Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

29.11.2024р.П'ятниця.СНІДАНОК:Каша молочна вівсяна з родзинками.Какао з молоком.Банани свіжі натуральні. . ОБІД:Бульйон курячий.Хліб.Курятина в сметані.Каша гречана в'язка.Морква тушкована-молодші групи/Огірки солоний-старші групи.Компот. . . .. ВЕЧЕРЯ:Риба тушкована в томатному соусі з овочами.Каша рисова розсипчаста.Хліб.Узвар.

 “Червона Шапочка”  старша логопедична спецгрупа №1

Ємельянова Людмила Олегівна            

          вчитель-логопед                           

        L23                 

Стець Ганна Петрівна   – вихователь

                             

Гутич Ольга Іванівна – вихователь

 

                 

                                                                

       

Янцо Мирослава Юріївна , помічник вихователя

 

Проєкт Робота дітей за програмою Дошкільтам -освіта для сталого розвитку 

 

КОРЕКЦІЙНА ТА ОСВІТНЯ РОБОТА

В ГРУПІ СПЕЦПРИЗНАЧЕННЯ – ЛОГОПЕДИЧНІЙ

(для дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком  мовлення)

         З 1994 р. в дошкільному навчальному закладі № 39 діє  одна група спецпризначення – логопедична для дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення.

Логопедична група спеціалізується на виправленні мовленнєвих вад у дітей дошкільного віку.

З вересня 2014 року група укомплектована дітьми  на основі направлень обласної психолого-медико-педагогічної комісії.

Корекційну  та навчально-виховну роботу в групі спеціального призначення – логопедичній  проводять два вихователі та вчитель-логопед за Програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» та «Програмою навчання дітей з недорозвитком фонематичної будови мови», розробленою науковими співробітниками сектора логопедії НІІ та дефектолгії АПНСРСР, автори Г.А. Каше, Т.Б. Філічова, «Орієнтовний план корекційно-відновлювальної роботи з дітьми з фонетико-фонематичними порушеннями мовлення», розроблений колективом логопедів дошкільних закладів м. Білої Церкви. Ж-л «Палітра педагога» № 3, 2002 р. Творчо використовують матеріали, що друкуються в журналах «Дошкільне виховання», «Палітра педагога», «Дошкільний навчальний заклад», Методична скарбничка вихователя”

Перше логопедичне заняття проводить вчитель-логопед, на якому робота спрямована на розвиток фонематичного слуху, фонематичного сприймання та корекцію мовлення. Звичайно таке заняття починається з розвитку м’язів  дрібної моторики (пальчикові вправи) та вправ з артикуляційним апаратом (вправи з язиком). Далі дітям дають завдання для загального розвитку та засвоєння програмових завдань відповідної групи.

Крім фронтальних занять по логопедії проводяться підгрупові та індивідуальні заняття, на яких в основному проводиться робота над розвитком артикуляційного апарату, постановкою звуків та розвитком слухового сприймання.

Один раз на тиждень логопед працює в другу зміну (проводить індивідуальні та підгрупові заняття, роботу з батьками). Вихователь у першу зміну проводить організовані навчально-пізнавальні види діяльності (з пізнавального розвитку, логіко-математичного розвитку, соціально-морального, художньо-естетичного – малювання, ліплення, аплікація).

Планування навчальної та корекційної роботи проводять спільно вихователі групи з вчителем-логопедом. Логопед надає консультативно-методичну допомогу вихователям групи, музичному керівнику, батькам. Із дітьми,  які того потребують, працює практичний психолог дошкільного закладу. Паралельно із роботою по корекції мовлення, проводяться ряд оздоровчо-загартовуючих процедур:

– приймання заспокійливого чаю;

– щоденна гігієнічна гімнастика після сну;

– полоскання горла розчином солі після полуденку;

– приймання часника та цибулі перед обідом (в осінньо-зимовий період);

– піші переходи за межі ЗДО.

Всі працівники логопедичної групи створили  спокійний, плавний темп перебування дітей у групі, в перерві між заняттями та під час самостійних ігор дітям рекомендуються спокійні ігри :

– настільні;

– ігри на розвиток моторики пальців (плетіння кісок з ниток, стрічок, шнурування черевичків, сорочок, розмальовування, виготовлення виробів із природного матеріалу  (насіння), нанизування намистинок, ґудзиків …).

Дані ігри є важливим фактором у вихованні, бо усувають перевтому та збудження дітей.

Рекомендації вихователів щодо роботи з дітьми в карантинний період

Спільний проект вихователів, дітей та батьків Про безпеку дбаємо – здоровими зростаємо

Презентація Червона шапочка

 


 

Червона Шапочка

Наша фотогалерея

No Comments »