Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

ВІВТОРОК 22.01.19.СНІДАНОК: Каша пшоняна з маслом, булка з маслом, чай ОБІД: Суп картопляний зі сметаною, хліб, ковбаска м'ясна в томатній підливі, каша гречана з маслом, салат з капусти, компот із сухофруктів ПОЛУДЕНОК: Сік фруктовий, вафля ВЕЧЕРЯ: Сирники з конфітюром, чай, банани
image_pdfimage_print

Психолого-педагогічні умо­ви забезпечення процесу адаптації дітей до відвідування дитячого садка

 

Психолого-педагогічні умо­ви забезпечення процесу адаптації дітей до відвідування дитячого садка:

1. Поступове вироблення в дитини звички дотримуватися певного режиму дня. Найкраще здійснювати це в домашніх умовах іще до початку відвідування дитячого садка. У садку — забезпечення гнучкого режиму.

 

2. Формування навичок самообслуговування (вміння само­стійно їсти, вдягатися, складати іграшки, одяг тощо).

 

3. Розвиток ігрових навичок, навичок спілкування. Поступо­ве розширення кола знайомств малюка.

 

4. Організація позитивного емоційного спілкування дитини з вихователем і персоналом дитячого садка.

 

5. Обладнання групової кімнати має передбачати можливість здійснення  індивідуальних ігор,  занять,  задовольняти прагнення дитини побути самій або наодинці з вихователем.

 

6.   Забезпечення міжвікового спілкування дітей   як однієї з найефективніших умов успішної адаптації до нового побуту.

 

7. Забезпечення змістовної діяльності дошкільнят з ураху­ванням індивідуальних інтересів кожної дитини та її вікових можливостей.

 

8. Психолого-педагогічна   просвіта   батьків   з   питань   по­легшення адаптації до дитячого садка (індивідуальні бесіди, консультації).

 

9. Поступове   збільшення   тривалості   перебування   дитини у дитячому садку (спочатку — тільки прогулянка, гра; потім — прогулянка, обід; через кілька днів — прогулянка, обід, сон і т. д.).

 

10. Розширення кола близьких людей, які приводять дитину до дитячого садка (не тільки мама, а й тато, сестра, дідусь,— це полегшує прощання).

 

11. Проведення спеціальних ігрових комплексів, спрямова­них на розширення кола спілкування, вироблення впевненості, зняття тривожності, страхів.

 

Завдяки забезпеченню цих та інших умов у дітей-новачків досить швидко відновлюються сон, апетит.

 

No Comments »