Руховий режим ДНЗ
Ранкові години:
- самостійна рухова діяльність;
- рухлива гра малої чи середньої рухливості;
- індивідуальна робота з фізичного виховання;
- ранкова гімнастика (в групі, в спортивному чи музичному залі).
Заняття:
- заняття з фізичної культури (групові);
- заняття з навчання плавання (підгрупові);
- фізхвилинки (на всіх заняттях);
- фізпаузи (між малорухливими заняттями);
- заняття з музичного виховання (музично-ритмічні рухи).
Перша прогулянка:
- рухливі ігри (3-4 гри різної рухливості);
- піші переходи (по території ДНЗ та за її межі);
- ігри-змагання та ігри з елементами спорту;
- самостійна рухова діяльність;
- індивідуальна робота з фізичної культури.
Друга половина дня:
- гігієнічна гімнастика після сну;
- коригуюча гімнастика після сну (спецгрупи для дітей з вадами опорно-рухового апарату);
- загартовуючі процедури;
- заняття з плавання (підгрупові);
- спортивні розваги (2 рази на місяць);
- музичні розваги (2 рази на місяць);
- масаж (спецгрупи для дітей з вадами опорно-рухового апарату);
- електрофорез (спецгрупи для дітей з вадами опорно-рухового апарату);
- плавання у відкритому басейні (у літній період);
- рухливі ігри, ігри-змагання, ігри з елементами спорту під час другої
прогулянки;
- спортивне свято (зимове та літнє);
- день здоров’я (остання п’ятниця місяця);
- індивідуальні робота з фізичного виховання;
- самостійна рухова діяльність дітей.
No Comments »