Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Дошкільний навчальний заклад № 39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської області

П'ЯТНИЦЯ 14.12.СНІДАНОК:Суп молочний з манними кльоцками, булка з маслом і тв.сиром, какао з молоком ОБІД: Суп з м'ясними фрикадельками, хліб, рулет м'ясний, картопляне пюре з маслом, огірок консервований, лимонний напій ПОЛУДЕНОК:Кавовий напій з молоком, булка з вишневим повидлом ВЕЧЕРЯ:Риба запечена, макарони з маслом, томати мариновані, хліб, чай
image_pdfimage_print

ЗАТВЕРДЖУЮ:                                                                              

завідувач ДНЗ №39                        О.М.Фучко

 

 Затверджено педагогічною радою      ДНЗ № 39

протокол  №3   від  29   серпня 2018

 

РІЧНИЙ ПЛАН РОБОТИ

дошкільного навчального закладу № 39

комбінованого типу

Ужгородської міської ради Закарпатської області

на  2018 – 2019 навчальний рік

                                       

 ЗМІСТ 

І розділ. Аналіз роботи дошкільного навчального закладу № 39 за

2017 – 2018 навчальний рік…………………………………………………3

ІІ розділ. Завдання на новий 2015 – 2016 навчальний рік………19

ІІІ розділ. Методична робота з кадрам………………………………….20

ІV розділ. Вивчення стану організації життєдіяльності дітей …30

V розділ. Організаційно-педагогічна робота…………..……………..32

УІ розділ. Робота методичного кабінету ………………………………..38

VIІ розділ Адміністративно-господарська діяльність ……………..40

Додатки:

  1. План роботи на оздоровчий період.
  2.  План-графік свят та розваг у дошкільному навчальному закладі.
  3. Перспективне планування фізкультурних свят та розваг.
  4. План гурткової роботи з навчання дітей англійської мови.
  5. План гурткової роботи з образотворчого мистецтва.
  6. План спільної роботи дошкільного навчального закладу № 39 та ЗОШ І–ІІІ ст. № 6 ім. В.С. Гренджі-Донського
  1. Медико-профілактичні заходи дошкільного навчального закладу.
  2. План заходів дошкільного навчального закладу № 39 щодо «Охорони життя та безпеки життєдіяльності дітей»
  1. План заходів дошкільного навчального закладу № 39 щодо «Охорони дитинства».
  2. План роботи практичного психолога ДНЗ.

АНАЛІЗ роботи ДНЗ за 2017-2018 н.р.

1.Дошкільний навчальний заклад та його функціювання

Дошкільний навчальний заклад № 39 комбінованого типу Ужгородської міської  ради  Закарпатської області знаходиться за адресою: м. Ужгород, вул. Пестеля, 20. Розрахований на 320 місць. Норма 217 дітей. Списковий склад 360 дітей.

З 1 вересня 2017 року функціонували:

Дошкільні групи

 

Вікова група Кількість дітей
Ясельна група 29
Молодша група № 1 32
Молодша група № 2 33
Середня група № 1 33
Середня група № 2 31
Середня група № 3 29
Старша група №1 28
Старша група № 2 24
Старша група № 3 27
Спецгрупа № 1 (старша логопедична) 23
Спецгрупа № 2 (старша сколіоз) 27
Спецгрупа № 3 ( старша сколіоз) 21
Спецгрупа № 4 (молодша сколіоз) 23
 
Всього: 360

Матеріально-технічне забезпечення

В  ДНЗ створено життєтворче розвиваюче середовище, а саме:

– 13 добре обладнаних, естетично оформлених групових приміщень;

– музична зала для проведення занять, музичних розваг та свят, яка забезпечена необхідною апаратурою, дидактичними посібниками, дитячими музичними інструментами, фортепіано, телевізором, відеоапаратурою, карооке, дисками із записами музичних творів. Музичними керівниками складено картотеку матеріалів періодичних видань із музичної діяльності.

– спортивна зала, в якій проводяться заняття з фізкультури та спортивні розваги. Тут в достатній кількості є дрібний спортивний інвентар, матеріал для ігор спортивного характеру: бадмінтон, городки, хокей, футбол; спортивні знаряддя для навчання дітей основних рухів, спортивний комплекс «Юнга». Стіна, оздоблена дзеркалами, використовується під час занять із хореографії;

– кабінет ТЗН та казки , де знаходяться технічні засоби: слайдоскоп, діапроектор, проектор, музичний центр, аудіо-, відеодиски; ілюстрації до народних казок та ляльки-петрушки для лялькового театру, ширми. Тут вихователі проводять занятття з пізнавального розвитку за створеними презентаціями;

– кабінет вчителя-логопеда  добре оснащений та естетично оформлений;

– медичний кабінет обладнаний згідно з Положенням про медичний кабінет ДНЗ, відповідно до наказу Міністерства освіти та науки України і МОЗ від 30.08.2005 № 432/496.          Окремо є приміщення для ізолятора та приміщення для профілактичних щеплень;

– кабінет фізіотерапевтичних процедур, у якому розміщено тапчан, інгалятор ТА, апарат «Здоров’я», опромінював УВЧ, лампа кварцова, апарат «Поток». У цьому кабінеті масажист-реабілітолог Я.О.Пашкуляк проводить фізіотерапевтичні процедури: масаж, електрофорез дітям ортопедичних груп.

– методичний кабінет  обладнаний сучасною апаратурою (комп’ютер, принтер, ксерокс, магнітофон, проектор, екран, карооке);

– критий плавальний басейн, де діти вчаться плавати з 3-річного віку;

– кабінет кастелянки де зберігаються національні костюми, костюми для драматизацій казок, для різноманітних таночків, костюми дорослих для сюрпризних моментів;

– 13 групових майданчиків добре озеленених та обладнаних малими ігровими та спортивними спорудами;

– спортивний майданчик добре оснащений великими спортивними знаряддями, ямою для стрибків, біговою доріжкою;

– футбольне міні-поле для навчання дітей гри у футбол;

– відкритий басейн для купання дітей в літній період;

– куточок лісу для ознайомлення дітей із лісовими насадженнями;

– куточок саду для ознайомлення з деревами саду та праці по догляду за садовими насадженнями.

– Город. Кожна вікова група має свою ділянку на городі, на якій висаджує рослини.

Пріоритетним  напрямом роботи ДНЗ було :

1.Зміцнення здоров’я дітей, робота над усуненням вад фізичного розвитку дітей;

2.Формування компетентності дітей за освітніми лініями;

3.Формування правил безпечної поведінки дітей в довкіллі;

КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Якісний склад педагогічного колективу .

Категорія педагогічного працівника А т е с т а ц і я О с в і т а
Педагогічне звання 2 1 вища ВЗП,

т.р.

 

Спеці-

аліст

Не-повна вища Базова вища Вища Загальна кількість
Завідувач 1 1 1
Вих.-метод. 1 1 1 1
Вчит.-логоп. 1 1 1
Фізінструктор 1 1    1 2 2
Музкерівник 1 2 3 3
Психолог  

 

   1\05\ 1 1
Вихователь 8 4 2 8 7 1 7 15 22
Вакансії
Всього 10 6 2 14 8 1   7 24 31

За стажем:

Назва посади Молоді спеціалісти

до 3-х р.

До  5 р. 5 – 10 р. 10 – 15 р. 15 – 25 р. 25 – 35 р. Більше 35 р. пенс.
Завідувач 1
Вихов.-методист 1
Вчитель-логоп. 1
Фізінструктор 1 1
Психолог 1
Музкерівник   1 1 1
Вихователь   1 3 2 7 8 1
Всього (31) 0 1 5 3 11 8 3

 Впродовж 2017-2018 н.р. дошкільний навчальний заклад  був недостатньо укомплектований педагогічними кадрами : 1 завідувач, 2 вихователі-методисти, 1 вчитель-логопед, 1 практичний психолог, 1 інструктор з плавання, 1 інструктор з фізкультури, 3 музичні керівники, 23 вихователі. Всіх 32 педагогів  \ 3 вакансії вихователя \

Методична робота.

Питанню формування особистості дитини  пронизана  вся методична робота з педагогічними кадрами в ДНЗ.

Методична проблема  над вирішенням якої працювали весь педагогічний колектив ДНЗ  –   формування у педагогів готовності до співпраці з усіма учасниками освітньо-виховного  процесу.

З метою підвищення педагогічної майстерності вихователів, спрямовуючи навчально-виховний процес на виконання головних завдань, були сплановані та проведені протягом року різні форми методичної роботи.

Протягом року проведено засідання педагогічної ради:

30.08.2017р. Аналіз результатів  роботи за минулий рік та основні завдання педагогічного колективу на 2017- 2018н.р

Про підсумки літнього відпочинку та оздоровлення дітей у ДНЗ.

28.11.2017р. Соціально-моральний розвиток дитини.

22.03.2018р.  Виховання пізнавальної активності дітей під час пошуково-дослідницької діяльності.

07.06.2018р. Про результативність освітньої роботи з дошкільниками у 2017 – 2018 н.р.

Проведені педагогічні ради відзначались актуальністю та доцільністю тематики, інноваційним підходам до їх проведення з використанням інтерактивних форм і методів.

В закладі проводилась підготовча робота до педагогічних рад. Готувались доповіді з досвіду роботи, проводились семінари, семінари-практикуми, семінари-тренінги. Так до педради «Соціально-моральний розвиток дитини» вихователь-методист Корнута Н.І. та практичний психолог Молнар Л.В. провели  семінар-тренінг «Комунікативна  культура вихователя – запорука   успіху  в роботі з дошкільниками   та  їх  батьками» та   працювала  творча  група  з  питання «Соціально-морального розвитку дітей середнього та старшого дошкільного віку» , проведено «Тиждень етикету» в середніх та старших групах, після проведення  якого вихователі здали в методкабінет найбільш вдалі конспекти занять з даного тижня»: \середні групи\

– Етикет міжособистісних відносин » вихователь Чворсюк О.П.

– «Дошкільнята – ввічливі малята»  вихователь Пельо А.М.

-« Чи ввічливий ти ?», вихователь Піда М.А.

Старші групи :

« Будьмо гостинними» вихователь Стець Г.П.,

-«Культура зовнішнього вигляду». Вихователь Гошко О.В.,

– Заняття- вікторина, вихователь Фрішніч Н.М.,

-Етикет спілкування, вихователь Запаринюк М.М.,

– «Той красивий, хто охайний», вихователь Лобанич К.В.,

– «В гостях у гумору», вихователь Хома С.В.,

-«Чудо дерево», вихователь Липчей М.І.,

«Цінують людину не за словами, а за її ділами», вихователь Пуйко Г.І.,

-«Добре діло- роби сміло» ,вихователь Бецанич Г.С.

-«Правила поведінки в громадських місцях» вихователь Бертич Т.Й.

Творчою групою ДНЗ в складі  вихователів-методистів Машкара М.М, Корнута Н.І., вихователів середніх груп  Пельо А.М., Чворсюк О.П., вихователя старшої групи  Стець Г.П., практичного психолога  Молнар Л.В. розроблено проведення тижня етикету в середніх та старших групах ДНЗ, який проведено 13-17.11.2017р. в старших групах за темою  « Дошкільнята- толерантні малята» в середніх  групах за темою  «Дошкільнята – ввічливі малята».

Вихователем Стариковою Н.Р. розроблений «Тиждень етикету» для дітей молодшої групи, який буде апробовано в наступному навчальному році.

В підготовці до проведення педради з питання « Виховання пізнавальної активності дітей під час пошуково-дослідницької діяльності в ДНЗ» проведено огляд кутків дослідно-експериментавльної роботи  та комплексне вивчення питання «Організації дослідницької   діяльності з дітьми середніх та старших  груп».

Важливою формою підвищення рівня педагогічної майстерності педагогів була їх участь  у  практикумі проведення дослідно-експериментальної роботи з дітьми, який підготували та провели вихователь-методист Машкара М.М. та вихователь спецгрупи №3 Гошко О.В. під час якого вихователі познайомились із проведенням  цікавих дослідів для дітей дошкільного віку.  Вихователі середніх груп провели дослідно- експериментальну роботу з водою під час тематичного тижня «Весняні води.Вода –домівка» з 12 по 16 березня , а вихователі стариших груп – дослідно-експериментальну роботу з водою, грунтом та піском, повітрям, у тематичний тиждень «Сонце,повітря,вода і земля»  з 19 по 23 березня 2018р.

В січні 2018р. проведений майстер-клас «Використання нових технологій в зображувальній діяльності», який провели вихователь Молнар Л.В. з теми «Нові техніки в ліпленні»; вихователь Корнута Н.І. «Нові техніки в аплікації»; вихователь Хома С.В «Нові техніки в малюванні» та вихователь Стець Г.П. «Нові техніки в конструюванні» .

Про майстерність педагогів закладу свідчить участь педагогів в різноманітних заходах  та  конкурсах.

В конкурсі « Моє краще заняття» прийняли участь 21  педагог ДНЗ, з них 17 вихователів, 1 вчитель-логопед та 3 музкерівники.

За підсумками конкурсу  1 місце отримали наступні заняття :

Гошко О.В.      «Моє рідне місто», Старикова Н.Р.    «Дружба  єднає нас»,

Молнар Л.В.    «Я – хлопчик, Я – дівчинка»

2 місце  вихователіАрхангельська М.І.  «Народна іграшка.», Стець Г.П.  «Будьмо гостинними», Бертич Т.Й.   «Правила поведінки у громадських місцях», музичні керівники Попович А.Е.  «Звуки природи», Левдар Н.М.  «Осінь – радісна пора».

3 місце вихователі : Бецанич Г.С.  «Закарпаття – наш спільний дім», Ситар Н.А .  «Творчість Л.Українки.», Фрішніч Н.М «Подорож Україною»

Ефективною формою методичної роботи стало проведення колективних переглядів різних видів діяльності дітей. Впродовж навчального року проведено 5  показових занять :

– «Допоможемо зайчику знайти його маму»,вихователь Ситар Н.А.

-«Ведмедик в гостях у дітей, музкерівник Гордійчук В.Т.

– «Чарівна сила магніту», вихователь Запаринюк М.М.,

– Пошуково –  дослідницька діяльність  з папером», вихователь Пуйко Г.І.

-«Подорож у  країну танців», музкерівкик  Гордійчук В.Т.

-« Дошкільнята – ввічливі малята», вихователь Пельо А.М.

-«Правила поведінки у громадських місцях»,вихователь  Бертич Т.Й.

Протягом року на належному рівні проведено всі заплановані свята та розваги. Влітку проведено свято до Дня захисту дітей, День ураїнського прапора та  День Незалежності

Підвищення фахової майстерності через різні форми її організації.

Завідувачем ДНЗ Фучко О.М. та вихователями-методистами Машкара М.М., Корнута Н.І. контролювалась та організовувалась систематична робота з якісної участі педагогів в усіх засіданнях методичних об’єднань міста.

Педагоги ДНЗ є активними слухачами міських методичних об’єднань та школи професійного зростання працівників  ДНЗ :

– 17.10.2017р. вихователь-методист Машкара М.М. методичне об’єднання за  темою « Педагог нової формації : концептуальні засади саморозвитку педагогів у ДНЗ.»;

– 08.02.2018р. вихователь-методист  Корнута Н.І. методичне  об’єднання педагогічних  працівників за темою «Методичні основи динамічного  навчання дорослих. Робота з педагогами в міжкурсовий період»;

– 14.02.2018р.Молнар Л.В. методичне об’єднання практичних психологів. Тренінг Формування психологічної готовності учасників НВП до взаємодії  з дитиною з особливими освітніми потребами.

– 13.12.2017р. Молнар Л.В.методичне об’єднання практичних психологів. Навчальний семінар Збереження та зміцнення психологічного здоров’я педагогів

– 30.11.2017р. вихователь Липчей М.І. та Молнар Л.В., Пельо А.М. . школа професійного зростання працівників ДНЗ за  темою «Артскрайбінг – методика розвитку візуального мислення. Можливості застосування у навчанні дошкільників.»;

– 28.11.2017р. музкерівник Попович А.Е. та Гордійчук В.Т. школа професійного зростання працівників ДНЗ за  темою « Виховання на традиціях. Музичний фольклор як першооснова музичної культури»;

01.02.2018р. вихователь Бертич Т.Й. .  школа професійного зростання працівників ДНЗ за  темою»Батьки і педагоги у вихованні дітей: консенсус можливий!»;

– 15 02.2018р. вихователь Фрішніч Н.М., Пельо А.М. Педагогічна зустріч Реалізація   освітніх реформ  через забезпечення  наступності між  дошкіллям та початковою школою в рамках «Платформи наступності»;

– 03.04. 2018 інструктор з плавання Бойко І.О., фізінструкор Кобеляш А.В.Школа  професійного зростання педагогічних працівників ДНЗ. Майстер-клас Екологічне виховання дітей засобами  рухливої гри.

28.03.2018р вихователі Пуйко Г.І., Некрилова Х.А. школа професійного зростання працівників ДНЗ на тему « Організація освітнього процесу в ЗДО в умовах впровадження освітньої реформи Нова українська школа»

Педагоги ДНЗ впродовж 20-17-2018р. взяли участь у наступних вебінарах:

– Український  музичний фольклор для дошкільників: обираємо матеріал та ефективні форми роботи. Музичний керівник Левдар Н.М.

– Закон  про дошкільну освіту: новації та перспективи.

Завідувач,вихователі-методисти Машкара М.М.,Корнута Н.І.

– Програма «Впевнений старт».

вихователі-методисти Машкара М.М.,Корнута Н.І.

– Практичний психолог ДНЗ і тонкощі взаємодії.

завідувач , практичний психолог

-Як організувати харчування в ДНЗ.

завідувач, дієтсестра

– Конфлікти в закладах освіти.

завідувач

– Як згасити полум’я конфлікту, або розв’язати конфлікт в закладі.

завідувач, практичний психолог

З метою підвищення теоретичного рівня та фахової підготовки колективу були придбані новинки методичної літератури, проведена підписка на періодичні видання: «Дошкільне виховання»,  «Палітра педагога»,  «Бібліотечка вихователя дитячого садка», комплект «Зразковий дошкільний заклад»: «Практика управління дошкільним закладом», «Вихователь-методист дошкільного закладу», «Методична скарбничка вихователя», «Музичний керівник», «Медична сестра», «Психолог дошкілля», «Дитячий садок. Фантазії вихователя».

Курси підвищення кваліфікації  пройшли   2  педагоги.

Вихователь Ситар Н.А. та вихователь Стець Г.П.

Хід атестації педагогічних кадрів у  навчальному закладі перебував на постійному контролі. Адміністрацією закладу не тільки надавалась методична допомога в організації атестації безпосередньо вихователям, а й забезпечу-вався контроль за її проведенням: своєчасно і організовано були проведені засідання атестаційної комісії, вивчалась система роботи педагогів шляхом відвідування занять, різних видів діяльності з дітьми, аналізу результатів роботи з батьками вихованців.

Результати атестації.

За наслідками атестації 2017-2018 н.р.:

  1. Музкерівника Гордійчук В.Т. атестовано на відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії „спеціаліст вищої категорії” та присвоєно педагогічне звання „ вихователь – методист”
  2. Вихователю Ситар Н.А. підтверджено 11 тарифний розряд.

Робота з охорони життя і зміцнення здоров’я дітей.

Організація медико-профілактичної роботи. Роботу данного напрямку у закладі здійснювали  старша медична сестра Симчера Л.І.., медична сестра –реабілітолог Пашкуляк Я.О., дієтсестра Пілцер В.С. ., інструктор з фізкультури -Кобеляш А.В.., інструктор з плавання Бойко І.О.

План роботи медичної служби на 2017 – 2018 н. р. складений відповідно до річного плану роботи закладу та рекомендацій МОЗ та виконаний в повному обсязі.

Належним чином оформлена обов’язкова документація, на кожну групу закладу оформлено лист здоров’я,  своєчасно складалися плани роботи і звіти,  здійснювався щомісячний аналіз захворюваності, кожні 10 днів проводився огляд дітей на педикульоз. Постійно контролювався стан фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми та їх загартування, щоденно проводилися ранкова гімнастика в спортивному та музичній залі, фізкультурні заняття, заняття з плавання, відповідно до розкладу. Здійснювався контроль динаміки розвитку та стану здоров’я кожної дитини, антропометричні виміри в садових групах щоквартально, в групах раннього віку – щомісячно. У спецгрупах для дітей з вадами опорно-рухового апарату лікар-хірург Фекета Т.Ю. здійснювала перевірку постави у дітей та робила назначення для реабілітолога, який робив масаж та електрофорез щоквартально дітям спецгруп.Медсестра-реабілітолог Пашкуляк Я.О. проводила 1 заняття ЛФК в спортивній залі, а вихователі спецгруп щоденно проводили  лікувальну гімнастику після сну. Разом з цим вихователі груп спеціального призначення та реабілітолог  3 рази на рік проводили функціонально-рухові тести, де обстежується стан гнучкості хребта (хресцево-поперековий та грудний відділ, шийний відділ) та м’язів черева, спини, литкових та стегнових м’язів.

Дієтсестра Пілцер В.С. систематично вела контроль за харчуванням дітей; складала примірне меню та картотеку страв для різноманітного і якісного харчування; здійснювала  контроль за харчуванням дітей, які потребують дієту (17 дітей).

179 дітей \ 49% \  перебували на диспансерному обліку та проходили індивідуальне медичне обстеження в даному навчальному році :

1.Органи дихання – 0 дітей

2.Органи ССС – 8 дітей

3.Анемія та інші захворювання крові та судин – 8 дітей

4.Захворювання нервової системи – 5 дітей

5.Органи травлення – 5 дітей

6.Ендокринна система – 1 дитина

7.Хірургічні захворювання – 32дітей та  73 дітей ортопедичні групи

8.ЛОР –  0

9.Захворювання органів сечовиділення – 7 дітей

10.Порушення мови – 3дітей та 23 дітей  логопедичної групи

11.Шкірні захворювання – 7 дітей

12.Часто і довгохворіючі діти – 1 дитина

13.Захворювання органівзору – 6

Аналіз захворювання дітей в ДНЗ протягом року :

– кількість випадків по хворобі за рік складає 165.

– кожна дитина в нашому ДНЗ  протягом навчального року хворіла 0,23раз (165випадків / 360 дітей).

В розрізі груп картина наступна:

Група

Списковий склад

Кількість        випадків хвороби у групі Кількість випадків хвороби на одну дитину
Ясельна 31 34 1.2
Молодша № 1 32 22 0.3
Молодша № 2 33 18 0.4
Середня № 1 34 11 0.2
Середня № 2 32 10 031
Середня №3 28 1 0.035
Старша № 1 28 6 021
Старша № 2 23 7 0.18
Старша №3 25 2 0.08
Спецгрупа № 1 24 6 0.1
Спецгрупа № 2 26 1 0.038
Спецгрупа № 3 21 1 0.047
Спецгрупа № 4 25 6    015
Всього: 362 125 023

Найвищий  показник по захворюваності має:

1 молодша група \ ясельна\ 1.2 випадки хвороби на 1 дитину, вихователі Архангельська М.І., Поцен О.В.

В інших групах показники від 0 до 0.3.

Аналіз відвідування дітьми ДНЗ показав, план дітоднів ми виконали на 122%,

В розрізі груп:

Група Прізвище, ініціали вихователів Середнє відвідування % виконання
Ясельна Поцен О.В., Архангельська М.І. 16,8 107
Молодша № 1 Ситар Н.А., Стець Г.П. 18,9 107
Молодша № 2 Корнута Н.І., Бертич Т.Й. 21,2 104.6
Середня № 1 Архангельська М.І., Старикована Н.Р. 22,6 111
Середня № 2 Піда М.А., Чворсюк О.П. 21,5 106
Середня № 3 Пельо А.М., Фрішніч Н.М. 19,2 97.5
Старша № 1 Бертич Т.Й., Хома С.В. 21,1 103.5
Старша № 2 Лобанич К.В., Хома С.В. 17,8 87.3
Старша №3 Липчей М.І., Некрилова Х.А. 19,1 96.5
Спецгрупа № 1 Стець Г.П., Пйко Г.І. 17,3 143
Спецгрупа № 2 Фрішніч Н.М., Запаринюк М.М. 18,6 184.6
Спецгрупа № 3 Гошко О.В., Бецанич Г.С. 17 166
Спецгрупа № 4 Молнар Л.В., Старикова Н.Р. 16,5 168

Середнє місячне відвідування по ДНЗ складає 284 дітей. При нормі 217 дітей.

План дітоднів ми виконали завдяки  тому, що списковий склад дітей в групах понад норму. При нормі 217 дітей у нас по списку 360 дітей, це + 143 дітей понад норму. Всі групи перевиконали план дітоднів,  крім:

Середня №3 вихователі Пельо А.М. , Фрішніч Н.М. 97.5%

Старша № 2 вихователі Лобанич К.В, Хома С.В.  87.3%

Страша №3  вихователі  Липчей М.І.,Некрилова Х.А.  96.5%

За даними аналізу відвідування занять з плавання завантаження бассейну в 2017 – 2018  н.р. складало    35%       \ 47 %. – в 2016-17 н.р.\

У розрізі груп:

Група Списковий склад Кількість дітей, які відвідували заняття Кількість проведених занять Відвідування

%

         
Молодша № 1 32 582 \9,7\ 60 30.1
Молодша № 2 33 796 \12.1\ 58 37
Середня № 1 33 609 \10.1\ 60 30.1
Середня № 2 30 568 \9.8\ 58 33
Середня № 3 27 405 \ 6.8\ 59 25.4
Старша № 1 28 676 \11.5\ 59 40
Старша № 2 26 509 \8.3\ 61 32
Старша №3 26 528 \8.9\ 59 35
Спецгрупа  № 1 22 618 \10.3\ 60 46.8
Спецгрупа № 2 27 394 \6.6\ 60 24.4
Спецгрупа № 3 20 566 \9.6\ 59 48
Спецгрупа  № 4 23 483 \8.2\ 59 36
Всього:   6734 \ 9.4\ 712 завантаження басейну – 35

 Із 336 дітей ДНЗ тільки  113  \ в 2016-2017 н.р –  157 дітей \ регулярно відвідують заняття з плавання.  12 % різниця у відвідуванні це сигнал для всіх працівників ДНЗ щодо якості роботи плавального басейну. Вихователям та інструктору з плавання  слід посилити роз?яснювальну роботу з батьками щодо обов’язковості  занять з плавання та користь його для здоров?я. Інструктору з плавання відвідувати батьківські збори, проводити агітаційну роботу з батьками щодо відвідування їхніми дітьми занять з плавання. Підбирати такі методи і прийоми в роботі з дітьми, щоб вони охоче йшли на заняття.

   В ДНЗ запроваджене 4-разове харчування за десятиденним меню, затверджені графіки видачі їжі для кожної вікової групи. Персонал ДНЗ дотримується норм та правил щодо організації харчування дітей в ДНЗ. Велика увага відводиться забезпеченню асортименту продуктів відповідно до перспективного двотижневого меню, технології та якості приготування страв, організації харчування в групах.

  Вартість харчування дітей становить 43 грн. в день. Систематичний контроль за станом харчування здійснюється завідувачем Фучко О.М., вихователем-методистом Машкара М.М., старшою медсестрою та дієтсестрою Пілцер В.С. та комісією ради закладу. Результати контролю фіксуються у спеціальному журналі, обговорюються на виробничих нарадах при завідуючій, раді закладу, батьківських зборах.

ЯКІСТЬ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

  Зміст навчально-виховного процесу в закладі визначався Базовим компонентом дошкільної освіти, Програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» та парціальними програмами:

  1. «Україна – моя Батьківщина», програма національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку (авт. – Кичата І. І., Каплуновська О. М., Палець Ю.М.; за наукового редагування Рейпольської О. Д.);
  2. Грайлик, програма з організації театралізованої діяльності в дошкільному навчальному закладі ( авт. Березіна О.М., Гріновська О.З., Линник Т.А.);
  3. «Веселкова музикотерапія: оздоровчо-освітня робота з дітьми старшого дошкільного віку» (авт. – Малашевська І. А., Демидова С. К.);
  4. «Скарбниця моралі», програма з морального виховання дітей дошкільного віку( авт.Л.В.Лохвицька);
  5. “Про себе треба знати, про себе треба дбати”, програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей віком від 3 до 6 років (авт.. Лохвицька Л.В.) ;

6.«Дитина у світі дорожного руху \ ред 2016р\ програма з формування основ безпечної поведінки дітей дошкільного віку під час дорожнього руху\авт.О.Тимовський, І.Репік\  ;

  1. Програмно-методичний комплекс «Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення» ( авт. – Бартєнєва Л.І. );
  2. Регіональна програма міжкультурної освіти дітей дошкільного віку « Український віночок .Закарпаття» .
  3. « Я хочу плавати» Бойко І.О.\ варіативна програма\

10.Інструктивно-методичними рекомендаціями «Про організацію освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році» Додаток 1до листа МОН України  від 13.06.2017 № 1/9-322

Упродовж 2017 – 2018 навчального року освітньо-виховний  процес дошкільного закладу був спрямований на вирішення наступних завдань:

1.Розвиток партнерських стосунків між всіма учасниками освітньо-виховного процесу в дошкільному навчальному закладі.

  1. Формування комунікативно-мовленнєвої та мовної компетентності дошкільників .

3.Забезпечення умов для збереження оптимального рухового режиму,  загартування та зміцнення здоров’я дітей, використовуючи сучасні методи в дошкільному навчальному закладі  та в сім’ї.

4.Формування пізнавальної активності дітей через організацію експериментально-дослідницької діяльності .

  1. Виховання у дітей дошкільного віку навичок толерантних взаємостосунків з оточуючими.

Відповідно до вказаних завдань в ДНЗ розроблено блочно-тематичне планування для всіх вікових груп. Кожен тематичний блок в середніх та старших групах закінчується  узагальнюючим  заняттям з використанням інтегрованої зображувальної діяльності.

В освітньому процесі вихователі використовують презентації, які є в наявності з більшості тем.

Упродовж року значна увага приділялася безпеці життєдіяльності дітей: відпрацьовувались дії у створених ситуаціях, проводились сюжетно-рольові ігри, читались художні твори, переглядались діафільми та презентації , організовувались зустрічі із працівниками служби надзвичайної ситуації.

Упродовж року проведені тематичні тижні з БЖД:

з 11.09.2017 по 15.09.2017 року було проведено Тиждень безпеки дорожнього руху – «Увага діти  на дорозі!».

з17.10. 2017 по 20.10.2017 року – Тиждень безпеки дитини – Пожежна безпека

з 16.04.2017 по 20.04.2018 року – Тиждень знань з основ  безпеки життєдіяльності.

Проведена робота сприяла активізації та підвищенню ефективності самоосвітньої роботи педагогів, освітньо-виховної роботи з дошкільниками з формування правил безпечної поведінки в довкіллі.

Педагогічний колектив продовжував застосовувати в освітньо-виховному процесі ДНЗ наступні новітні технології :

– технологію інтегрованої образотворчої діяльності ,

– технологію проектної діяльності в роботі з дітьми,

– технологію «Вокалотерапія або цілющі звуки музики»,

– здоров’язбережувальні технології.

Організація фізкультурно-оздоровчої роботи.

  Фізкультурно-оздоровча робота організовується та проводиться  під постійним медико-педагогічним контролем. У закладі проводяться різноманітні заходи для дітей, виконується режим рухової активності, з урахуванням стану здоров’я вихованців, їх самопочуття, рівня фізичного розвитку.

Педагогічний колектив та медичний персонал систематично здійснював роботу з гігієнічного виховання ( валеологія-  заняття 1 раз в місяць (перша п’ятниця місяця), валеохвилинки , гігієнічна гімнастика після сну ( щодня). Вся фізкультурно-оздоровча робота в ДНЗ проводилася відповідно Заходів фізкультурно-оздоровчої роботи в ДНЗ №39, які складені відповідно Інструктивно-методичних рекомендацій «Організація фізкультурно-оздоровчої роботи   у дошкільних навчальних закладах» \ Додаток до листа МОН України від 02.09..2016 р. № 1\9-456  та Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженого  Наказом МОЗУкраїни 24 березня 2016 року № 234.

Всі форми фізкультурно-оздоровчої роботи проводилися згідно розпоряд- ку дня. Вихователі груп використовували  нетрадиційні методики, техніки для оздоровлення дітей: вправи з релаксації, пальчикову гімнастику, гімнастику для очей /Базарного/, сендплей, ходьбу по ребристій дошці, по «доріжці здоров’я», масажі \ горіховий, пальчиковий\, гімнастику пробудження \за Єфіменко М.\,  Протягом дня під час організованої навчально-пізнавальної діяльності з дітьми виконувалися малі форми активного відпочинку:  фізкультурні паузи на килимку, фіз..хвилинки . Періодичний медико-педагогічний контроль за проведенням занять з фізичної культури свідчать про те, що не завжди моторна щільність занять відповідає віку дітей.

Інструктору з фізкультури та вихователям груп та музичним керівникам необхідно звернути увагу на формування првильної постави у дітей, навчанню дітей правильній ходьбі та бігу. Вихователям груп приймати активну участь в організації та в проведенні занять та інших форм фізкультурно-оздоровчої роботи в спортивній залі.

Вихованці ДНЗ прийняли участь  у міському чемпіонаті з перетягування канату серед дошкільників міста та зайняли 1 призове місце.

ДНЗ виграв 1 місце в міському конкурсі «На кращу організацію фізкультурно-оздоровчої роботи в ДНЗ» та 2 –ге місце в обласному конкурсі.

Аналіз результатів гурткової роботи .

Варіативна складова змісту дошкільної освіти визначається дошкільним навчальним закладом з урахуванням індивідуальних освітніх запитів дітей та побажань батьків і реалізується через роботу гуртків. Упродовж навчального року в дошкільному закладі працювало 3 гуртки на платній основі та 1 на безоплатній основі:

–  Образотворчого мистецтва –   149 дітей,    керівник Гудь О.І.,

– з навчання англійської мови –  174 дітей середніх  та старших груп    керівник Задорожна Г.Ю.,

– з навчання англійської мови –  66 дітей \ діти молодших  груп з березня 2018р.\,    керівник Дранчак О.І.,

– Шидокан-карате –  12 дітей,керівник Ігнатьо А.В.

Дані  гуртки  проводились  в режимі додаткових освітніх послуг у відповідності до Наказу Міністерства освіти України, Міністерства фінансів України, Міністерства економіки України від  27.10.1997 р.   за  № 596/240 «Про затвердження порядку надання  платних послуг державними навчальними закладами».

Гурток з навчання дітей англійської мови працював за  програмою «Англійська мова» (Шкваріна Т.М. «Англійська мова для дітей дошкільного віку». Програма, методичні рекомендації та календарним планом до неї);

Гурток з образотворчого мистецтва працював за програмою  ( Р.М.Борщ  Програма з художньо-естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку «Радість творчості», 2013р.

В ДНЗ працював гурток на безоплатній основі « Талавновиті наші діти», які вели музичні керівники Гордійчук В.Т. та Левдар Н.М. за напрямками:

– хореографія  11дітей

– вокал  7  дітей

– театр 5 дітей

Гурткові заняття проводились у другій половині дня, у час, відведений для ігор та самостійної художньої діяльності дітей., та в першу половину дня в час після заняття з плавання. Тривалість їх відповідала визначеним     нормативам для навчальних занять, періодичність проведення становить 2 раз на тиждень. Наповнюваність гурткових груп 12 – 24 дітей.  Гурткова робота направлена на виявлення, підтримання та розвиток здібностей і природних нахилів вихованців, особистісно- орієнтованого підходу до творчого розвитку кожної дитини.

Робота з наступності дошкільної та початкової освіти.

Робота з даного напряму проводилась відповідно річного плану роботи ДНЗ та Плану спільної роботи дошкільного навчального закладу № 39 та ЗОШ

І–ІІІ ст. № 6 ім. В.С. Гренджі-Донського, НВК «Престиж». Вихователі  старших груп провели ряд екскурсій дітей  на територію школи та НВК.

У 2016-2017 році 116 дітей підготовлено до навчання в школі. Вихователі старшої  групи  № 1 – Бертич Т.Й., Хома С.В.І ., старшої групи  № 2 –Лобанич К.В., Хома С.В.., старшої № 3 – Липчей М.І., Некрилова Х.А. , спецгрупи № 1 – Стець Г.П., Пуйко Г.І., логопед Ємельянова Л.О. , старшої  спецгрупи №2-Фрішніч Н.М.Запаринюк М.М., старшої  спецгрупи №3 –ГошкоО.В.,Бецанич А.С. ,  якісно підготували дітей до школи. Практичнний психолог ДНЗ проводила психоло-гічні заняття з питання психологічної готовності дітей до шкільного навчання. Вихователі старших груп провели екскурсію в НВК «Престиж» та в ЗОШ №6 з метою знайомства із класом та дітьми .

Згідно річного плану роботи психологічної служби ДНЗ протягом квітня, травня 2018 року психологом ДНЗ Молнар Л.В.  було обстежено 105 дітей на рівень психологічної готовності до шкільного навчання. Дані обстеження свідчать про те, що діти готові до навчання в школі, а саме: середній бал виконання 8 субтестів діагностики по ДНЗ складає      8.1бал (із 10).

Група Кількість обстежених дітей Рівні  Серед-ній бал групи
високий

72 – 80

вище середнього

59 – 71

середній

47 – 58

н \ сер.

 34-46

низьк

 

 
Старша № 1 20 3 17 0 0 0 8.3
Старша № 2 19 2 14 3 0 0 8.1
Старша № 3 23 1 18 4 0 0 8.0
Спецгрупа №1 13 3 7 3 0 0 8.3
Спецгрупа №2 13 2 9 2 0 0 7.5
Спецгрупа №3 18 5 13 0 0 0 8.3
По ДНЗ 105 16 78 12 0 0      8.1

Із 105 дітей високий рівень показали 16 дітей ( 15 %), вищий середнього  78  дітей (74 %), середній рівень 12  дітей (11 %), нижче середнього  дітей 0.

Вихователі, практичний психолог достатньо попрацювали з питання психологічної готовності дітей до навчання в школі.

Поліпшення матеріально технічного забезпечення за 2017-18 навч. рік 

За кошти батьківського комітету груп облаштовано  ігрові майданчики наступних груп :

Спецгрупа  №1  – стіл,

Спецгрупа №3 – паркан , пісочниця, бесідка,

Середня №3 «Оленка» бесідка, зона відпочинку ,

Спецгрупа .№4 – ремонт бесідки,зона відпочинку,

Старша №1 – комора для виносних іграшок,

Спецгрупа 2 – пісочниця,

1 молодша група – ігрова  сенсорна зона,

Середня №1 – ігрова зона,

Середня №2 – ігрова зона.

В групах « Сонечко» проведено санітарну побілку коридору , в групі  «Дюймовочка» проведено санітарну побілку групового приміщення та коридору.

Всі матеріали, які закуповуються централізовано за рахунок міського бюджету розміщена на сайті ДНЗ в «Для вас батьки» а саме «Сторінка батьківського комітету»., деякі миючі засоби, які не отримувались централізовано закупались батьківськими комітетами груп.

За бюджетні кошти було проведено санітарну побілку коридорів, та відремонтовано підлогу в молодшій групі №2 « Дюймовочка»

Впродовж року ми отримали    10364 гривень від міського бюджету.

За кошти спец. рахунку :

– проведено часткову  оплату педагогічної преси,

– закуплено тарілки,чашки,

– закуплено татами  для спортивної зали,

– закуплено леноліум для коридорів.

Разом з цим в ДНЗ існують проблеми, які не може вирішити адміністрація ДНЗ, заявки на дані роботи подані в управління освіти Ужгородської міської ради та детутату міської ради п.Фрінт О.

Підсумовуючи роботу ДНЗ в 2017-2018 н.р. можна зробити висновок що весь колектив ДНЗ здійснив свій вклад в роботу з дітьми та сприяв покращенню матеріально-технічної бази закладу.

Але разом з цим в ДНЗ існують ряд проблем, які не вирішились в даному навчальному році :

1.Ремонт вуличної каналізації,

  1. Ремонт доріжок,

3.Заміна котлів,

  1. Ремонт кабінетів,
  2. Ремонт паркану навколо ДНЗ,
  3. Капремонт вуличного басейну,
  4. Заміна підлоги в медичному кабінеті,
  5. Ремонт кухні.

РОЗДІЛ ІІ           ЗАВДАННЯ НА 2018-2019 НАВЧАЛЬНИЙ РІК 

1.Формування у дітей  ціннісного ставлення до власного здоров’я і мотивації щодо здорового способу життя, дотримання гармонійних, доброзичливих взаємин між усіма суб’єктами освітнього процесу: педагогами, дітьми та батьками вихованців .

  1. Забезпечення умов для збереження оптимального рухового режиму, загартування та зміцнення здоров’я дітей, використовуючи сучасні методи в дошкільному навчальному закладі та в сім’ї.

3 .Засвоєння правил партнерської взаємодії, здобуття соціального досвіду та морально-етичної норми поведінки в ігровій діяльності.

  1. Створення умов в ДНЗ для самоосвітньої практики дітей у системі проблемно-пошукової діяльності, творчості й дитячого експериментування як із матеріальними, так і з соціальними об’єктами.

 РОЗДІЛ ІІІ                  МЕТОДИЧНА РОБОТА З КАДРАМИ

з/п

Зміст роботи Термін виконання Відповідальний Відмітка про виконання
1 2 3 4 5
  ПІДВИЩЕННЯ  ПЕДАГОГІЧНОЇ  МАЙСТЕРНОСТІ  ПРАЦІВНИКІВ
1. протягом року Завідувач, вихователі
2. Участь у методичній роботі міста:

З метою підвищення науково-теоретичного рівня та компетентності педагогів забезпечити участь педагогів у методичних заходах:

згідно з планом роботи вихователі-методисти

 

Сприяти участі молодих педагогів в роботі міської школи вдосконалення педагогічної майстерності молодого педагога на базі ДНЗ №38 згідно з планом роботи вихователі-методисти
3. СЕМІНАРИ
3.1. Робота з дитячою книгою. 10 вихователь-методист

Корнута Н.І.,

 

 

 

3.2. Спостережливий вихователь — який він? 11 практ.психолог,           вих.-метод. Машкара М.М.
4.  СЕМІНАРИ -ПРАКТИКУМИ
4.1. Семінар-практикум

«Аукціон педагогічних ідей. Здоров’язберігаючі технології в ДНЗ».

03 вихователь-методист Машкара М.М.

 

4.2. Організація образотворчої діяльності дітей та формування  художньо- продуктивних навичок. 02 вихователь-методист Машкара М.М.

 

5. ЗАСІДАННЯ КРУГЛОГО СТОЛУ  

 

 

 

 
5.1. Дискусійний клуб

«Шляхи оптимізації ігрової діяльності  дошкільників шляхом  введення нових ігор »

09 виховат.-методист,

вихователі старших груп

 
5.2.  Обмін думками з питань самоосвіти) 1раз в квартал  вихователі-методисти  
5.3. Шляхи активізації самос- тійної рухової діяльності засобами  вправ спортив- ного характеру та ігор з елементами спорту. 10 вихов.- методист

Машкара М.М.

 
6. РОБОТА ТВОРЧОЇ ГРУПИ  
6.1. Робота «вузьких спеціаліс-тів » в групах спеціального призначення. 09-11 вихов.-методист

Машкара М.М.

 
6.2. Проведення інтегрованого освітнього процесу на осно ві інтелектуальних карт. впродовж року. вихов.-методист

Корнута Н.І.

 
7. КОНКУРСИ-ОГЛЯДИ  
7.1. Готовність груп до нового навчального року. \огляд\ 08 Завідувач  
7.2. «Все в руках твоїх» \метод.посібник для роботи з дітьми\ 04 вихов.-методист Машкара М.М.

педагоги ДНЗ

 
8. ВИСТАВКИ  
8.1. «Моя іграшка на ялинку»

(іграшки з різних матеріалів)

04 вихов.-методист Корнута Н.І.

батьки,діти,вихователі

 
8.2. Гарна писанка у мене 04 завідувач  
9. Фестиваль педагогічних

інновацій педагогів ДНЗ.

 

02 вихов.-методист Машкара М.М.

педагоги ДНЗ

 
10        КОНСУЛЬТАЦІЇ
10.1.

 

Оптимальна модель педагогічної взаємодії у дитсадку. 09 вихов.-методист Машкара М.М.  

 

 

  Шляхи збереження і примноження психо-логічного здоров’я дошкільників 09 практ. психолог  
10.2 Сучасний підхід до

фізичного зміцнення

дошкільників

09 Завідувач  
10.3 Навчання дітей грамоти 10 вихов.-методист Корнута Н.І.  
10.4 Технологія ефективного засвоєння інформації – мнемотехніка. 10 вихов.-методист Машкара М.М.  
10.5 ЛФК в групах спец.призначення 10 М\с ЛФК

 

 
10.6 Дидактичні ігри в освітньому процесі ДНЗ. 11 вихов.-методист

Машкара М.М.

 
10.7 Ранкове приймання. 11 ст. медсестра

Симчера Л.І.

 
10.8 Корпоративний імідж сучасного дитячого садка 12 завідувач  
10.9 Ознайомлення дітей з літературними творами у групах раннього і молод-шого дошкільного віку 01 вихов.-методист Корнута Н.І.  
10.10 Творчі ігри дітей. 02 вихов.-методист            Машкара М.М.  
10.11 Роль вихователя на музичному занятті 03 вихов.-методист            Машкара М.М.  
10.12 Організація фізкультур-но—оздоровчої роботи в літній період. 05 вихов.-методист              Машкара М.М.  
11. САМООСВІТА
11.1. Знайомити з новинками   методичної літератури, стежити за педагогіч-ними інноваціями в до-шкільній освіті, проводи-ти їх вивчення на педгодинах Щомісяця Завідувач, вихователі

 

 
11.2. Передплата періодичних видань протягом року вихов.-методист Машкара М.М.
11.3. Вивчати нормативні документи та постанови МОН України постійно вихователі-

методисти,

вихователі

11.4. Проводити презентацію та обговорення навчаль-но-методичної літерату-ри  та методичних посібників відповідно до педагогічних рад. перед пед.радою вихователі-

методисти,

 

 
12.5. Систематично опрацьо-вувати і аналізувати статті в журналах «Дошкільне виховання», «Палітра педагога», «Дошкільний навчальний заклад», «Дитячий садок», «Методична скарбничка вихователя», «Фантазії вихователя», « Музич-ний керівник ДНЗ» , «Практичний психолог ДНЗ» та інших педагогічних виданнях щомісяця Педколектив
12.6. Вивчати передовий педа-гогічний досвід дитячих садків країни, області, міста, впроваджувати його в свою роботу протягом року Вихователі
12.7. Створити банк даних про ППД України. протягом року вихователі-методисти
12.8. Вивчити питання орга-нізації інтегрованого освітнього процесу в ДНЗ. протягом року всі вихователі
13 Взаємовідвідування:
13.1 Гімнастики пробудження 11

10

вихов.мол та сер..гр.

вихов. ст.гр.

13.2. Освітнього процесу з використанням нових методик, інновацій 11

01

02

вихов.сер.гр.

виховат.ст.гр.

вихов.мол.гр.

14. ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ
14.1. 1. Аналіз результатів роботи за минулий рік та основні завдання педагогічного колективу на 2018- 2019н.р

•Про підсумки літнього відпочинку та оздоров-лення дітей у ДНЗ.

•Презентація, затвердже-них освітніх програм (додаткових комплекс-них, парціальних) та методичних посібників для навчально-виховної роботи на 2018-2019н.р.

•Готовність груп до нового навчального року.

•Затвердження:

-форми планування

освітнього процесу;

– розкладу організованих форм життєдіяльності дітей .                                      -комплексної та парціальних програм

08 Завідувач,

старша медсестра

вихователь-методист

 

 

завідувач

14.2. Про забезпечення системного підходу до охорони життя та зміцнення здоров’я:

• Про виконання рішень

попередньої педагогічної ради (інформація)

• Про забезпечення сис-темного підходу щодо організації фізкультур-но-оздоровчої роботи в ДНЗ

•Про формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей  дошкільного віку (з досвіду роботи)

•  Специфіка роботи музичного керівника  в групах спеціального призначення.\ здосвіду роботи\

• Спільна робота медсест-ри ЛФК та вихователів ортопедичних груп з усунення вад постави.

• Обговорення проекту плану фізкультурно-оздоровчої роботи на 2018-2019н.р. .

11  

 

 

 

завідувач

 

 

 

 

Старикова Р.Р.

 

 

 

музкерівники

Левдар Н.М.,  Гордійчук В.Т.

 

 

м\с –реабілітолог

ст.медсестра Симчера Л.І

14.3. Інноваційні технології як засіб підвищення  якості освітнього процесу.

• Використання іннова-ційних технологій в ДНЗ №39 \ інформація за результатами фестивалю інновацій\

•Підвищення ефективно-сті освітнього процесу шляхом упровадження інноваційних освітніх технологій.\ з досвіду роботи/

•Метод.діалог «Необхідності і можли-вості застосування сучасних технологій в роботі з дітьми»

03  

вихователь-методист Машкара М.М

 

 

педагоги, які прийняли участь у методичному фестивалі педагогічних  технологій

 

 

 

всі педагоги

 
14.4. Про результативність освітньої  роботи з дошкільниками в 2018-2019н.р.

• Про участь педагогів в методичній роботі закладу (результати моніторингу)

• Обговорення та затвердження плану роботи ДНЗ на літній період

•Засвоєння програми «Українське довкілля» дітьми всіх груп

05 завідувач

вихов.-методист        Корнута Н.І.

 

завідувач

 

вихователі груп

15. ТЕМАТИЧНІ ТИЖНІ
15.1. Педагогічний тиждень присвячений «Дню дошкілля» 22 – 26.09 Вихователі  
15.2. Тиждень здоров’я 02-05.01. Вихователі

 

 

 

15.3. Провести тиждень з безпеки дитини: вихователі  
– Дорожнього руху «Увага, діти на дорозі!» 11

 

 
– Протипожежної безпеки   « З вогнем не жартуй» 10

 

 
– Тиждень знань з БЖД, 04  
– Тиждень безпеки вуличного руху 05  
Декада «Правова куль-тура суспільства», при-свячена Міжнародному дню захисту прав людини. 12  
16. КОЛЕКТИВНІ ПЕРЕГЛЯДИ:  
16.1. Оздоровчі технології          \ гімнастика пробуджен-ня та корекц.вправи\ 10 Старикова Н.Р.  
16.2.  Використання нових ігор в заняттях з формування елементарних математич них понять 11 Пуйко Г.І.  
16.3. Використання мнемотехніки  під час розучування віршів.     03 Бецанич Г.С.  
16.4. Інтерактивні ігри .  02 Стець Г.П.  
16.5. Використання  технології  мовленнєвого розвитку на мовленнєвих заняттях в старшій групі. 02 Бертич Т.Й.  
16.6. Використання мнемо-техніки  під час розучу-вання віршів. 01 Пельо А.М.  
17. Школи ППД.  
  – Використання ігрових методів у навчанні дітей грамоти. Молнар Л.В.  
  Пізнавальний розвиток дошкільника засобами екологічного виховання Гошко О.В.  
18. КУРСОВА ПЕРЕПІДГОТОВКА  
Направити  на  курси наступних педагогів :

Пельо А.М.,Пуйко Г.І.,

Старикова Н.Р.,Бертич Т.Й., Хома С.В.

Бецанич Г.С., Піда М.А.,

Запаринюк М.М.,Костюк В.В., Фрішніч Н.М.

 

2018р.

 

2019р.

 
Заслухати звіти педагогів, що пройшли курси, на нараді при завідувачу  
19 АТЕСТАЦІЯ  
Уточнити перспективні плани атестації та курсо-вої перепідготовки пада- гогічних працівників; До 09.2018  
Видати наказ по ДНЗ про підготовку та проведення атестації. До 01.10.  
Скласти спільний план атестації До 15.10  
Скласти план проведен-ня атестації в 2018-2019 н.р. та познайомити педа-гогів, які атестуються. До 15.10  
Провести атестацію наступних педпраців-ників:Пуйко Г.І.,

Пельо А.М., Старико-

ва Н.Р.,Стець Г.П., Бертич Т.Й., Бецанич Г.С.

 
Вивчити систему роботи педагогів, які підлягають атестації.  
Видати наказ по ДНЗ за результатами атестації та ознайомити з ним педагогічний колектив. 03,04  
20 Назначити інформаційний день  \огляд періодичних видань, інноваційних методик:

Молодші групи

Середні групи

Сташа групи

«Вузькі спецалісти»

середа

 

 

 

1-ша

2-га

3-тя

4-середа

 
21 Упровадження інновацій-них педагогічних техно-логій у освітній процес ДНЗ. впродовж року

 

 всі педагоги  
21.1. – технологію інтегрованої образотворчої діяльності в освітній процес ДНЗ; впродовж року

 

Вихователі сер.та старших груп  
21.2. – проектну технологію в роботі з дітьми, батьками. впродовж року Вихователі всіх груп  
21.3. -«вокалотерапія» або цілющі звуки музики; впродовж року Музичні керівники  
21.4. технологію ефективного засвоєння інформації мнемотехніку. впродовж року вихователі спецгрупи № 3, старшої №3.  

                ІV  РОЗДІЛ

ВИВЧЕННЯ СТАНУ ОРГАНІЗАЦІЇ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ 

з/п

Напрям вивчення Термін вивчення Форма узагальнення Розгляд результатів Відповідальний Відмітка про виконанння
1.                Комплексне вивчення навчально-виховної роботи
1.1 Стан освітньої роботи в групах спец.№1

старша №3

 

01

02

Довідка, наказ, нарада при завідувачу Завідувач, вихов.-методист, мед.служба, завгосп
2. Тематичне вивчення
2.1 Організація та прове- дення фізкультурно-оздоровчої роботи у всіх групах ДНЗ. 10,11 довідка педрада Завідувач, вихователі-методисти
2.2 Запровадження педаго- гогічних технологій в усіх групах ДНЗ. 03 довідка педрада Завідувач, вихователі-методисти
3. Оперативний контроль
3.1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вибірковий:
– Підготовка вихователів до робочого дня
 

щодня

 

 

 

індивідуальні бесіди з вихователями  

Вихов.-методисти

– Організація та проведення прогулянок.  

щодня

 

 

індивідуальні бесіди з вихователями Вихов.-методисти
– організація роботи педагогів,які проходять атестацію  

впродовж року

 

 

запис у характеристиці члени атеста- ційної комісії
Попереджувальний:
– стан ведення журналу відвідування;
щомісячно Завідувач
– зміст  та  якість календарного планування; Впродовж  року для метод.год. Вихов-методисти
Порівняльний:           –відвідування занять з плавання.  

12,05

 

для наради при завідуваачу. старша м.с, завідувач, вихов.-метод.
4. Діагностика, моніторингові дослідження:
4.1

 

 

 

4.2

 

 

4.3

 

 

4.4

Діагностика психоло- гічної готовності дитини до навчання у школі 04-05

 

Протоколи виступ на педраді Практ.психолог
Функціонально-рухові тести. 09,01, 05

 

протоколи

 

вихователі ортоп.греп, м\с ЛФК
Звуковимова у дітей. 01,05  Запис у ж-лі відвідування вихователі всіх груп
Моніторинг професійної компетентності педаго-гів,які атестуються.  

01

Запис у атест. картку Практ.психолог
4.5. Моніторинг набутих компетентностей дітей вікових груп 04,05 звіт на педраді вихователі груп. Муз.керівники

РОЗДІЛ V         ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА 

з/п

Зміст роботи Термін виконання Відповідальний Відмітка про виконання
1 2 3 4 5
1. Індивідуально -методична робота з педагогами з питань освітніх програм, планів. протягом року

 

Вихователі-метод.  
2. Систематично поповнювати інформаційними матеріалами куточок для батьків. протягом

року

Вихователі  
3. День відкритих дверей-пока-зові заняття для батьків у групі. 10,01,04 Вихователі  
4. Загальні заходи для дітей  
 

 

4.1.

 

 

Свята та розваги

Підготувати та провести

музичні свята:

 
Новорічної ялинки 12 муз.керівники  
Свято весни та мами 03 муз.керівники  
Випуск дітей до школи 05 муз.керівники  
4.2. Підготувати та провести

святкові розваги :

 
 День дошкілля 09 муз.керівники  
 Золота осінь чарівниця 10 муз.керівники  
 Тиждень колядок 01 вихователі груп  
 Шевченківські дні 03 вихователі  груп  
 Весна-красна (мол., сер. гр.) 04 муз.керівники  
 Великдень (старші гр.) 04 муз.керівники  
 День Незалежності України 08 муз.керівники  
4.3. Підготувати та провести

спортивні свята :

зимове фізкультурне свято

 

 

02

 

 

інстр.з фізкультури

 
Тато, мама і Я – спортивна сім’я.

літнє фізкультурне свято

05

07

інстр.з фізкультури  
 свято « Нептун в гостях у дітей» 08 інстр.з плавання  
5. Проводити щомісячний день

здоров’я в ДНЗ.

перша

п’ятниця місяця

інстр.з фізкультури, вихователі

 

 
6 Провести в ДНЗ День тата 09 вихователі груп, музкерівники  
6.1.

 

6.2.

 

6.3.

Виставки дитячих малюнків «Моє квітуче  місто Ужгород».  

04

вихователі середніх та старших груп  
 « В подарунок  матусі» 03

 

вихователі середніх та старших груп  
Виставки тематичних колажів.\відповідно блочно- тематичного планування\ впродовж

року

вихователі середніх та старших груп  
7. Провести екскурсії з дітьми

старших груп :

– в етнографічний музей,

 

 

10

 

 

вихователі старших груп

 
– до озера 10, 04 вихователі середніх груп  
– в ботанічний сад. 05 вихователі старших груп  
8. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ДНЗ І ШКОЛИ
8.1. Вивчення нормативно-правової бази забезпечення якісного освітнього процесу з підготовки дітей до навчання в школі. протягом року Завідувач,

вихователі

 
8.2. Вивчення державних вимог щодо формування фізичної, психологічної, соціальної та особистісної компетенції дітей 5-6-ти річного віку. Ознайомлення з Державним стандартом початкової освіти 09 Завідувач, вихователі  
8.3. Оформлення батьківських куточків з матеріалами-порадами щодо підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі. 10-04

 

Вихователі

 

 
8.4. Спільна консультація з вчителями на тему: «Мовленнєвий розвиток дошкільників, як складова готовності до шкільного навчання» 10 Вихователі  
8.5. Обмін досвідом між вихова-телями ДНЗ і вчителями школи «Шляхи успішної адаптації дитини до нових умов життя». 12 Вихователі

Вчителі

 
8.6. Готовності дітей до навчання в школі. Обговорення результатів. 05 Завідувач, практичний психолог,вчителі, вихователі  
8.7. З метою підвищення рівня мотиваційної готовності старших дошкільників до навчання в школі:

Організувати та провести екскурсію до школи, спортивного майданчика, на свято «Прощання з букварем»;

Вкористовувати в освітній роботі сюжетно-рольові ігри: “Школа”, “Бібліотека” та ігри іншої шкільної тематики; знайомити вихованців з правилами поведінки школярів;

Організувати конкурс дитячих  робіт на шкільну тематику.

 

 

 

10

 

 

впродовж року

 

 

 

в тематичний тиждень

Завідувач, вихователь-методист

вихователі

 
8.8. Допомога у благоустрої та  озелененні території ДНЗ впродовж року Класні керівники, вихователі  
9. РОБОТА З БАТЬКАМИ  
 

9.1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загальні батьківські збори :

1. 1.Про пріоритетні напрямки роботи дошкільного закладу в новому навчальному році;

1.2.Звіт і вибори батьківського комітету.

1.3.Фізичне виховання дитини вдома .

1.4.Відкритий мікрофон «Що ми очікуємо від дитячого садка?» (обмін думками).

2.1. Про підсумки роботи ко-лективу з організації життє-діяльності дітей в ДНЗ за навчальний рік.

2.2.Про інформаційне забезпечення  батьків щодо надання освітніх послуг через сайт дошкільного закладу.

2.3.Про роботу ДНЗ в літній період.

2.4.Організація харчування дітей в літній оздоровчий період.

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

05

завідувач

 

 

 

 

 

 

 

 

 

завідувач

 

 

 

 

 

 

 
Групові батьківські збори:

Ранній вік (3-й  р.ж.)

1.Адаптація дітей раннього віку    до умов дитячого садка. Безпека життєдіяльності дітей  в ДНЗ та вдома

2. Мовлення дитини – показник її розвитку.

   Для дітей молодшого дошкільного віку:

1 Адаптація дітей   до умов дитячого садка.Заняття з навчання дітей плавання.

2. У які ігри потрібно грати з дітьми

 

 

 

09

 

 

04

 

 

 

09

 

04

 

 

вихователі 1-шої молодшої групи

 

 

 

 

 вихователі молодших груп

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В групах середнього дошкільного віку:

1. Організація фізкультурно-оздоровчої роботи в ДНЗ та вдома. Аналіз відвідування занять з плавання.

2. Наші досягнення або чого ми навчились.

В групах старшого дошкільного віку:

1. Взаємодія дошкільного закладу та сім’ї щодо збереження та зміцнення фізичного здоров’я дітей, шляхом активізації фізкультурно-оздоровчих заходів. Аналіз відвідування занять з плавання.

2. Сьогодні ми дошкільники, а завтра – школярі.

В групах спеціального призначення.

1.Освітня та корекційна робота з дітьми відповідно напряму.

2. Наші досягнення  :

– Аналіз виконанння лікувально-корекційної роботи протягом року.

– Готовність дітей до навчання в школі.

10

 

05

 

 

 

10

 

 

05

 

 

 

09

 

 

05

вихователі середніх груп

 

 

 

 

вихователі старших груп

 

 

 

вихователі груп спец.призначення

 
9.3. Спільні виставки дітей вихователів, дітей  та батьків: вихователі, діти, батьки
  «Краса іграшки-оберега » 10
«Моя іграшка на ялинку» 12
«Гарна писанка у мене» 04
9.4. «Ефективне спілкування батьків з дітьми» психологічні тренінги впродовж року практ.психолог
9.5. Проведення спортивного свята «Тато, мама і Я – спортивна сім’я» день сім’ї інстр.з фізкульт.
9.6. Проведення фестивалю «Співоча родина» день сім’ї музкерівники
9.7. ДНІ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ
 «Ми сьогодні, зустрічаємо своїх  мам і тат».  Знайомство з роботою дошкільного навчального закладу 10 Вихователі  
День тата. 01 Вихователі
«Мандруємо країною Гри ». Гра в житті дитини. 04 Вихователі

РОЗДІЛ УІ.                     РОБОТА МЕТОДИЧНОГО КАБІНЕТУ

№ з/п Зміст роботи Термін виконання Відповідальний Відмітка про виконання
1. Розробити режим дня, розклади занять та режим роботи музичної та фізкультурної  зали. до 1.09 вихователь-методист  
2. Оформити стенди :

« Методичний  куточок»

« Атестаційний  куточок»

до 09 вихователь-методист
3. Скласти розклади занять та гурткової роботи для всіх вікових груп. до 15.09 Вихователь-методист
4. Організувати передплату фахових видань на 2019 р. 11 Вихователь-методист
5. Надавати методичну допо-могу  педагогам у підготов-ці до  педагогічних рад, семінарів,  тематичних тижнів. впродовж року вихователі-методисти
6. Поповнити матеріали папок та  систематизувати матеріал:

– Нові ігри для дітей.

– Педагогічні технології педагогів ДНЗ №39.

– Фізкультурно-оздоровча робота в ДНЗ.

 

 

до 1.02

до кінця року

 

10

Вихователь-методист
7. Засідання творчої групи з питання 09-11 вихователі-методисти
8. Анкетування, діагностика педагогів. впродовж року вихователі-методисти
9. Виготовити картотеку метод.літератури наявної в 10 Вихователі-методисти
10. Організовувати   виставку  педагогічної  літератури відповідно до річних завдань. впродовж року Вихователі-методисти
11. Систематичне ознайомлення  педагогів  з  новинками  методичної  літератури та  періодичним виданням 1 раз на міс. Вихователі-методисти
12.

 

Поповнення та системати-зація відеотеки дошкільно-го закладу, фотоматеріалів. віпродовж року Вихователі-методисти
13. Систематизувати презента-ції до занять, матеріалів пе-дагогічних рад, семінарів. до 12.2018 Вихователі-методисти
14. Надавати методичну допомогу  педагогам у підготовці до  педагогічних рад, семінарів,  тематичних тижнів. впродовж року Вихователі-методисти
15. Робота над проектом річного плану 05 Вихователі-методисти
16. Наповнення сайту ДНЗ. Вихователі-методисти
17. Узагальнити матеріали по проведенню тижня «Люди Закарпаття.» 10 Вихователі-методисти
18 Узагальнити матеріали творчої групи зі складання інтелектуальних карт. 05 Вихователі-методисти

РОЗДІЛ УІІ.

АДМІНІСТРАТИВНО – ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ.

№ з/п Зміст роботи Термін виконання Відповідальний Відмітка про виконання
1 Оснащення педагогічного процесу:

– зробити передплату періодичної преси на 2019р.

– придбати канцтовари для педагогів,

– закупити зошити з підготовки руки дитини до письма.

08-09 завідувач
2 Господарська робота:
3 Підготовка до опалювального сезону, заміна котлів. впродовж року завідувач,завгосп
4 Поточний ремонт кухні, кабінетів. впродовж року завгосп
5 Капітальний ремонт підлоги в мед.кабінеті, муз.залі. впродовж року батьк.комітети груп
6 Установка вентиляції в критому басейні. впродовж року завідувач
7 Ремонт фасаду ДНЗ. впродовж року завгосп
8 Ремонт доріжок навколо ДНЗ. впродовж року завідувач, завгосп
9

 

Капремонт вуличної каналізації. впродовж року завідувач,завгосп
10 Капремонт вуличного басейну. впродовж року завідувач
11. Облаштування спортивного майданчика. впродовж року завідувач
12 Здійснювати контроль за своєчасним внесенням батьківської плати за утримання дітей в ДНЗ щомісячно завідувач, діловод
13 Розробити план заходів до роботи в весняно-літній період. 02 завідувач, завгосп
14 Розробити план заходів до роботи в осінньо-зимовий період. 05 завідувач, завгосп
15 Регулярно здійснювати ревізію та поточний ремонт електричного обладнання на харчоблоці та на пральні. 1 раз в кв. завгосп
16 Регулярно здійснювати ревізію та контроль за станом ігрового облад-нання, дитячих меблів, санітарно-технічного обладнання, теплотехніч-ного, енерготехнічного та технологічного обладнання. щомісяця завгосп
17 Забезпечити своєчасне проходження медичного огляду працівниками закладу. Відпов.графіку Завідувач ?тарша м\с
1. Загальні збори колективу

Звіт завідувача з питань статутної діяльності.

Вибори Ради закладу дошкільної освіти, її членів і голову.

Організований початок нового навчального року.

09 завідувач
1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

4.

 

 

Виробничі наради дошкільного закладу

Готовність груп та ДНЗ  до нового навчального року.

Затвердження графіків роботи усіх служб ДНЗ на 2018-2019 н.р.

Про стан охорони праці в дошкільному закладі

09 завідувач
Готовність до зимового періоду.

Перехід ДНЗ до автономії.

Аналіз організації харчування в ДНЗ.

11

 

 

завідувач
Підсумок роботи закладу за півріччя.

Затвердження графіку відпусток.

Оздоровлення працівників.

02 завідувач
Підготовка ДНЗ до роботи в літній період

Організація ремонтних робіт.

Дотримання санітарно-епідеміологічного режиму в ДНЗ.

05 завідувач
4 Адміністративна наради при завідувачу \ оперативна\

1. Про підготовку до опалювального сезону та роботи в осінньо-зимовий період.

09 завідувач господарством
 

2. Про організацію гурткової роботи.

10 завідувач, вихов-методист,керівники  гуртків
3. Про аналіз харчування за 9 місяців та  аналіз стану заготівлі овочів на зимовий період. Про виконання Інструкції з організації харчування дітей. Про стан батьків-ської плати за харчування 11 дієтсестра, комірник, діловод
4. Про підготовку та якість проведення  зимових свят та розваг.

Відвідування занять з плавання дітьми всіх груп.

12,05 завідувач, вихов.-метод, музкерівни-ки,інструктор .з плавання.
5. Про підготовку та якість проведення Днів відкритих дверей для батьків. Затвердження графіку відпусток. 01 завідувач , вихов-методисти, голова ПК,вихователі
6. Робота вихователів з навчання основ  безпеки життєдіяльності. 02 завідувач, вихов.-метод., вихователі груп
7. Про  якість проведення прогулянок з дітьми. 03 завідувач, медична служба, вихов.-метод.
8. Про проведення Тижня з цивільної оборони та з безпеки життєдіяльності.  Про стан роботи щодо попередження дитячого травматизму. 04 завідувач, завгосп, вихов.-метод. старша медсестра
9.  Про організацію роботи дошкільного закладу в оздоровчий період. Про стан батьківської плати. 05 завідувач, завгосп, вихов.-метод. старша медсестра, діловод
Взаємодія закладу з установами, організаціями:
Управління пожежної охорони впродовж року завідувач,
Центр соціального захисту,музеї, установи громадського користу-вання (бібліотека, магазин, ботанічний сад) впродовж року завідувач,
Управління з надзвичайних ситуацій впродовж року завідувач,

              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коментарі Вимкнено до Річний план ЗДО