Машкара Магдалина Михайлівна
вихователь-методист
Освіта: повна вища.
Назва закладу, рік закінчення: Ровенський державний педагогічний інститут, 1982 р., Мукачівське педагогічне училище, 1973 р.
Спеціальність: «Педагогіка і психологія (дошкільна)».
Кваліфікація: викладач дошкільної педагогіки і психології, методист по дошкільному вихованню.
Працює в ЗДО № 39: з серпня 1994 р.
Педагогічний стаж: 43 роки.
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії», «старший вихователь».
Педагогічне кредо: «Відноситися до людей так, як хочеш щоб вони до тебе відносились».
Проблемне питання: «Використання інтерактивних методів в роботі з педагогічними працівниками закладу дошкільної освіти».
Державні та відомчі нагороди: знак «Відмінник освіти України» від 2002 р.
Почесна грамота Міністерства освіти і науки України, 2004 р. Грамота Закарпатської державної адміністрації, 2000 р. Грамота управління освіти і науки Закарпатської обласної державної адміністрації. Грамота управління освіти Ужгородської міської ради. Диплом управління освіти Ужгородської міської ради за перемогу в освітянській премії «Педагогічне сяйво» 2006 р. Грамота Управління освіти Ужгородської міської ради 2016 р
Методичний кабінет закладу дошкільної освіти за – це “скарбничка традицій” дошкільного закладу і творча педагогічна майстерня, де кожен педагог отримує практичну допомогу в організації роботи з дітьми.
У методичному кабінеті зберігаються такі матеріали для роботи з педагогічним колективом, батьками:
- річний план роботи ЗДО;
- методичні рекомендації щодо організації різних видів діяльності в закладі дошкільної освіти;
- дидактичні посібники за Базовою програмою «Українське дошкілля»;
- методична література та підшивки періодичних педагогічних видань;
- матеріали передового педагогічного досвіду закладу дошкільної освіти № 39;
- зразки декоративно-прикладного мистецтва та інших жанрів мистецтва;
- матеріали на допомогу вихователям із проведення різних форм роботи з дітьми;
- конспекти показових занять \інтегрованих, комплексних,тематичних ,предметних,домінантних \ систематизованих за віковим принципом, сценарії свят, взірці унаочнення;
- графіки проведення методичних заходів із педагогічними працівниками;
- план індивідуальних і колективних форм методичної роботи;
- перспективний план курсової перепідготовки, матеріали атестації педагогічних працівників;
- картотека педагогічного досвіду, освітніх технологій;
- картотека нормативних документів про дошкільну освіту;
- банк даних про педагогічних працівників (проблемні питання педагогів, портфоліо кожного педагога, якісний склад педагогічних кадрів);
- каталоги :
- – методичної літератури,
- – періодики,
- – дидактичних картин,
- -дитячої художньої літератури,
- -театрів та театральних посібників, які є в закладі дошкільної освіти \ в групах,музичній залі,методичному кабінеті\,
- – дидактичних ігор, які є в закладі дошкільної освіти \ в групах,музичній залі\,
- – презентацій для дітей;
- аудіо-, відеотека заходів, що проводяться в закладі дошкільної освіти;
- презентації для дітей для використання на заняттях з різних освітніх ліній розвитку дітей;
- виставка новинок методичної літератури, перспективного досвіду педагогів;
- інформаційні матеріали для проведення різних форм роботи з батьками;
- інформаційні куточки: «Педагогічний вісник ЗДО», де висвітлюються завдання педагогічного колективу, форми методичної роботи, завдання для самоосвіти педагогів, відповідно до річного плану ДНЗ; «Атестаційний куточок», «Готуємось до педради».
Методичний кабінет нашого закладу – це живий організм, який живе, функціонує, розвивається, змінюється, поповнюється. Всі матеріали кабінету є об’єктами постійного користування.
-
Завдання закладу дошкільної освіти в 2022\2023 н.р.
-
Продовжити розбудову внутрішньої системи забезпечення якості освіти ЗДО №39 «Журавлик» , напрям «Фахова діяльність педагогічних працівників».
-
Посилити роботу з національно-патріотичного виховання з усіма членами освітнього процесу ЗДО.
-
Оптимізувати роботу зрозвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку задопомогою інноваційних методів навчання.
-
Сприяти набуттю мистецько-творчої компетентності дитини через її участь у художньо-продуктивній, музичній, театральній діяльності.
-
Зміцнювати здоров’я дітей шляхом комплексного використання різноманітних здоров’язберігаючих технологій, активних форм і методів формування здоров’язберігаючої компетентності дошкільників.
-
-
Методична тема «Формувати стійку мотивацію педагогів до самоосвітньої та творчої діяльності в умовах запровадження Базового компоненту дошкільної освіти та оновленого змісту освітнього процесу і викликів сьогодення.»
-
Організація освітнього процесу в 2024-2025 н.р.
-
Організація освітнього процесу в 2023-2024н.р.
-
Організація освітнього процесу у 2022-2023н.р.
-
Організація осв.процесу у ЗДО №39 у 2021-2022 н.р.
Пріоритети освітньої роботи ЗДО в 2019-2020 н р. -
Пріоритети організації освітнього процесу в 2020-2021 н.р.
-
Фестиваль-інновацій у групах ЗДО №39