Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

18.03.2024р.Понеділок СНІДАНОК:Каша молочна вівсяна з родзинками.Хліб.Молоко кип'ячене . ОБІД:Бульйон курячий.Хліб житній.Курятина в сметані.Каша гречана.Капуста тушкована. Компот із яблук та свіжоморожених фруктів. . . .. ВЕЧЕРЯ:Сирники.Соус сметанний(на молоці).Узвар.

 

                                                

Наказ 1047 Про затвердження Методичних рекомендацій щодо виявлення та реагування на випадки домашнього насильства

 

 

Гендерне виховання

Адаптація дитини до ЗДО

Семінар-тренінг Вчимося розуміти один одного

Презентація Конфлікти Педагог-батьки

Фотоальбом психолога

    

ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №39 «Журавлик»

Ужгородської міської ради

   06.02.2024.                                     НАКАЗ                                   № 37

Про  запобігання та протидію

випадкам  насильства у ЗДО.

               На виконання Листа департаменту освіти і науки, молоді та спорту Закарпатської обласної державної адміністрації – обласної військової адміністрації від 01.02.2024 № 01-15/320 «Про додаткові заходи щодо запобігання та протидії булінгу (цькуванню) у закладах освіти», листа управління освіти Ужгородської міської ради від 05.02.2024 № 64/01-13                             

НАКАЗУЮ :

1.Розробити ,затвердити оприлюднити  в ЗДО план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу ( цькування) . ( додаток №1)

                                     Відповідальний  вихователь-методист

2. Створити та затвердити  комісію із розгляду випадків булінгу в закладі освіти у складі :

2.1.Бертич Т.Й.,вихователя,голови ПК,

2.2.Молнар Л.В.,вихователь,

2.3.Машкара М.М., вихователь-методист,

2.4. Дзярук Н.О.,вихователь

3.Скликати засідання комісії із розгляду випадків булінгу для прийняття рішень за результатами проведеного розслідування та вжиття відповідних заходів реагування.

4.Довести до відома батьків, або осіб, що їх заміняють здобувачів освіти, педагогічних працівників та інших учасників освітнього процесу щодо їх обов’язку повідомляти про випадки булінгу (цькування), учасниками або свідками якого вони стали, або підозрюють про його вчинення по відношенню до інших осіб за зовнішніми ознаками, або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб;

5. Вихователям:

5.1. Нести персональну відповідальність за дотримання законодавства щодо захисту суспільної моралі, попередження випадків жорстокості та насильства серед неповнолітніх, активізувати діяльність, спрямовану на розвиток духовності та зміцнення моралі у дітей;

5.2.  Проводити заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству, що спрямовані на захист прав та інтересів осіб, які постраждали від такого насильства;

5.3. У разі виявлення ознак чи факторів, що можуть вказувати на домашнє насильство, складні життєві обставини, жорстоке поводження з дитиною або ризики щодо їх виникнення стосовно дитини, повідомити керівникові закладу освіти чи практичному психологу таку інформацію з метою планування подальших дій щодо заходів для надання медичної, психологічної або іншої допомоги постраждалому.

Відповідальні: вихователі.             Термін виконання: постійно

6. У разі виявлення випадку булінгу у закладі, протягом 1 робочого дня створити комісію по розслідуванню із залученням працівника Національної поліції України Службу у справах дітей.

7. Завідуючій господарством Фаринич М.С. щотижня здійснювати перевірку приміщень, території закладу освіти з метою виявити місць, які потенційно можуть бути небезпечними та сприятливими для вчинення булінгу.

8. Розмістити у ЗДО, у групових Viber  інформацію про педагогічних працівників ЗДО , до яких відповідно до посадових обов’язків можуть звернутися для оперативного вирішення питань, що стосуються збереження життя чи здоров’я, а також захисту прав та інтересів дитини.

9. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

          Директор ЗДО                         Ольга ФУЧКО

Додаток 1 до наказу

План заходів

спрямованих на запобігання та

протидію булінгу

в ЗДО № 39 «Журавлик»

п/пЗаходиТермін виконанняВідповідальні
1.Оновлення та опрацювання нормативно-правових документів, що забезпечують запобігання та протидію булінгупостійноДиректор, вихователі, психолог
2.Створення безпечного освітнього середовища в ЗДО вільного від насильства та булінгу (цькування)постійноДиректор, вихователі, психолог
3.Надання психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти , які вчинили булінг (цькування), стали його свідками або постраждали від булінгуза запитомВихователі ,психолог
4.Консультація для вихователів: «Як вирішити дитячі конфлікти?»Червень 2024психолог
5.Організація роботи «Скриньки довіри» для батьків і педагогів, оновлення інформації веб-сайту з проблеми запобігання та протидію булінгуБерезень 2024Директор
6.Проведення профілактичної роботи щодо запобіганню булінгу в ЗДОсистематичноВихователі, медична сестра, психолог
7.Групова консультація для педагогів: «Види та форми булінгу»Лютий 2023психолог
8.Ширінг для педагогів « На скільки серйозною є проблема булінгу та мобінгу в дошкільному закладі»Квітень 2024Вихователі,, психолог
9.Тренінг для батьків: «Вчимося спілкуватися з дитиною»Вересень 2024Вихователі, психолог
10.Інтерактивне заняття для педагогів з елементами тренінгу «Булінг, мобінг: сутність та ключові ознаки»Травень 2024психолог
11.            Консультація: «Як навчити дитину цивілізовано виражати гнів?» (профілактика булінгу)Вересень 2024вихователі
12.Проведення діагностики стану професійного вигорання педагогівЖовтень 2024Практичний психолог,вихователь-методист
13.Виступ на батьківських зборах «Чому діти стають жертвами булінгу»Вересень 2024вихователі
14.Організація та проведення занять та бесід, що формують у дітей уявлення про толерантність по відношенню до різних людей, справедливість, порядність.Жовтень-Листопад 2024вихователі
15.Професійна майстерня: «Толерантність як компонент професійної культури педагога. Протидія булінгу»Грудень 2024Директор
16.Розповсюдження інформації щодо профілактики булінгу та мобінгусистематичноВихователі психолог
No Comments »