Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

23.04.2025р.Середа.СНІДАНОК:Омлет.Хліб.Каша вівсяна в'язка.Чай. . ОБІД:Суп-гуляш.Хліб.Нагетси курячі.Горохове пюре.Ікра з буряка.Компот. . . .. ВЕЧЕРЯ:Шніцель рибний.Каша пшенична в'язка.Морква тушкована/огірок солоний.Узвар.

“Сонечко” Молодша спецгрупа №3

 для дітей з вадами опорно-рухового апарату «сколіоз»

                   

Гошко Олеся Володимирівна             Бецанич Ганна Степанівна       Жменяк Злата Іванівна

                                                                                                                    

 вихователь                                                    вихователь                       помічник вихователя

Портфоліо вихователя ГОШКО О.В.

Проект група Сонечко “Цікавий світ очима дітей”зв програмою “Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку

Рекомендації вихователів щодо роботи з дітьми в карантинний період

Презентація “Використання інновацій в роботі з дітьми” .вихователь Бецанич Г.С.

Презентація “Інноваційні технології в групі “Сонечко”, вихователь Гошко О.В.

Портфоліо вихователя Гошко О.В. “Використання дидактичних ігор математичного змісту”

Відео презентація

Девіз групи «Чужих дітей не буває!»

Для  гармонійного фізичного розвитку дитини з раннього віку слід запобігати захворюванням її опорно-рухового апарату, формувати правильну постав.  Для дітей, які мають порушення опорно-рухового апарату в нашій групі ми організовуємо комплексну корекційно-профілактичну роботу, основними завданнями якої є:

–        зміцнювати здоров?я та коригувати фізичний розвиток дітей;

–        розвивати рухові навички дітей;

–        формувати в дітей уявлення про здоровий спосіб життя;

–        контролювати дотримання призначення лікаря;

–        удосконалювати форми фізичного виховання.

Під час корекційно-профілактичної роботи ми використовуємо такі форми фізичного виховання:

–        ранкова корекційно-гігієнічна гімнастика;

–        заняття з фізичної культури;

–        заняття з плавання;

–        лікувальна гімнастика;

–        корегуюча гімнастика після сну;

–        фізкультхвилинки;

–        рухливі ігри;

–        загартовуючі процедури :

  • вживання часника та цибулі (в осінньо-зимовий період);
  • миття рук до ліктів холодною водою;
  • полоскання горла;
  • сонячні та повітряні ванни;
  • масаж;
  • електрофорез;
  • щоденні прогулянки до та після денного сну.

Головним  завданням  виховання дошкільника є відчуття душевного комфорту та емоційної  безпеки.  Тому важливим є  також середовище навчального процесу. У групі створено предметне розвивальне середовище:

–       сюжетно-рольової  ігри («Лікарня», «Сім?я», « Магазин», «Перукарня», «Кухарі»…);

–        куток фізичної культури (шведська стінка, спортивний інвентар, килимки зі слідами, акопунктурні килимки, маски для рухливих ігор…);

–        музичний куточок (різні дитячі  музичні інструменти, звукове обладнання, дидактичні ігри…);

–        театральний куточок (ширма, маски для розігрування казок, пальчиковий театр, настільний театр);

–        куточок природи (акваріум з рибками, хом?ячок Лунтік, квіти відповідно вимог програми);

–        куточок книги (казки, розмальовки, ілюстрації, творчі роботи різних жанрів…).

СПІЛЬНИЙ ПРОЕКТ ВИХОВАТЕЛІВ, БАТЬКІВ ТА ДІТЕЙ

ПРО ЩО РОЗПОВІДАЮТЬ ДЕРЕВА

Презентація групи “Сонечк

 

Сонечко

Наша фотогалерея

No Comments »