Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Дошкільний навчальний заклад № 39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської області

ЧЕТВЕРГ 19.07.2018 - СНІДАНОК: Сосиска варена, макарони з маслом, булка з маслом, чай, 11.00- сік фруктовий ОБІД: Бульйон курячий з вермішеллю, хліб, м'ясо куряче відварне, картопля молода з маслом, огірок свіжий, компот із свіж. фруктів ПОЛУДЕНОК: Молоко кипячене, булка з повидлом ВЕЧЕРЯ: Каша пшоняна з маслом, ватрушка з творогом, кавовий напій з молоком, абрикоси
image_pdfimage_print

Конспект сюжетного заняття з фізкультури

для дітей старшої групи

 

Тема: «На арені цирку».

Мета: повторити комплекс загальнорозвивальних вправ; вправляти у ходьбі по гімнастичній лаві; вчити відштовхуватись під час стрибків у висоту з розбігу; вдосконалювати навички метання у горизонтальну ціль; розвивати уяву, спритність.

Обладнання: гімнастичні лави, мотузка, стояки, м`ячі, кошики.

Хід заняття

І. Вступна частина.

 Фізінструктор:

«Ми веселі дошкільнята, любим бігати, стрибати.

З фізкультурою ми дружимо, і тому-то спритні й дужі.

Ми ніколи не нудьгуємо, бо весь час подорожуємо.

Що ж, увага! Не дрімати!

На арені – акробати

(ходьба чітким кроком (35 с).

А на зміну акробатам

Йдуть жонглери нас вітати

(ходьба з рухами рук вгору-вниз, імітація жонглерів (25 с).

Клоуни не забарились,

Хочуть, щоб на них дивились

(ходьба приставним кроком вліво-вправо з різною мімікою (25 с).

Коней теж дресирували, щоб ви їх запам’ятали

(ходьба з високим підніманням колін 25 с).

На арені цирку поні

(легкий біг (35 с),

Плещуть глядачі в долоні».

(поплескати в долоні).

Перешикування в три колони.

ІІ. Підготовча частина.

Комплекс загальнорозвивальних вправ «Циркові артисти»

  1. Піднімання рук угору:

в.п. – основна стійка, руки витягнуті вперед; 1 – ривок правою рукою вгору; 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме лівою рукою. Повторити 6 – 8 разів.

 

  1. «Ось жонглери виступають. Кільця вправно підкидають»:

в.п. – основна стійка, руки в сторони; 1 – зігнути руки в ліктях до плечей; 2 – в.п. Повторити 6 – 8 разів.

  1. «Силачі з гантелями, як школярі з портфелями, нерозлучні. Усі разом потренують вони м’язи»:

в.п. – ноги на ширині плечей, руки опущені; 1 – нахил тулуба вперед, витягнути вперед ліву руку; 2 – в.п.; 3 – 4 – те ж саме правою рукою. Повторити 6 – 8 разів.

  1. «У цирку є цікаві люди, зроблять квітку із верблюда,

Був тут кролик – вже нема, – фокусники ж недарма!»:

в.п. – сидячи на підлозі, руки на поясі; 1 – нахилитися вперед, дістати руками пальці ніг; 2 – в.п. Повторити 6 – 8 разів.

  1. «Зараз клоуни завзяті себе хочуть показати,

Подарують радість, сміх, розсмішити зможуть всіх»:

в.п. – сидячи на колінах, спиратися на руки; 1 – підвестися з колін, прогнути спину; 2 – в.п. Повторити 6 – 8 разів.

  1. «Сміх і гамір в цирку стихли, на арені – хижі тигри.

Грізно спини прогинають, куди кажуть їм сідають.

Недарма ж бо на арені, наші тигри – тигри вчені»:

в.п. – основна стійка, руки на поясі; стрибати з підніманням рук угору та повернутися у вихідне положення. Повторити 6 – 8 разів.

  1. «А гімнасти на батуті хочуть купола торкнутись.

Теж стрибнути намагайся, із гімнастами зрівняйся».

ІІІ. Основна частина.

Ходьба по канату, покладеному на підлогу (діти виконують завдання один за одним. Повторити  3 – 4 рази).

  1. Стрибки у висоту з розбігу через гумову тасьму, натягнуту між 2 стояками на висоті 15 см. Діти виконують стрибки з одного та двох кроків, приземлюючись на обидві ноги. Стежити, щоб діти відштовхувались однією ногою, одночасно змахуючи руками вперед-угору. Стрибки виконують одне за одним. Повторити 5 – 6 разів).
  2. Метання в горизонтальну ціль. (Діти виконують метання торбинки з піском у горизонтальну ціль (обруч) з відстані 3 м. Вправу одночасно виконують 4 – 5 дітей. Вони метають по два рази лівою і правою рукою. Стежити за правильним кидком із-за спини через плече та точним влученням торбинки в ціль. Повторити 4 рази.

Рухлива гра «Хитра лисиця».

Діти стоять у колі пліч-о-пліч, заклавши руки за спину. Фізінструктор проходить за колом і непомітно доторкується до кого-небудь із них. Дитина, до якої доторкнувся фізінструктор, стає «хитрою лисицею». Фізінструктор пропонує кому-небудь із дітей уважно подивитися на своїх товаришів, пошукати очима «хитру лисицю». Якщо дитина відразу не знайде, діти всі разом запитують: «Хитра лисиця, де ти?» і пильно стежать за обличчям кожного, чи не викаже себе «хитра лисиця». Після трьох запитань лисиця відповідає: «Я тут!» і вбігає в коло, а діти швидко розбігаються по залу. «Лисиця» їх ловить (торкається рукою). Коли буде спіймано двоє-троє дітей, гра закінчується. При повторенні гри вибирають іншу «лисицю».

Якщо «лисиця» викаже себе раніше, ніж її запитають, вибирають іншу. Можна запропонувати дітям закрити очі, коли фізінструктор обходить коло. Якщо «лисиця не може протягом 1 – 1,5 хв спіймати жодну дитину, назначають іншу. Повторити 3 – 4 рази.

ІV. Заключна частина

Фізінструктор:

«Ще раз дружно по арені

Пройдемося, зробимо коло.

Нехай слава про артистів шириться навколо

(заспокійлива ходьба (35 с).

Закінчилася цікава циркова вистава,

Повертатись до садочка вже пора настала».

No Comments »