Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

29.03.2024р.П'ятниця.СНІДАНОК:Каша молочна рисова.Какао . ОБІД:Борщ український із сметаною.Хліб.Мафіни (з курячим філе) з овочами та твердим сиром.Каша гречана.Салат з солоних огірків та томатів.Морква тушкована-молодші.Компот із яблук та свіжоморожених фруктів. . . .. ВЕЧЕРЯ:Вареники українські(з кисломолочним сиром)Соус сметанний(на молоці)Чай(трав'яний).

ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ  2019-2020 н.р.:

Настановча :

  1. Аналіз результатів роботи за минулий рік та основні завдання педагогічного колек-тиву на 2019- 2020н.р       директор
  • Про підсумки літнього відпочинку та оздоровлення дітей у ЗДО.

Старша медична сестра Пілцер В.С.

  • Презентація Організація освітнього процесу в 2019/2020н.р.

    Вихователь-методист

  • Готовність груп до нового навчального року.

  Директор

  • Затвердження
  • форми планування освітнього процесу,
  • розкладу занять,
  • графіку роботи гуртків.

Директор

Математична освіта дошкільників.

  • Використання гри в математичній освіті дошкільників. \ з досвіду роботи вихователя Молнар Л.В.\
  • Презентація педагогічних технологій математичного розвитку дітей.  Вихователь-методист, вихователь Хома С.В.

•Реа­лізація освітньої лінії «Дитина в сенсорно -пізна­вальному просторі» поза заняттями.   Професійний діалог проводить вихователь-методист.

Про результативність освітньої  роботи з дошкільниками в 2019-2020н.р.  \ проведена в режимі онлайн-конференції\

  • Про виконання заходів з самоосвіти педагогів в період карантину  (результати моніторингу). 
  • Обговорення та затвердження плану роботи ЗДО на літній період
  • Проведення освітнього процесу в карантинний період березень-травень  через групові вайбер-групи. \ діалог\.

ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ  2018-2019 н.р.:

Настановча :

  1. Аналіз результатів роботи за минулий рік та основні завдання педагогічного колективу на 2018- 2019н.р

Завідувач    

  • Про підсумки літнього відпочинку та оздоровлення дітей у ДНЗ.

Старша медсестра

  • Презентація, затверджених освітніх програм (додаткових комплекс-них, парціальних) та методичних посібників для навчально-виховної роботи на 2018-2019н.р.

Вихователь-методист

  • Готовність груп до нового навчального року.

Завідувач

  • Затвердження:

– програми,

-форми планування освітнього процесу;

– розкладу організованих форм життєдіяльності дітей .

Тематична  :Про забезпечення системного підходу до охорони життя та зміцнення здоров’я.

  • Про виконання рішень попередньої педагогічної ради (інформація)
  • Про забезпечення системного підходу щодо організації фізкультур-но-оздоровчої роботи в ДНЗ завідувач
  • Про формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку (з досвіду роботи)                                                            Вихователь Старикова Н.Р.
  • Специфіка роботи «вузьких спеціалістів» в групах спеціального призначення.  \ здосвіду роботи\                                                                музкерівники, інструктор з фізкультури, з плавання
  • Спільна робота мед-сестри ЛФК та вихова-телів ортопедичних груп з усунення вад постави.

                                         м\с –реабілітолог

  • Обговорення проекту плану фізкультурно-оздоровчої роботи на 2018-2019н.р. .                                                                                                          ст.медсестра Симчера Л.І

Тематична

Інноваційні технології як засіб підвищення  якості освітнього процесу.

• Використання інноваційних технологій в ДНЗ №39 \ інформація за результатами фестивалю інновацій\

Вихователь-методист

  • Підвищення ефективності освітнього процесу шляхом упровадження інноваційних освітніх технологій.\ з досвіду роботи/

                      Вихователі,які прийняли участь у фестивалі

  • Методичний діалог «Необхідності і можливості застосування сучасних технологій в роботі з дітьми»

                  Всі педагоги

Підсумкова

Про результативність освітньої  роботи з дошкільниками в 2018-2019н.р.

  • Про участь педагогів в методичній роботі закладу (результати моніторингу)

               Вихователь-методист

  • Обговорення та затвердження плану роботи ЗДО на літній період

Директор

  • Засвоєння програми «Українське дошкілля» дітьми всіх груп

                  Всі педагоги

ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ  2017-2018 н.р.:

 

30.08.2017р.

  1. Аналіз результатів роботи за минулий рік та основні завдання педагогічного колективу на 2017 – 2018 навчальний рік.                                   Завідувач

2.Про підсумки літнього відпочинку та оздоровлення дітей.       Старша медсестра

3.Презентація, затверджених освітніх програм (комплексних, парціальних) та методичних посібників для навчально-виховної роботи на 2017-2018н.р.           Вихователь-методист

4.Готовність груп до нового навчального року.                        Завідувач

5.Затвердження:

  • форми планування освітньо-виховного процесу;
  • графіку занять,
  • графіку роботи гуртків.

28.11.2017р.

Соціально-моральний розвиток дитини.

  1. Щоденна робота вихователів над формуванням соціально-моральної компетентності дітей.\ довідка  тематичного вивчення\

           вихователь-методист

  1. Спільні дії вихователів та батьків з формування культури поведінки у дітей.         \ з досвіду роботи.\
  2. Дослідження міжособистісних взаємовідносин в групах старшого дошкільного віку

\ узагальнена інформація психолога\

  1. Про роботу творчої групи з питання «Соціально-морального розвитку дітей».

                     вихователь-методист

22.03.2018р. 

Виховання пізнавальної активності дітей під час пошуково-дослідницької діяльності.

  1. Організація дослідницької діяльності з дітьми середніх та старших груп.\ інформація на основі тематичної перевірки\

вихователь-методист

  1. Еколого-дослідницька діяльність старших дошкільників  \ з досвіду роботи \            

3.Пошуково-дослідницька діяльність з дітьми середньої групи.                              \ з досвіду роботи\

4. Найпростіші досліди для найменших.           \ здосвіду роботи\

07.06.2018р.

Про результативність освітньої роботи з дошкільниками у 2017 – 2018 н.р.

завідувач   

1.Аналіз засвоєння  знань з освітньої лінії   Мовлення дитини \звукова культура мовлення \   за 2017- 2018н.р.

   вихователь-методист

  1. Аналіз засвоєння програми з освітньої лінії «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»  Елементарні математичні уявлення

    вихователь-методист 

3.Про стан соціально-психологічної та емоційно-вольової готовності старших дошкільників до навчання в школі

практичний психолог 

  1. Про засвоєння програми «Українське дошкілля» дітьми всіх груп.

  вихователі груп

  1. Обговорення та затвердження плану роботи ДНЗ на літній період.

ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ:

1. Основні напрямки роботи дошкільного навчального закладу у 2016 – 2017 н. р.:

     1.Основні напрямки роботи до-шкільного навчального закладу у 2016 – 2017 н. р.

2.Обговорення та затвердження Річного плану роботи ДНЗ на 2016 – 2017 н. р.;

3. Готовність груп до початку нового навчального року  (інфор-мація на основі огляду груп);

4. Затвердження :

-режиму дня,

-розкладу занять,

-форми планування навчально-виховного процесу.

– парціальних програм на 2016-2017 н.р.

5. Про атестацію та підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2016 – 2017 н.р.

6. Інтерактивна вправа « Імітація форм роботи з дітьми з патріотичного виховання.

Психолого-педагогічна рада       11.2016р.

«Розвиток професійної компетентності педагога ДНЗ у сфері спілкування  з дітьми та з батьками вихованців».

  1.  Про ефективність використаних педагогами методів та прийомів роботи з батьками \ довідка  тематичного вивчення\.

2. Cпівпраця дошкільного закладу з родинами вихованців (круглий стіл).

3. Аналіз анкетування педагогів та батьків (аналіз анкетування).

4. Ознайомлення з проектною  діяльністю в групі.\ презентація теми та мети проекту\

 Тематична  педагогічна рада               02.2017р.

               Художньо-естетичний розвиток дітей.

  1. Художньо-естетичний розвиток дітей. \За матеріалами тематичного вивчення питання\.

2. Креативність та творчий потенціал педагогів ДНЗ. \Інформація практичного психолога на основі діагностики\.

3. Художньо-естетичний розвиток дітей засобами зображувальної діяльності.\ \ здосвіду роботи

4. Художньо-естетичний розвиток під час музичної діяльності дітей \ здосвіду роботи\

5. Роль музично – ритмічної діяльності у процесі творчого розвитку дитини. здосвіду роботи\

6. Оцінка професійної діяльності вихователів,які атестуються.

             Комбінована /підсумкова, тематична /       05.2017р.

     1.Підсумки роботи ДНЗ у 2016 – 2017 н. р.\ аналіз \

2. Про результати підсумкових занять \інформація \.

3. Психологічна готовність дітей старших груп до шкільного навчання.\на основі психологічного вивчення\

4. Обговорення плану роботи ДНЗ на літній оздоровчий період;

5. Вибір та затвердження освітніх \комплексної та парціальної\ програм на 2017-2018 н.р.

Педагогічні ради у 2015 – 2016 навчальному році

1. Основні напрямки роботи дошкільного навчального закладу у 2015 – 2016 н. р.:

– обговорення та затвердження Річного плану роботи ДНЗ на 2015 – 2016 н. р.;

– організаційні питання початку нового навчального року;

– створення належних умов для організації початку нового навчального року (звіти вихователів);

– затвердження режиму дня, розкладу занять, форм планування навчально-виховного процесу;

– про атестацію та підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2015 – 2016 н.р.

2. Актуальні проблеми морально-етичного виховання:

– виховання у дітей морально-етичних норм поведінки – завдання сучасної педагогіки;

– «від екології природи – до екології душі». Використання спадщини В.Сухомлинського;

– варіанти кодексу честі вихователя

3. Праця як важливий засіб ранньої соціалізації дитини:

– аналіз тематичного вивчення питання стану трудової діяльності в ДНЗ;

– методичний ринг «Види дитячої праці та форми її організації»;

– ознайомлення дітей з працею дорослих;

– вирішення проблемних ситуацій

4. Підсумки роботи ДНЗ у 2015 – 2016 н. р.:

– про основні підсумки роботи колективу ДНЗ №39 у 2015 – 2016 н.р.;

– про результати підсумкових занять;

– психологічна готовність дітей старших груп до шкільного навчання;

– обговорення плану роботи ДНЗ на літній оздоровчий період;

– літнє оздоровлення дошкільників: як створити оптимальні умови.

No Comments »