Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Дошкільний навчальний заклад № 39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської області

П'ЯТНИЦЯ 19.01.2018 - СНІДАНОК: Ковбаса обжарена, суп молочний кукурудзяний, булка з маслом, чай ОБІД: Суп " білий" картопляний, хліб, плов з курячим м'ясом, сік фруктовий ПОЛУДЕНОК: Молоко, булка з повидлом ВЕЧЕРЯ: Макарони з маслом і твердим сиром, кава на молоці
image_pdfimage_print

ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ:

1. Основні напрямки роботи дошкільного навчального закладу у 2016 – 2017 н. р.:

     1.Основні напрямки роботи до-шкільного навчального закладу у 2016 – 2017 н. р.

2.Обговорення та затвердження Річного плану роботи ДНЗ на 2016 – 2017 н. р.;

3. Готовність груп до початку нового навчального року  (інфор-мація на основі огляду груп);

4. Затвердження :

-режиму дня,

-розкладу занять,

-форми планування навчально-виховного процесу.

– парціальних програм на 2016-2017 н.р.

5. Про атестацію та підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2016 – 2017 н.р.

6. Інтерактивна вправа « Імітація форм роботи з дітьми з патріотичного виховання.

Психолого-педагогічна рада       11.2016р.

«Розвиток професійної компетентності педагога ДНЗ у сфері спілкування  з дітьми та з батьками вихованців».

  1.  Про ефективність використаних педагогами методів та прийомів роботи з батьками \ довідка  тематичного вивчення\.

2. Cпівпраця дошкільного закладу з родинами вихованців (круглий стіл).

3. Аналіз анкетування педагогів та батьків (аналіз анкетування).

4. Ознайомлення з проектною  діяльністю в групі.\ презентація теми та мети проекту\

 Тематична  педагогічна рада               02.2017р.

               Художньо-естетичний розвиток дітей.

  1. Художньо-естетичний розвиток дітей. \За матеріалами тематичного вивчення питання\.

2. Креативність та творчий потенціал педагогів ДНЗ. \Інформація практичного психолога на основі діагностики\.

3. Художньо-естетичний розвиток дітей засобами зображувальної діяльності.\ \ здосвіду роботи

4. Художньо-естетичний розвиток під час музичної діяльності дітей \ здосвіду роботи\

5. Роль музично – ритмічної діяльності у процесі творчого розвитку дитини. здосвіду роботи\

6. Оцінка професійної діяльності вихователів,які атестуються.

 

             Комбінована /підсумкова, тематична /       05.2017р.

     1.Підсумки роботи ДНЗ у 2016 – 2017 н. р.\ аналіз \

2. Про результати підсумкових занять \інформація \.

3. Психологічна готовність дітей старших груп до шкільного навчання.\на основі психологічного вивчення\

4. Обговорення плану роботи ДНЗ на літній оздоровчий період;

5. Вибір та затвердження освітніх \комплексної та парціальної\ програм на 2017-2018 н.р.

Педагогічні ради у 2015 – 2016 навчальному році

1. Основні напрямки роботи дошкільного навчального закладу у 2015 – 2016 н. р.:

– обговорення та затвердження Річного плану роботи ДНЗ на 2015 – 2016 н. р.;

– організаційні питання початку нового навчального року;

– створення належних умов для організації початку нового навчального року (звіти вихователів);

– затвердження режиму дня, розкладу занять, форм планування навчально-виховного процесу;

– про атестацію та підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2015 – 2016 н.р.

 

2. Актуальні проблеми морально-етичного виховання:

– виховання у дітей морально-етичних норм поведінки – завдання сучасної педагогіки;

– «від екології природи – до екології душі». Використання спадщини В.Сухомлинського;

– варіанти кодексу честі вихователя

 

3. Праця як важливий засіб ранньої соціалізації дитини:

– аналіз тематичного вивчення питання стану трудової діяльності в ДНЗ;

– методичний ринг «Види дитячої праці та форми її організації»;

– ознайомлення дітей з працею дорослих;

– вирішення проблемних ситуацій

 

4. Підсумки роботи ДНЗ у 2015 – 2016 н. р.:

– про основні підсумки роботи колективу ДНЗ №39 у 2015 – 2016 н.р.;

– про результати підсумкових занять;

– психологічна готовність дітей старших груп до шкільного навчання;

– обговорення плану роботи ДНЗ на літній оздоровчий період;

– літнє оздоровлення дошкільників: як створити оптимальні умови.

No Comments »