“Сонечко” Молодша спецгрупа №3
для дітей з вадами опорно-рухового апарату «сколіоз»
Гошко Олеся Володимирівна Бецанич Ганна Степанівна Жменяк Злата Іванівна
вихователь вихователь помічник вихователя
Портфоліо вихователя ГОШКО О.В.
Проект група Сонечко “Цікавий світ очима дітей”зв програмою “Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку
Рекомендації вихователів щодо роботи з дітьми в карантинний період
Презентація “Використання інновацій в роботі з дітьми” .вихователь Бецанич Г.С.
Презентація “Інноваційні технології в групі “Сонечко”, вихователь Гошко О.В.
Портфоліо вихователя Гошко О.В. “Використання дидактичних ігор математичного змісту”
Відео презентація
Девіз групи «Чужих дітей не буває!»
Для гармонійного фізичного розвитку дитини з раннього віку слід запобігати захворюванням її опорно-рухового апарату, формувати правильну постав. Для дітей, які мають порушення опорно-рухового апарату в нашій групі ми організовуємо комплексну корекційно-профілактичну роботу, основними завданнями якої є:
– зміцнювати здоров?я та коригувати фізичний розвиток дітей;
– розвивати рухові навички дітей;
– формувати в дітей уявлення про здоровий спосіб життя;
– контролювати дотримання призначення лікаря;
– удосконалювати форми фізичного виховання.
Під час корекційно-профілактичної роботи ми використовуємо такі форми фізичного виховання:
– ранкова корекційно-гігієнічна гімнастика;
– заняття з фізичної культури;
– заняття з плавання;
– лікувальна гімнастика;
– корегуюча гімнастика після сну;
– фізкультхвилинки;
– рухливі ігри;
– загартовуючі процедури :
- вживання часника та цибулі (в осінньо-зимовий період);
- миття рук до ліктів холодною водою;
- полоскання горла;
- сонячні та повітряні ванни;
- масаж;
- електрофорез;
- щоденні прогулянки до та після денного сну.
Головним завданням виховання дошкільника є відчуття душевного комфорту та емоційної безпеки. Тому важливим є також середовище навчального процесу. У групі створено предметне розвивальне середовище:
– сюжетно-рольової ігри («Лікарня», «Сім?я», « Магазин», «Перукарня», «Кухарі»…);
– куток фізичної культури (шведська стінка, спортивний інвентар, килимки зі слідами, акопунктурні килимки, маски для рухливих ігор…);
– музичний куточок (різні дитячі музичні інструменти, звукове обладнання, дидактичні ігри…);
– театральний куточок (ширма, маски для розігрування казок, пальчиковий театр, настільний театр);
– куточок природи (акваріум з рибками, хом?ячок Лунтік, квіти відповідно вимог програми);
– куточок книги (казки, розмальовки, ілюстрації, творчі роботи різних жанрів…).
СПІЛЬНИЙ ПРОЕКТ ВИХОВАТЕЛІВ, БАТЬКІВ ТА ДІТЕЙ
“ПРО ЩО РОЗПОВІДАЮТЬ ДЕРЕВА“
