Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

ПОНЕДІЛОК 25.03.19.СНІДАНОК: Суп молочний вівсяний, булка з маслом, чай з лимоном, печиво. Вітамінний салат з цибулі. ОБІД: Розсольник зі сметаною, хліб, гуляш м'ясний, кнелі парові, морква припущена, компот ПОЛУДЕНОК: Йогурт, круассан з шоколадом ВЕЧЕРЯ: Каша пшоняна з маслом, булка, гомбовці творожні в солодких сухарях, кавовий напій з молоком, вафля
image_pdfimage_print

Психолого-педагогічні умо­ви забезпечення процесу адаптації дітей до відвідування дитячого садка

 

Психолого-педагогічні умо­ви забезпечення процесу адаптації дітей до відвідування дитячого садка:

1. Поступове вироблення в дитини звички дотримуватися певного режиму дня. Найкраще здійснювати це в домашніх умовах іще до початку відвідування дитячого садка. У садку — забезпечення гнучкого режиму.

 

2. Формування навичок самообслуговування (вміння само­стійно їсти, вдягатися, складати іграшки, одяг тощо).

 

3. Розвиток ігрових навичок, навичок спілкування. Поступо­ве розширення кола знайомств малюка.

 

4. Організація позитивного емоційного спілкування дитини з вихователем і персоналом дитячого садка.

 

5. Обладнання групової кімнати має передбачати можливість здійснення  індивідуальних ігор,  занять,  задовольняти прагнення дитини побути самій або наодинці з вихователем.

 

6.   Забезпечення міжвікового спілкування дітей   як однієї з найефективніших умов успішної адаптації до нового побуту.

 

7. Забезпечення змістовної діяльності дошкільнят з ураху­ванням індивідуальних інтересів кожної дитини та її вікових можливостей.

 

8. Психолого-педагогічна   просвіта   батьків   з   питань   по­легшення адаптації до дитячого садка (індивідуальні бесіди, консультації).

 

9. Поступове   збільшення   тривалості   перебування   дитини у дитячому садку (спочатку — тільки прогулянка, гра; потім — прогулянка, обід; через кілька днів — прогулянка, обід, сон і т. д.).

 

10. Розширення кола близьких людей, які приводять дитину до дитячого садка (не тільки мама, а й тато, сестра, дідусь,— це полегшує прощання).

 

11. Проведення спеціальних ігрових комплексів, спрямова­них на розширення кола спілкування, вироблення впевненості, зняття тривожності, страхів.

 

Завдяки забезпеченню цих та інших умов у дітей-новачків досить швидко відновлюються сон, апетит.

 

No Comments »