Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Дошкільний навчальний заклад № 39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської області

ВІВТОРОК 17.07.2018 - СНІДАНОК: Суп молочний кукурудзяний, булка з маслом, чай, 11.00- сік фруктовий ОБІД: Суп кабачковий зі сметаною, хліб, котлета жарена,макарони з маслом, буряк варений, компот із свіж. фруктів ПОЛУДЕНОК: Йогурт, фанка ВЕЧЕРЯ: Гомбовці творожні з маслом в солодких сухарях, кавовий напій з молоком
image_pdfimage_print

Довідка-презентація

дошкільного навчального закладу № 39 
м.
Ужгород

Дошкільний навчальний заклад № 39  побудований у тихому мальовничому куточку м. Ужгород по вул. Пестеля, 20 жовтня 1983 року машинобудівним заводом, розрахований на 14 груп, але під час будівництва одну групу було переобладнано у спортивну залу та побудовано критий плавальний басейн.

У 1994 році ДНЗ  було передано на баланс управління освіти Ужгородської  міської ради.

Сьогодні це дошкільний навчальний заклад комбінованого типу, в структурі якого є 13 груп: 1 група ясельного віку; 8 груп загального розвитку; 3 групи спеціального призначення для дітей із вадами опорно-рухового апарату «сколіоз» фізкультурно-оздоровчого напряму роботи та 1 логопедична група для дітей із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення.

Дошкільний заклад розрахований на 320 місць, оскільки в закладі працюють 4 групи спеціального призначення, то норма відвідування 217 дітей. На сьогодні в ньому виховується 369 дітей.

 

Дошкільні групи Вікова група Кількість груп Кількість дітей
Ясельна група 1 29
Молодша група № 1 1 32
Молодша група № 2 1 32
Середня група № 1 1 35
Середня група № 2 1 33
Середня група № 3 1 33
Старша група № 1 1 30
Старша група № 2 1 28
Старша група № 3 1 23
Спецгрупа № 1(старша логопедична) 1 19
Спецгрупа № 2(молодша «сколіоз») 1 26
Спецгрупа № 3(старша  «сколіоз») 1 25
Спецгрупа № 4(середня  «сколіоз») 1 24
Всього:   13 369

 

У дошкільному закладі проводиться посилена робота із фізичного розвитку та оздоровлення дітей. Разом із цим  педагогічний колектив виконує завдання забезпечення загального розвитку кожної дитини шляхом створення сприятливих умов для повноцінного життя дошкільника,  реалізації свого природного потенціалу (фізичного, психічного, соціального), прояву індивідуального обличчя. В закладі якнайефективніше реалізується мета дошкільної освіти – створення сприятливих умов для особистісного становлення та творчої самореалізації кожної дитини, формування її життєвої компетентності.

Для цього в ДНЗ створено життєтворче розвиваюче середовище, а саме:

13 добре обладнаних, естетично оформлених групових приміщень.

    

Музична зала для проведення занять, музичних розваг та свят, яка забезпечена необхідною апаратурою, дидактичними посібниками, дитячими музичними інструментами, фортепіано, телевізором, відеоапаратурою, карооке, дисками із записами музичних творів за програмою «Українське дошкілля», «Впевнений старт». Музичними керівниками складено картотеку матеріалів періодичних видань із музичної діяльності.

     

Спортивна зала, в якій проводяться заняття з фізкультури та спортивні розваги. Тут в достатній кількості є дрібний спортивний інвентар (кеглі, обручі, кубики, прапорці, стрічки, м’ячі різного розміру, палиці гімнастичні, скакалки, шнури різного розміру, мішечки з піском), матеріал для ігор спортивного характеру: бадмінтон, городки, хокей, футбол; спортивні знаряддя для навчання дітей основних рухів (канати, дуги для підлізання, стояки та мати для стрибків, кільце для баскетболу, ребристі дошки, лави гімнастичні, колода, мішень для метання), спортивний комплекс «Юнга». Стіна, оздоблена дзеркалами, використовується під час занять із хореографії. Закуплено спортивну форму для дітей.

      

Кабінет ТЗН та казки, де знаходяться технічні засоби: слайдоскоп, діапроектор, музичний центр, аудіо-, відеодиски; ілюстрації до народних казок та ляльки-петрушки для лялькового театру, ширми, створено картотеку діафільмів, діапозитивів та всіх демонстраційних матеріалів.

Кабінет вчителя-логопеда добре оснащений та естетично оформлений. Тут є настінне дзеркало, маленькі дзеркала на кожну дитину, наочно-дидактичний матеріал для обстеження та розвитку мовлення, матеріал для розвитку дрібної моторики рук (мозаїка, конструктор, кубики, піраміди), для розвитку мовленнєвої моторики (шпателі, зонди, соски, смоктальні цукерки),  матеріал для розвитку правильного мовленнєвого дихання (метелики, паперові стрічки, пластмасові іграшки, які плавають у воді), спеціальна методична література для роботи з такими дітьми. В цьому кабінеті вчитель-логопед проводить групові та індивідуальні заняття з дітьми, які мають вади мовлення.

      

  • Медичний кабінет обладнаний згідно з Положенням про медичний кабінет ДНЗ, відповідно до наказу Міністерства освіти та науки України і МОЗ від 30.08.2005 № 432/496. У ньому є: кушетка, шафа аптечна, холодильник, стіл медичний, ваги медичні, ростомір, динамометр ручний, секундомір, лампа настільна для офтальмологічного та отоларингологічного дослідження, таблиця для визначення гостроти зору, тонометр, фонендоскоп,  бікс малий,  бікс великий, джгут гумовий, термометри медичні, шпателі одноразові,  шини (для верхніх та нижніх кінцівок), бактерицидні лампи пересувні та стаціонарна. Окремо є приміщення для ізолятора та приміщення для профілактичних щеплень.

medicine 09                   

  • Кабінет фізіотерапевтичних процедур, у якому розміщено тапчан, інгалятор ТА, апарат «Здоров’я», опромінював УВЧ, лампа кварцова, апарат «Поток». У цьому кабінеті масажист-реабілітолог Пашкуляк Я.О. проводить фізіотерапевтичні процедури: масаж, електрофорез дітям ортопедичних груп.

                  

Критий плавальний басейн, де діти вчаться плавати з 3-річного віку. Для проведення занять із плавання в басейні є дрібні гумові іграшки, дошки, м’ячі, обручі. Заняття з плавання проводить досвідчений, високопрофесійний  інструктор Бойко  Ірина Олексіївна, спеціаліст вищої категорії, «вихователь-методист». Заняття з плавання  проводяться по підгрупах (не більше 10 дітей). На занятті обо’язково присутня медсестра.   Щороку на останній педагогічній раді ДНЗ № 39 інструктор із плавання робить аналіз відвідування дітьми занять. Інструктор з плавання І.О. Бойко разом із вихователем-методистом М.М. Машкара склали варіативну програму з навчання дітей плавання «Я хочу плавати», яка затверджена науково-методичною радою Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, протокол № 4 від 15 січня 2006 року. У 2012 році І.О. Бойко видала методичний посібник для інструкторів із плавання, молодих спеціалістів та вихователів дошкільних закладів «Плавання для загартування та зміцнення здоров’я», схвалений науково-методичною радою Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, протокол № 1 від 28 лютого 2011 року.

           

Методичний кабінет обладнаний сучасною апаратурою (комп’ютер, принтер, ксерокс, магнітофон, проектор, екран, карооке). У методичному кабінеті зберігаються такі матеріали для роботи з педагогічним колективом, батьками:

  • річний план роботи ДНЗ;
  • методичні рекомендації щодо організації різних видів діяльності в ДНЗ;
  • дидактичні посібники за програмою «Українське дошкілля», програмою розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт»;
  • науково-методична література та підшивки періодичних педагогічних видань;
  • матеріали передового педагогічного досвіду ДНЗ № 39;
  • зразки декоративно-прикладного мистецтва та інших жанрів мистецтва;
  • матеріали на допомогу вихователям із проведення різних форм роботи з дітьми, систематизовані за освітніми лініями Базового компонента дошкільної освіти;
  • розробки інтегрованих занять, сценарії свят, унаочнення;
  • графіки проведення методичних заходів із педагогічними працівниками;
  • план індивідуальних і колективних форм методичної роботи;
  • перспективний план курсової перепідготовки, матеріали атестації педагогічних працівників;
  • картотека педагогічного досвіду, освітніх технологій;
  • картотека нормативних документів про дошкільну освіту;
  • банк даних про педагогічних працівників (портфоліо кожного педагога, якісний склад педагогічних кадрів);
  • аудіо-, відеотека заходів, що проводяться в ДНЗ;
  • виставка новинок методичної літератури, перспективного досвіду педагогів;
  • інформаційні матеріали для проведення різних форм роботи з батьками;
  • інформаційні куточки: «Педагогічний вісник ДНЗ», де висвітлюються завдання педагогічного колективу, форми методичної роботи, завдання для самоосвіти педагогів, відповідно до річного плану ДНЗ; «Атестаційний куточок», «Готуємось до педради».

          

У кабінеті кастелянки зберігаються національні костюми, костюми для драматизацій казок, для різноманітних таночків, костюми дорослих для сюрпризних моментів.

  

13 групових майданчиків добре озеленених та обладнаних малими спортивними спорудами, на кожному майданчику є пісочниця, столики, лавочки, гірки, дерев’яні споруди: будиночок, потяг, машинки, грибочки, гойдалки. Кожен майданчик відокремлено зеленими насадженнями кущів.

    

Спортивний майданчик добре оснащений великими спортивними знаряддями, ямою для стрибків, біговою доріжкою. На спортивному майданчику проводяться спортивні свята, розваги, за умов теплої сприятливої погоди – ранкова гімнастика.

    

Футбольне міні-поле для навчання дітей гри у футбол.

     

Куточок лісу для ознайомлення дітей із лісовими насадженнями.

     

Куточок саду для ознайомлення з деревами саду та праці по догляду за садовими насадженнями. Із нашого саду кухарі на кухні готують компоти із свіжих фруктів.

Город. Кожна вікова група має свою ділянку на городі, на якій висаджує рослини. Згідно з методичними рекомендаціями організовується праця з дошкільниками.

У дошкільному навчальному закладі № 39 працює високопрофесійний педагогічний колектив.

Із  39  педагогічних працівників – 29 мають вищу освіту, із них 16 відповідну фахову освіту, 8 педагогів мають неповну вищу освіту, 2 педагоги – базову вищу освіту.

Розподіл педагогів ДНЗ №39  за кваліфікаційним рівнем виглядає наступним чином :

  • педагогів, які мають вищу кваліфікаційну категорію, – 6 ;
  • педагогів, які мають першу кваліфікаційну категорію, – 5;
  • педагогів, які мають другу кваліфікаційну категорію, – 2;
  • вихователів, які «відповідають займаній посаді з вищим посадовим окладом», – 5.

Забезпечуючи профільність дошкільного закладу, тут працює 1 логопед, 2 психологи, інструктор із фізичної культури, інструктор із плавання; 3 музичні керівники.

Наявність педагогічних працівників із почесними педагогічними званнями та нагородами

У закладі працює 6 педагогів, які мають педагогічне звання  «вихователь-методист»: 4 вихователі, 1 практичний психолог, 1 інструктор із плавання.

Знаком «Відмінник освіти України» нагороджено 2 педагоги, Почесною грамотою МОН України – 2 педагоги, Грамотою управління освіти і науки Закарпатської облдержадміністрації – 7 педагогів, Грамотою управління освіти Ужгородської міської ради – 21 педагог.

   Переможцями міської педагогічної премії «Педагогічне сяйво» стали четверо педагогів закладу: Машкара М.М. , Молнар Л.В.,  Фрішнич Н.М., Стець Г.П. , Басюк Л.В., Фучко О.М.

   Дошкільний навчальний заклад № 39 успішно проатестовано та за рішенням Закарпатської регіональної експертної  ради від 30.05.2007 видано свідоцтво  про атестацію з відзнакою.

ДНЗ є базовим для проведення педагогічної практики для курсів підвищення кваліфікації при Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти.

У ДНЗ налагоджено роботу з організації дитячого харчування. Розроблено 10-денне перспективне меню, готується різноманітна  їжа, в меню включені страви  закарпатської кухні. Готуються дієтичні страви згідно з призначенням лікаря. Щороку колектив ДНЗ заготовляє на зиму цвіт липи, яка росте на території садка, та плоди шипшини, з яких працівники кухні готують вітамінні напої. У літній період діти отримують свіжі фрукти (частково із саду ДНЗ, частково із завозу).

На належному рівні  згідно з планом проводиться робота з охорони життя і здоров’я всіх учасників навчально-виховного процесу. Медичне обслуговування дітей ДНЗ забезпечують лікар міської дитячої поліклініки Л.І. Муратова, старша медична сестра ДНЗ Л.І. Симчера та медсестра басейну І.М. Дюгованець.

Щомісяця в ДНЗ аналізується рівень захворюваності дітей, дані заносяться до «Екрану здоров’я», який знаходиться в коридорі на спеціальному стенді. Важливу роль  медики разом із педагогами відводять профілактиці  захворювань та загартуванню дитячого організму. У ДНЗ складений річний план загартовуючих процедур для всіх вікових груп та  «План-схема проведення фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми  впродовж дня», творчою групою вихователів розроблені комплекси піших переходів з урахуванням віку дітей та  місцезнаходження ДНЗ.                 

Уже стало традицією проводити в нашому закладі свята до Дня захисту дітей, до Дня Незалежності України, літнє та зимове спортивні свята, День Нептуна, під час яких дітей розважають казкові герої (ролі виконують педагоги), проводяться естафети, змагання між середніми та старшими групами, а з молодшими дошкільниками – рухливі ігри.

Під час літнього оздоровчого періоду більшу частину часу діти перебувають на свіжому повітрі, засмагають на сонечку, приймають повітряні ванни, купаються у басейні, граються з піском та водою.

      

Увесь колектив дбає про те, щоб у ДНЗ дотримувався руховий режим, тому в кожній  групі спеціального  призначення  обладнано міні-фізкультурні стінки, а в групах загального розвитку розроблені та проводяться динамічні паузи між заняттями, які мають розумове навантаження.

ДНЗ співпрацює з міською дитячою поліклінікою. Ортопед Т.Ю. Фекета систематично проводить огляд спецгруп для дітей із вадами опорно-рухового апарату та призначає їм фізіотерапевтичні процедури: масаж, електрофорез.

              

 

Хороший ефект для загартування дитячого організму має відвідування занять із плавання. Допуск до таких занять здійснює на початку навчального року лікар-педіатр ДНЗ, а до кожного заняття з плавання – медична сестра басейну.

Увесь колектив ДНЗ один раз на місяць (остання п’ятниця місяця) проводить День здоров’я. Навчально-виховний процес ДНЗ № 39 визначається Базовим компонентом дошкільної освіти, поетапним впровадженням змісту Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі», Київ, 2008 р.; із фізичного виховання «Будь здоровим, малюк», Київ, 1997 р. та чинним нормативно-інструктивним та методичним забезпеченням.

Показниками інноваційної діяльності педагога  ДНЗ № 39 є:

  1. Здатність творчо втілювати нові ідеї. Свобода дій і незалежність у використанні конкретних методик. Нове розуміння цінностей освіти та виховання. Бажання змін. Моделювання експериментальних освітніх систем.
  2. Високий культурно-естетичний рівень.
  3. Глибока освіченість.
  4. Різнобічність зацікавлень та інтересів.
  5. Особиста здатність розуміти і сприймати новітні ідеї, думки, напрями, течії в освіті.

Реалізуючи  завдання Базового  компоненту дошкільної освіти в дошкільному закладі визначено  модель сучасного дошкільника:

  –  фізичне, психічне та морально-духовне здоров’я;

–  компетентність дитини в сферах життєдіяльності;

–  збалансоване прагнення дитини до самореалізації та саморозвитку;

–  сформованість базових якостей особистості.

Аналіз навчально-виховного процесу та системи методичної роботи на міському та обласному рівнях дає право стверджувати, що педагоги закладу спрямовують освітній процес на реалізацію ознайомлення малят із наукою життя, зокрема вчать:

  • орієнтуватись у нових умовах життя;
  • володіти практичними і життєво-необхідними вміннями;
  • знаходити своє місце серед інших;
  • відчувати межу допустимої поведінки;
  • виробляти реальну самооцінку;
  • не відступати від розпочатої справи, знаходити засоби досягнення мети, долаючи труднощі на шляху;
  • гідно вигравати та програвати, не боятись помилитись.

Успішно педагогами закладу впроваджуються інноваційні та інтерактивні методи і форми навчально-виховної діяльності, які забезпечують особистісно орієнтовану та розвиваючу творчі здібності модель дитини дошкільного віку:

  • інтегровані заняття;
  • комплексні заняття;
  • заняття-подорожі;
  • заняття-розваги;
  • групові та підгрупові заняття;
  • сюжетні заняття та рольові ігри;
  • традиційні та родинні свята закладу.

Для забезпечення  такого навчально-виховного процесу колектив ДНЗ

№ 39 спільно з батьками та громадськістю мікрорайону створили безпечне, педагогічно виправдане, естетично-розвивальне середовище, де діти мають можливість вільного доступу,  орієнтування, оздоровлення,  самостійної діяльності в ньому.

У дошкільному закладі працюють гуртки із різним профільним спрямуванням:

  1. Гурток із вивчення англійської мови.

Керівник гуртка – Задорожна Галина Юріївна, освіта вища, закінчила Ужгородський національний університет у 2005 році за спеціальністю «Англійська мова та література» і отримала кваліфікацію: філолог, викладач англійської мови.

  1. Гурток із образотворчого мистецтва.

Керівник гуртка – Гудь Олена Іванівна, освіта неповна вища, закінчила Ужгородське училище прикладного мистецтва у 1989 році за спеціальністю «Художня кераміка» та отримала кваліфікацію: художник-майстер.

  1. Гурток хореографії.

Керівник гуртка – Костюк Вікторія Вікторівна, освіта повна вища, закінчила Ужгородський національний університет у 2004 році за спеціальністю «Фізична реабілітація», та отримала кваліфікацію: викладач фізичного виховання і спорту, реабілітолог.

     

Робота з педагогічними кадрами в ДНЗ № 39  спрямована  на формування творчого інноваційного потенціалу вихователя.

Видано методичні посібники, які схвалено науково-методичною радою Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти:

  1. Басюк Л.В. Сучасні підходи до організації роботи з логіко-математичного розвитку дошкільників: Методичний посібник для вихователів-методистів та вихователів дошкільних закладів (протокол № 5 від 12 грудня 2011 року).
  2. Бойко І.О. Плавання для загартування та зміцнення здоров’я: Методичний посібник для інструкторів із плавання, молодих спеціалістів та вихователів дошкільних закладів (протокол № 1 від 28 лютого 2011 року).
  3. Бертич Т.Й. Знай свої права й обов’язки, дитино!»: методичний посібник для вихователів дошкільних закладів (протокол № 7 від 24.12.2013 року).

Методичні посібники “Сучасні підходи до організації роботи з логіко-математичного розвитку дошкільників” та “Плавання для загартування та зміцнення здоров’я” були представлені у березні 2012 року  у Київському Виставковому Центрі «КиївЕкспоПлаза» на  Третій міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти – 2012».

Особливу увагу приділяємо роботі з молодими спеціалістами. Адже старт трудової діяльності дуже відповідальний і важливий етап у професійному становленні молодого педагога.

За молодими спеціалістами закріплено наставників – досвідчених педагогів, які здійснюють супровід педагогів-початківців під час їх професійного становлення. У нашому дошкільному закладі дієвими формами роботи з молодими спеціалістами стали години педагогічної майстерності, майстер-класи, педагогічна майстерня, самоосвіта. Отже, молоді спеціалісти одержують дієву практичну допомогу з усіх складних питань розвитку, навчання та виховання дітей.

Організовуємо в дошкільному закладі виставки методичних та наочних посібників, творчих лабораторій педагогів.

Протягом 2011 – 2012 навчального року в ДНЗ здійснювалося інклюзивне навчання із вихованцями центру «Дорога життя», які мають хворобу Дауна. Вихователі Гошко Олеся Володимирівна та Фрішнич Наталія Миколаївна провели змістовні, цікаві форми роботи з цими дітьми та вихованцями своїх груп.  Як підсумок роботи над цим проектом у Палаці дітей та юнацтва Олесею Володимирівною було представлено заняття з аплікації «Наш улюблений садок» із дітьми спецгрупи «сколіоз» і вихованкою центру «Дорога життя» Присяжнюк Олександрою  та Наталією Миколаївною з вихованцем цього ж центру Миколою Кривулею – музично-хореографічгну композицію.

До системи роботи закладу залучено психологічну службу. Значна увага з боку психологічної служби приділяється роботі з дітьми: психолого-педагогічному вивченні дитини, її розвитку, адаптації дітей раннього віку до ДНЗ, підготовці дітей до школи, з’ясуванню причин тих чи інших відношень у вихованні та навчанні дитини, відставання чи випередження вікових нормативів у розвитку пізнавальних процесів, тривожності, міжособистісним стосункам, розвитку у дітей комунікативних якостей, інтелектуальних здібностей, розвитку самооцінки.

Практичні психологи закладу Л.В. Молнар, М.М. Машкара проводять:

– соціометричне дослідження з виявлення місця окремої дитини в групі і її статусу, за результатами якого надаються рекомендації вихователям щодо виховання цих дошкільників;

– діагностику виявлення агресивності, тривожності у дітей старшого дошкільного віку;

– обстеження з метою виявлення дитячих страхів;

– індивідуальну діагностику дітей;

– психологічну діагностику готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі;

– консультації з батьками щодо визначення індивідуальних психічних особливостей, виявлення ранньої обдарованості дитини.

Проводячи роботу з батьками, психологічна служба забезпечує:

  • інтеграцію суспільного і родинного виховання;
  • психолого-просвітницьку роботу з батьками;
  • довіру батьків до діяльності ДНЗ;
  • соціально-педагогічний патронат.

З цією метою в ДНЗ розроблені в достатній кількості психолого-педагогічні інформаційні матеріали для батьків: пам’ятки, поради, рекомендації, ігри-вправи, ігри-тренінги з розвитку психічних процесів у дітей.

   Наші здобутки та перемоги:

  • І місце – “Кращий дошкільний заклад м. Ужгорода”, “Кращий дошкільний заклад Закарпаття” — 2009 рік
  • І місце – “Кращий дошкільний заклад м. Ужгорода”, “Кращий дошкільний заклад Закарпаття” — 2009 рік.
  •  “Кращий вихователь” — 2010, 2011, 2012 рр.
  • Неодноразово вихованці ДНЗ займали призові місця у змаганнях, присвячених Олімпійському дню бігу.
  • ДНЗ № 39 став лауреатом Всеукраїнського конкурсу на кращу організацію фізкультурно-оздоровчої роботи — 2009 рік.
  •  ДНЗ став призером Всеукраїнського конкурсу “Кращий дошкільний заклад 2012 року” та увійшов у п’ятірку зразкових дошкільних навчальних закладів України.
  • Участь у Всеукраїнському фестивалі «Гармонія руху» – 2012 року.
  • Призер відеоогляду «Впровадження здоров`язбережувальних технологій в дошкільних навчальних закладах – 2013».
  • І місце в Всеукраїнському огляді-конкурсі на кращий стан фізичного виховання в дошкільних навчальних закладах в 2014 році в Закарпатській області.
  • ДНЗ № 39 нагороджено Дипломом за презентацію досягнень в інноваційній модернізації національної освіти на 5 міжнародній виставці сучасні заклади освіти – 2014 року.
  • ДНЗ № 39 увійшов у п’ятірку переможців V конкурсу “Кращий веб-сайт навчального закладу”.

Четвертий  рік поспіль педагоги нашого закладу беруть участь у міських професійних конкурсах «Кращий педагог року» і стали переможцями цього конкурсу:

   Фрішнич Наталія  Миколаївна, вихователь спецгрупи для дітей з вадами опорно-рухового апарату  «сколіоз», у 2010 році перемогла у конкурсі «Кращий вихователь – 2010» у номінації «ВИНАХІДНИК».

   Стець Ганна Петрівна, вихователь логопедичної спецгрупи, у 2011 році перемогла у конкурсі «Кращий вихователь – 2011» у номінації  «ТВОРЕЦЬ».

   Гордійчук Вікторія Томашівна, музичний керівник, у 2012 році  перемогла у конкурсі «Кращий педагог – 2012»  у номінації «Кращий музкерівник»  – «НЕПЕРЕВЕРШЕНІСТЬ».

   Бертич Тамара Йосипівна, вихователь, стала лауреатом І міського туру Всеукраїнського професійного конкурсу «Вихователь року – 2013».

Щороку вихованці старших груп нашого «Журавлика» є активними учасниками естафет, які проводяться під час святкування Дня Олімпійського бігу. Вони неодноразово займали перші місця, і були нагороджені грамотами та призами.

Крім того, вихованці нашого закладу взяли активну участь у конкурсах, змаганнях:

  1. Гунда Анастасія, Корольчук Таня стали учасницями 9 національного дитячого фестивалю краси і таланту «Міні-Міс Україна – 2007»;
  2. Баліцька Ребека, випускниця ДНЗ, стала призером конкурсу спортивного танцю «Буковина – 2012» та призером чемпіонату Закарпаття із спортивного танцю – 2012;
  3. Фаринич Крістіан взяв участь у змаганнях із велоспорту, організованих Федерацією велоспорту Закарпатської області, 26 травня 2012 року і зайняв 2-ге місце.

Педагоги ДНЗ щорічно беруть активну участь у проведенні міських методичних об’єднань, виставках-презентаціях ДНЗ, виставках-конкурсах «Осінній вернісаж», «Новорічна іграшка», «Великодні писанки», «Дивовижний цвіт сакури», експонати виставок є креативними, цікавими, неповторними.

Музичні  керівники В.Т. Гордійчук таА.Е. Попович щороку готують цікаві хореографічні та вокальні номери із старшими дошкільниками,  фізінструктор В.В. Костюк – спортивно-хореографічну композицію та беруть активну участь у проведенні міського огляду-конкурсу художньої самодіяльності вихованців дошкільних навчальних закладів м. Ужгород «До-ре-мі-фа-солька».

    p13

Так, у виставці «Осінній вернісаж» до Дня міста педагоги втілили ідею приготувати закарпатські страви (смажена картопля із салом, голубці, цвітна капуста, печені яблука, фанки, кифлики), і все це було викладено у посуд, виготовлений із великих гарбузів. Після закінчення виставки всіх гостей господині пригощали смачними стравами.

З приходом весни наш «Журавлик» стає неповторним і чарівним: сакура біля входу  своїм цвітом зустрічає та радує всіх, розцвітають яблуньки, сливи, черешні, абрикоси, груші, айва, каштани, кущі троянд. Радіють наші малюки, а разом з ними і ми. Ми працюємо задля їхніх щасливих і радісних очей.

       

Педагогічний колектив нашого закладу налаштований працювати у напрямі, вдосконалюючи свою педагогічну майстерність, методичне забезпечення та психологічний супровід навчально-виховного процесу.

 

No Comments »