ЗАТВЕРДЖУЮ:
Директор ЗДО О.М. Фучко
Календарно-тематичний план занять англійської мови
(діти дошкільного віку 4-5 років / 2 заняття на тиждень)
на 2021-2022 навчальний рік
№
|
Тема |
Мовленеві функції |
Розмовні структури |
Лексичні матеріали |
Аудіювання
|
ТЕМА: Знайомство. |
|||||
1. |
Знайомство. Привітання. (2) |
Вміти привітатися, назвати себе та попрощатися. |
Hello! I am Sam. Goodbye! |
hello, goodbye, I, am, I am + name |
Пісня: “Hello, I am Max. Hello, I am Ted. Hello, I am Dad”
Пісня: “Goodbye!” |
2. |
Знайомство. Привітання. (3) |
Вміти запитати як справи та відповісти |
How are you? I am good, thank you! |
How are you? I am… good, thank you |
Пісня: “Hello, how are you?”
|
ТЕМА: Виконання команд. Рахунок від 1 до 5 |
|||||
3. |
Виконання команд (3) |
Розуміти і виконувати вказівки та команди (правила поведінки на уроці) |
Sit down Stand up Raise your hand Sit nicely Sing a song |
Sit, stand, up, down, raise, nicely, hand, sing, song |
Warm up: Stand up Sit down Turn around! |
4. |
Рахунок від 1 до 5 (3) |
Вміти рахувати до 5 |
One-five How many fingers on one hand? Let’s count!
|
One-five, little, count
How many…
|
Пісня: “How many fingers on one hand?” |
5. |
Виконання команд. Рахунок від 1 до 5 (3) |
Вміти запитувати та відповідати про вік. Вміти рахувати до 5. |
one-five How old are you? I am five |
How old are you? I am … old |
Пісня: “How old are you?Are you 1? Are you 2? Are you 3? ” |
ТЕМА: Тваринки |
|||||
6. |
Домашні тварини. Дикі тварини (4) |
Вміти називати домашніх та диких тварин |
It is a dog. |
a pet, a dog, a cat, a rabbit, a lion, a wolf, a fox
|
Warm up: “The animal song” |
7. |
Тварини на фермі. У зоопарку (4) |
Вміти називати тварин на фермі, у зоопарку. Вміти утворювати запитання та давати на нього відповідь |
What is it? It is a monkey.
|
a pig, a sheep, a mouse, a monkey, a kangaroo, an elephant, a snake |
Загадки: Загадки: “What is it?” (try to guess) |
8. |
Тваринки (3) |
Вміти давати відповідь на запитання |
What animals do you like? I like dogs and cats. |
What do you like? I like… |
Пісня: “I like animals”
|
ТЕМА:Свята |
|||||
9. |
Різдво Новий рік (4) |
Вміти привітати з Різдвом та Новим роком
|
Merry Christmas! Happy New Year! |
a Christmas tree, merry, happy, a reindeer, a snowman, a Santa, new, year |
Пісня: “Hello, reindeer Hello snowman Hello Santa…” |
10. |
День народження (3) |
Вміти вітати з днем народження |
Happy Birthday! |
a candle, a cake, a present |
Пісня: “Happy Birthday to you!” |
ТЕМА: Кольори |
|||||
11. |
Кольори (4) |
Вміти називати кольори. |
It is red. |
red, green, yellow, color |
Пісня: “Red light, green light” |
12. |
Кольори (3) |
Вміти називати кольори, утворювати запитання та відповіді на них |
What color is it? It is blue. |
blue, white, black What color is it? It is … |
Warm up: “Green – go, red -stop”
|
13. |
Кольори (4) |
Вміти сказати які кольори подобаються, а які ні. |
What color do you like? I like blue. I don’t like red. |
I like… I don’t like… |
Пісня: “What is your favorite color?” |
ТЕМА: Моя сім’я |
|||||
14. |
Моя сім’я (4) |
Вміти називати членів своєї сім’ї |
This is my mother. |
a family, a mother, a father, me, my This is … |
Kids vocabulary: “My family and I” |
15. |
Моя сім’я (4) |
Вміти вживати у реченні конструкцію I have … |
I have (got) a family. I have (got) a mother. |
a sister, a brother, a baby, I have … |
Cartoon: “Peppy’s family” |
16. |
Моя сім’я (2) |
Вміти називати членів сім’ї, утворювати запитання та відповіді на них |
Where are you? Here I am |
Where, here |
Пісня: “Finger family song” |
ТЕМА: Ввічливі слова. Почуття |
|||||
17. |
Ввічливі слова (4) |
Вміти вживати у реченні ввічливі слова |
I am sorry Give me, please Thank you You are welcome |
sorry, please, thank you, welcome |
Video: “Use polite words” Пісня: “Sorry, please, thank you” |
18. |
Почуття (3) |
Вміти розповідати про свої емоції та почуття |
How are you feeling? I am happy. |
sad, hungry, tired, sleepy, happy, feeling |
Пісня: “If you happy, clap your hands” |
ТЕМА: Мої іграшки |
|||||
19. |
Мої іграшки (2) |
Вміти називати іграшки |
It is a car.
|
a car, a ball, a doll, a train |
Kids vocabulary: “My toys”
|
20. |
Мої іграшки (3) |
Вміти називати іграшки, утворювати запитання та відповіді на них |
What is this? It is a ball. |
a puzzle, a teddy bear |
Загадки: “What is it?” (try to guess) |
21. |
Мої іграшки (3) |
Вміти сказати які іграшки має дитина та попросити іграшку. |
I have (got) a doll. Give me a ball, please. |
I have (got)… give me…. please |
Пісня: “Brum, brum my car” |
затверджую
директор ЗДО О.М.Фучко Календарно-тематичний план занять англійської мови
(діти дошкільного віку 5-6 років / 2 заняття на тиждень)
на 2021-2022 навчальний рік
№
|
Тема |
Мовленеві функції |
Розмовні структури |
Лексичні матеріали |
Аудіювання
|
ТЕМА: Знайомство. |
|||||
1. |
Знайомство. Привітання. (1) |
Вміти привітатися, назвати себе та попрощатися. |
Hello! Hello, Tim! Hello, friends! I am Max. Goodbye! Goodbye, Liz! |
hello, goodbye, friends I, am, I am + name |
Пісня: “Hello, friends”
Пісня: Goodbye, friends, goodbye, Bye! |
2. |
Знайомство. Привітання. (2) |
Вміти утворювати запитання та відповісти на нього. |
What is your name? My name is Max. Nice to meet you. |
What is your name? My name is… nice, to meet |
Пісня: “Hello, hello! What is your name?” |
3. |
Знайомство. Привітання. (2) |
Вміти привітатися, назвати себе, запитати як справи, попрощатися |
How are you? I am fine, thank you. Goodbye! |
how are you, fine, good, great, wonderful, tied, sad, not so good |
Пісня: “Hello, how are you?”
|
ТЕМА: Моя сім’я. |
|||||
4. |
Моя сім’я. (3) |
Вміти назвати членів сім’ї.
|
This is my mother. |
a family, a mother, a father, a sister, a brother, This is … |
Пісня: “We are family” |
5. |
Моя сім’я. (2) |
Вміти відрекомендувати членів своєї сім’ї. Вміти ставити запитання і відповідати на них.
|
This is my family. Who is this? This is my father |
a grandmother, a grandfather, love, this, is, my, who
|
Вірш: I love my mother I love my father I love my sister and little brother I love my family |
6. |
Моя сім’я. (3) |
Вміти відрекомендувати членів своєї сім’ї. Вміти ставити запитання і відповідати на них. |
-Is it a father? -No, it is not. -Is it a brother? -Yes, it is. |
Is it a…? Yes, it is\No, it is not |
Kids vocabulary: “Family members and tree” |
ТЕМА: Тварини. Animals |
|||||
7. |
Домашні тварини. Дикі тварини (2) |
Вміти називати домашніх та диких тварин |
It is a tiger.
|
a pet, a dog, a cat, a bird, a rabbit, a lion, a wolf, a bear, a fox
|
Пісня: “I love animals” |
8. |
Домашні тварини. Дикі тварини (2)
|
Вміти ставити запитання і відповідати на них. |
What is it? It is a lion. Is it a cat? -No, it is not. -Is it a lion? -Yes, it is. |
What is it? It is a… |
Загадки: “Try to guess what is it?” |
9. |
На фермі. У зоопарку (2) |
Вміти називати тварин на фермі, у зоопарку. Вміти вказувати розмір. |
Lion is big. Mouse is small.
|
a pig, a sheep, a cow, a mouse, a giraffe, a monkey |
Пісня: “In the zoo” |
10. |
Тварини На фермі. У зоопарку (3) |
Вміти вживати модальне слово can у розповідному реченні. |
I can see a tiger.
|
can, to see
I can… |
Пісня: “5 little monkeys” |
11. |
Тварини Дієслова руху (4) |
Вміти виконувати прості інструкції. |
I can jump.. I can swim… |
a kangaroo, an elephant, a snake to jump, to fly, to shake, to swim |
Warm up: “I can jump like a kangaroo” |
ТЕМА: Свята. Числа від 1 до 10 |
|||||
12. |
Різдво Новий рік (3) |
Вміти привітати з Різдвом та Новим роком |
Merry Christmas! Happy New Year! |
a Christmas tree, a stoking, a snowman, merry, happy |
Пісня: “I’m a little snowman’ “Hello, reindeer” |
13. |
Різдво Новий рік (3) |
Вміти вітати з днем народження |
I wish you… |
a stoking, a bell, a snowball, holiday |
Пісня: “We wish you a Merry Christmas and happy New Year!” |
14. |
День народження. Числа (4) |
Вміти вітати з днем народження. Запитувати та відповідати про вік; рахувати до 10. |
How old are you? I am five. |
old, how, one-ten |
Cartoon: “Mummy Pig’s Birthday” |
ТЕМА: Opposite words (Вивчення протилежних слів) |
|||||
15 |
Вивчення протилежних слів (3) |
Вміти описувати предмети |
It is a small cat. It is a big elephant.
|
big-small, fast-slow, loud-quiet |
Відео: “Kids vocabulary- Opposite words” Пісня: “Big and small animals” |
ТЕМА: Іграшки. Кольори |
|||||
16. |
Мої іграшки (3) |
Вміти називати іграшки та сказати, які іграшки має дитина |
I have got a car.
|
a car, a ball, a doll, a puzzle, a game I have got… |
Kids vocabulary: “My toys”
|
17. |
Мої іграшки (3) |
Вміти утворювати запитання та відповіді на них |
What is this? It is a doll. Is it a ball? No, it is not. It is a doll. |
Is it a…? Yes, it is/ No, it is not |
Пісня: “Toy song: What’s in the box?” |
18. |
Кольори (4) |
Вміти називати кольори. Вміти описувати іграшки |
I have got a red ball. |
red, green, black, white, yellow, grey, blue, purple, color |
Вірш: Red and yellow, Green and blue! Lost of colors For me and you
|
ТЕМА: Частини тіла |
|||||
19. |
Частини тіла (3) |
Вміти називати частини тіла |
I have (got) a nose. |
a nose, ears, a head, shoulders, a mouth, a toe I have got… |
Пісня: “Head, shoulders, knees and toes” |
20. |
Частини тіла (2) |
Вміти називати частини тіла та відповідати на запитання. |
How many ears do you have? I have (got) two ears.
|
arms, hands, legs, fingers |
Пісня: “How many fingers on one hand?” |
21 |
Частини тіла (3) |
Вміти утворювати запитання про частини тіла та відповідати на них. |
What is it? It is a mouth. Is it a nose? No, it is not. It is a mouth. |
What is it? It is a… Is it a…? Yes, it is/ No, it is not |
Warm up: Touch your head Touch your nose Clap your hands Touch your toes |
ТЕМА: Овочі і фрукти |
|||||
22. |
Овочі (4) |
Вміти називати овочі |
It is a lemon. |
a tomato, a cucumber, a potato |
Пісня: “One potato, two potatoes, three potatoes” |
23. |
Фрукти (2) |
Вміти називати фрукти |
It is a banana. |
a banana, an orange, a lemon, |
Kids vocabulary: “Learning fruits” |
24 |
Фрукти (3) |
Вміти утворювати запитання та відповідати на нього. |
What fruit do you like? I like oranges. |
an apple, a kiwi, grapes What do you like? I like… |
Пісня: “What fruit do you like?” |
25. |
Now I can Повторення (2) |
Вміти використовувати лексичні одиниці та структури у спілкуванні в межах тематики |
I have got a banana. This apple is red and small. Bananas are yellow and long. I like kiwi. I don’t like lemons
|
What is it? It is a… Is it a…? Yes, it is/ No, it is not I have got… I can see… I like…/ I don’t like |
Відео: “How can we describe fruit” Загадки: “What is it?” (try to guess) |
No Comments »