Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Дошкільний навчальний заклад № 39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської області

ПОНЕДІЛОК 12.11.СНІДАНОК: Яйце варене, суп молочний з мучними кльоцками, хліб з маслом, кавовий напій з молоком ОБІД: Суп з м'ясними фрикадельками, хліб, рулет м'ясний, каша ячмінна з маслом, морква припущена, компот ПОЛУДЕНОК: Молоко, печиво ВЕЧЕРЯ: Риба жарена, картопляне пюре з маслом, хліб, салат із зеленого горошка, лимонний напій
image_pdfimage_print

Тематика занять з валеології

Вік дитини Завдання валеологічної освіти: Теми занять
Ранній вік – дати назву частин тіла людини: голова, очі, вуха, ніс, рот, язик, ноги, руки;- дати знання про гігієнічні процедури: умивання, одягання, роздягання, самостійно виконувати їх;- дати знання про назви улюблених страв, гігієнічні навички під час їди;- дати знання про біль, вчити показувати, де болить;- ознайомити із назвами спортивного інвентаря, викликати бажання займатись із ним. 1. Одягнемо ляльку на прогулянку.2. Купаємо ляльку.3. Лялька захворіла.4. Наші ручки.5. Наші ніжки.6. Овочі та фрукти.7. Ротик.8. Носик.9.Очі.
Молодшийдошкільний вік (4-й рік життя) – дати знання дітям про частини тіла людини та їх призначення: голова і все, що знаходиться на голові;- руки – ліва, права, лікоть, пальці;- ноги – ліва, права, коліно, п’ятки;- тулуб – груди, спина, живіт;- навчити відрізняти людей за статтю, віком, здорову людину від хворої (за зовнішнім виглядом), виявляти бажання доглядати за хворими;- дати перші уявлення про стать: зовнішній вигляд хлопчика, дівчинки;- дати знання про користь овочів та фруктів для здоров`я людини. 1. Розгляд картини «Діти миють руки».2. Лялька захворіла.3. Ротик – будиночок для язичка.4. Про носик та носову хустинку.5. Я – хлопчик, я – дівчинка.6. У гостях у Вітамінчика.7. Наші ручки й ніжки.8. Моє обличчя.9. Щоб ніколи не хворіти, треба руки з милом мити.
Молодшийдошкільний вік (5-й рік життя) – ознайомити дітей із функціями окремих органів: око – людина бачить навколишній світ, його захищають повіки, вії; ніс захищає дихальні шляхи від простуди; волосся захищає голову від ушкоджень, коливання температур;- дати знання про роль руху, фізкультури для здоров`я людини, дитини;- дати перші уявлення про догляд за хворою людиною;- навчити підбирати одяг відповідно до сезону;- формувати поняття про стать: хлопчик, дівчинка, чоловік, жінка (зовнішній вигляд, ознаки поведінки хлопчика, дівчинки, стосунки між ними – хлопчики сильні, сміливі, захищають дівчаток; дівчатка – добрі, лагідні, ніжні). 1. Як бути здоровим?2. Навіщо нам очі?3. Наші біленькі зуби.4. Наші вушка, що вони чують?5. Ніс.6. У гостях у веселого язичка.7. Лікарські рослини від простуди.8. Будь здоровим, малюк! (спорт, гігієна).9. Ляльковий театр «Пригоди Андрійка-хворійка».
Старший дошкільний вік (6-й рік життя) – дати дітям знання про своє «Я» – основні риси, вміння оцінювати себе, вчити бути оптимістом;- дати знання про частини тіла людини, основні органи, їх функції;- профілактика порушень постави, зору, слуху;- дати знання про життєдіяльність деяких систем організму: дихальної, рухової, системи травлення;- ознайомити дітей з основними правилами захисту від інфекційних хвороб, надання першої допомоги хворій людині;- дати знання про розумову діяльність людини, розуміти поняття уважний (неуважний);-  вчити дітей приділяти увагу своєму зовнішньому вигляду, вміння захистити себе від негоди;- ознайомити дітей із приготуванням напоїв із лікарських трав (нагідок, ромашок) та їх застосування. 1. Чим людина сприймає навколишній світ?2. Волосся, шкіра, нігті, їх властивість відновлюватися.3. Яка їжа нам потрібна?4. Де ховаються мікроби?5. У здоровому тілі – здоровий дух.6. Що відбувається з їжею, коли вона потрапляє до рота?7. Дихання – це життя.8. Всі ми подібні та різні (статева ідентифікація.9. Наш настрій.

 

No Comments »