Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

18.06.2025р.Середа.СНІДАНОК:Суп молочний з мучними кльоцками.Какао з молоком.Банани. ОБІД:Бульйон курячий.Хліб.Курятина в сметані.Каша гречана.Салат з капусти та моркви.Компот. . . .. ВЕЧЕРЯ:Печеня по-домашньому.Хліб.Лимонний напій.

“Сонечко” Молодша спецгрупа №3

 для дітей з вадами опорно-рухового апарату «сколіоз»

                   

Гошко Олеся Володимирівна             Бецанич Ганна Степанівна       Жменяк Злата Іванівна

                                                                                                                    

 вихователь                                                    вихователь                       помічник вихователя

Звіт групи “Сонечко” 2025 р.

Портфоліо вихователя ГОШКО О.В.

Проект група Сонечко “Цікавий світ очима дітей”зв програмою “Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку

Рекомендації вихователів щодо роботи з дітьми в карантинний період

Презентація “Використання інновацій в роботі з дітьми” .вихователь Бецанич Г.С.

Презентація “Інноваційні технології в групі “Сонечко”, вихователь Гошко О.В.

Портфоліо вихователя Гошко О.В. “Використання дидактичних ігор математичного змісту”

Відео презентація

Девіз групи «Чужих дітей не буває!»

Для  гармонійного фізичного розвитку дитини з раннього віку слід запобігати захворюванням її опорно-рухового апарату, формувати правильну постав.  Для дітей, які мають порушення опорно-рухового апарату в нашій групі ми організовуємо комплексну корекційно-профілактичну роботу, основними завданнями якої є:

–        зміцнювати здоров?я та коригувати фізичний розвиток дітей;

–        розвивати рухові навички дітей;

–        формувати в дітей уявлення про здоровий спосіб життя;

–        контролювати дотримання призначення лікаря;

–        удосконалювати форми фізичного виховання.

Під час корекційно-профілактичної роботи ми використовуємо такі форми фізичного виховання:

–        ранкова корекційно-гігієнічна гімнастика;

–        заняття з фізичної культури;

–        заняття з плавання;

–        лікувальна гімнастика;

–        корегуюча гімнастика після сну;

–        фізкультхвилинки;

–        рухливі ігри;

–        загартовуючі процедури :

  • вживання часника та цибулі (в осінньо-зимовий період);
  • миття рук до ліктів холодною водою;
  • полоскання горла;
  • сонячні та повітряні ванни;
  • масаж;
  • електрофорез;
  • щоденні прогулянки до та після денного сну.

Головним  завданням  виховання дошкільника є відчуття душевного комфорту та емоційної  безпеки.  Тому важливим є  також середовище навчального процесу. У групі створено предметне розвивальне середовище:

–       сюжетно-рольової  ігри («Лікарня», «Сім?я», « Магазин», «Перукарня», «Кухарі»…);

–        куток фізичної культури (шведська стінка, спортивний інвентар, килимки зі слідами, акопунктурні килимки, маски для рухливих ігор…);

–        музичний куточок (різні дитячі  музичні інструменти, звукове обладнання, дидактичні ігри…);

–        театральний куточок (ширма, маски для розігрування казок, пальчиковий театр, настільний театр);

–        куточок природи (акваріум з рибками, хом?ячок Лунтік, квіти відповідно вимог програми);

–        куточок книги (казки, розмальовки, ілюстрації, творчі роботи різних жанрів…).

СПІЛЬНИЙ ПРОЕКТ ВИХОВАТЕЛІВ, БАТЬКІВ ТА ДІТЕЙ

ПРО ЩО РОЗПОВІДАЮТЬ ДЕРЕВА

Презентація групи “Сонечк

 

Сонечко

Наша фотогалерея

No Comments »