-
Психологічне здоров’я учасників навчально-виховного процесу.
-
Поради та рекомендації практичного психолога
-
Психолого-педагогічні умови забезпечення процесу адаптації дітей до відвідування дитячого садка
-
Рекомендації вихователю «Як налагодити контакт із дитиною під час першої зустрічі»
-
Семінар-тренінг “Психологічна компетентність”
-
Система розвивальних занять за програмою “Психологічна компетентність дітей дошкільного віку” для дітей старшої групи
Семінар-тренінг Вчимося розуміти один одного
Презентація Конфлікти Педагог-батьки
ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №39 «Журавлик»
Ужгородської міської ради
06.02.2024. НАКАЗ № 37
Про запобігання та протидію
випадкам насильства у ЗДО.
На виконання Листа департаменту освіти і науки, молоді та спорту Закарпатської обласної державної адміністрації – обласної військової адміністрації від 01.02.2024 № 01-15/320 «Про додаткові заходи щодо запобігання та протидії булінгу (цькуванню) у закладах освіти», листа управління освіти Ужгородської міської ради від 05.02.2024 № 64/01-13
НАКАЗУЮ :
1.Розробити ,затвердити оприлюднити в ЗДО план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу ( цькування) . ( додаток №1)
Відповідальний вихователь-методист
2. Створити та затвердити комісію із розгляду випадків булінгу в закладі освіти у складі :
2.1.Бертич Т.Й.,вихователя,голови ПК,
2.2.Молнар Л.В.,вихователь,
2.3.Машкара М.М., вихователь-методист,
2.4. Дзярук Н.О.,вихователь
3.Скликати засідання комісії із розгляду випадків булінгу для прийняття рішень за результатами проведеного розслідування та вжиття відповідних заходів реагування.
4.Довести до відома батьків, або осіб, що їх заміняють здобувачів освіти, педагогічних працівників та інших учасників освітнього процесу щодо їх обов’язку повідомляти про випадки булінгу (цькування), учасниками або свідками якого вони стали, або підозрюють про його вчинення по відношенню до інших осіб за зовнішніми ознаками, або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб;
5. Вихователям:
5.1. Нести персональну відповідальність за дотримання законодавства щодо захисту суспільної моралі, попередження випадків жорстокості та насильства серед неповнолітніх, активізувати діяльність, спрямовану на розвиток духовності та зміцнення моралі у дітей;
5.2. Проводити заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству, що спрямовані на захист прав та інтересів осіб, які постраждали від такого насильства;
5.3. У разі виявлення ознак чи факторів, що можуть вказувати на домашнє насильство, складні життєві обставини, жорстоке поводження з дитиною або ризики щодо їх виникнення стосовно дитини, повідомити керівникові закладу освіти чи практичному психологу таку інформацію з метою планування подальших дій щодо заходів для надання медичної, психологічної або іншої допомоги постраждалому.
Відповідальні: вихователі. Термін виконання: постійно
6. У разі виявлення випадку булінгу у закладі, протягом 1 робочого дня створити комісію по розслідуванню із залученням працівника Національної поліції України Службу у справах дітей.
7. Завідуючій господарством Фаринич М.С. щотижня здійснювати перевірку приміщень, території закладу освіти з метою виявити місць, які потенційно можуть бути небезпечними та сприятливими для вчинення булінгу.
8. Розмістити у ЗДО, у групових Viber інформацію про педагогічних працівників ЗДО , до яких відповідно до посадових обов’язків можуть звернутися для оперативного вирішення питань, що стосуються збереження життя чи здоров’я, а також захисту прав та інтересів дитини.
9. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор ЗДО Ольга ФУЧКО
Додаток 1 до наказу
План заходів
спрямованих на запобігання та
протидію булінгу
в ЗДО № 39 «Журавлик»
№ п/п | Заходи | Термін виконання | Відповідальні |
1. | Оновлення та опрацювання нормативно-правових документів, що забезпечують запобігання та протидію булінгу | постійно | Директор, вихователі, психолог |
2. | Створення безпечного освітнього середовища в ЗДО вільного від насильства та булінгу (цькування) | постійно | Директор, вихователі, психолог |
3. | Надання психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти , які вчинили булінг (цькування), стали його свідками або постраждали від булінгу | за запитом | Вихователі ,психолог |
4. | Консультація для вихователів: «Як вирішити дитячі конфлікти?» | Червень 2024 | психолог |
5. | Організація роботи «Скриньки довіри» для батьків і педагогів, оновлення інформації веб-сайту з проблеми запобігання та протидію булінгу | Березень 2024 | Директор |
6. | Проведення профілактичної роботи щодо запобіганню булінгу в ЗДО | систематично | Вихователі, медична сестра, психолог |
7. | Групова консультація для педагогів: «Види та форми булінгу» | Лютий 2023 | психолог |
8. | Ширінг для педагогів « На скільки серйозною є проблема булінгу та мобінгу в дошкільному закладі» | Квітень 2024 | Вихователі,, психолог |
9. | Тренінг для батьків: «Вчимося спілкуватися з дитиною» | Вересень 2024 | Вихователі, психолог |
10. | Інтерактивне заняття для педагогів з елементами тренінгу «Булінг, мобінг: сутність та ключові ознаки» | Травень 2024 | психолог |
11. | Консультація: «Як навчити дитину цивілізовано виражати гнів?» (профілактика булінгу) | Вересень 2024 | вихователі |
12. | Проведення діагностики стану професійного вигорання педагогів | Жовтень 2024 | Практичний психолог,вихователь-методист |
13. | Виступ на батьківських зборах «Чому діти стають жертвами булінгу» | Вересень 2024 | вихователі |
14. | Організація та проведення занять та бесід, що формують у дітей уявлення про толерантність по відношенню до різних людей, справедливість, порядність. | Жовтень-Листопад 2024 | вихователі |
15. | Професійна майстерня: «Толерантність як компонент професійної культури педагога. Протидія булінгу» | Грудень 2024 | Директор |
16. | Розповсюдження інформації щодо профілактики булінгу та мобінгу | систематично | Вихователі психолог |