Фізкультхвилинки
для занять з логіко-математичного розвитку
- Лапки в боки, вгору вушка,
Скачуть білочки-подружки.
Раз, два, три, чотири, п’ять –
По гілках вони летять.
Кожен ранок на галяві
Спритно роблять вільні вправи.
Раз, два, три, чотири, п’ять –
Люблять білочки стрибать.
- За казками ми пішли,
Не одразу їх знайшли!
Ніжками ми тупали,
Кулачками стукали.
Пам’ятають казки нас,
Нахилились ми на «раз».
А на «два» ми піднялись
І за руки узялись.
Всі по колу ми пішли,
Наші казочки знайшли.
- Раз, два – дерева в лісі,
Три, чотири – вийшли звірі.
П’ять, шість – пада лист.
Сім, вісім – птахи в лісі.
Д’евять, десять – це сунички
Підвели червоні личка.
- Наші ручки: раз, два, три!
Наші ніжки: раз, два, три!
На носок, на каблучок,
Руку вліво, руку вправо:
Ми танцюєм козачок.
Раз – присядемо, два – присядемо,
Гарний настрій – добре всім.
Покружляли, повертілись
Й тихо всі за столик сіли.
- Руки вгору – підтягніться,
Раз – два, раз – два!
Щонайнижче нахиліться,
Раз – два, раз – два!
Станьте рівно, поверніться
І до сонечка всміхніться.
А тепер, любі малята,
Пострибайте, як зайчата.
Руки вгору підніміть,
Вдих і видих всі зробіть.
- Раз, два! Час вставати,
Будемо відпочивати.
Три, чотири – присідаймо,
Швидко втому проганяймо,
П’ять, шість – засміялись.
Шість разів понахилялись,
Зайчик сонячний до нас
Завітав у Світлий час.
Будем бігати, стрибати,
Щоб нам зайчика впіймати.
Прудко зайчик утікає,
Диво-промінцями грає.
Сім, вісім – час настав
Повернутися до справ!
- Полічи до п’яти,
Дітям треба підрости.
Буду довго в бубон бити,
Дітки ж – слухати й лічити.
Скільки бубон пробубнить,
Стільки нахилів зробіть.
Скільки покажу грибків –
Стільки зробите стрибків.
- Раз, два, три, чотири –
Наші руки, ніби крила.
Полетіли, полетіли,
Раз – присіли, два – присіли.
На рахунок: раз, два, три
Пострибаєм разом ми.
А скажу: чотири, п’ять –
Наші ніжки побіжать.
- Хто ж там, хто вже там стомився
І наліво нахилився?
Треба всім нам встати,
Фізкультпаузу почати.
Щось не хочеться сидіти,
Трохи треба відпочити.
Руки вгору, руки вниз,
На сусіда подивись.
Руки вгору, руки в боки
І зроби чотири кроки.
Вище руки підніміть
І спокійно опустіть,
Плесніть діти кілька раз,
За роботу – все гаразд.
- Буратіно наш проснувся,
Гарно-гарно потягнувся
Раз – нагнувся, два – нагнувся.
Три-чотири – потягнувся,
Руки в сторони розвів,
Мабуть ключик загубив.
А щоб ключик той дістати,
Треба навшпиньки стати.
- Раз, два, три, чотири, п’ять –
Будем дружно крокувать,
Будем бігати, стрибати,
Руки вгору піднімати.
Повернемо тулуб вліво.
Наші вправи – ціле диво!
Щодня будем їх робити,
Тоді довше зможем жити.
- Треба трохи відпочити,
Тулуб вліво нахилити,
Вліво-прямо, вправо-прямо.
Ой, цікава наша вправа!
Раз, два, три, чотири, п’ять,
Будем весело стрибать.
У колінах зігнем ноги,
Ледь торкаємось підлоги.
Раз, два, три, чотири, п’ять,
Будем далі працювать.
- Раз – ялинка,
Два – дубок,
Три – березовий гайок,
А чотири – це травичка,
П’ять – мурашка-трудівничка,
Шість – колючий їжачок.
Сім – грибок боровичок,
Вісім – білка,
Дев’ять – пташка,
Десять – квіточка ромашка.
- Полічи до п`яти (діти повільно піднімають руки вгору).
Діткам треба підрости (потягуються, дивлячись на кінчики пальців).
Буду в бубон довго бити,
Дітки ж – слухати й лічити.
Скільки бубон пробубнить,
Стільки нахилів зробить.
Скільки покажу грибків –
Стільки зробите стрибків.
15.Раз, два, три, чотири –
Наші руки, ніби крила.
(Діти змахують руками).
Полетіли, полетіли,
Раз – присіли,
Два присіли. (Присідають).
На рахунок: раз, два, три
Пострибаєм разом ми.
А скажу: чотири, п`ять –
Наші ніжки побіжать.
16.Сім разів змахніть руками,
Хай здоров`я буде з вами.
Спершу полічіть квітки –
Присідайте залюбки.
Скільки бубон пробубнить,
Стільки нахилів зробіть.
Скільки в кошику грибків –
Стільки зробите стрибків.
17. Цифра «п`ять» пішла гуляти
Заболіли в неї п`яти. (Ходьба на п`ятах).
Ось побігла по травиці (Біг на місці).
Та й упала у криницю. (Присідають).
Низько тулуб нахиляйте,
Кожну п`ятку діставайте.
Для занять з образотворчої діяльності
Комплекс 1
(Виконується сидячи за столом).
Ми сьогодні малювали –
Візеруночки складали.
Вже й стомились працювати,
Час настав відпочивати.
Стисніть пальчики ось так,
Потім розгорніть кулак (6-8 разів).
Втому з ручок обтрусили –
Набирайтесь, пальці сили (6-8 разів).
Потім руки підведемо (Приставляють руки до плечей, лікті відводять в боки).
Швидко ми їх обернемо –
Вгору-вниз, вгору-вниз,
Ніби колесо крутись (8разів).
Ніжки ширше розведіть.
Нов. Зведіть і розведіть (6 разів).
Пензлик в руки знов візьміть –
Малювати розпочніть.
Комплекс 2
Вправа «Гусак»
Наш гусак піднявсь на кладку,
Став, як завжди, на зарядку.
Крила вгору піднімав,
І донизу опускав. (Діти роблять відповідні рухи руками).
Повертався вліво-вправо –
Ой, яка ж цікава вправа.
Покрутив він головою
Саме так, як ми з тобою (Повертають голови з ліва-направо і навпаки).
Як зробив гусак зарядку,
Вмить у річку – стриб і кладки. (Роблять стрибок і присідання).
Каже качур: «Так-так-так!
Фізкультурник наш гусак!»
Вправа «Хомка»
Хомка, Хомка – хом`ячок,
Мав пухнастенький бочок.
Хомка вранці уставав,
Щічки й носика вмивав (Відповідні імітаційні рухи).
Підмітав швиденько хатку (Нахили з імітаційними рухами рук).
І виходив на зарядку.
Хоче Хомка дужим стати –
Починає присідати (Кілька присідань).
Довго важко присідати,
Треба трішки пострибати. (Стрибати на місці).
Вправа «Жабки»
Жабки вранці піднімались
І щосили потягались.(Діти тягнуться руками вгору, прогинаючи спину).
Потім довго умивались, (Відповідні імітаційні рухи).
Рушничками розтирались. (Імітаційні рухи з заведеними за спину руками).
Лапками махали (Змахи рухами).
Тулуб нахиляли.
І собі стрибали
У водичку дружно (Стрибки з місця вперед).
Жабкам зелененьким
Жити не сутужно.
Для занять з письма
Комплекс 1
У піжмурки пальці грались, (Діти тримають руки перед собою перебираючи пальцями).
Потім раптом заховались. (Стискають пальці в кулак).
Раз, два, раз, два –
Пальці в жменьки заховались.
(Розправляють долоні з розведеними пальцями і знову стискають їх у кулачок).
Руки в боки візьміть, Ковирялочку зробіть.
Раз, два, тупу-тупу.
Ковирялочку зробіть.
Наші ніжки спочивали,
А тепер в таночок стали:
Гоп-гоп, гопака
Дружно ніжки танцювали.
Комплекс 2
На галявині квітки
Розкривають пелюстки.
Ось так, ось так
Розкривають пелюстки.
(Діти стискають і розпрямляють пальці).
Вітерець гуляє, квіточки хитає.
Ось так, ось так квіточки хитає. (Діти згинають руки в ліктях і знову розгинають, тримаючи їх по боках).
А у вечері квітки
Закривають пелюстки. (Стискають і розтискають пальці).
Тихо засинають,
Голівками гойдають.
(Тримаючи руки попереду себе, згинають їх у зап`ястках)
No Comments »