Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Дошкільний навчальний заклад № 39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської області

ПОНЕДІЛОК 22.10.2018 - СНІДАНОК: Каша манна з маслом, хліб з маслом, кавовий напій з молоком ОБІД: Борщ " український" зі сметаною, хліб, плов з м'ясом, салат із консервованого горошку, сік фруктовий ПОЛУДЕНОК: Молоко, млинець ВЕЧЕРЯ: Рибна котлета жарена, кльоцки мучні з маслом, салат з буряка, хліб, чай
image_pdfimage_print

 

ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ  2017-2018 н.р.:

 

30.08.2017р.

  1. Аналіз результатів роботи за минулий рік та основні завдання педагогічного колективу на 2017 – 2018 навчальний рік.                                   Завідувач

2.Про підсумки літнього відпочинку та оздоровлення дітей.       Старша медсестра

3.Презентація, затверджених освітніх програм (комплексних, парціальних) та методичних посібників для навчально-виховної роботи на 2017-2018н.р.           Вихователь-методист

4.Готовність груп до нового навчального року.                        Завідувач

5.Затвердження:

  • форми планування освітньо-виховного процесу;
  • графіку занять,
  • графіку роботи гуртків.

28.11.2017р.

Соціально-моральний розвиток дитини.

 

  1. Щоденна робота вихователів над формуванням соціально-моральної компетентності дітей.\ довідка  тематичного вивчення\

           вихователь-методист

  1. Спільні дії вихователів та батьків з формування культури поведінки у дітей.         \ з досвіду роботи.\
  2. Дослідження міжособистісних взаємовідносин в групах старшого дошкільного віку

\ узагальнена інформація психолога\

  1. Про роботу творчої групи з питання «Соціально-морального розвитку дітей».

                     вихователь-методист

22.03.2018р. 

Виховання пізнавальної активності дітей під час пошуково-дослідницької діяльності.

  1. Організація дослідницької діяльності з дітьми середніх та старших груп.\ інформація на основі тематичної перевірки\

вихователь-методист

  1. Еколого-дослідницька діяльність старших дошкільників  \ з досвіду роботи \            

3.Пошуково-дослідницька діяльність з дітьми середньої групи.                              \ з досвіду роботи\

4. Найпростіші досліди для найменших.           \ здосвіду роботи\

07.06.2018р.

Про результативність освітньої роботи з дошкільниками у 2017 – 2018 н.р.

завідувач   

1.Аналіз засвоєння  знань з освітньої лінії   Мовлення дитини \звукова культура мовлення \   за 2017- 2018н.р.

   вихователь-методист

  1. Аналіз засвоєння програми з освітньої лінії «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»  Елементарні математичні уявлення

    вихователь-методист 

3.Про стан соціально-психологічної та емоційно-вольової готовності старших дошкільників до навчання в школі

практичний психолог 

  1. Про засвоєння програми «Українське дошкілля» дітьми всіх груп.

  вихователі груп

  1. Обговорення та затвердження плану роботи ДНЗ на літній період.

 

ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ:

1. Основні напрямки роботи дошкільного навчального закладу у 2016 – 2017 н. р.:

     1.Основні напрямки роботи до-шкільного навчального закладу у 2016 – 2017 н. р.

2.Обговорення та затвердження Річного плану роботи ДНЗ на 2016 – 2017 н. р.;

3. Готовність груп до початку нового навчального року  (інфор-мація на основі огляду груп);

4. Затвердження :

-режиму дня,

-розкладу занять,

-форми планування навчально-виховного процесу.

– парціальних програм на 2016-2017 н.р.

5. Про атестацію та підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2016 – 2017 н.р.

6. Інтерактивна вправа « Імітація форм роботи з дітьми з патріотичного виховання.

Психолого-педагогічна рада       11.2016р.

«Розвиток професійної компетентності педагога ДНЗ у сфері спілкування  з дітьми та з батьками вихованців».

  1.  Про ефективність використаних педагогами методів та прийомів роботи з батьками \ довідка  тематичного вивчення\.

2. Cпівпраця дошкільного закладу з родинами вихованців (круглий стіл).

3. Аналіз анкетування педагогів та батьків (аналіз анкетування).

4. Ознайомлення з проектною  діяльністю в групі.\ презентація теми та мети проекту\

 Тематична  педагогічна рада               02.2017р.

               Художньо-естетичний розвиток дітей.

  1. Художньо-естетичний розвиток дітей. \За матеріалами тематичного вивчення питання\.

2. Креативність та творчий потенціал педагогів ДНЗ. \Інформація практичного психолога на основі діагностики\.

3. Художньо-естетичний розвиток дітей засобами зображувальної діяльності.\ \ здосвіду роботи

4. Художньо-естетичний розвиток під час музичної діяльності дітей \ здосвіду роботи\

5. Роль музично – ритмічної діяльності у процесі творчого розвитку дитини. здосвіду роботи\

6. Оцінка професійної діяльності вихователів,які атестуються.

 

             Комбінована /підсумкова, тематична /       05.2017р.

     1.Підсумки роботи ДНЗ у 2016 – 2017 н. р.\ аналіз \

2. Про результати підсумкових занять \інформація \.

3. Психологічна готовність дітей старших груп до шкільного навчання.\на основі психологічного вивчення\

4. Обговорення плану роботи ДНЗ на літній оздоровчий період;

5. Вибір та затвердження освітніх \комплексної та парціальної\ програм на 2017-2018 н.р.

Педагогічні ради у 2015 – 2016 навчальному році

1. Основні напрямки роботи дошкільного навчального закладу у 2015 – 2016 н. р.:

– обговорення та затвердження Річного плану роботи ДНЗ на 2015 – 2016 н. р.;

– організаційні питання початку нового навчального року;

– створення належних умов для організації початку нового навчального року (звіти вихователів);

– затвердження режиму дня, розкладу занять, форм планування навчально-виховного процесу;

– про атестацію та підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2015 – 2016 н.р.

 

2. Актуальні проблеми морально-етичного виховання:

– виховання у дітей морально-етичних норм поведінки – завдання сучасної педагогіки;

– «від екології природи – до екології душі». Використання спадщини В.Сухомлинського;

– варіанти кодексу честі вихователя

 

3. Праця як важливий засіб ранньої соціалізації дитини:

– аналіз тематичного вивчення питання стану трудової діяльності в ДНЗ;

– методичний ринг «Види дитячої праці та форми її організації»;

– ознайомлення дітей з працею дорослих;

– вирішення проблемних ситуацій

 

4. Підсумки роботи ДНЗ у 2015 – 2016 н. р.:

– про основні підсумки роботи колективу ДНЗ №39 у 2015 – 2016 н.р.;

– про результати підсумкових занять;

– психологічна готовність дітей старших груп до шкільного навчання;

– обговорення плану роботи ДНЗ на літній оздоровчий період;

– літнє оздоровлення дошкільників: як створити оптимальні умови.

No Comments »