Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Дошкільний навчальний заклад № 39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської області

ВІВТОРОК 17.07.2018 - СНІДАНОК: Суп молочний кукурудзяний, булка з маслом, чай, 11.00- сік фруктовий ОБІД: Суп кабачковий зі сметаною, хліб, котлета жарена,макарони з маслом, буряк варений, компот із свіж. фруктів ПОЛУДЕНОК: Йогурт, фанка ВЕЧЕРЯ: Гомбовці творожні з маслом в солодких сухарях, кавовий напій з молоком
image_pdfimage_print

Оптимальний вік першокласника

Існують різні точки зору щодо оптимального віку дитини до вступу в школу: одні фахівці вважають, що дитина може стати першокласником вже у шість років, оскільки вона вже здатна опа­новувати навчальний матеріал у школі, інші радять віддавати дитину до школи ближче до семи, а то й у сім років. За даними психологіч­них досліджень, дитина шести років дійсно здатна засвоювати на­вчальний матеріал, але при цьому у неї зберігається гостра потреба у грі. Тому і навчання шестирічних першокласників має відбувати­ся в ігровій формі, що, на жаль, не передбачено у звичайній загаль­ноосвітній школі, де до шестирічок ставлять такі ж вимоги, як і до се­мирічних дітей. Вочевидь, доречно було б створити у перших класах розвивально-освітнє середовище, яке дало б змогу забезпечити без-кризовий адаптаційний період дітей, створити ігрові зони, озброїти вчителів перших класів методиками спілкування і роботи з шести­річними дітьми.

Наразі вчені стверджують, що діти, які приходять до школи, не готові до нових форм співробітництва з дорослими й одноклас­никами, до зміни соціального статусу, соціальної ситуації розви­тку. Цьому є пояснення, зупини­мося на кількох із них.

No Comments »