Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

29.10.2024р. Вівторок .СНІДАНОК: Яйце варене. Хліб. каша ячна. Салат з капусти і моркви. Лимонний напій. . ОБІД: Борщ. Хліб. шніцель зі свинини та яловичини. Каша гречана. Морква тушкована- молодші. Огірок солений- старші. Компот. . . .. ВЕЧЕРЯ: Риба тушкована в овочах. Каша рисова розсипчаста. Хліб. Чай.

Гурткова робота в закладі дошкільної освіти №39 м.Ужгорода організована відповідно до пункту 4 статті 23 Закону України від 11.07.2001 р. №2628-ІІІ «Про дошкільну освіту», постанови Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 р. №796 «Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися державними навчальними закладами, іншими установами та закладами системи освіти, що належать до державної і комунальної форми власності», наказу Міністерства освіти і науки України, Міністерства економіки України, Міністерства фінансів України від 23.07.2010 р. №736/902/758 «Про затвердження Порядку надання платних послуг державними та комунальними навчальними закладами».

Гурткова робота міцно увійшла в практику дошкільної освіти
і довела свою життєздатність високими індивідуальними показниками розвитку загальних

Гурткова ро­бота у закладі  дошкільної освіти є доволі популярною фор­мою організації дитячої життєдіяльності, вона є складо­вою освітнього процесу та ефективним засобом індивідуалізації розвитку дітей дошкільного віку, що сприяє підтримці їхніх здібностей до пев­них видів діяльності.

         Принципи організації гурткової роботи у закладі дошкільної освіти .

Урахування принципу природовідповідності є вирішальним чинником у залученні дошкільників до гурткової роботи. Воно неможливе без уважного вивчення при­родних задатків, індивідуальної траєкторії розвитку кожного до­шкільника.

Систематично спостерігаючи за кожною дитиною в різних життєвих ситуаціях, налагоджуючи з нею довір­чі стосунки та дружнє особистісне спілкування, дорослі (педагоги, батьки) отримують необхідні емпіричні відомості про дитячі вподобання, здібності та можливості. Саме такі висновки педагогів і батьків, засновані на живих контактах з дитиною, підкріплені порадами практич­ного психолога, зумовлюють вибір профілю гуртка, який відвідуватиме дитина.

Відвідування гуртків, студій, секцій у дитячому садку не є обов’язковим для всіх дітей.

Досягненню більш високого ступеня індивідуалізації навчально-розвивальних впливів, максимальному виявленню природних нахи­лів, дієвішому особистісно орієнтованому підходу до творчого роз­витку кожної дитини сприяє оптимальна наповненість гурткових груп — 10—12 осіб на одному занятті.

Організовуючи роботу гурт­ків, ми намагаємося запобігти надмірним навантаженням. Тривалість занять кожного гуртка відповідає віку дітей і не перевищує вста­новлених норм для навчальних занять.

Дитина дошкільного віку може відвідувати один гурток на день. А отже, ми рекомендуємо батькам не записувати її більше ніж до двох гуртків.

У кожному гуртку діти оптимально займають­ся не більше двох разів на тиждень. Це дає змогу зберегти достатню кількість часу в дитячому повсякденні для гри, інших са­мостійних видів діяльності та перебування на свіжому повітрі.

Програмно-методичне забезпечення гурткової роботи

– «Англійська мова для дітей дошкільного віку», програма та методичні рекомендації (заг. ред. – Низковська О.В., авт. – Кулікова І. А., Шкваріна Т.М.).

У зв’язку із обмежувальними карантинними заходами ( COVID-19) в закладі працює тільки один гурток на безоплатній основі з вивчення англійської мови, керівник  Коломієць Наталія Дмитрівна. Вона штатним працівником ЗДО. 

Робота гуртків по­будована за тематично-перспективним планом, який складає його керівник та який відповідає вимогам Базового компонента дошкільної освіти та чинним комплексним освітнім програмам «Українське дошкілля» Білан О.І.,  за якою працює заклад дошкільної освіти .

Заняття проводить підгрупами дітей 5-го та 6-го року життя.

В проведенні занять використовує ігрові методи, аудіозаписи, до свят готує невеликі пісеньки на англійській мові.

 

No Comments »