Конспект заняття з логіко-математичної діяльності
для дітей молодшого дошкільного віку
Молнар Любов Василівни, вихователя вищої категорії, «вихователя-методиста»
Тема: «Три ведмеді».
Мета: вчити порівнювати предмети за висотою і довжиною; встановлювати рівність; закріплювати знання про геометричні фігури та їх властивості; вправляти в орієнтуванні у просторі. Розвивати увагу, мислення.
Хід заняття:
Вихователь. Відгадайте діти, хто сьогодні завітав до нас у гості.
Влітку наїдається, а взимку відсипається. (Ведмідь). Він прийшов не один, а з цілою сім’єю. (З’являється ведмедиця і маленький ведмедик).
Вихователь. Пригадайте, з якої казки ці гості, як їх звати? Давайте визначимо, хто з них тато, хто мама, а хто синочок. Як ми це зробимо? (Порівняємо за висотою).
(Поставити біля великого ведмедя та ведмедиці кошики).
Вихователь. Чи у всіх ведмедиків є кошики? Чого більше ведмедів чи кошиків? На скільки ведмедів більше, ніж кошиків? Що треба зробити, щоб їх стало порівну? Діти, що є у кошиках? (В одному кошику гриби, в іншому – ягоди). Як дізнатися, хто назбирав більше: тато-ведмідь грибів, чи мама-ведмедиця ягід). Діти порівнюють дві групи множин.
Фізкультхвилинка «Подорож до лісу».
Вихователь. Ведмежатко мені сказало, що воно згубило кошик у лісі. Давайте підемо з нашими ведмедиками в ліс і пошукаємо там кошик.
Під час фізкультхвилинки діти показують, які ялинки ростуть в лісі, йдуть по широкому і вузькому місточку. Визначають, що є зліва, справа, попереду, позаду. Знаходять кошик, в якому лежать мухомори.
Вихователь. Подивіться, діти, які гриби назбирав ведмедик. Це мухомори, вони отруйні і збирати їх не можна. А ще у кошику лежать геометричні фігури. Відгадайте, яка фігура лежить у кошику, якщо в неї немає кутів і вона котиться. Знайдіть у себе таку фігуру і покажіть мені і ведмедикам. А ще тут є фігура, яка має 4 кути, 4 сторони, у неї всі сторони рівні, на цю фігуру схоже вікно, картина. Покажіть фігуру. Як вона називається? (Квадрат).
Яка фігура має 3 кути і 3 сторони, схожа на дах будинку, на хустинку. (Діти знаходять у себе трикутник і показують).
Дидактична гра «Якої фігури не стало?»
Ведмедики дякують дітям, прощаються і повертаються до лісу.
No Comments »