Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Дошкільний навчальний заклад № 39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської області

П'ЯТНИЦЯ 14.12.СНІДАНОК:Суп молочний з манними кльоцками, булка з маслом і тв.сиром, какао з молоком ОБІД: Суп з м'ясними фрикадельками, хліб, рулет м'ясний, картопляне пюре з маслом, огірок консервований, лимонний напій ПОЛУДЕНОК:Кавовий напій з молоком, булка з вишневим повидлом ВЕЧЕРЯ:Риба запечена, макарони з маслом, томати мариновані, хліб, чай
image_pdfimage_print

Використання  технології  інтегрованої зображувальної діяльності в ДНЗ №39 м. Ужгорода  в 2016-2017 навчальному році.

 

Основна ідея технології інтегрованої образотворчої діяльності полягає в тому, що зміст занять та інших видів роботи з образотворчої діяльності взаємопов’язаний.

До інтегрованого заняття проводиться ретельна підготовка дітей на предметних заняттях, формуються необхідні для роботи знання, уміння, навички.

Наприклад, тема тижня «Водойми та їх мешканці»:

*тема заняття з малювання «Біля озера »;

* тема заняття з ліплення «Рибка»;                                                                    

*тема заняття з конструювання «Жабка »;

* гурткова робота – малювання пластиліном «Водні мешканці».

* Тема інтеграції колаж « У морському царстві»




 

 

Інтегрованим заняттям передують предметні: малювання, ліплення, аплікація, конструювання  і тематичні, а також інша образотворча робота, які допомагають дітям оволодіти образотворчими техніками, зрозуміти мову образотворчого мистецтва, полегшують виконання завдань, тобто інтегровані заняття будуються на знайомому матеріалі.

Характер занять не є примусовим і регламентованим. Якщо дитина сьогодні не хоче займатись певним видом діяльності або їй не цікаво те, що роблять інші, то вона може знайти собі інше заняття, або зображувати так, як вона хоче.

На практиці, коли вихователь використовує технологію інтегрованої образотворчої діяльності, проектуючи образотворчу роботу з дітьми, найголовніше – домогтися повного злиття різних видів зображувальної діяльності, їх гармонії, аби викликати та підтримувати творчу реакцію дитини, активізувати її пізнавальні можливості, досягти поєднання логіко-понятійного та емоційно-образного компонентів на різних етапах створення образу.

Інтегрованій образотворчій діяльності передує творча робота вихователя, яка полягає в  :

–   створенні задуму –  тема роботи, мотивація;

  • підготовці матеріалів до заняття;
  • створенню композиції (попередня заготовка тла) майбутнього колажу чи колективного малюнка;
  • продумування способу розміщення дітей, об’єднання їх в підгрупи.

Дана технологія опирається на  технологію співробітництва , в якій закладено партнерські відносини у взаємовідносинах « Дорослий-дитина».

Для формування творчості в образотворчій діяльності велике значення має взаємодія видів образотворчого мистецтва. Завдяки цьому вихователь викликає у дітей бажання самостійно обрати засоби реалізації задуманого образу і втілити його у виробі керуючись власною уявою. Наприклад, вихователь пропонує дітям створити образ  золотої осені, поєднуючи засоби малювання, ліплення і аплікації, підштовхує до створення задуму і дає можливість вільно проявляти власну фантазію, використовуючи різноманіття матеріалів і образотворчих технік.

Педагог має запитувати дітей, що вони хочуть зобразити, потім обговорити з ними задумане, уточнити, як, що і де можна зобразити.

Образотворча діяльність у повсякденному житті вимагає відповідного обладнання, матеріалів. Вихователеві про це треба пам’ятати, аби діти могли відповідно до задуму вільно брати те, що їм необхідно.

Образотворча робота з дітьми в основі якої лежать інтегровані цикли, ґрунтується на тому, що творчість дітей дошкільного віку – це створення дитиною значущого, перш за все для неї, суб’єктивно нового продукту, доповнення до вже відомих раніше не використаних деталей, що по-новому характеризують створюваний образ, придумування сюжетних елементів, дій, характеристик героїв, застосування засвоєних способів зображення або засобів виразності в новій ситуації, використання і створення різних варіантів зображення, ситуацій, рухів, прояв ініціативи у всьому.

На практиці, коли вихователь використовує технологію інтегрованої образотворчої діяльності, проектуючи образотворчу роботу з дітьми, найголовніше – домогтися повного злиття різних видів діяльності, їх гармонії, аби викликати та підтримувати творчу реакцію дитини, активізувати її пізнавальні можливості, досягти поєднання логіко-понятійного та емоційно-образного компонентів на різних етапах створення образу.

В кінці інтегрованої зображувальної діяльності вихователь повинен провести аналіз виконаної роботи. Якщо діти, створювали колективну композицію, то слід звернути увагу на те, яка красива загальна картина, і запропонувати подумати, що можна зробити, щоб вона стала ще цікавіша. Тут дати змогу дітям помилуватися виконаною роботою, викликати позитивні емоції та гордість за свій вклад у загальну справу.

Тематичний тиждень «Україна-наша Батьківщина»,тема малювання «Кущ калини», аллікація « Гроно калини», барильєфне ліплення «Герб України» ,Тема інтеграції «Моя країна – Україна»

 

 

Коментарі Вимкнено до Інтегрована зображувальна діяльність в ДНЗ