Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

18.04.2024р.Четвер.СНІДАНОК:Яйце.Хліб.Каша молочна манна.Какао . ОБІД:Суп овочевий із сметаною.Хліб.Плов з курячим м'ясом.Салат з цибулі.Компот із свіжоморожених фруктів. . . .. ВЕЧЕРЯ:Ліниві вареники в солодких сухарях.Йогурт.

Орієнтовні конспекти занять

 

 

                                                  Конспект інтегрованого заняття

                                                     для дітей молодшої групи

«Зайчик в гості завітав»

                                                                                                                           вихователя другої категорії

                                                                                                                           Хоми Світлани Василівни              

Мета: Вчити поєднувати процес зображення з грою. Поглибити знання дітей про  зайця(зовнішній вигляд ,спосіб життя ,та пересування);учити відповідати на запитання за змістом картини. Закріплювати уміння дітей правильно набирати фарбу на пальчики розвивати творчу уяву, та інтерес до образотворчої діяльності . Виховувати дбайливе ставлення до тварин бажання,працювати,акуратність,самостійність.

Матеріали та обладнання:гуаш сірого кольору,аркуш паперу з намальованим пейзажем,вологі серветки,іграшковий заєць,мольберт, картина зимового лісу.

                                                                Хід заняття

Вихователь: До нас сьогодні завітали гості,давайте привітаємось.

Діти :Доброго ранку!

Доброго дня!

Бажаємо усім ми здоров’я й добра!

Стук у двері:

Вихователь:Хтось іще до нас у гості йде!Виглядай за двері

Вихователь:відгадайте хто це?Довговухий по стрибайчик. Відгадайте хто це?(Зайчик)

Вихователь: Так привітайтеся із ним . Подивіться  малята, яка у нього м’якенька шубка(гладить зайчика )Діткам дає погладити.

Якого вона кольору?(відповіді дітей)

Вихователь:Так ,вірно.

Які в зайчика вушка?(Відповіді дітей)

Скільки їх?(відповіді дітей)

А хвостик у зайчика який?(відповіді дітей)

Подивіться-но  малята, які у зайчика лапки. Задні лапи довгі,а передні короткі. Заєць дуже швидко стрибає.

Вихователь:А чи знаєте ви де живе заєць?(відповіді дітей)

Вихователь:Відкриває картину. Ось  у якому гарному лісі живе заєць

Вихователь:А що це звірі поховалися?Давайте ми їх будемо впізнавати

Гра: «Впізнай хто заховався?»

Вихователь:Молодці. Всіх звірів впізнали. А як А як називають тих звірів, які живуть у лісі.(відповіді дітей)

Вихователь:Давайте трішки порухаємося із зайчиком

                                                   Фізкультхвилинка

Вихователь: Сідайте будь ласка за столики, ходи і ти зайчику. Сьогодні ми з вами будемо малювати  пальчиками сліди зайчика на снігу.

Пальчикова гімнастика

                                              Наші пальчики маленькі,

Наші пальчики гарненькі

Можемо із пальчиків

Ми зробити зайчиків

Зайчик вушками пряде

По сніжку гуляти йде

У вас на столі є фарба сірого кольору  та аркуш сірого паперу. Щоб намалювати сліди ,потрібно два пальчик руки (вказівний та середній) вмочити в фарбу, іншою рукою тримати аркуш паперу. Після виконання витерти пальчики вологою серветкою.

А зараз наш зайчик дивиться а ви малюєте.(Діти під музику малюють).

Зайчик подивився ваші малюнки і йому сподобалося.

Всі дітки молодці. А зайчику пора повертатися додому у ліс.

No Comments »