Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

СЕРЕДА 25.11.20.СНІДАНОК: Суп молочний кукурудзяний, булка з маслом і твердим сиром, кава з молоком ОБІД: Розсольник зі сметаною, хліб, пельмені з маслом, компот із сухофруктів ПОЛУДЕНОК: Молоко, пряники ВЕЧЕРЯ: Плов з курячим філе, хліб, салат з буряка, чай, мандарини

Пріоритети освітньої роботи ЗДО в 2019-2020 н р-2

Організація освітнього процесу в ЗДО в 2019-2020н.р.

Пріоритети організації освітнього процесу в 2020-2021 н.р.

 

ЗАТВЕРДЖУЮ:                                                                              

Директор ЗДО № 39

__________ О.М. Фучко

 

                                                                                                                                                                                                                                                                           РІЧНИЙ ПЛАН РОБОТИ

 Закладу дошкільної освіти № 39 «Журавлик»

комбінованого типу

Ужгородської міської ради Закарпатської області

на  2020/2021 навчальний рік

                                     Затверджено педагогічною радою ЗДО № 39

                                              протокол  №  2 від 3  вересня 2020р.

 

     ЗМІСТ

 

І розділ. Аналіз роботи  закладу дошкільної освіти  № 39 за

2019 /2020 навчальний рік………………………………………………………… 3-15

ІІ розділ. Завдання на новий 2020 /2021 навчальний рік………………..16

ІІІ розділ. Методична робота з кадрами ……………………………………17-27

ІV розділ. Вивчення стану організації життєдіяльності дітей……28-30

V розділ. Організаційно-педагогічна робота………………………………31-36

УІ розділ. Робота методичного кабінету ……………………..……………37-38

 VIІ розділ Адміністративно-господарська діяльність ………….. ..39-43

Додатки:

1.План роботи на оздоровчий період.

2.План-графік свят та розваг у закладі дошкільної освіти.

3.Перспективне планування фізкультурних свят та розваг.

4.План спільної роботи закладу дошкільної освіти № 39 та УЗОШ І–ІІІ ст. № 6 ім. В.С. Гренджі-Донського.

5.План гурткової роботи .

6.Медико-профілактичні заходи закладу дошкільної освіти №39.

7.План заходів закладу дошкільної освіти № 39 щодо «Охоронжиття та безпеки життєдіяльності дітей».

8.План заходів закладу дошкільної освіти № 39 щодо «Охорони дитинства».

      Аналіз роботи закладу дошкільної освіти  за 2019/2020 н.р. 

  1. Заклад дошкільної освіти №39 та його функціювання

  Матеріально-технічне забезпечення

В  ЗДО створено життєтворче розвиваюче середовище, а саме:

– 13 добре обладнаних, естетично оформлених групових приміщень;

– музична зала для проведення занять, музичних розваг та свят, яка забезпечена необхідною апаратурою, дидактичними посібниками, дитячими музичними інструментами, фортепіано, телевізором, відеоапаратурою, карооке, дисками із записами музичних творів. Музичними керівниками складено картотеку матеріалів періодичних видань із музичної діяльності.

– спортивна зала, в якій проводяться заняття з фізкультури та спортивні розваги. Тут в достатній кількості є дрібний спортивний інвентар, матеріал для ігор спортивного характеру: бадмінтон, городки, хокей, футбол; спортивні знаряддя для навчання дітей основних рухів, спортивний комплекс «Юнга». Стіна, оздоблена дзеркалами, використовується під час занять із хореографії;

– кабінет ТЗН та казки , де знаходяться технічні засоби: слайдоскоп,проектор, діапроектор, музичний центр, аудіо-, відеодиски; ілюстрації до народних казок та ляльки-петрушки для лялькового театру, ширми. Тут вихователі проводять занятття з пізнавального розвитку за створеними презентаціями;

– кабінет вчителя-логопеда  добре оснащений та естетично оформлений;

– медичний кабінет обладнаний згідно з Положенням про медичний кабінет ЗДО, відповідно до наказу Міністерства освіти та науки України і МОЗ від 30.08.2005 № 432/496.          Окремо є приміщення для ізолятора та приміщення для профілактичних щеплень;

– кабінет фізіотерапевтичних процедур, у якому розміщено тапчан, інгалятор ТА, апарат «Здоров’я», опромінював УВЧ, лампа кварцова, апарат «Поток». У цьому кабінеті масажист-реабілітолог Я.О.Пашкуляк та старша м\с Симчера Л.І. проводять фізіотерапевтичні процедури: масаж, електро-форез дітям ортопедичних груп.

– методичний кабінет  обладнаний сучасною апаратурою (комп’ютер, принтер, ксерокс, магнітофон, проектор, екран, карооке);

– критий плавальний басейн, де діти вчаться плавати з 3-річного віку; 

– кабінет кастелянки де зберігаються національні костюми, костюми для драматизацій казок, для різноманітних таночків, костюми дорослих для сюрпризних моментів;

– 13 групових майданчиків добре озеленених та обладнаних малими ігровими та спортивними спорудами;

– спортивний майданчик добре оснащений великими спортивними знаряддями, ямою для стрибків, біговою доріжкою;

– футбольне міні-поле для навчання дітей гри у футбол;

– відкритий басейн для купання дітей в літній період;

– куточок лісу для ознайомлення дітей із лісовими насадженнями;

– куточок саду для ознайомлення з деревами саду та праці по догляду за садовими насадженнями.

– Город. Кожна вікова група має свою ділянку на городі, на якій висаджує рослини.

    КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

 Якісний склад педагогічного колективу .

Категорія

пед.

працівника

А т е с т а ц і я

О с в і т а

Пед.

звання

2

1

вища

ВЗП,

т.р.

 

Спеці-

аліст

Не-повна вища

Базова вища

Вища

Заг.

 

к-сть

Директор

       

1

     

1

1

Вих.-метод.

1

   

1

       

1

1

Вчит.-логоп.

     

1

       

1

1

Фізінструктор

   

1

         

2

2

Музкерівник

1

1

 

2

       

3

3

Психолог

   

 

 

   1

\о5\

       

1

1

Вихователі

5

1

3

8

6

   

8

14

22

Вакансії

                   

Всього

7

2

4

13

7

   

8

23

31

За стажем:

Назва посади

Молоді спеціалісти

до 3-х р.

До  5 р.

5 – 10 р.

10 – 15 р.

15 – 25 р.

25 – 35 р.

Більше 35 р. пенс.

Директор

           

1

Вихов.-методист

           

1

Вчитель-логоп.

         

1

 

Фізінструктор

1

 

1

       

Психолог

           

1

Музкерівник

 

 

1

 

2

   

Вихователь

4

1

1

1

4

5

6

Всього (31)

5

1

3

1

6

6

9

 Впродовж 2019-2020н.р. заклад дошкільної освіти  був недостатньо укомплектований педагогічними кадрами : 1 директор, 1вихователь-методист, 1 вчитель-логопед, 1 практичний психолог, 1 інструктор з фізкультури, 3 музичні керівники, 20 вихователів. Всіх 28 педагогів  \ 3 вакансії вихователя  та 1 вакансія інструктора з плавання\ 

     Заклад дошкільної освіти постійно забезпечує право дитини на охорону здоров’я, здоровий спосіб життя через створення безпечних та нешкідливих умов утримання, фізичного розвитку та зміцнення здоров’я дітей. Процес засвоєння кожною дитиною основ власної безпеки життєдіяльності здійснювався шляхом цілеспрямованого освітнього  впливу на заняттях з валеології, які проводять вихователі в день здоров’я, валеохвилинок,  проводяться в різні періоди дня щодня. Та в час проведення тижнів безпеки життєдіяльності, під час яких відпрацьовувались дії у створених ситуаціях, проводились сюжетно-рольові ігри, читались художні твори, переглядались діафільми та презентації , організовувались зустрічі із працівниками служби надзвичайної ситуації.

Упродовж року проведені тематичні тижні з БЖД:

з  11 – 15  листопада 2019 року було проведено Тиждень безпеки дорожнього руху – «Увага діти  на дорозі!».

Тиждень з основ безпеки життєдіяльності , який запланований з 13 по 17 квітня 2020 року проводився в режимі ОНЛАЙН.Вихователі через вайбер-групи надавали практичні матеріали та теми днів тижня з якими ознайомлювали дітей батьки.

Так само   11 по 15 травня  батьки приєдналися до проведення  Тижня дорожнього руху « Безпека на вулиці».

Методична робота 

Організація освітнього процесу здійснювалася відповідно до Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про мови», «Про захист дитинства»,згідно з  Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні.

Протягом 2019/2020 навчального року педагогічний колектив закладу вирішував наступні завдання :

  1. Проваджувати в освітній процес закладу дошкільної освіти інноваційні освітні технології.
  2. Інтегрувати зміст освіти в різних видах діяльності дітей, створити умови для переходу до інтегрованого освітнього процесу у всіх групах ЗДО.
  3. Формувати у дошкільників мотивації до дій і моделей поведінки, орієнтованих на сталий стиль життя.
  4. Забезпечити наступність в роботі ЗДО та школи.
  5. Застосовувати в ЗДО принцип партнерства як в роботі з дітьми так і з батьками.

У зв’язку з цим  було проведено різні форми методиної роботи .

Поведені наступні педагогічні ради :

 28 серпня 2019р.  Аналіз результатів роботи за минулий рік та основні завдання педагогічного колективу на 2019/2020н.р

  • Про підсумки літнього відпочинку та оздоров-лення дітей у ЗДО.
  • Презентація Організація освітнього процесу в 2019/2020н.р.
  • Готовність груп до нового навчального року.
  • Затвердження форми планування освітньо-виховного процесу; розкладу організованих форм життєдіяльності дітей, занять, графіку роботи гуртків

 27 листопада 2019р.   Математична освіта дошкільників.

  • Використання гри в математичній освіті дошкільників. \ з досвіду роботи вихователя Молнар.Л.В.\
  • Презентація педагогічних технологій математичного розвитку дітей.                     Вихователь-методист Машкара М.М.           
  • Реа­лізація освітньої лінії «Дитина в сенсорно -пізна­вальному просторі» поза заняттями. Професійний діалог.

4 червня  2020р. Про результативність освітньої  роботи з дошкільниками в 2019-2020н.р.

  • Про участь педагогів в методичній роботі закладу (результати моніторингу)
  • Обговорення та затвердження плану роботи ДНЗ на літній період
  • Засвоєння програми «Українське дошкілля» дітьми всіх груп

Дана педагогічна рада проведена в режимі ОНЛАЙН .

Педагогічні ради відзначались актуальністю та доцільністю тематики, інноваційним підходам до їх проведення з використанням інтерактивних форм і методів. Тематика відповідала ключовим завданням на навчальний рік. В кожній педраді  передбачені заходи для участі всіх педагогів в її роботі.

У зв’язку з із закриттям закладу на карантин, колектив закладу  працював у   дистанційному режимі.

Семінар «Інтегрований освітній процес в ЗДО.» проведений  через презентацію підготовлену вихователем-методистом та розісланим на електронні адреси всім педагогам ЗДО для наступного ознайомлення в дистанційному режимі.

Заплановані інтегровані  заняття не проведені з цієї ж причини. Тому даний семінар тільки в іншому форматі – семінар-тренінг буде проведено в 2020-2021н.р.

Не проведено також педагогічну раду «Інтеграція в дошкільній освіті.»                                    У зв’язку з карантином  і колектив закладу не готовий до інтегрованого освітнього процесу.

Проведений семінар  «Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку»  (16.10.2019р.) був цікавим для педагогів , проведений через презентацію програми «Освіта для сталого розвитку»,  вихователям роздана на групи Тематичний план для роботи за даною програмою. Програми не придбано у зв’язку з її відсутністю.  На даний  час  15.08 . 2020 програму придбано в електронному виді.

Ефективною формою методичної роботи стало проведення колективних переглядів різних видів діяльності дітей.                         

Продовж навчального року ( вересень 2019- лютий 2020)проведені наступні показові заняття :

  1. Вихователь Пуйко Г.І. тема «Житло» з дітьми старшої групи з використанням технології інтелектуальної карти.
  2. Запаринюк М.М. тематичне заняття з дітьми середньої групи тема « Книга навчає”
  3. Корнута Н.І. тема «Родина»  у старшій групі з використання інтелектуальної карти.
  4. Костюк В.В. заняття з фізкультури з використанням технології стречингу.
  5. Піда М.А. – вивчення вірша О.Благініної «Навчу я братика чобітки взувати» в молодшій групі з використанням  мнемотаблиці.

Курси підвищення кваліфікації пройшли 7 педагогів.

Атестацію успішно пройшли 6 педагогів. 

Піда М.А.. – відповідає займаній посаді та  раніше присвоєній  кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії»;

Запаринюк М.М.. – відповідає займаній посаді та  раніше присвоєній  кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії»;

Хома С.В. – відповідає займаній посаді, присвоєна  кваліфікаційна категорія            «спеціаліст першої категорії»;

Корнута Н.І. – відповідає займаній посаді,присвоєна  кваліфікаційна категорія            «спеціаліст першої категорії»;

 Костюк В.В.-  відповідає займаній посаді, присвоєна  кваліфікаційна категорія            «спеціаліст першої категорії»;

Пуйко Г.І. – відповідає займаній посаді.

        В закладі проведено конкурс   дидактичних посібників                         для роботи з дітьми «Все в руках твоїх руках» ( наказ по ЗДО  № 37 від 03.02.2020р провели в 2-х номінаціях.:

1 ша номінація  дидактична гра,

2-га номінація – дидактичний посібник.

Підведення підсумків проведеного конкурсу  ( Наказ по ЗДО 56 від 28.02.2020) :

             Конкурс проведено відповідно до Положення  про конкурс дидактичних посібників.

В оцінюванні конкурсних робіт прийняли участь всі  педпрацівники учасники конкурсу за 35 бальною шкалою.

В номінації Дидактичний посібник переможцями стали вихователі :

1 місце вихователі  Гошко О.В.,Старикова Н.Р. та Бертич Т.Й.

вихователь Старикова Н.Р. – дидактичний посібник « Пожежний щит» \ 34.7б\ –  1 місце;

вихователь Гошко О.В.- інтелектуальні карти та дидактичний матеріал до них теми «Космос», «У бабусі на подвір’ї», «Зима-чарівниця» \ 34.7 б\ – 1 місце;

вихователь Бертич Т.Й. – методичний посібник  «Дерево добрих справ» \34.7б\ – 1 місце.

2 місце вихователі Хома С.В., Некрилова Х.А.

вихователь Хома С.В. дид.посібник « Веселі завдання від сонечка»,            « Сенсорне сонечко» та «Хто що їсть» \34.5 б\ ;

вихователь Некрилова Х.А.- дид.посібник  «Розумна гусінь» та ляльки для театру рук \34.4б\

3 місце вихователі Корнута Н.І., Шванда Н.І.,                                            музкерівник Гордійчук В.Т.

вихователь Корнута Н.І. дид.посібник  лепбук «У світі казки» \ 34.2б\ ,

вихователь Шванда Н.І. – дид.посібник « Їжачки» \ 34.1б\,

музкерівник Гордійчук В.Т.- дид.посібник « Музикашка» \ 34.1 б\.

  В номінації  краща дидактична гра  переможцями стали  вихователі :

1 місце  вихователь  Бецанич Г.С.\ 34.3б\                                                               дидактичні ігри « Склади великодній кошик»,  «Що корисне для зубів»;

2 місце вихователі Стець Г.П., Пуйко Г.І.

вихователь Стець Г.П. ,  \33.7б\ дидактичні ігри « Український віночок», «Чиї це речі», «Продуктовий магазин»

вихователь  Пуйко Г.І. \ 33.7б\ дид.гра « Що як називається».    

3 місце вчитель-логопед Ємельянова Л.О.,вихователь Лобанич К.В.

вчитель-логопед Ємельянова Л.О., \33.4б\   дидактичний матеріал з логопедії та навчання грамоти.

 Вихователь Лобанич К.В. \33.3б\ дид.ігри «Кому це належить?», «Хто нам це дарує?», «Чиї це дітки?». 

     Нажаль у конкурсі не прийняли участь музичні керівники Чобаль Н.М., Попович А.Е., інструктор з фізкультури Костюк В.В.                                     Вихованці ЗДО прийняли участь в конкурсі дитячих малюнків на тему «Святий Миколай подорожує залізницею»

Впродовж року в закладі працювала творча група вихователів ЗДО  над питанням «Організація освітнього процесу на основі інтелектуальних карт».

Впродовж року вихователі  Гошко О.В., Старикова Н.Р.,Корнута Н.І. – розробили концептуальні карти для тематичного планування освітнього процесу. Члени  творчої групи вихователі  Стець Г.П., Пельо А.М., Лобанич К.В. підібрали художню літературу відповідно блочно-тематичного планування; вихователі Запаринюк М.М., Молнар Л.В., Хома С.В. підібрали ігри та ігрові вправи; вихователь- методист Машкара М.М. та вихователь Бертич Т.Й. – дослідно-експериментальну роботу.

Освітній процес.

Створення  умов  для  освітньої  діяльності  з  дітьми

Адміністрація, педагоги закладу разом з батьками створили сприятливі та безпечні умови для виховання,освіти та розвитку дітей.

З дітьми проводиться цікавий розвивальний освітній процес.

Для цього в закладі є всі умови.:

  • в групових приміщеннях створене розвивальне освітнє
  • середовище;
  • В групах облаштовані кутки дослідно-експериментальної роботи, ігрові кутки.
  • групові майданчики;

– Спортивна зала покрита татамами та одна стіна дзеркалами;

Діти всіх груп відвідують кімнату ТЗН , де дивляться презентації з різних доступних для їх віку  тем.

Зроблено капітальний ремонт вуличного басейну для загартування влітку.

Вся робота ЗДО в 2019-2020 н.р. проводилась відповідно інструктивно-методичних рекомендацій «Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2019/2020 навчальному році. Додаток до листа МОН України від 02.07.2019 № 1/9-419, Річного плану роботи на 2019\2020 та листів і наказів МОН України, наказів управління освіти Ужгородської міської ради.

Педагоги закладу розробили блочно-тематичне планування для кожної вікової групи і коректують теми відповідно Базового компоненту та завдань ЗДО.

Вихователі з дітьми проводили різні види занять: предметні, комплексні,тематичні, узагальнюючі, заняття –ігри, заняття-екскурсії\ через презентації/.

В освітньому процесі широко застосовували презентації ( їх у ЗДО – біля 60 відповідно віку та тематичному дню).  Освітній процес здійснювався з часу коли дитина заходила  на територію ДЗО. Для цього в закладі є музична та спортивна зали. Тут з дітьми проводили ранкову гімнастику, заняття, музичні та фізкультурні розваги фахівці вищої та першої категорії. 

Вихователі в проведенні занять широко використовували презентації.

 В  освітньому процесі педагоги використовували  наступні технології:

  • Інтегровану зображувальну діяльність ( у всіх середніх та старших групах);
  • Здоров’язберігаючі технології (всі групи);
  • Технології в математичному розвитку дітей( інтелектуальні ігри Нікітіних, математичний планшет, коректурні таблиці Гавриш, палички Кюізенера); 
  • Технології в розвиту мовлення :                                                       – – *коректурні таблиці Н.Гавриш, Пельо А.М., Стець Г.П.,                             * мнемотаблиці під час вивчення віршів ( всі педагоги), *методика використання  схем-моделей для навчання дітей описовим розповідям. Автор – Ткаченко Т.(вихователь Бертич Т.Й.),
  • Технології в музичному розвитку дітей ( вокалотерапія музичні керівники Чобаль Н.М., Попович А.Е.);
  • Елементи методики К.Орфа ( музичний керівник Гордійчук В.Т.);
  • Технології в забражувальній діяльності нові техніки малювання, малювання за схемою, методику Л.Шульги (всі педагоги);
  • Технологію створення концептуальних та інтелектуальних карт .(вихователі Гошко О.В., Старикова Н.Р., Корнута Н.І., Пуйко Г.І.).

  Завдання, які  поставлені в 2019-2020 н.р. виконано не в повному обсязі  у зв’язку із закриттям закладу на карантин.

 Але педагоги закладу впродовж карантину працювали над самоосвітою :

Познайомились із системою дошкільного виховання в Німеччині, Фінляндії, Данії, Чехії;

Познайомились:

 – Як створювати картотеку дид.посібників \ через презентацію\;

 – Як створити особистий простір дитини або що таке «халабудна педагогіка»? Катерини Крутій;

– STRЕAM-освіта : Розвиваємо критичне мислення;

– Лепбук  як інструмент реалізації практичного та творчого навчання.

 Впродовж карантину переглянули минулі  онлайн-семінари , майстер-класи та вебінари.

 Також вихователі працювали з батьками та дітьми в дистанційному режимі , давали рекомендації батькам , консультували , знайомили із практичними матеріалами із зображувальної діяльності та інших розділів програми. 

В карантинний період вихователі через  Вайбер-групи знайомили батьків з парціальною програмою, яка введена в освітній процес закладу «Освіта для сталого розвитку» Н.Гавниш та Н.Пометун  надавали консультації батькам та теми для розмов з дітьми з питання збереження природи для майбутніх поколінь .

Аналіз результатів гурткової роботи .

Варіативна складова змісту дошкільної освіти визначається  закладом дошкільної освіти з урахуванням індивідуальних освітніх запитів дітей та побажань батьків і реалізується через роботу гуртків.

Упродовж навчального року в дошкільному закладі працювало 3 гуртки на платній основі та 1 на безоплатній основі:  

–  Образотворчого мистецтва –  –  137 дітей,    керівник  Лособик О.,

– з навчання англійської мови –   180   дітей  середніх  та старших груп    керівник Задорожна Г.Ю.,

Та з січня 2020 з навчання англійської мовив молодших групах  – 83 дітей керівник Дранчак О.

Дані  гуртки  проводились  в режимі додаткових освітніх послуг у відповідності до Наказу Міністерства освіти України, Міністерства фінансів України, Міністерства економіки України від  27.10.1997 р.   за  № 596/240 «Про затвердження порядку надання  платних послуг державними навчальними закладами».

Гурток з навчання дітей англійської мови працював за  програмою «Англійська мова» (Шкваріна Т.М. «Англійська мова для дітей дошкільного віку». Програма, методичні рекомендації та календарним планом до неї);

Гурток з образотворчого мистецтва працював за програмою  «Кольорові долоньки» М.Ликова.

Гурткові заняття проводились у другій половині дня, у час, відведений для ігор та самостійної художньої діяльності дітей., та в першу половину дня в час після заняття з плавання. Тривалість їх відповідала визначеним     нормативам для навчальних занять, періодичність проведення становить 2 раз на тиждень. Наповнюваність гурткових груп 12 – 24 дітей.  Гурткова робота направлена на виявлення, підтримання та розвиток здібностей і природних нахилів вихованців, особистісно- орієнтованого підходу до творчого розвитку кожної дитини.

Робота з охорони життя і зміцнення здоров’я дітей.

         Пріоритетними у 2019/2020 навчальному році були і залишаються здоров’я наших дітей. Удосконаленню системи фізичного виховання в дошкільному закладі сприяє чіткий та систематичний медико-педагогічний  контроль за станом здоров’я, фізичним розвитком та руховою активністю дітей.

       Заклад дошкільної  освіти має медичний кабінет.  Обладнання відповідає нормативним вимогам. Медичне обслуговування дітей ЗДО №39 забезпечує медична сестра  Пашкуляк Я.О., Сімчера Л.І.  Сайт нашого закладу містить сторінку медсестри, на якій висвітлюється широкий спектр інформації щодо оздоровлення та здоров’язберігаючих заходів  для наших дітей та батьків.

          У кожній віковій групі, за результатами  антропометричних вимірювань, наявний листок здоров’я дітей, згідно з яким проводиться маркування меблів, здійснюється індивідуальний підхід під час фізкультурно-оздоровчої роботи.

    Упродовж навчального року педагогами враховувався стан здоров’я дітей під час проведення занять з фізичної культури, організації рухового режиму упродовж дня, підбору рухливих ігор.

     У 2019-2020 н. р.  році захворюваність становить 0,1 %.

Група

Прізвище,

ініціали вихователів

сер.зах-ворювання

Ясельна

Старикова Н.Р., Малеш М.В.

03

Молодша № 1 

Архангельська М.І., Ортутай З.Ю.

04

Молодша № 2

Піда М.А., Ортутай З.Ю.

03

Молодша № 3

Пельо А.М., Шванда Н.І.

02

Середня № 1

Хома С.В.,Бертич Т.Й.

0

Середня № 2  

Запаринюк М.М.,Лобанич К.В.

02

Середня № 3  

Некрилова Х.А.

0

Старша № 1

Ситар Н.А., Стець Г.П.

0

Старша № 2  

Корнута Н.І., Хома С.В.

0,1

Спецгрупа № 1

Пуйко Г.І., Стець Г.П.

0

Спецгрупа № 2

Бертич Т.Й., Корнута Н.І.  

0

Спецгрупа №3

Гошко О.В.,Бецанич Г.С.

0

Спецгрупа № 4

Молнар Л.В.,Старикова Н.Р.

0

Аналіз відвідування дітьми ЗДО показав, план дітоднів ми виконали на 116%,

В розрізі груп:

Група

Прізвище,

ініціали вихователів

Середнє відвідування

% виконання

Ясельна

Малеш М.В., Старикова Н.Р.

    8

53

Молодша № 1 

Архангельська М.І., Ортутай З.Ю.

14.6

73

Молодша № 2

Піда М.А., Ортутай З.Ю.

10.4

52

Молодша № 3

Пельо А.М., Шванда Н.І.

19.1

95

Середня № 1

Хома С.В.,Бертич Т.Й.

18.2

91

Середня № 2  

Запаринюк М.М.,Лобанич К.В.

19.5

95

Середня № 3  

Некрилова Х.А.

21

105

Старша № 1

Ситар Н.А., Стець Г.П.

22

110

Старша № 2  

Корнута Н.І., Хома С.В.

19.4

95

Спецгрупа № 1

Пуйко Г.І., Стець Г.П.

17.2

143

Спецгрупа № 2

Бертич Т.Й., Корнута Н.І.  

16.5

165

Спецгрупа № 3

Гошко О.В.,Бецанич Г.С.

18.6

186

Спецгрупа № 4

Молнар Л.В.,Старикова Н.Р.

18.9

189

 Вся обов’язкова медична документація велась своєчасно, за встановленою формою. Постійно проводилася санітарно-просвітницька робота з батьками медичними та педагогічними працівниками.

      Робота медичного та педагогічного персоналу на протязі 2019-2020 н.р. була проведена на належному рівні.

 Організація харчування в ЗДО

         У закладі дошкільної освіти № 39 встановлено доцільний режим харчування, наявні меню-вивіски на день, об’єм страв для дітей раннього та дошкільного віку, графіки видачі їжі, добові проби, призначено відповідальних осіб за організацію харчування, ведеться контроль за дотриманням правил організації харчування з боку медичного персоналу та адміністрації. На сайті закладу щоденно оновлюється меню.

 Харчоблок, комора, система холодного та гарячого водопостачання, технологічне та холодильне обладнання в робочому стані.  Харчоблок забезпечений достатньою кількістю мийних засобів, інвентарем, посудом, який необхідний для роботи.

При складанні  перспективного меню на зимово-весняний та літньо – осінній періоди  було враховано:

 – вікові групи (раннього віку, дошкільного),

– режим харчування 4-ри разовий, а в оздоровчий період 5-ти разове, яке затверджене Держпродспожив службою в перспективному меню на оздоровчий період.

       Всі продукти харчування, що надходять на харчоблок, відповідають вимогам державних стандартів, супроводжуються документами, що засвідчують їх якість. Зберігаються продукти харчування в спеціально облаштованій коморі, овочесховищі, холодильниках , де забезпечено дотримання санітарних норм, в тому числі товарне сусідство, температурний режим тощо. Дані про безпечність якості продуктів та термін їх реалізації систематично фіксується в Журналі бракеражу сирої продукції. Облік продовольчої сировини фіксується в Книгах складського обліку продуктів. Суворо дотримувалося зберігання добових проб відібраних дієт-сестрою перед дозволом до видачі їжі, що фіксується в Журналі бракеражу готової продукції.

      Всі працівники харчоблоку, дотримувались санітарних норм, вчасно проходили особові медичні книжки та щоденно відмічались в Журналі огляду працівників харчоблоку на гнойничкові, кишкові захворювання про їх відсутність, інфекційними хворобами працівники кухні не хворіли.

       Питання організації харчування дітей в ЗДО знаходиться на постійному

контролі з боку директора Фучко О.М., вихователя – методиста Машкара М.М.,медичних сестер Пашкуляк Я.О. Сімчера Л.І. 

Аналіз адміністративно-господарської  діяльності.

Діяльність адміністрації ЗДО була направлена на забезпечення щоденної та стабільної роботи всіх служб ЗДО, створення безпечних умов праці та умов для всебічного розвитку дітей.

Впродовж року зроблені такі ремонтні  роботи :

– капітальний ремонт вуличного  басейну,

– дообладнано групові  майданчики

– проведено заміну радіаторів: в басейні та музичній залі, в групах :

яслі, молодша №1, молодша №3

За кошти місцевого бюджету проведено :

  1. Атестацію робочих місць.
  2. Встановлення заземлення
  3. Провірка лічильника, коректора
  4. Встановлення програми НАСС
  5. Заправка вогнегасників.
  6. Встановлення пожежної сигналізації та тривожної кнопки охорони.

Закуплено:

 – 2 газові котли, госп.товари та радіатори, леноліум для груп,

– сан.технічне приладдя.

За рахунок  фонду Андрія Півня  діти ЗДО отримали  інтелектуальні розвальні столики в кількості 15 шт.

В період карантину закуплено:

– засоби дезінфекції та прибирання,

– індивідуальні маски,

– паперові рушники,

– безконтактні термометри .

На порядку денному нашого ЗДО є наступні проблеми :

1.Капремонт стелі переходу до ясельної групи..

2.Ремонт каналізаційної системи.

3.Ремонт доріжок на території ЗДО.

4.Заміна 4-х котлів в котельні \ 2 вже закуплено\.

5.Облаштування спортивного майданчика покриттям.

РОЗДІЛ ІІ           ЗАВДАННЯ НА 2020-2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

  1. Сприяти формуванню у дошкільників мотивації до дій і моделей поведінки, орієнтованих на сталий стиль життя: навички ресурсозбереження, ефективного спілкування та гармонійних стосунків з оточенням. 
  2. Використовувати в освітньому процесі з дітьми проектну діяльність під час проходження тем блочно-тематичного планування.
  3. Підвищити ефективність освітнього процесу в групі через створення безпечного розвивального предметного середовища .
  4. Покращити ефективність взаємозв’язку ЗДО та НУШ через застосування проектної технології  \ старші  групи\.

РОЗДІЛ ІІІ                  МЕТОДИЧНА РОБОТА З КАДРАМИ

Методична тема «Вдосконалення професійної майстерності педагогічних працівників в контексті компетентнісного підходу спрямованого на досягнення результатів».

з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Відмітка про виконання

1

2

3

4

5

1.

ПІДВИЩЕННЯ  ПЕДАГОГІЧНОЇ  МАЙСТЕРНОСТІ  ПРАЦІВНИКІВ

1.

Працювати над підви-щенням свого професійного рівня шляхом самоосвіти.

протягом року

Всі педагогічні працівники

 

2.

Участь у методичній роботі міста:

З метою підвищення теоретичного рівня та компетентності педагогів забезпечити участь педагогів у методичних заходах:

згідно з планом роботи

вихователь-методист

 

 

 Школа професійної адаптації молодого та малодосвідченого  педпрацівника ЗДО.

 

Малеш М.В.,

Шванда Н.І.,

Шаранич Є.М.

Поковба А.І.

 

Методичне об’єднання педагогічних працівників ЗДО.

25.02.2021

вихователь-методист

 

Методичне об’єднання практичних психологів.

21.10

20.01

Молнар Л.В.

 

Методичне об’єднання вчителів-дефектологів.

 

Ємельянова Л.О.

 

 

 

 

 

Школа  професійного зростання педагогічних працівників ЗДО.

15.10

03.12

вихователі груп

 

Школа  професійного зростання педагогічних працівників ЗДО.

12.11

інструктор з фізкультури

 

Школа  професійного зростання педагогічних працівників ЗДО.

11.03.2021

 

музичні керівники

 

3.

СЕМІНАРИ

 

 

 

3.1.

Семінар-тренінг «Сучасна дитина. Яка вона ?»

12

вихователь-методист

практ.психолог

 

 

3.2

Семінар –тренінг

Проведення інтегрованого освітнього процесу на основі інтелектуальних карт.

02

 

вихователь-методист

члени ТГ

 

 

 

4.

ЗАСІДАННЯ КРУГЛОГО СТОЛУ

 

 

 

 

 

4.1.

Аналіз засвоєння пройдених тем. Корек-тиви блочнотематич-ного планування.

1 раз в квартал

виховат.-методист,

вихователі груп

\окремо по віку дітей\

 

4.2.

 Обмін думками з питань самоосвіти)

1раз в квартал

 вихователь-методист

 

4.3.

Робота ТГ , розроблення метод.рекомендаацій

04

виховат.- методист, Гошко О.В., Старикова Н.Р.,Корнута Н.І.

 

4.4.

Наступність ЗДО та НУШ з формування компетентностей дитини

березень

директор, вихователь-методист, вихователі старших груп, вчителі поч.класів НУШ практичні психологи НУШ та ЗДО

 

 

5.

РОБОТА ТВОРЧОЇ ГРУПИ

 

 

 

5.1.

Апробація використан-ня  концептуальних карт

впродовж року.

спец.№2,3,4

 

5.2

Відбір матеріалу з про-грами «Дошкільнятам-освіту сталого розвит-ку» для блочно-тема-тичного планування.

09-10

члени ТГ \ наказ\

 

6.

КОНКУРСИ-ОГЛЯДИ

 

 

 

 

6.1.

Готовність груп до нового навчального року. \огляд\

08

Директор

 

6.2.

«Кращий міні-музей».

02

вихов.-методист Машкара М.М.

педагоги ЗДО

 

 

7.

 

ВИСТАВКИ

 

 

 

 

7.1.

«Моя іграшка на ялинку»

(іграшки з різних матеріалів)

12

вихов.-методист

батьки,діти,вихователі

 

7.2.

«Гарна писанка у мене»

04

директор, учасники освітнього процесу ЗДО

 

8.

ПРОЕКТИ

   

 

 

проект  « Мій город»

03

вихователі, діти  середніх груп

 

 

проект « Школа»

05

вихователі, діти старших груп

 

 

проект « Моя квіточка – найкраща»

04

вихователі,діти мол.груп

 

8.          КОНСУЛЬТАЦІЇ 

8.1.

 

Для нових педагогів

« Організація роботи із самоосвіти».

09

вихов.-методист Машкара М.М.

 

 

 

8.2.

Наступність в роботі ЗДО та НУШ.

10

вихов.-методист

 

8.3

Інтерактивні методи в навчанні дошкільни-ків.

11

вихов.-методист

 

8.4

Музейна педагогіка в ЗДО.

12

вихов.-методист

 

8.5

 Психологія прове-дення з дітьми бесіди щодо загрозливих ситуацій

12

практ.психолог

 

 

8.6.

Проектна діяльність в ЗДО

01

вихов.-методист

 

8.7

Булінг в закладі освіти.

02

Директор

 

8.8

Робота на грядках та в квітнику зі старшими дошкільниками.

03

директор            

 

8.9

Підготовка вихователя до інтегрованого заняття

04

вих.-методист           

 

8.10

Ознайомлення з пар-ціальною програмою  « Вчимося жити разом»

05

Директор

 

 

9.

САМООСВІТА 

9.1.

Знайомити з новинка-ми н  методичної літератури, стежити за педагогічними іннова-ціями в дошкільній ос-віті, проводити їх вив-чення на педгодинах

Щомісяця

Вихов.-методист

 

 

9.2.

Шляхом самоосвіти познайомитись з парціальною програмою «Вчимося жити разом»

05

вихователі всіх груп

 

9.3.

Вивчати нормативні документи та постанови МОН України

постійно

вихователь-

методист,

вихователі

 

 

9.4.

Проводити презентацію та обговорення навчаль-нометодичної літератури  та методичних посібників відповідно до педагогвічних рад.

перед пед.радою

вихователь-

методист,

 

 

9.5.

Систематично опрацьовувати і аналізувати статті в журналах «Дошкільне виховання», «Палітра педагога», «Дошкільний навчаль-ний заклад»,  «Мето-дична скарбничка вихователя», « Му-зичний керівник ДНЗ» ,  «Практичний психолог ДНЗ» та інших педагогічних виданнях

щомісяця

Педколектив

 

9.6.

Ознайомитись з прог-рамою та методични-ми матеріалами програми «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку»

09-10

всі педагоги

 

9.7.

Інструктивно-мето-дичні рекомендації щодо забезпечення наступності дошкіль-ної та початкової освіти (лист МОН України від 19.04.2018 № 1/9-249).

11-12

вихователі старших груп

 

9.8.

Інтегрований освітній процес в групі.

протягом року

всі вихователі

 

 

10

 Взаємовідвідування:

 

 

 

10.1

Використання педа-гогічної технології  інтелектуальної карти в роботі з дітьми.

11

10

члени творчої групи

 

10.2.

Проведення комплексних занять.

03

04

05

вихов.сер.гр.

виховат.ст.гр.

вихов.мол.гр.

 

 

11.

 

ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ

 

11.1.

І. Тема: «Основні орієнтири нового навчального року» 

Форма проведення-круглий стіл

1..Підсумки освітньої роботи за 2019-2020н.р.

1.1. Інформація: «Аналіз роботи пед. колективу за минулий навчальний рік»

1.2. Про підсумки роботи педагогів в період карантину. 1.3.«Підсумки  підго- товки вихователів до навчального року»

2.1. Обговорення та затвердження річного плану роботи.

2.2. Шляхи організації освітнього  процесу та вибір програм.

2.3. Затвердження програм, розкладу занять, форми плану-вання освітнього процесу.

 

08

 

 

 

 

 

 

директор

 

вихователь-методист

 

директор

 

директор

 

вихователь-методист

 

 

директор

 

11.2

Формування еколо-гічної, економічної й соціально доцільної поведінки в контексті освіти для сталого розвитку.

1.Організація  освітньо  го процесу відповідно  завдань  програми «Дошкільнятам -освіта для сталого розвитку»\ інформація тематич-ного контролю/

2. Ознайомлення з напрацюваннями ТГ з даного питання.

11

 

 

 

вихователь-методист

 

 

 

 

творча група вихователів

 

11.3.

Проблемна.

Інтеграція в дошкіль-ній освіті.

 •  Позитивні сторони інтеграції в ЗДО, труднощі цього процесу.\ з досвіду\

 • Чи ви готові до інтеграції ? \дискусія\

 

03

 

вихователі спец.груп

 

 

всі педагоги

 

12.4.

Про результативність освітньої  роботи з дошкільниками в 2020-2021н.р.

• Про участь педагогів в методичній роботі закладу (результати моніторингу)

• Про стан соціально-психологічної та емоційно-вольової готовності старших дошкільників до навчання в школі та рекомендації щодо усунення недоліків у виховній роботі

• Обговорення та затвердження плану роботи ЗДО на літній період

05

Директор

 

 

вихов.-методист       

 

 

практ.психолог

 

 

 

вихователі груп

 

 

12.

 

ТЕМАТИЧНІ ТИЖНІ

 

12.1.

Педагогічний тиждень присвячений «Дню дошкілля»

21 – 25.09

Вихователі

 

12.2.

Тиждень здоров’я

04-10.01.

інстуктор з фізкультури,

вихователі

 

 

12.3.

Провести тиждень з безпеки дитини:

 

вихователі

 

 

– Дорожнього руху Безпека на дорозі- безпека життя

 

16-20.11

 

вихователі груп

 

– Тиждень знань з БЖД

Особиста безпека дитини

 

12-16.04

вихователі груп

 

Тиждень безпеки вуличного руху

11-15.05

вихователі груп

 

 

 

 

 

12.4.

Тиждень права

Знай свої права, дитино    

 

07-11.12

 

практичний психолог, вихователі груп

 

12.5

Тиждень української дитячої книги

30.03-03.04.

вихователі груп

 

13.

ДНІ ЗДОРОВ’Я

перша п’ятниця місяця

всі учасники освітнього процесу

 

14.

КОЛЕКТИВНІ ПЕРЕГЛЯДИ:

   

 

14.1.

Інтегроване заняття. \середня група\

02

Архангельська М.І.

 

14.2.

Інтегроване  заняття          \ старша.гр.\

01

Хома С.В.

 

14.3.

Інтегроване заняття          \ молодша  група\

03

Молнар Л.В.,

 

 

14.4

Заняття за програмою «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку» :

для  молодшої групи

 для середньої групи

для старшої групи

 

04

11

10

 

Андрейчик О.І.

Ортутай З.Ю.

Некрилова Х.А.

 

14.5

Природничий квест з дітьми середньої групи

05

Бертич Т.Й.

 

14.6

 Інтегроване заняття з пріоритетом мовленнєвих завдань

12

Ємельянова

 

 

15.

Школи ППД.

   

 

15.1

– Використання ігрових методів у навчанні дітей грамоти.

 

Молнар Л.В.

 

15.2

Пізнавальний розвиток дошкільника засобами екологічного виховання

1 раз в квартал

Гошко О.В.

 

15.3

використання методики К.Орфа в музичному розвитку дітей.

1 раз в квартал

Гордійчук В.Т.

 

16.

КУРСОВА

ПЕРЕПІДГОТОВКА      

   

 

16.1.

Направити  на  курси наступних педагогів :

Ортутай З.Ю,              Корнуту Н.І.

Некрилову Х.А.

Ємельянову Л.О.

Молнар Л.В.,

Архангельську М.І.

 

 

2021

2021

2021

2021

10.2020

10.2020

вихователь-методист

 

16.2.

Заслухати звіти педагогів, що пройшли курси, на нараді при директору

 

директор

 

 

17

 

АТЕСТАЦІЯ

 

   

 

17.1.

Уточнити перспектив-ні плани атестації та курсової перепідготов-ки педагогічних працівників;

До 09.2020

вихователь-методист

 

17.2.

Видати наказ по ЗДО про підготовку та проведення атестації.

До 01.10. 2020

директор

 

17.3.

Скласти спільний план атестації

До 15.10

вихователь-методист

 

17.4.

Скласти План проведення атестації в 2020-2021 н.р. та познайомити педаго-гів, які атестуються.

До 15.10

вихователь-методист

 

17.5.

Провести атестацію наступних педпраців-ників:

Архангельська М.І.,

Лобанич К.В.,

Молнар Л.В.,

Ємельянова Л.О.

 

голова  та члени АК

 

17.6.

Вивчити систему роботи педагогів, які підлягають атестації.

 

вихователь-методист, члени АК

 

17.7.

Видати наказ по ЗДО за результатами атес-тації та ознайомити з ним педагогічний колектив.

03,04

директор

 

18.

Назначити методич-ний день  з планування освітнього процесу

Молодші групи

Середні групи

Сташа групи

«Вузькі спецалісти»

середа

 

1-ша

2-га

3-тя

4-та

 

 

19.

 

 

 

 

 

Упровадження іннова-ційних педагогічних технологій у освітній процес ЗДО:

впродовж року

 

 

 

Здоров’язберігаючі технології.

 

всі педагоги

 

 

Технологію інтегрова-ної образотворчої діяльності ;

 

Вихователі середніх та старших груп

 

 

Мнемотехніку \ під час вивчееня віршів\.

 

вихователі всіх дошкільних груп

 

Коректурні таблиці Н.Гавриш.

впродовж року

 Пельо А.М., СтецьГ.П., Лобанич К.В.,Бертич Т.Й.

 

Лего-ігри.

впродовж року

Вихователь Стець Г.П.

 

Техніка міллефіорі під час навчання ліплення.

впродовж року

Ситар Н.А.

 

Технологію М.Монтессорі

впродовж року

вихователі 1-ої молодшої групи,

 

Математичний планшет «Геоборт».

впродовж року

Бецанич Г.С.,Корнута Н. Хома С.В., Бертич Т.Й.

 

Математичні казочки.

впродовж року

вихователь Корнута Н.І.

 

Використання елементів ейдетики в освітньому процесі.

впродовж року

вихователь Гошко О.В.

 

Нетрадиційні техніки в малюванні.

впродовж року

 Молнар Л.В., Хома С.В., Архангельська М.І.

 

«Вокалотерапія» або цілющі звуки музики;

впродовж року

Музичні керівники

 

 

Піскотерапія, різні види масажу

 

Ємельянова Л.О.

 

             

ІV  РОЗДІЛ

ВИВЧЕННЯ СТАНУ ОРГАНІЗАЦІЇ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ

з/п

Напрям вивчення

Термінвивчення

Форма узагальнення

Розгляд результатів

Відповідальний

Відмітка про виконанння

1.

                Комплексне вивчення навчально-виховної роботи

1.1

Комплексна

старша №3

середня №1

01

12

Довідка, наказ,

нарада при директору

директор, вихов.-метод., мед.служба,

 

2.

Тематичне вивчення

2.1

 Організація  освітньо-го  процесу відповід-но  завдань  програми «Дошкільнятам- освіта для сталого розвитку»

11

інформація

педрада

Директор, вихователь-методист

 

2.2

Інтегрований освітній процес в групах спец. призначення № 2,3,4.

02

довідка, наказ

педрада

Директор, вихователь-методист

 

3.

Оперативний контроль

3.1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вибірковий:
– Підготовка вихователів до робочого дня 

щодня

 

індивід. бе-сіди з вихо-вателями

Вихов.-методист

 

– Організація та проведення прогулянок.

щодня

 

 

індивідуальні бесіди з вихователями

Вихов.-методист

 

– організація роботи педагогів,які проходять атестацію

впродовж року

 

запис у характеристиці

члени АК

 

використання заявлених педагогічних технологій в освітньому процесі групи

впродовж року

 

індив.бесіди з педагогами

вихов.-методист

 

Попереджувальний Дотримання реко-мендацій МОн та МОз України щодо роботи в період карантину

щоміс.

   

Директор

 

– зміст  та  якість блочно-тематичного планування \ робота поза заняттями\

Впродовж  року

 

для метод.год.

Вихов-методист

 

готовність педагогів до освітнього процесу

Впродовж  року

 

 

для наради при директору.

 

 директор, вихов.-метод.

 

 

 

4.

Діагностика, моніторингові дослідження:

 

4.1

 

 

4.2

 

4.3

 

 

4.4

 

 

Діагностика психоло- гічної готовності дитини до навчання у школі

04-05

 

 

Протоколи

Протоколи

виступ на педраді

Практ.психолог

 

Функціонально-рухові тести.

 

09,01, 05

 

   

м\с реабілітологвихов.ортоп.гр.

 

Звуковимова у дітей.

01,05

 

 Запис у ж-лі відвід.

 

 

вихователі всіх груп

 

 

 

 

 

 

 

Моніторинг профе-сійної компетент-ності педагогів,які атестуються.

01

Запис у Атест картку

 

Практ.психолог

 
                 

 РОЗДІЛ V            ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА

 

з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Відмітка про виконання

 
 

1

2

3

4

5

 
 

1.

Індивідуально -методична робота з педагогами з питань освітніх програм, планів.

протягом року

 

Вихователь-метод.

 

 
 

2.

Систематично поповнювати інформаційними матеріалами куточок для батьків.

протягом

року

Вихователі

 

 
 

3.

День відкритих дверей-пока-зові заняття для батьків у групі.

11,02,04

Вихователі

 

 
 

4.

Загальні заходи для дітей

 

 

 

 
 

 

 

4.1.

 

 

Свята та розваги

Підготувати та провести

музичні театралізовані  свята:

   

 

 
 

Свято осені

10,11

муз.керівники

 

 
 

Новорічної ялинки

12

муз.керівники

 

 
 

Свято весни та мамита усіх жінок

03

муз.керівники

 

 
 

 Випуск дітей до школи

05

муз.керівники

 

 

 
 

День Незалежності України

08

муз.керівники

 

 
 

4.2.

Проводити музичні розваги \ відповідно затвердженого Плану розваг\

 

Проведення фестивалю «Співоча родина»

2 р в міс.

 

 

15.05 в день сім’ї

муз.керівники

 

 
 

4.3.

Підготувати та провести

 спортивні свята :

 зимове фізкультурне свято

 

       02

 

інстр.з ф-ри

 

 
 

Літнє спортивне свято «Тато, мама і Я – спортивна сім’я»

день сім’ї

15.05

інстр.з ф-ри

 

 
 

 свято «У царстві Нептуна»

08

інстр.з плав.

 

 
 

4.4.

Провести спільні виставки: «Краса іграшки-оберега » «Моя іграшка на ялинку»

«Гарна писанка у мене»

10

12

04

вихователі, батьки

 

 
 

6.

 

6.1.

 

6.2.

 

6.3.

Виставки дитячих малюнків :

 

«Моє квітуче  місто Ужгород».

04

вихователі середніх та старших груп

 

 
 

 « Подарунок  для матусі»

03

 

вихователі середніх та старших груп

 

 
 

Виставки тематичних колажів.

\віповідно блочно- тематично-го перспективного планування\

впродовж року

вихователі середніх та старших груп

 

 
 

7.

Провести екскурсії з дітьми

старших груп :

– в етнографічний музей,

 

 

10

 

 

вихов.ст.гр.

 

 
 

– до озера

10, 04

вихов. середніх груп

 

 
 

– в ботанічний сад.                     

05

вихов.ст.гр.

 

 
 

8.

ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ЗДО І НУШ

 
 

8.1.

Вивчення нормативно-правової бази забезпечення якісного освітнього процесу з підготовки дітей до навчання в школі.    

 

протягом року

директор,

вихователі

 

 
 

8.2.

Вивчення державних вимог щодо формування фізичної, психологічної, соціальної та особистісної компетенції дітей 5-6-ти річного віку. Ознайомлення з Державним стандартом початкової освіти

09

директор, вихователі

 

 
 

8.3.

Оформлення батьківських куточків з матеріалами-порадами щодо підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі.

10-04

 

Вихователі

 

 

 
 

8.4.

Спільна консультація з вчителями на тему: «Мовленнєвий розвиток дошкільників, як складова готовності до шкільного навчання»

10

Вихователь-методист

 

 
 

8.5.

Обмін досвідом між вихова-телями  ЗДО і вчителями школи «Шляхи успішної адаптації дитини до нових умов життя».

12

Вихователь-методист,

завуч школи

 

 
 

8.6.

Готовності дітей до навчання в школі. Обговорення результатів. 

05

 

директор,

пркт.психолог,

вчителі

вихователі

 

 
 

8.7.

Засідання круглого столу Наступність ЗДО та НУШ з формування компетентностей дитини

03

вихователь-методист

 

 
 

8.8.

З метою підвищення рівня мотиваційної готовності старших дошкільників до навчання в школі:

§  організувати та провести екскурсію до школи, спортив-ного майданчика, на свято «Прощання з букварем»;

§  використовувати в освітній роботі сюжетно-рольові ігри: “Школа”, “Бібліотека” та ігри іншої шкільної тематики; знайомити вихованців з правилами поведінки школярів;

  • організувати конкурс дитячих творчих робіт на шкільну тематику.

впродовж року

 

10

 

впродовж року

 

в темат

тиждень

 

Директор,

вихователі

 

 

 
 

8.9.

Допомога у благоустрої та  озеленення території ЗДО

впродовж року

Класоводи, вихователі

 

 

 
 

9.

РОБОТА З БАТЬКАМИ

 

 

 

 
 

9.1

 

 

Залучити батьків до проведення  АКЦІЇ :

 –   Посади дерево

– Макулатуру здамо – ліс збережемо.

 

  03

 

11

 

 

вихователі груп

 

 
 

9.2.

День відкритих дверей-показові заняття для батьків у групі.

11,02,04

Вихователі

 

 

 

9.3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.7.

Загальні батьківські збори :

1. 1.Про пріоритетні напрямки роботи дошкільного закладу в новому навчальному році.

 1.2.Звіт директора ЗДО про

виконання плану роботи за минулий навчальний рік.

1.3 Звіт і вибори батьківського комітету.

1.4. Додаткові послуги в ЗДО. Знайомство з керівниками гуртків та їх програмами.

2.1. Про підсумки роботи  ко-лективу з організації життєдія

льності дітей в ЗДО  за навчальний рік.

2.2.Про роботу ЗДО в літній період.

2.3.Організація харчування дітей в літній оздоровчий період.

2.4.. Анкетування батьків «Інтереси, запити, думки батьків щодо виховання та розвитку дітей в ЗДО »

 

10

 

 

 

 

 

05

директор

 

 

 

 

 

директор

 

 

 

вихователь-методист

 

 

Групові батьківські збори:

Ранній вік (3-й  р.ж.)

1.Адаптація дітей раннього віку    до умов дитячого садка.

Успішна адаптація дітей до умов ЗДО .

2. Виховання самостійності у дітей.

   Для дітей молодшого дошкільного віку:

1 Адаптація дітей   до умов дитячого садка.

Ознайомлення з програмою, за якою буде здійснюватись освітниій процес в групі.

2. Виховання культурно-гігієнічних навиків та самообслуговування у дітей 4-го року життя.

 

09

 

04

 

 

09

 

 

04

 

 

вихователі 1-шої молодшої групи,практ. психолог

 

 

 

 

вихователі

молодших груп

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В группах середнього дошкільного віку:

1.Спільна робота ЗДО та сім’ї у вихованні та розвитку дітей  5-го року життя.

Ознайомлення із освітніми завданнями середньої групи.

2.Трудові доручення вдома і в  сім’ї. Чого ми навчились .

10

 

 

05

 

 

 

вихователі

середніх груп

 

 

 

В групах старшого дошкільного віку:

1.Спільна робота ЗДО та сім’ї у формуванні життєвої компетентності дітей.

2. Готовність дітей групи до навчання в школі.

 

10

 

05

 

вихователі старших груп

 

 

 

В групах спец.призначення.

1.Спільна робота всіх учасників освітнього процесу над подолання мовних вад у дітей.

2. Підготовка дітей до навчання в школі. Наші досягнення впродовж року.

1.  Спільна робота ЗДО та сім’ї – у вихованні та усунення вад у розвитку дитини.

Відвідування занять з плавання – основна умова подолання сколіозу у дітей.

2. Результативність навчального року. Безпека життєдіяльності дітей в літній період.

 

2.Готовність дітей до навчання в школі. Безпека життєдіяльності дітей в літній період.

1.Адаптація дитини до дитячого садка. Освітній процес  та корекційна робота з дітьми в групі .

2.Співпраця дитсадка та батьків у вихованні дітей.

 

 

 

 

09

 

 

 

 

05

 

 

10

вихователі, вчитель-логопед  спец.гр. №1

 

 

вихователі

спец. 2,3

 

 

вихователі

спец.№2

вихователі

спец.№3

 

 

вихователі

спец.№4

 

 

 

 

 

                     

РОЗДІЛ УІ.  РОБОТА МЕТОДИЧНОГО КАБІНЕТУ 

№ з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Відмітка про виконання

1.

Розробити режим дня, розклади занять та режим роботи музичної та фізкультурної  зали.

до 1.09

вихователь-методист

 

2.

Оформити стенди :

« Методичний  куточок»

« Атестаційний  куточок»

до 09

вихователь-методист

 

3.

Скласти розклади занять гурткової роботи для всіх вікових груп.

до 15.09

Вихователь-методист

 

4.

Організувати передплату фахових видань на 2021 р.

11

Вихователь-методист

 

5.

Надавати методичну допо-могу  педагогам у підготов-ці до  занять, днів здоров’я, тематичних тижнів.

впродовж року

вихователь-методист

 

6.

Поповнити матеріали папок та систематизувати матеріал:

– Педагогічні технології педагогів ЗДО №39.

-Блочно-тематичне планування.

-Інтелектуальні карти для всіх вікових груп.

 

10

 

до 1.02

 

05

вихователь-методист

 

7.

Зібрати інтелектуальні кар-ти, виготовлені на проведе-них заняттях.Зробити  їх картотеку.

05,06

вихователь-методист, вихователі груп

 

8

Наповнення сайту ЗДО.

 

впродовж року

вихователь-методист

 

9.1.

Проектами груп

     

9.2.

Проект ЗДО

Зберігаємо природу для збереження людського роду.

     

10.

Познайомити педагогів з концептуальними картами для наступного використан-ня в інтегрованому освітньому процесі ЗДО.

05

вихователь-методист,

 

РОЗДІЛ УІІ.     АДМІНІСТРАТИВНО – ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ.

№ з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Відмітка про виконання

1

Оснащення педагогічного процесу:

– зробити передплату періодичної преси на 2021р.

– придбати канцтовари для педагогів,

– закупити зошити з підго-товки руки дитини до письма.

08-09

Директор, вих.-методист

 

2

Господарська робота:

 

 

 

3

Підготовка до опалюваль-ного сезону, заміна котлів,реконструкція котельні

впродовж року

Директор, завгосп

 

4

Поточний ремонт паркану .

 

впродовж року

завгосп

 

5

Поточний ремонт опалення.

впродовж року

Директор

 

6

Установка вентиляції в критому басейні.

 

впродовж року

Директор

 

7

Ремонт фасаду ЗДО.

\за програмою\

впродовж року

Директор,

завгосп

 

8

Ремонт доріжок навколо ЗДО..

впродовж року

Директор

 

9

 

Капремонт вуличної каналізації.

впродовж року

Директор

 

10

Капремонт стелі переходу до ясельної групи..

впродовж року

Директор

 

11.

Облаштування спортивного майданчика покриттям.

впродовж року

 

Директор

 

 

12

Здійснювати контроль за своєчасним внесенням батьківської плати за харчування дітей в ЗДО.

щомісячно

Директор діловод

 

13

Розробити план заходів до роботи в весняно-літній період.

02

Директор завгосп

 

14

Розробити план заходів до роботи в осінньо-зимовий період.

05

Директор , завгосп

 

15

Регулярно здійснювати ревізію та поточний ремонт електричного обладнання на харчоблоці та на пральні.

1 раз в кв.

завгосп

 

16

Регулярно здійснювати ревізію та контроль за станом ігрового облад-нання, дитячих меблів, санітарно-технічного обладнання, теплотехніч-ного, енерготехнічного та технологічного обладнання.

щомісяця

завгосп

 

17

Забезпечити своєчасне про-ходження медичного огляду працівниками закладу.

Відпов.графіку

Директор  ?тарша м\с

 

1.

Загальні збори колективу

 Звіт директора з питань статутної діяльності.

Вибори Ради закладу дошкільної освіти, її членів і голову.

 Організований початок нового навчального року.

09

Директор

 

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

4.

 

Виробничі наради закладу

 Готовність груп та ЗДО  до нового навчального року.

Затвердження графіків роботи усіх служб ЗДО на 2020-2021 н.р.

 Про стан охорони праці в  закладі  дошкільної освіти.

09

Директор, заст.директора з господ. частини,

 

Готовність до зимового періоду.

Підсумок. автономії.

Аналіз організації харчування в ЗДО.

11

 

 

заст.директора з господ. частини,гол. бухгалтер, дієтсестра

 

Підсумок роботи закладу за півріччя.

Затвердження графіку відпусток.

Оздоровлення працівників.

02

Директор

 

Підготовка ЗДО до роботи в літній період

Організація ремонтних робіт.

Дотримання санітарно-епідеміологічного режиму ЗДО.

05

вих.-метод., заст.директора з господ. частини, старша м\с

 

4

Адміністративна наради при директору                          оперативна\

1. Про підготовку до опалювального сезону та роботи в осінньо-зимовий період.

09

заст.директо-ра з господ. частини,

 
       

3. Про аналіз харчування за 9 місяців та  аналіз стану заготівлі овочів на зимовий період. Про виконання Інструкції з організації харчування дітей. Про стан батьківської плати за харчування

11

дієтсестра, комірник, діловод

 

4. Про підготовку та якість проведення  зимових свят та розваг. 

Відвідування занять з плавання дітьми всіх груп.

12

вихов-метод, музкерівники,

інстр.з плав.

 

5. Про підготовку та якість проведення Днів відкритих дверей для батьків. Затвердження графіку відпусток.

01

вихов-методисти, голова ПК

 

6. Боулінг в закладах освіти.

02

Директор,

практ.психолог,

 

7. Стан ігрових осередків в групах та на ігрових  майданчиках.

 

03

вихов.-методист,завгосп

 

8. Про проведення Тижня з цивільної оборони та з безпеки життєдіяльності.  Про стан роботи щодо попередження дитячого травматизму. Робота вихователів з навчання основ  безпеки життєдіяльності.

04

завгосп, вихов.-метод. старша медсестра

 

9.  Про організацію роботи дошкільного закладу в оздоровлювальний період. Про стан батьківської плати.

05

завгосп, вихов.-метод. старша медсестра, діловод

 

Взаємодія закладу з установами, організаціями:

     

Управління пожежної охорони

впродовж року

Директор

 

Центр соціального захисту,

музеї, установи громадсь-кого користування (бібліо-тека, магазин, ботанічний сад)

впродовж року

Директор

 

Управління з надзвичайних ситуацій

впродовж року

Директор

 

 

 

                                                                                           

 

 

 

 

 

 

Коментарі Вимкнено до Річний план ЗДО