Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Дошкільний навчальний заклад № 39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської області

П'ЯТНИЦЯ 19.01.2018 - СНІДАНОК: Ковбаса обжарена, суп молочний кукурудзяний, булка з маслом, чай ОБІД: Суп " білий" картопляний, хліб, плов з курячим м'ясом, сік фруктовий ПОЛУДЕНОК: Молоко, булка з повидлом ВЕЧЕРЯ: Макарони з маслом і твердим сиром, кава на молоці
image_pdfimage_print

План проведення
1.Презентація “Спілкування педагогів з батьками вихованців”

Вихователь-методист  Машкара М.М.

2.Тренінг “ Способи виходу з конфліктних ситуацій у роботі з батьками.”

Вихователь-методист Машкара М.М.

Практичний психолог   Молнар Л.В.

3.Ознайомлення з матеріалами діагностики.

Способи виходу з конфлікту.

Практичний психолог  Молнар Л.В.

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ІНТЕРАКТИВНИЙ СЕМІНАР-ТРЕНІНГ “Учимося розуміти один одного”       Слайд №1

Матеріал :

-заставка  сонечко слайд  №15

Кольорові стрічки для сонечка

Мультимедіа та презентації.

План проведення:   слайд №2
1.Презентація “Спілкування педагогів з батьками вихованців”

Вихователь-методист   10 хв.

Машкара М.М.

2.Тренінг “ Способи виходу з конфліктних ситуацій у роботі з батьками.”       40 їхв.

Вихователь-методист

Машкара М.М.

Практичний психолог

Молнар Л.В.

  1. Ознайомлення з матеріалом діагностики. 5 хв.

Практичний психолог Молнар Л.В.

Мета :  слайд №3

– надати педагогам інформацію про правила дипломатичного спілкування з батьками вихованців;
– сприяти формуванню компетентності вихователів із конфліктології;
– розглянути причини виникнення конфліктів між педагогами та батьками, шляхи їх подолання;
– забезпечити активну участь в інтерактивному семінарі кожного його учасника шляхом роботи в групі.

Презентація « Спілкування педагога з батьками вихованців»

Хід тренінгу   слайд № 4

  • Правила в групі 2хв
  • Вправа «Подаруй собі настрій» 3хв
  • Вправа «Хто ця маска» 10хв.
  • Теоретичне обгрунтування конфліктів у системі «педагог- батьки» 5хв
  • Вправа « Яблуко і черв’ячок» робота в групі 10хв
  • Гра – інсценізація « Як поступити?» 8хв
  • Висновок 3хв
  • Рефлексія ІГРОВА ВПРАВА «ЗАСВІТИЛО  СОНЕЧКО» 5хв

1.Правила в групі :слайд №  5

2.Вправа «Подаруй собі настрій»

Мета :підтримання позитивного емоційного контакту між учасниками семінару)

3.Вправа «Хто ця маска»  10хв. Слайд № 6 для цього на групи за порами року.   На 4 групи

Мета :       розвивати вміння програвати та впізнавати обрану «маску».

Пропонується розіграти образи батьків:

  • «Сорочка – хлопець» \рубаха-парень\,
  • « Завжди незадоволений»,
  • «Сумнівається»,
  • « Цікавиться»

Тренер роздає «образи батьків».\ не називати  вголос\. Команда

зображує дану «Маску» інші педагоги озвучують.  На підготовку \3хв\. Програвання образу – 7 хв.

Часто в роботі вихователя складається конфліктна ситуація.

І вихователь повинен  знати  механізми застосування  психологічного регулювання й розв’язання конфліктних ситуацій.

З даним питанням вас ознайомить практичний психолог.

Конфлікти в системі               “ педагог – батьки”

4..Теоретичне обгрунтування конфліктів у системі «педагог- батьки»     5 хв.   Проводить психолог

Слайд № 8-11

  1. Стратегії розв’язання конфліктів. 3хв.

\ за Кеннет Томасом \   слайд №12

Продовжуємо наш тренінг

6.Вправа « Яблуко і черв’ячок»    робота в групі

Слайд № 13

Методист  \ м»яко й спокійно\ Сядьте зручно, заплющіть очі й уявіть на хвилинку, ніби ви- яблуко . Спіле,соковите гарне, ароматне, наливне яблуко, яке мальовничо висить на гілочці.

Усі милуються вами, захоплюються. Раптом, де й узявся черв’як і каже: « Зараз я тебе буду їсти!». Що ви відповісте черв’якові?

Розплющіть очі і запишіть кожен свою відповідь на аркуші паперу.

А тепер по черзі зачитайте її.

Психолог разом з учасниками визначає  до якої стратегії відноситься відповідь.

7.Гра – інсценізація « Як поступити?» слайд № 14

8хв   поділ групи на підгрупи  за  назвами пальців руки 5 груп.

Кожна команда придумує конфліктну ситуацію « вихователь – батько», записує на аркуші паперу   \ 2 хв\  після чого за годинниковою стрілкою команди обмінюються ситуаціями.

Завдання до команд.:

1.Програти дану ситуацію

2.Знайти вихід з ситуації \ мама пред’являє претензію, вихователь знаходить вихід\

8. Підсумок.  3хв

Притча про розуміння

Олена Раянова

Одного разу до мудреця з далекої країни прийшли гарні молодиці.

– Мудрець, ми чули, що ти даєш усім мудрі поради, виводиш на правильний шлях, відкриваєш істину. Допоможи й нам!
Старше покоління в нашому поселенні перестало нас розуміти, з ними дуже важко жити.
Як нам бути далі, що нам робити?

Мудрець подивився на них і запитав:

– А на якій мові ви говорите?

– Наше молоде покоління говорить тарабарською.

– А ваші старші наставниці?

Задумалися молодиці й зізналися:

– А ми не знаємо, ми в них не запитували.

Мудрець і відповів:

– Саме тому у вас і виходить їх тільки слухати, але не чути

  1. Рефлексія проводить психолог слайд №15

ІГРОВА  ВПРАВА «ЗАСВІТИЛО  СОНЕЧКО»    5 хв.

Мета:

  • визначення доцільності й користі для кожного слухача;
  • розкриття унікальності колеги;
  • стимулювання підвищення рівня компетентності вихователів та прояву творчості.

Матеріал: площинне «сонечко» та промінчики, що легко кріпляться до нього.

ХІД

Учасникам пропонується прикріпити свій «промінчик» до «сонечка», озвучивши при цьому відповідь на запитання:

  • Яку користь отримала?
  • Що сподобалося найбільше?
  • В своїй роботі я обов’язково використаю…

 

 

 

Коментарі Вимкнено до Психолого-педагогічний інтерактивний семінар-тренінг “Учимося розуміти один одного”