ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ 2019-2020 н.р.:
Настановча :
- Аналіз результатів роботи за минулий рік та основні завдання педагогічного колек-тиву на 2019- 2020н.р директор
- Про підсумки літнього відпочинку та оздоровлення дітей у ЗДО.
Старша медична сестра Пілцер В.С.
- Презентація Організація освітнього процесу в 2019/2020н.р.
Вихователь-методист
- Готовність груп до нового навчального року.
Директор
- Затвердження
- форми планування освітнього процесу,
- розкладу занять,
- графіку роботи гуртків.
Директор
Математична освіта дошкільників.
- Використання гри в математичній освіті дошкільників. \ з досвіду роботи вихователя Молнар Л.В.\
- Презентація педагогічних технологій математичного розвитку дітей. Вихователь-методист, вихователь Хома С.В.
•Реалізація освітньої лінії «Дитина в сенсорно -пізнавальному просторі» поза заняттями. Професійний діалог проводить вихователь-методист.
Про результативність освітньої роботи з дошкільниками в 2019-2020н.р. \ проведена в режимі онлайн-конференції\
- Про виконання заходів з самоосвіти педагогів в період карантину (результати моніторингу).
- Обговорення та затвердження плану роботи ЗДО на літній період
- Проведення освітнього процесу в карантинний період березень-травень через групові вайбер-групи. \ діалог\.
ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ 2018-2019 н.р.:
Настановча :
- Аналіз результатів роботи за минулий рік та основні завдання педагогічного колективу на 2018- 2019н.р
Завідувач
- Про підсумки літнього відпочинку та оздоровлення дітей у ДНЗ.
Старша медсестра
- Презентація, затверджених освітніх програм (додаткових комплекс-них, парціальних) та методичних посібників для навчально-виховної роботи на 2018-2019н.р.
Вихователь-методист
- Готовність груп до нового навчального року.
Завідувач
- Затвердження:
– програми,
-форми планування освітнього процесу;
– розкладу організованих форм життєдіяльності дітей .
Тематична :Про забезпечення системного підходу до охорони життя та зміцнення здоров’я.
- Про виконання рішень попередньої педагогічної ради (інформація)
- Про забезпечення системного підходу щодо організації фізкультур-но-оздоровчої роботи в ДНЗ завідувач
- Про формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку (з досвіду роботи) Вихователь Старикова Н.Р.
- Специфіка роботи «вузьких спеціалістів» в групах спеціального призначення. \ здосвіду роботи\ музкерівники, інструктор з фізкультури, з плавання
- Спільна робота мед-сестри ЛФК та вихова-телів ортопедичних груп з усунення вад постави.
м\с –реабілітолог
- Обговорення проекту плану фізкультурно-оздоровчої роботи на 2018-2019н.р. . ст.медсестра Симчера Л.І
Тематична
Інноваційні технології як засіб підвищення якості освітнього процесу.
• Використання інноваційних технологій в ДНЗ №39 \ інформація за результатами фестивалю інновацій\
Вихователь-методист
- Підвищення ефективності освітнього процесу шляхом упровадження інноваційних освітніх технологій.\ з досвіду роботи/
Вихователі,які прийняли участь у фестивалі
- Методичний діалог «Необхідності і можливості застосування сучасних технологій в роботі з дітьми»
Всі педагоги
Підсумкова
Про результативність освітньої роботи з дошкільниками в 2018-2019н.р.
- Про участь педагогів в методичній роботі закладу (результати моніторингу)
Вихователь-методист
- Обговорення та затвердження плану роботи ЗДО на літній період
Директор
- Засвоєння програми «Українське дошкілля» дітьми всіх груп
Всі педагоги
ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ 2017-2018 н.р.:
30.08.2017р.
- Аналіз результатів роботи за минулий рік та основні завдання педагогічного колективу на 2017 – 2018 навчальний рік. Завідувач
2.Про підсумки літнього відпочинку та оздоровлення дітей. Старша медсестра
3.Презентація, затверджених освітніх програм (комплексних, парціальних) та методичних посібників для навчально-виховної роботи на 2017-2018н.р. Вихователь-методист
4.Готовність груп до нового навчального року. Завідувач
5.Затвердження:
- форми планування освітньо-виховного процесу;
- графіку занять,
- графіку роботи гуртків.
28.11.2017р.
Соціально-моральний розвиток дитини.
- Щоденна робота вихователів над формуванням соціально-моральної компетентності дітей.\ довідка тематичного вивчення\
вихователь-методист
- Спільні дії вихователів та батьків з формування культури поведінки у дітей. \ з досвіду роботи.\
- Дослідження міжособистісних взаємовідносин в групах старшого дошкільного віку
\ узагальнена інформація психолога\
- Про роботу творчої групи з питання «Соціально-морального розвитку дітей».
вихователь-методист
22.03.2018р.
Виховання пізнавальної активності дітей під час пошуково-дослідницької діяльності.
- Організація дослідницької діяльності з дітьми середніх та старших груп.\ інформація на основі тематичної перевірки\
вихователь-методист
- Еколого-дослідницька діяльність старших дошкільників \ з досвіду роботи \
3.Пошуково-дослідницька діяльність з дітьми середньої групи. \ з досвіду роботи\
4. Найпростіші досліди для найменших. \ здосвіду роботи\
07.06.2018р.
Про результативність освітньої роботи з дошкільниками у 2017 – 2018 н.р.
завідувач
1.Аналіз засвоєння знань з освітньої лінії Мовлення дитини \звукова культура мовлення \ за 2017- 2018н.р.
вихователь-методист
- Аналіз засвоєння програми з освітньої лінії «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» Елементарні математичні уявлення
вихователь-методист
3.Про стан соціально-психологічної та емоційно-вольової готовності старших дошкільників до навчання в школі
практичний психолог
- Про засвоєння програми «Українське дошкілля» дітьми всіх груп.
вихователі груп
- Обговорення та затвердження плану роботи ДНЗ на літній період.
ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ:
1. Основні напрямки роботи дошкільного навчального закладу у 2016 – 2017 н. р.:
1.Основні напрямки роботи до-шкільного навчального закладу у 2016 – 2017 н. р.
2.Обговорення та затвердження Річного плану роботи ДНЗ на 2016 – 2017 н. р.;
3. Готовність груп до початку нового навчального року (інфор-мація на основі огляду груп);
4. Затвердження :
-режиму дня,
-розкладу занять,
-форми планування навчально-виховного процесу.
– парціальних програм на 2016-2017 н.р.
5. Про атестацію та підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2016 – 2017 н.р.
6. Інтерактивна вправа « Імітація форм роботи з дітьми з патріотичного виховання.
Психолого-педагогічна рада 11.2016р.
«Розвиток професійної компетентності педагога ДНЗ у сфері спілкування з дітьми та з батьками вихованців».
- Про ефективність використаних педагогами методів та прийомів роботи з батьками \ довідка тематичного вивчення\.
2. Cпівпраця дошкільного закладу з родинами вихованців (круглий стіл).
3. Аналіз анкетування педагогів та батьків (аналіз анкетування).
4. Ознайомлення з проектною діяльністю в групі.\ презентація теми та мети проекту\
Тематична педагогічна рада 02.2017р.
Художньо-естетичний розвиток дітей.
- Художньо-естетичний розвиток дітей. \За матеріалами тематичного вивчення питання\.
2. Креативність та творчий потенціал педагогів ДНЗ. \Інформація практичного психолога на основі діагностики\.
3. Художньо-естетичний розвиток дітей засобами зображувальної діяльності.\ \ здосвіду роботи
4. Художньо-естетичний розвиток під час музичної діяльності дітей \ здосвіду роботи\
5. Роль музично – ритмічної діяльності у процесі творчого розвитку дитини. здосвіду роботи\
6. Оцінка професійної діяльності вихователів,які атестуються.
Комбінована /підсумкова, тематична / 05.2017р.
1.Підсумки роботи ДНЗ у 2016 – 2017 н. р.\ аналіз \
2. Про результати підсумкових занять \інформація \.
3. Психологічна готовність дітей старших груп до шкільного навчання.\на основі психологічного вивчення\
4. Обговорення плану роботи ДНЗ на літній оздоровчий період;
5. Вибір та затвердження освітніх \комплексної та парціальної\ програм на 2017-2018 н.р.
Педагогічні ради у 2015 – 2016 навчальному році
1. Основні напрямки роботи дошкільного навчального закладу у 2015 – 2016 н. р.:
– обговорення та затвердження Річного плану роботи ДНЗ на 2015 – 2016 н. р.;
– організаційні питання початку нового навчального року;
– створення належних умов для організації початку нового навчального року (звіти вихователів);
– затвердження режиму дня, розкладу занять, форм планування навчально-виховного процесу;
– про атестацію та підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2015 – 2016 н.р.
2. Актуальні проблеми морально-етичного виховання:
– виховання у дітей морально-етичних норм поведінки – завдання сучасної педагогіки;
– «від екології природи – до екології душі». Використання спадщини В.Сухомлинського;
– варіанти кодексу честі вихователя
3. Праця як важливий засіб ранньої соціалізації дитини:
– аналіз тематичного вивчення питання стану трудової діяльності в ДНЗ;
– методичний ринг «Види дитячої праці та форми її організації»;
– ознайомлення дітей з працею дорослих;
– вирішення проблемних ситуацій
4. Підсумки роботи ДНЗ у 2015 – 2016 н. р.:
– про основні підсумки роботи колективу ДНЗ №39 у 2015 – 2016 н.р.;
– про результати підсумкових занять;
– психологічна готовність дітей старших груп до шкільного навчання;
– обговорення плану роботи ДНЗ на літній оздоровчий період;
– літнє оздоровлення дошкільників: як створити оптимальні умови.
No Comments »