Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

29.03.2024р.П'ятниця.СНІДАНОК:Каша молочна рисова.Какао . ОБІД:Борщ український із сметаною.Хліб.Мафіни (з курячим філе) з овочами та твердим сиром.Каша гречана.Салат з солоних огірків та томатів.Морква тушкована-молодші.Компот із яблук та свіжоморожених фруктів. . . .. ВЕЧЕРЯ:Вареники українські(з кисломолочним сиром)Соус сметанний(на молоці)Чай(трав'яний).

Конспект заняття з навчання дітей основам безпеки життєдіяльності

для старшого дошкільного віку 

Стець Г.П., вихователя вищої категорії,

«вихователя-методиста» 

Тема «Сам вдома – 2»

Мета: Навчити дітей правилам безпечної поведінки вдома – коли один. Продовжувати формувати уявлення про небезпеку електричного струму, недопустимість користування електричними приладами. Знати про причини виникнення пожежі, навчити правил поведінки під час пожежі, правильним, чітким діям у разі виникнення пожежі. Переконати в небезпечності ігор із сірниками, запальничками. Закріплювати знання, уміння та навички, сформовані переконання, що потрібні кожній людині для збереження власного життя та здоров’я. Закріпити в пам’яті номери телефонів екстрених служб «101», «103». Виховувати впевненість у поведінці, обачність, уважність та пильність. Виховувати відповідальність за свої дії, бажання піклуватися про себе та своє здоров’я.

Матеріал: таблиця «Небезпечний струм»,картинки із зображенням електроприладів, іграшковий телефон, сюжетні картинки.

Хід заняття

Вихователь. Сьогодні ми продовжимо наші заняття у «Школі правил». Ми вивчимо нові правила поведінки, які необхідно добре знати і пам’ятати у разі небезпеки. На попередньому занятті ми говорили про вибір місця для гри під час самостійного перебування вдома. Ми вивчили правила поведінки з предметами побуту, а також засвоїли правила поведінки з незнайомими людьми.

Сьогодні ми поговоримо про небезпеку електричного струму та вогню, продовжимо розглядати таблицю і поговоримо про кожну можливу ситуацію. (Вивішую таблицю). Отже, продовжуємо говорити на тему: «Обережно – сам вдома!»

Що зображено на таблиці? (Розетка, праска і т.д.). Для чого потрібна розетка? Так, діти, електричний струм необхідний людям. Це світло у наших будинках, це тепло, від електроенергії працює телевізор, праска, холодильник і т.д. (Показ малюнку із зображенням електроприладів). Хто може вмикати ці електроприлади до розетки? Чи можна дітям вмикати електроприлади? А чи можна встромляти в розетку якісь інші предмети? Ні в якому разі, бо це небезпечно.

А ось на малюнку поросятка не знали цього і подивіться, що вони робили (показую малюнок, де зображено, що поросятка встромляють до розетки сторонні предмети, смикають за електрошнур, намагаючись вимкнути електроприлад). Чи правильно роблять поросятка? Давайте закличемо їх до обережності знайомим нам жестом (діти піднімають руку з піднятим вгору вказівним пальцем).

Запамя’тайте, діти, правило:

1.Знаєш, що електрична розетка для електроприладів, не встромляй в неї сторонні предмети!

  1. «Обережно – електричний струм!»

(Звертаю увагу дітей на знак блискавки на таблиці).

Діти, як ви думаєте, що означає цей знак? Де ми його бачили?

Якщо ви побачите такий знак на дверях, шафах, стовпах, ні в якому разі не можна підходити до них, бо це дуже небезпечно, там проходить електричний струм дуже високої напруги. І цей знак застерігає «Обережно – електричний струм!»

(Звертаю увагу дітей на таблицю, де зображено сірники, вогонь).

Що тут ви бачите? Вогонь дуже небезпечний. Як ви думаєте, від чого може виникнути пожежа? Чи можна гратися цими предметами? Але пожежа може виникнути не тільки через пустощі дітей, а й через несправні розетки, вмикачі, ввімкнені електроприлади. Подивіться на малюнок, що тут трапилось? Що потрібно робити у разі виникнення пожежі, як потрібно діяти? Слід подзвонити по телефону «101» і викликати пожежників. Правила виклику пожежників такі ж самі як і міліції. (Набрати номер «101», чітко сказати адресу і що трапилось. Давайте спробуємо це зробити. Кілька дітей набирають на іграшковому телефоні номер «101» і роблять виклик пожежників.

Діти, якщо ви правильно набрали номер телефону, правильно повідомили свою адресу, то пожежники негайно виїдуть за викликом. А що ж повинні робити ви, які ваші подальші дії? (Треба залишити місце виникнення пожежі, кликати на допомогу).

(Розглянути картину із зображенням дітей під час пожежі).

Чи правильно зробили ці діти, що заховалися під стіл, а пожежники їх шукають? Ці діти дуже злякалися вогню, але ми запам’ятаємо, що так робити не можна.

Як прийшла біда у дім

Не ховайтесь, а дзвоніть!

Кожна донечка і син,

Знайте номер «101»!

Дидактична гра «Куди мені зателефонувати?»

No Comments »