Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

01.11.2024р. П'ятниця. .СНІДАНОК: Каша вівсяна з родзинками. Какао. . ОБІД: Бульйон курячий. Хліб. Курятина в підливі. Пюре із сочевиці. Салат з капусти та моркви. Компот. . . .. ВЕЧЕРЯ: Шніцель рибний. Хліб. Каша пшенична. Буряк шматочками. Чай з лимоном.

 

Вправи для засвоєння техніки плавання.

Ігри на суші.

 

  1. З різних вихідних положень (стоячи, сидячи, лежачи) діти роблять обома руками одночасно великі кола.
  2. Роблять великі кола то лівою, то правою руками по черзі (з різних вихідних положень).

         Вправи у воді.

  1. Діти виконують гребкові рухи по поверхні води обома руками одночасно.
  2. Виконують гребкові рухи по поверхні води то лі­вою, то правою руками по черзі.

 

         Вправи із зануренням у воду.

  1. Вправа «Насоси».

Діти кілька разів занурюються у воду.

  1. Вправа «Водолази».

Занурившись у воду на сигнал вихователя, діти ма­ють зібрати якомога більше предметів, розкиданих по дну басейну.

  1. Вправа «Поплавок».

Діти роблять видих, занурюються у воду, обхопивши руками ноги і підтягнувши коліна до грудей. У такій позі “поплавця” спливають на поверхню води.

  1. Вправа «Гойдалка».

Діти беруться за руки в парах. Присідають у воді, по черзі занурюючись з головою і роблячи під водою видих.

 

Ігри з м’ячем.

  1. Гра «Спритний м’ячик».

Діти стають у коло й швидко передають одне одному м’яч — над головою, над поверхнею води, між ногами у воді тощо.

  1. Гра «Пушбол».

Басейн розділений на дві половини мотузкою з іг­рашками, які плавають на воді. Діти діляться на дві команди (по 5-8 гравців), кожна — на своїй половині басейну.

Мета гри: перекинути м’яч на половину суперника так, щоб той упав на воду. Гравці другої команди намагають­ся упіймати м’яч. Якщо м’яч не впіймали, команді, яка його кидала, зараховується очко. Виграє та команда, яка набере більше очок. Під час гри можна бігати, плавати, пірнати тощо.

  1. Гра «М’яч у колі».

Діти стають у коло. Один з гравців стає в середині кола. Малята в колі кидають м’яч одне одному, а той, хто посередині, має його перехопити.

  1. Гра «Баскетбол на воді».

Над поверхнею басейну закріплюється обруч (або круг – надувна камера). Діти діляться на дві команди. Мета кожної команди: закинути м’яч в обруч самим і водночас завадити це зробити другій команді. За кожне попадан­ня в обруч команді зараховується одне очко. Виграє команда, яка набере найбільше очок.

  1. Гра «Волейбол на воді».

Діти стають у коло й перекидають одне одному м’яч. Той, хто не зможе втримати м’яч, стає в середині кола і надалі намагається торкнутися м’яча, який передають од­не одному діти з кола. Торкнувшись м’яча, гравець по­вертається на своє місце в колі.

 

Ігри з обручем.

  1. Гра «Знайди свій будинок».

На поверхні води плавають різноколірні обручі. Кож­на дитина обирає собі певний колір і на сигнал вихова­теля біжить до відповідного обруча, пірнає під нього й виринає в своєму обручі.

  1. Гра «Карасик і щука».

Діти – «карасики» стають гуртом у великому обручі, який плаває на поверхні води. Дитина – «щука» лишається за межами обруча.  На сигнал вихователя хтось із дітей в обручі, занурившись у воду, виринає за межами обруча біжить по колу від «щуки», яка намагається його впіймати.

«Карасик» має оббігти повне коло, після чого може повернутися в обруч.

Діти – «карасики», яких упіймала «щука» чекають завершення гри в іншому кутку басейну.

  1. «Гонитва катерів».

Діти пливуть  наввипередки, лежачи на надувних кругах, матрацах.

  1. «Допливи з дорученням».

Діти з 2-х команд змагаються попарно: хто швидше допливе до однієї стіни басейну, до другої з «цінним дорученням», згорнутим  у трубочку папером в одній руці, яке не  можна замочити.

Фізкультурні заняття з елементами  синхронного плавання для старших дошкільнят.

 

Вправи на суші.

Вправи для розігрівання.

В.п  – основна стійка; ходьба на місці, біг по колу.

  1. Обертання плечей та витягнутих рук по колу.
  2. Нахили тулуба вперед-назад з в.п.; колові рухи та­зом та коліньми; рух тазом “хвилею” знизу вгору.

 

Вправи  на розвиток гнучкості.

Сидячи на підлозі з простягнутими вперед ногами, нахилитися вперед, протягнувши спину і відвівши назад плечі.

  1. Лягти на спину, перекотитися на живіт, прогнутися, торкнувшись ногами голови (4-5 разів).
  2. З положення стоячи на руках і ногах зображати “злу” та “добру” кішку: прогинати спину по черзі вниз та вгору.
  3. Сидячи на підлозі, широко розвести ноги врізно­біч. Нахиляти тулуб ліворуч, праворуч, уперед.
  4. З положення стоячи на ногах або навколішках зро­бити “місток” з прогином вперед і назад.

 

         Вправи у воді.

  1. Увійти самостійно у воду, пробігти по колу, роз­грібаючи воду руками.
  2. Повільно зануритися з головою у воду, зробити видих і різко вистрибнути вгору (4-5 разів).
  3. Відштовхнутися ногами від дна й проплисти по поверхні води до іграшки.
  4. Опершись руками на дно басейну, а ногами — на його бортик, відштовхнутися від бортика й проплисти по поверхні води.

Розучування синхронних вправ на воді

Діти стають у коло, занурюються у воду по горло й рухаються по колу, тримаючись за руки. Пройшовши пів­кола, зупиняються, рознімають руки, обертаються навко­ло себе, не торкаючись ногами дна. Цей комплекс вправ повторюється кілька разів, останній — під музику.

  1. Бігти у воді, розгрібаючи воду руками.
  2. Зануритись у воду з головою; випірнувши, зро­бити видих. Виконати вправу (4-5 разів).
  3. Вистрибувати з води, обертаючись навколо себе на 180:.
  4. Пропливти по поверхні води на животі та боці, відштовхнувшись від бортика, від дна.
No Comments »