року відповідно до списків, сформованих базою даних.

3.2. Заявник самостійно стежить за черговістю та статусом своєї заявки в Реєстрі.  При зміні статусу автоматично на мобільний телефон заявника буде відправлено електронне повідомлення з оповіщенням про його зміну.

3.3. У разі встановлення статусу «Є можливість зарахування» заявник зобов’язується протягом 15 календарних днів подати керівнику навчального закладу усі необхідні документи для зарахування, передбачені п. 6 Положення Про дошкільний навчальний заклад від 12.03.2003 року № 305 (зі змінами):

– заява батьків або особи, яка їх замінює;

– медична картка про стан здоров’я дитини (ф. № 026/о);

– довідка дільничного лікаря про епідеміологічне оточення;

– свідоцтво про народження;

-реєстраційна картка про встановлення статусу щодо можливості зарахування в даний заклад, яка роздруковується з розділу «Статус заявки» за кодом, отриманим при реєстрації заявки,  з персонального комп’ютера або в  навчальному закладі, за наданим заявником кодом.

– для пільгової категорії  –  документ , що підтверджує пільги відповідно до п. 3. 8. цього Положення.

3.4. Прийом дітей до ДНЗ (груп) компенсуючого типу (санаторних та спеціальних) здійснюється відповідно до абзацу 2 п. 6 Положення про дошкільний навчальний заклад від 12.03.2003 року № 305 (зі змінами) при наявності висновку психолого-медико-педагогічної консультації  або заключення лікувально-контрольної комісії лікувального закладу чи тубдиспансеру,  направлення управління освіти Ужгородської міської ради та пакету документів, передбачених п. 3.3 Положення, за умови попереднього внесення дитини до списків загальної міської електронної реєстрації.

3.5. У випадку наявності вільних місць в одному із дошкільних навчальних закладів або НВК, який розташований поблизу закладів, що обрав заявник, та відсутності заявників відповідної вікової категорії у цей заклад, заявникам іншого навчального закладу із найбільшою кількістю заявників може бути запропонована можливість бути зарахованим до іншого ДНЗ або НВК.

3.6. У разі відсутності вільних місць в обраних закладах та відмови батьків від іншого запропонованого дитячого садочка чи НВК, заявка залишається в реєстрі до моменту наявності місць.

3.7. Керівники навчальних закладів проводять прийом документів для зарахування дитини у відповідний дошкільний навчальний заклад чи дошкільні групи НВК лише при наявності реєстраційної картки з вказаним статусом «Є можливість зарахування», яка буде зберігатися в особовій справі дитини в ДНЗ (НВК).

3.8. Першочергово зараховуються до ДНЗ та дошкільні групи НВК такі категорії:

– діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування;

– діти, які перебувають під опікою чи в прийомних сім’ях;

– діти із сімей, переміщених з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції;

– діти із сімей військовослужбовців, що призначені для проходження служби у м.Ужгород.

–  діти з сімей, пільги на зарахуванн яких в ДНЗ  передбачені законами України.

3.9. Прийом до ДНЗ (НВК) заявників пільгових категорій відбувається у співвідношенні 1:10 (1 дитина пільгової категорії – 10 дітей без пільг). Прийом документів заявників пільгових категорій відбувається відповідно до Положення. До пакету документів, передбаченого п.3.3 Положення, заявник пільгової категорії додає документ, що свідчить про наявність пільг.

3.10. Діти, які не були забезпечені місцем в ДНЗ (НВК)  в попередньому році, будуть забезпечені в наступному році відповідно до черговості в Реєстрі з врахуванням дати реєстрації.

3.11. У разі зміни протягом року статусу на «Є можливість зарахування» дітям, які зареєстровані в групу раннього віку, батьки мають право відмовитися до вересня наступного року, за ними залишається  їх поточний номер в реєстрі і можливість зарахування в серпні-вересні наступного року, а вивільнені місця для проходження адаптації будуть пропонуватися наступним по черзі заявникам в межах кількості дітей, які будуть зараховані до груп раннього віку в поточному році.

3.12. У разі зміни протягом року статусу на «Є можливість зарахування» дітям, які зареєстровані в черзі, однак за показаннями лікарів не можуть відвідувати дошкільний навчальний заклад у поточному році, батьки мають право відмовитися до вересня наступного року, за ними залишається  їх поточний номер в реєстрі і можливість зарахування в серпні-вересні наступного року, а вивільнені місця будуть пропонуватися наступним по черзі заявникам,

3.13. При зарахуванні дитини до ДНЗ (НВК) у Реєстр вноситься інформація про зарахування дитини, відповідно статус заявки автоматично змінюється на «Зараховано» і відбувається зняття з черги.

3.14. Керівники ДНЗ (НВК) щомісячно до 05 числа місяця, наступного за звітним подають звіт про наповненість  груп за звітний період та наявність вільних місць держателю Реєстру.

3.15. Інформація про наповненість (комплектацію) груп на 1  вересня подається керівником навчального закладу на вимогу управління освіти у лютому поточного року.

  1. Забезпечення доступу до Реєстру

4.1. Доступ до всіх персональних даних заявника відповідно Закону України «Про захист персональних даних» має лише держатель Реєстру та реєстратор, який  використовує персональні дані заявника виключно в межах виконання своїх повноважень.

Реєстратор несе відповідальність за внесення, збереження  та захист персональних даних заявника.

4.2. Публічний доступ до Реєстру розміщений на офіційному веб-порталі Ужгородської міської ради rada-uzhgorod.gov.ua та містить виключно наступну інформацію: реєстраційний номер, дату та час реєстрації; прізвище, ім’я, по батькові, приналежність до пільгової категорії, вікову групу, статус заявки  та рік вступу.

  1. Прикінцеві положення

5.1. Внесення відомостей до Реєстру, доступ до інформації офіційного сайту Реєстру rada-uzhgorod.gov.ua  відбувається на безоплатній основі.

5.2. Особи, винні в порушенні порядку внесення інформації до Реєстру та порядку прийому дітей до ДНЗ (НВК) несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України.

 

Керуючий справами виконкому                                                 О.Макара   

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення  виконкому

08.11.2017р.№362

Правила електронної реєстрації дітей до дошкільних навчальних  закладів та дошкільних груп навчально виховних комплексів міста Ужгород

Електронна реєстрація заявки на зарахування дитини у дошкільний навчальний заклад чи дошкільні групи НВК   передбачає внесення інформації про дитину  до загальноміської бази даних.  Важливим завданням цієї бази даних є облік дітей дошкільного віку.

Електронна реєстрація є обов’язковою для того, щоб дитина могла бути зарахована до ДНЗ чи в дошкільні групи НВК.  Вона здійснюється шляхом заповнення спеціальної електронної форми  на офіційному веб-порталі Ужгородської міської ради  через рубрику «Кабінет ужгородця».

При оформленні заявки батьки або особи, що їх заміняють повинні надавати правдиву і достовірну інформацію, в іншому випадку заявка не буде чинною та не буде прийнята.

Для того, щоб зареєструвати дитину в черзі на зарахування у ДНЗ чи дошкільні групи НВК  у рубриці «Кабінет ужгородця» необхідно зайти в розділ «Реєстрація до ДНЗ» і вибрати поле «Реєстрація». В електронній заявці необхідно заповнити усі поля, які пропонуються. Дані, занесені до форми, доступні лише для батьків, крім загального стану черги.

Інформація про пільги вноситься  лише при їх наявності в момент реєстрації відповідно до документів про зазначену пільгу, які слід буде надати  при зарахуванні. У разі навмисно внесених некоректних даних до заяви та внесеної некоректно пільги, яка не підтверджується відповідними документами у період реєстрації,  право на зарахування дитини втрачається і здійснюється реєстрація  знову у чергу згідно з поточною датою, під час якої виявлено невідповідність підтверджуючих документів до заяви.

Під час електронної реєстрації дитини можна зареєструвати електронну заявку в два ДНЗ.

Відмова заявнику у реєстрації відомостей надається автоматично, якщо заявлена особа вже зареєстрована у двох навчальних закладах.

Реєстрація до вікових груп здійснюється станом на 1 вересня  року, обраного в заявці.

Присвоєння порядкових номерів реєстрації здійснюється в порядку черговості за віковою групою кожного ДНЗ та НВК при формуванні заявки  на дитину. Дата та час реєстрації не підлягає зміні за жодних умов.

При успішній реєстрації заяки  встановлюється  статус «Зареєстровано в черзі» – присвоюється порядковий номер в реєстрі відповідно до дати та часу обробки заявки.

Батьки, або особи які їх замінюють повинні обов`язково записати код заявки, який з`являється при успішній реєстрації заявки. Цей код є ключем для перегляду статусу заявки та потрібний для того, щоб роздрукувати реєстраційну  картку про встановлення статусу щодо можливості зарахування в навчальний заклад.

Зареєстрована заявка отримує порядковий номер, відповідно до кількості раніше поданих інших заявок.

Переглянути загальний  стан черги та перевірити, під яким номером зареєстрована дитина у вибраному  дошкільному навчальному закладі можна у розділі «Реєстрація», вибравши тип, назву  закладу,  у якому було створено заявку та відповідну вікову групу.

При наявності вільного місця у закладі,  заявці присвоюється новий статус «Є можливість зарахування»  і  на   мобільний телефон, вказаний при реєстрації, здійснюється автоматичне розсилання повідомлень  з текстом «Є можливість зарахування».

У разі встановлення статусу «Є можливість зарахування» заявник зобов’язаний  протягом 15 календарних днів подати керівнику навчального закладу усі необхідні документи для зарахування, передбачені п.6 Положення Про дошкільний навчальний заклад від 12.03.2003 року № 305 (зі змінами):

– заява батьків або особи, яка їх замінює;

– медична картка про стан здоров’я дитини (ф. № 026/о);

– довідка дільничного лікаря про епідеміологічне оточення;

– свідоцтво про народження;

– реєстраційна картка про встановлення статусу щодо можливості зарахування в даний заклад, яка роздруковується з розділу «Статус заявки»;

– для пільгової категорії  –  документ, що підтверджує пільги відповідно до п. 3. 8  Положення про електронну реєстрацію.

Прийом дітей до ДНЗ груп компенсуючого типу (санаторних та спеціальних) здійснюється відповідно до абзацу 2 п. 6 Положення про дошкільний навчальний заклад від 12.03.2003 року № 305 (зі змінами) при наявності висновку психолого-медико-педагогічної консультації  або заключення лікувально-контрольної комісії лікувального закладу чи тубдиспансеру,  направлення управління освіти Ужгородської міської ради та пакету документів, передбачених п. 3.3 Положення, за умови попереднього внесення дитини до списків загальної міської електронної реєстрації.

Остаточне зарахування дитини до ДНЗ чи дошкільної групи НВК здійснюється керівником  у відповідності до поданих документів на підставі наказу.

Черга автоматично скасовується, встановлюється статус заявки «Відхилено» і впродовж 10 робочих днів  відомості видаляються з черги, у випадку

  • порушення термінів подачі заяви на зарахування та переліку документів;
  • у разі відсутності документів, які підтверджують пільги;
  • у разі вікової невідповідності;
  • у разі фальсифікації персональних даних в заявці (ПІБ, дата народження, серія та номер свідоцтва про народження, місця реєстрації).

Батьки , які не отримали статус « Є можливість  зарахування» дитини через відсутність місць, можуть залишити її у черзі до появи вільного місця. У цьому разі дитина буде автоматично перенесена в чергу на наступний рік.

У разі зміни протягом року статусу на «Є можливість зарахування» дітям, які зареєстровані в групу раннього віку, батьки мають право відмовитися до вересня наступного року, за ними залишається  їх поточний номер в реєстрі і можливість зарахування в серпні-вересні наступного року.

За батьками залишається право, видалити дані своєї  дитини  із черги даного ДНЗ чи НВК, однак для цього їм необхідно звернутися в управління освіти Ужгородської міської ради (пл. Жупанатська, 3) та написати відповідну  заяву. Дитина буде видалена з черги, а батьки зможуть зареєструвати її до іншого ДНЗ чи НВК. При цьому дата реєстрації заявки буде змінена на поточну дату подання.

.

Керуючий справами виконкому                                                 О. Макара   

 

                                   Грудень 2017 р

                   З  бюджетного  фонду видано  на  13 груп:                                                                      

Гель для посуди  – 1 шт                           Басейн: гель для посуди  – 2 шт

чистоль – 1 шт                                           доместос – 2 шт

білизна – 1 шт                                            чистоль «Гала» – 4 шт

рідке мило – 4 шт                                      білизна 4 – шт.

мило дитяче – 4 шт                                   рідке мило – 2 шт

туалетний папір – 8 шт                           мило дитяче – 4 шт

серветки – 1 шт                                          туалетний папір – 4  шт

мило господарське – 2 шт                     мило господарське – 4 шт

доместос – 1 шт                                       гель для прання – 1 шт

Кухня:                                                          Коридор:

гель  для посуди – 8 шт                          санвузол: гель – 4 шт

доместос –  2 шт                                       доместос – 2 шт

білизна –  6 шт                                          чистоль – 3 шт

мило господарське – 10 шт                  білизна – 3 шт

мило рідке – 2 шт                                    рідке мило – 2 шт

чистоль – 4 шт                                          туалетний папір 8 шт

туалетний папір – 8 шт                           мило дитяче  – 4 шт.

Пральня:

засіб для прання – 5 шт

гель для посуди – 3 шт

чистоль – 2 шт

білизна – 4 шт

рідке мило  – 2 шт

туалетний папір – 4

 28.11.2017р За бюджетні кошти отримано канцтовари на суму 3999.20

  1. Ділова книга 176 арк .                                 4 шт.           50.90                       203.60

2 . Ділова книга  96 арк.                                        10 шт.         34.00                        340.00

  1. Зошит ФА-4                                                    50 шт.         19.70                       985.00
  2. Ватман                                                             20 шт            4.30                          86.00
  3. Ксероксний папір білий                            15 шт.          78.00                     1170.00
  4. Стержні кулькові                                           1 шт           63.00                         63.00
  5. Запаска кулькова                                          1 шт            57.00                          57.00
  6. Коректор ручка                                             4 шт.           14.70                          58.80
  7. Файли                                                               5 шт            41.60                        208.00
  8. Картон кольоровий                                     2 шт.          110.00                       220.00
  9. Папір кольоровий                                        3 шт           110.00                       330.00
  10. Скоби 24\6                                                     10 шт              3.20                         32.00
  11. Скоби 10                                                         10 шт              1.95                         19.50
  12. Олівець простий                                          12 шт             2.60                       31.20
  13. Батарейка \дюрасел\                                4 шт              10.90                      43.60
  14. Батарейка \ дюрасел\                              4 шт              10.90                      43.60
  15. Маркер перманентний                           10 шт.             8.80                       88.00
  16. Ручка                                                            4 шт.              4.10                      16.40
  17. Ручка                                                            1 шт               2.70                       2.70

26.11.2017р. за бюджетні кошти отримано :

  • дезрозчин
  • спец.одяг  для щитової \ килим гумовий -2шт., рукавиці – 1 парад\ел.
  • боти гумові- 1 пара

 

22.11.2017р. за  кошти батьківського комітету

ремонт фортепіано    в муз.залі

17.11.2017р. за  кошти батьківського комітету отримано :

меблі для кухні в групі “Оленка”

килим \ 2.5х 3\

пісочниці на групи

  • “Теремок”  – 1 шт
  • “Сонечко ”  – 1 шт.
  • Озеленення території ДНЗ

03.11.2017р. за бюджетні кошти отримано :

  1. Туалетний папір  – 738 шт.
  2. Паперові серветки столові “Перлина” – 65 пачки,
  3. Паперові серветки ” Екдо” – 13 коробок \ 200шт\

жовтень 2017р. за бюджетні кошти :

радіатори в групи:

“Чебурашка” – 1 шт.

“Малюк ”  – 2 шт

За кошти батьківського комітету 

Вишивані рушники   16 шт.

вишивана скатертина – 1 шт.

занавіски тюлеві   – 4 шт  група “Малюк”   + 16 шт \ малі\

Проведено капітальний ремонт та обліцовка  плиткою сходів ДНЗ.

22.08.2017р. за бюджетні кошти отримано :

  • електором’ясорубку,
  • кортоплечистку.

інформація

Друга половина липня 2017р.

Отримано за б’юджетні кошти :

50 дитячих ліжок,

100 матраців.

РОЗДАНО  в групи :

Група « Червона шапочка»   – 25 ліжок

Група   «Машенька»                 – 25 ліжок

Дитячі матраци:

Група « Червона шапочка»    – 26 матраців,

Група «Малюк»                        – 33 матраци,

Група «Білочка»                       – 10 матраців,

Група «Білосніжка»                – 31 матрац

 

 

 Інформація про закупівлю інвентарю в ДНЗ №39 за 2016-2017 р.

2016р.

найменування

товару

дата закупівлі кількість заг.фонд

\сума\

канцелярське приладдя 23.08.2016 160 3 726.78
офісний папір 22.09.2016 52 3 257.28
миючі засоби 08.08.2016 1 098 5 998.48
пральний порошок 26.09.2016 27 2 600.00
рідина для посуду 17.10. 2016 58 928.00
госп.товари в асортименті 21.07. 2016 16 3 296.00
посуд 03.06. 2016 4 1 143.00
косарка 01.06. 2016 2 4 226.88
постільна білизна 01.08. 2016 50 5 490.00
постільна білизна 29.08. 2016 50 5 514.00
набори для ігор 23.03. 2016 100 СПЕЦ.РАХ.
чашки, тарілки для дітей 23.03. 2016 100
калорифер 2 СПЕЦ.РАХ.
мікрофон 16.09. 2016 2 СПЕЦ.РАХ.
сантехнічні матеріали
стійка для мікрофона 16.09. 2016 2 СПЕЦ.РАХ.
модем 16.09. 2016 1 СПЕЦ.РАХ.
медикаменти 23.09. 2016 163 1 165.04
праска 2 4 320.00
пилосос 5 700.00
пилосос 2 100.00
принтер 3 000.00
всього 52 465.46

 

2017р.

найменування

товару

дата закупівлі кількість заг.фонд

\сума\

насос 3 720.00 спец.рах
миючі засоби 31 543.20
обладнання для котелень 133.35
постільна білизна 25 960.16
матраци 6 099.00
мило 21 759.00
морозильна камера 12 450.00
медикаменти 05.07.2017 5 105.00
медикаменти 06.07.2017 740.00
дезактив 1 280.00
картоплечистка буде закуплено 19 200.00
м’ясорубка буде закуплено 14 300.00
всього 142 279.71
ремонт підлоги в спорт.залі 106 558.00

 

 

Звіт батьківського комітету ДНЗ про виконану роботу за 2016-2017 н.р.

Протягом навчального 2016-2017року в ДНЗ проводилась спільно з колективом та батьками планомірна робота щодо покращення матеріально-технічної бази ДНЗ. Батьківськими комітетами груп під час підготовки до початку навчального року було поновлено матеріал для проведення занять та закуплено канцтовари для дітей.

На протязі навчального року на спецрахунок ДНЗ – гурткова робота- поступили 162032,00 грн.

Із даних коштів закуплено:

  1. Шафи для роздягання дітей на суму 19639грн.
  2. Ортопедичні матраци для дітей з вадою опорно-рухового апарату на суму 22500грн.
  3. Ліжка дитячі на суму 27498грн.
  4. Порохотяги 4шт, праски 2шт на суму 9960грн.
  5. Калорифери для сушки волосся після басейну на суму 49000грн.
  6. Модем, мікрофони в музичний зал на суму 2960грн.

За розрахунками ЦБ №2 оплочено енергоносії, площа та зарплати керівникам гуртків.

Залишилось в залишку – 28799,05грн.

 

Батьківським комітетом ДНЗ було використано кошти фонду (10-15грн в місяць) згідно чеків та актів виконаних робіт на наступне:

– сантехнічні ремонти 439грн чек 235512;

– журнали 19грн чек 237845;

– клей для ремонту плитки на підлозі кухні 67грн чек 237123;

– розетка 50грн чек 236403;

– госптовари 50грн чек 06,2016;

– госптовари 60грн чек 242793;

– ремонт санвузла 500грн чек 25572;

– перевезення котла 62грн чек 102-0461624;

– кран на шланг 25грн чек 118;

– змішувач в басейн 296грн чек 00239248612;

– корм для риб, черепах 43,20грн чек 250760;

– заправка картриджа 115грн чек 031115;

– рейка в метод.кабінет 27,75грн чек 320702426531;

– серцевина 200грн чек 009342;

– акваріум, рибки 450грн чек 039354;

– підключення інвентаря 400грн;

– мітли березові (20*15) 300грн;

– сантехніка 51,90грн чек 235666;

– госптовари 114грн чек 25,07,2016;

– госптовари 24грн чек 19,07,2016;

– госптовари 18грн чек 19,07,2016;

– обрізка дерев після грози 100грн;

– засоби проти тараканів 100грн;

– госптовари 90грн чек 27,07,2016;

– госптовари 185грн чек 179789;

– мітли березові (20*10) 200грн;

– заправка картриджа 150грн;

– корм для тварин 50грн;

– нитки, голки 80грн;

– книги виходу, уходу 200грн;

– ремонт апаратури 200грн;

– батарейки в мікрофони – 100грн;

– журнали для планів 180грн чек 204377707011;

– заправка картриджа в психолога 120грн;

– вапно на дерева, бардюри 100грн;

– фарба для пожежних сходів 200грн;

– мітли сарчо 195грн;

– капремонт каналізації в басейні 665грн (матеріал, робота);

– труби 553грн чек 31023;

– акт димоходу 200грн;

– прошнуровка 50грн чек 008734;

– сантехнічні роботи по басейну 1430грн чек 081825;

– ремонт комп`ютера в мед.кабінеті 500грн (робота, запчастини);

– капремонт каналізаційної системи під ясельною групою 1268грн чек 081987;

– корм рибкам 42грн чек 039369;

– розетка 58грн чек 081064;

– крани в пральній  184грн чек 236581;

– колеса на тачку 280грн чек 324024265531;

– капремонт ліньовок 1600грн;

– госптовари 100грн, 170грн чек 2749902326;

– методичні посібники 275грн чек 239066, 125грн чек 451772;

– приладдя для кухні (шинковка, ножі, судки, лопатки і т.ін.) 255грн чек 0139968;

– подовжувачі в муз.зал 100грн чек 143677;

– крани в коридор 220грн чек 081351, 233грн чек 081097;

– сантехніка 185грн чек 08192;

– м`ячі для реабілітації в спортзал 550грн;

– фонарик сторожу 187грн;

– термопара на котел 230грн;

– гайки, болт, азбест 275грн;

– госптовари 100грн чек 2744902326;

– лампочки в прожектори 200грн;

– стартери 100грн;

– шланг на подвір`я 324грн чек 017891;

– чистка каналізації 100грн;

– балалайки в муз.зал 233грн;

– калькулятор 123грн;

– м`яч масажний 161грн;

– пошив хустинок, шарфів 300грн;

– флешка 150грн, переходнік 150грн;

– корм 20грн чек 1133725;

– гірлянди 256грн;

– дошки для кухні, подовжувач 477грн;

– канати в спортзал 540грн;

– ялинка 400грн;

– заправка картриджа 210грн;

– оплата преси:

« Дошкільне виховання» – 430грн,

« Дошкільний навчальний заклад» – 270грн,

« Палітра педагога» 136грн;

– тази пластмасові на сипучі продукти, мітли 640грн;

– умивальник басейну 860грн;

– канцтовари (клейкий папір, ватман, фото) 720грн;

– ремонт санвузла в коридорі 599грн;

– стакани для пиття 11,43грн;

– підставки 426грн;

– інвентар для прибирання кухні, коридорів, басейну, муз.залу. спортзалу, кабінетів, подвір`я 2997грн;

– фартухи для помічників вихователя, кухні 2310грн;

– журнали м/к 35грн;

– завезення води в кабінети 400грн;

– килимки до вхідних дверей 440грн;

– канцтовари в мед.кабінет 71,40грн;

– технічні матеріали 53грн чек 246474;

– ремонт сантехніки в підвалі 186грн, 639грн;

– вішалка 30грн;

– клапани на бачки 270грн;

– фарба для котельні 228грн;

– мітли (10*25) 250грн;

– госптовари 100грн;

– поплавок, компресор 335грн;

– засоби проти тараканів 100грн;

– чиста каналізації 150грн;

– вмикачі в муз.зал ( 45*4) 180грн;

– червоний хрест 444грн;

– ремонт плитки в басейні на подвір`ї 450грн;

– пофарбування кухні 260грн;

– миючі засоби в басейн, спортзал, кухні 274грн, 227грн, 409грн;

– мітли березові на групи 250грн;

-диск, розетка 270грн;

– цемент 66грн;

– тканина в муз.зал 300грн;

– ремонт пральної машини 250грн;

– засіб від щурів 200грн;

– шланг а вулицю 555грн;

– борошно для кухні 200грн;

– корм черепахам 20грн;

– шланг в душеву басейну 650грн;

– методичний кабінет 150грн;

– матеріали до конкурсу 200грн;

– бензин для косилок 200грн;

– книги для метод.кабінету 20грн;

– обеззаражувачі для води в басейн 400грн;

– висаджування та закупка квітів на квітники 300грн;

– обробка сайту та створення 500грн;

Разом з тим кошти з батьків не збирались для проведення ремонту по ДНЗ. Вирішувались окремі питання БК конкретно по своїх групах – нагальних потребах. Рахунку-фонду вступного немає.

Але є нагальні проблеми:

  • Поточний ремонт коридорів, кабінетів, спортзалу, муз.залу, пральної.
  • Ремонт підлоги – плитки на кухні.
  • Ремонт доріжок по території.
  • Капремонт фасаду.
  • Оновлення – заміна посуду, інвентаря для роботи та прибирання.
  • Спецодяг для помічників вихователів.
  • Капремонт ліньовок.
  • Ремонт підлоги в групах.
  • Заміна дверей, вікон.

Батьківськими комітетами груп виконано наступніі роботи:

– облаштування майданчиків груп: « Чебурашка», «Сонечко», « Оленка», «Білосніжка», « Буратіно», « Дюймовочка», « Теремок».

– заміна тюлі та шкафчиків групи «Оленка», побілка коридорів в групі.

Побілка коридору групи «Теремок».

За кошти спец.рахунку ДНЗ закуплено :

  1. шафи для роздягання дітей  6х5 шт. на суму 19639 грн.
  2. ортопедичні матраси для дітей з вадою опорно-рухового апарату  25 шт на суму   22500 грн.
  3. дитячі ліжка на суму  27498 грн.
  4. порохотяги  4 шт. та праски 2 шт.  на суму 9960 грн.
  5. колорифери для плавального басейну \ заміна, установка\   на суму 49000 грн.
  6. модем, мікрофони  на суму 2960 грн.
  7. Оплачено енергоносії, заробітну плату для керівників гуртків.

Сторінка батьківського комітету

 

Управлінням освіти Ужгородської міської ради 

було виділено на закупку товарів на 2017 рік:

Для придбання м’якого інвентарю, миючих засобів, канцелярського та господарського приладдя виділено 77 800,00 грн. – на 1 дитину на рік 212 грн.

Для придбання основних засобів (меблі, електроприладдя) (вартість одиниці товару повинна перевищувати 6 000,00 грн.) виділено – 57 200,00 грн. – 156 грн. на 1 дитину на рік.

Заявка

на закупку товарів по ДНЗ №39

на 2017 р.

 

Миючі засоби всього на рік для ДНЗ в цілому:

 

– Рідина для миття посуду

3 х 12 х 13 = 468 шт.        516 шт.

4 х 12 = 48 шт.

 

– «Чистоль» порошок

4 х 12 х 13 = 624 шт.        708 шт.

7 х 12 = 84 шт.

 

– Білизна

2 х 12 х 13 = 312 шт.        396 шт.

4 х 12 = 48 шт.

3 х 12 = 36 шт.

 

– «Доместос»

2 х 12 х 13 = 312 шт.            360 шт.

2 х 12 = 24 шт.

2 х 12 = 24 шт.

 

– «Утьонок»

2 х 12 х 13 = 312 шт.        360 шт.

2 х 12 = 24 шт.

2 х 12 = 24 шт.

 

– Для миття санвузлів та підлоги

4 х 12 х 13 = 624 шт.        684 шт.

3 х 12 = 36 шт.

2 х 12 = 12 шт.

 

– Мило для рук  тверде

8 х 12 х 13 = 1248 шт.      1296 шт.

4 х 12 = 48 шт.

 

– Мило для рук рідке

3 х 12 х 13 = 468 шт.    484 шт.

3 х 12 = 36 шт.

 

– Туалетний папір                 3240 шт.

20 х 12 х 13 = 3120 шт.

5 х 12 = 60 шт.

5 х 12 = 60 шт.

 

– Пральний порошок

3 х 12 х 13 = 5616 шт.

 

– «Крот»

2 х 2 х 13 = 52 шт.        100 шт.

2 х 12 = 24 шт.

2 х 12 = 24 шт.

 

– Господарське мило

4 х 12 = 48 шт.                  1608 шт.

10 х 12 х 13 = 1560 шт.

 

– Дезактин

2 х 12 = 24 табл.

 

– Йоршики

10 х 12 х 13 = 1560 шт.

 

– Антижир

3 х 12 = 36 шт.

 

М’який інвентар:

Постільна білизна, комплект – 150 шт.

– Рушники дитячі – 200 шт.

– Рушники кухонні – 100 шт.

– Фартухи для роздачі їжі – 2 х 16 = 32 шт.

– Фартухи кухонні – 3 х 6 = 18 шт.

– Спецодяг для двірників – 4 шт.

– Спецодяг для медиків – 4 шт.

– Занавіски тюлеві на коридори, муззал –

– Покривала на ліжка – 150 шт.

– Одіяла шерстяні – 150 шт.

 

Твердий інвентар:

– Заміна матрасів – 100 шт.

– Заміна ліжок – 100 шт.

– Заміна мебелі:

медичний кабінет

кухня

– Порохотяги – 2 шт.

– Тази алюмінієві на кухню – 6 шт.

– Тази пластмасові – 5 шт.

– Чашки – 300 шт.

– Тарілки мілкі – 200 шт.

– Тарілки глибокі – 200 шт.

– Стакани для питного режиму – 150 шт.

– Підноси – 50 шт.

– Чайники – 15 шт.

– Відра емаліровані – 26 шт.

– Кастрюлі 7 л нержавейка – 15 шт.

– Котли в котельню – 2 шт.

– Картоплечистка – 1 шт.

– Електром’ясорубка – 1 шт.

– Морозильна камера – 1 шт.

 

Канцтовари:

– Журнали для планування – 25 шт.

– Журнали відвідування – 15 шт.

– Журнали батьківських даних – 15 шт.

– Журнали виходу на роботу (уходу з роботи) – 4 шт.

– Заправка (заміна картриджу) – 4 шт.

– Ручки, клей, замазка.

 

Госптовари:

– Швабри-відра для прибирання

2 х 20 = 40 шт.

– Тачки – 2 шт.

– Лопати совкові – 5 шт.

– Лопати штикові – 5 шт.

– Граблі – 10 шт.

– Мотики – 5 шт.

– Ножиці для обрізання кущів – 2 шт.

– Драбини – 2 шт.

– Енергозберігаючі лампочки – 100 шт.

 

Ремонтні роботи:

  1. Капремонт коридорів, кабінетів.
  2. Капремонт вуличної каналізації.
  3. Ремонт фасаду; котельні.
  4. Установка витяжки на басейні.
  5. Облаштування доріжок.
  6. Ремонт огорожі.
  7. Заміна дверей – 15 шт., вікон – 5 шт.

 

 

Від щирого серця дякуємо усім Батькам за поточний ремонт фасаду басейну, виготовлення вуличних лавочок та надвірних ігрових споруд.

 Адміністрація, вихователі та діти.

БК ДНЗ №39 виконано:

  1. Група «Сонечко» – облаштування майданчика, капремонт бесідки, огорожі;
  2. Група «Оленка» – облаштування ігровими спорудами майданчика;
  3. Група «Білосніжка» – облаштування майданчика тіньовою завісою, ремонт бесідки;
  4. Група «Дюймовочка» – облаштування майданчика, капремонт бесідки;
  5. Група «Буратіно» – замінено ліжка в спальній кімнаті;
  6. Група «Колобок» – проведено капремонт кухні: обліцовка плиткою, заміна дверей.

Щира подяка батькам за виконані роботи.

 

 

Першочергові потреби:

  1. Поточний ремонт підлоги в спортзалі.
  2. Заміна котлів.
  3. Капремонт вуличної каналізації.
  4. Ремонт фасаду.
  5. Побілка коридорів, кабінетів.
  6. Заміна посуду.
  7. Ремонт кухні.

 

Інформація

про надходження та використання коштів

на розвиток матеріально-технічної бази ДНЗ на 2016 рік

 

  1. На забезпечення м’якого інвентар᾽я (постільна білизна, рушники, халати, покривала, одіяла – тощо) – 11,300 грн.
  2. Для закупки канцтоварів – 6,600 грн. (18 грн. на одну дитину).
  3. Для закупки госптоварів (інвентар для прибирання, для роботи по дворі; двірнику) – 9,200 грн.
  4. Для закупки посуду – 1,143 грн. (чашки, тарілки, ложки, виделки, ножі, миски, кастрюлі, відра і т.д.).
  5. Для миючих та дизенфікуючих засобів (на кухню, басейн, прачечну, тощо) – 12,500 грн.

Всього: 39,600 грн. (110 грн. на одну дитину).

Отримано по програмі «Прозоро»:

– 1 каструлю;

–  1 ніж;

– 1 миску;

– 1 половник;

– тачку;

-4 лопати;

-4 штикові лопати;

-6 мотик.

-Пральний порошок «Теш-бебі» – 13 шт.

-Білизна «Калушанка» – 13 шт.

-Рідина для вікон «Віндов» – 13 шт.

-Антижир «Юка» (кухня) – 13 шт.

-Рідина для унітазу «Сантри» – 13 шт.

-Чистоль сухий для чищення «Юка» – 13 шт.

-Засіб для миття посуду «Жу-жу» – 52 шт.

-Дитяче мило «Шик» – 370 шт.

-Мило господарське – 220 шт.

-Мило рідке «Бджілка» – 52 шт.

-Губки кухонні – 13 шт.

-Туалетний папір – 15 упак.

 

 

Батьківським комітетом групи «Дюймовочка»

проведено капремонт бесідки

та облаштовано майданчик для ігор дітям.

 

 

 

Кошторисні призначення по ДНЗ №39

на 2016 рік

 

Заробітна плата 3100 000,00
Нарахування по ЗП 682 000,00
Харчування 600 000,00
Вода 85 000,00
Електрика 190 000,00
Газопостачання 650 000,00
Предмети, матеріали 11 000,00
Обслуговування котелень, послуги зв’язку 50 000,00
Всього 5368 000,00

Інформація про першочергові потреби дошкільного навчального закладу

1. Заміна котлів у котельні.

2. Ремонт фасаду.

3. Санітарні побілки приміщень ДНЗ.

4. У пральній:

– гладильний прес

пральні машинки 2 шт.

5. Облаштування спортивного майданчика.

6. Заміна матраців на ортопедичні.

7. Заміна тапчанів у спецгрупах.

Звіт

про виконані кошти з фонду БК ДНЗ №39

за вересень – жовтень 2016 року (15 грн.)

 

  1. Закуплено сантехнічне приладдя на басейн – 439 грн., чек № 235512.
  2. Журнал 19 грн., чек № 237845.
  3. Клей для ремонту плитки 67 грн., чек № 237123.
  4. Розетка 50 грн., чек № 236403.
  5. Госптовари 50 грн., чек № 062016.
  6. Госптовари 60 грн., чек № 242793.
  7. Сантехнічне приладдя для ремонту санвузла 500 грн., чек № 255781.
  8. Перевезення котла 62 грн., чек № 102-04610629.
  9. Кран 25 грн., чек № 118.
  10. Змішувач 296 грн., чек № 00239248612.
  11. Корм для черепах 43 грн. 20 коп., чек № 350760.
  12. Заправка картриджа 115 грн., чек № 031115.
  13. Рейка в методичний кабінет 27 грн. 75 коп., чек № 320902426531.
  14. Серцевина на вхідні двері 200 грн., чек № 009342.
  15. Обладнання для акваріума 450 грн., чек № 039354.
  16. Підключення кухонного інвентар᾽я 400 грн.
  17. Мітли березові 20 шт. х 15 грн. = 300 грн.
  18. Сантехніка в душову 51 грн. 90 коп., чек № 235666.
  19. Госптовари 114 грн.

24 грн.                 156 грн., від 25.07.2016 року

18 грн.

  1. Обрізка дерев 100 грн.
  2. Засіб «Удар» від тараканів 4 шт. х 25 грн. = 100 грн.
  3. Госптовари 90 грн., від 27.07.2016 року
  4. Госптовари (миска, відро на кухню) 185 грн., чек № 179789.
  5. Мітли березові 10 шт. х 15 грн. =150 грн.
  6. Нитки, голки 130 грн.
  7. Журнали 200 грн.
  8. Ремонт мікрофонів, батарейки 150 грн. + 50 грн. = 200 грн.
  9. Журнали 180 грн., чек № 204377707011.
  10. Заправка картриджу 120 грн.
  11. Вапно на дерева 100 грн.
  12. Фарба для пожежних сходів 200 грн.
  13. Мітли сарго 13шт. х 15 грн. = 195 грн.
  14. Ремонт каналізації під басейном

57 грн. 50 коп., чек № 135996387813,

111 грн., чек № 236547,

108 грн. 80 коп., чек № 236546,                                465 грн. 30 коп.

128 грн., чек № 236551,

60 грн.

 

Оплата роботи 100 грн.

  1. Прошнурування 25 грн., чек № 008734.
  2. Ремонт комп’ютерів – методичний кабінет та кабінет психолога 700 грн.
  3. Капремонт ясельної каналізації 1268 грн. + 140 грн. = 1408 грн., чек № 081987. Робота 300 грн.
  4. Розетка 58 грн., чек № 081064.
  5. Крани 184 грн., чек № 236581.
  6. Колесо 27 грн., чек № 32402426531.
  7. Корм для риб 42 грн., чек № 039369.
  8. Відро для прибирання, швабра 100 грн., 20.10.2016 року чек № 274490232.

Станом на 20.10.2016 року використано: 8,472 грн. 85 коп.

 

Інформація про використання благодійних батьківських внесків

Адміністрація ДНЗ №39 висловлює подяку БК за виконану роботу по заміні труби на подачу холодної води 110 м/п та капремонт котла в котельні ДНЗ.

Ремонтні роботи опалювальної системи у підвалі

Такий вигляд мали труби опалювальної сисеми у підвалі ДНЗ до виконання ремонтних робіт

За рішенням батьківського комітету в підвальному приміщенні проводяться ремонтні роботи опалювальної системи

Адміністрація дошкільного навчального закладу № 39 висловлює щиру подяку всім батькам наших малят, за допомогу у проведенні заміни системи опалення у підвалі. Щиро дякуємо, Вам, шановні батьки!

No Comments »