Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Дошкільний навчальний заклад № 39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської області

ПОНЕДІЛОК 12.11.СНІДАНОК: Яйце варене, суп молочний з мучними кльоцками, хліб з маслом, кавовий напій з молоком ОБІД: Суп з м'ясними фрикадельками, хліб, рулет м'ясний, каша ячмінна з маслом, морква припущена, компот ПОЛУДЕНОК: Молоко, печиво ВЕЧЕРЯ: Риба жарена, картопляне пюре з маслом, хліб, салат із зеленого горошка, лимонний напій
image_pdfimage_print

Орієнтовний план проведення

організованої навчально-пізнавальної роботи

з дітьми під час тижня безпеки дитини

Молодші та середні групи:

Понеділок – електроприлади – наші помічники та небезпека від них.

 Мета: сформувати поняття про те, що побутові елект­роприлади небезпечні для дітей, тому що живляться електричним струмом; закріпити і поглибити знання дітей про функції деяких побутових електроприладів: холодильника, міксера, пилосмока, електродуховки (допомагають зберегти харчові продукти від псуван­ня, полегшують прибирання квартири, допомагають швидко приготувати смачні креми, молочні коктейлі, морозиво, спекти пиріжки, торти, тістечка); розвивати зв’язне мовлення дітей під час опису електроприладів; розвивати мислення, увагу під час відгадування зага­док; виховувати обережність, слухняність.

Форми роботи:

  1. Розгляд малюнків із зображенням електроприладів.
  2. Екскурсія на кухню з метою ознайомлення з електроприладами.

 

Вівторок – «Щоб не сталося біди» (ознайомлення з правилами протипожежної безпеки).

Мета: узагальнити та закріпити знання дітей про деякі правила протипожежної безпеки: сірниками гратися не можна — гра з вогнем призводить до пожежі; якщо сталася пожежа — не ховатися під стіл, у шафу, під ліжко, а звати на допомогу; при­чини виникнення пожежі, про нелегку працю по­жежників; навчати оцінювати вчинки персонажів казки; розвивати пам’ять, мислення, бажання до­тримуватися правил пожежної безпеки; виховувати дбайливе ставлення до довкілля.

Форми роботи:

  1. Перегляд вистави на фланелеграфі «Козенята і вовк». Бесіда за нею.
  2. Перегляд діафільму «Про добро та зло вог­ню».
  3. Розгляд малюнків та іграшок – пожежний транспорт.

 

Середа – «Ведмедик захворів» (ліки та хімічні речовини).

Мета: закріпити знання дітей про працю лікаря та медсестри (лікар оглядає хворих, виписує рецепти, призначає лікування; медсестра ставить компреси, дає ліки, робить уколи, перев’язки); показати найпростіші способи догляду за хворим (дати мікстуру, перев’язати пальця, поставити компрес); закріпити знання дітей про правила гігієни під час їжі (перед вживанням їжі треба мити руки з милом; добре пережовувати їжу із закритим ротом, не розмовляти, не пустувати за столом); про те, що не можна брати до рота неїстівні предмети, особливо ліки — від цього можна захворі­ти; розвивати виразність мови під час спілкування з хворим ведмедиком, виховувати співчуття до хворого, бажання допомогти, полікувати.

Демонстраційний матеріал: сюжетні картинки про працю лікаря та медсестри; ліки у пляшечці для вед­медика; бинт, вата для компресу; іграшковий термо­метр.

Форми роботи:

  1. «Добрий лікар Айболить». Читання вірша К.Чуковського «Айболить». Бесіда за змістом.
  2. Спостереження за працею медсестри, огляд медкабінету у дитячому садку. Де і як зберігаються ліки у медсестри, для чого вони потрібні.
  3. «Зовсім це не іграшки» (аерозольні балончики, хімічні речовини, косметика).
  4. Ми не їжа, не цукерки — нас до рота не бери (клей, мило, пластилін, ліки, ґудзики тощо).

 

Четвер – «Наша квартира» (особиста безпека вдома).

Мета: вчити дітей обережно поводити себе наодинці вдома: не виходити на балкон; що не можна робити, коли сам вдома (вмикати елект­ричний струм, газ, брати гострі предмети, сірники); виховувати дбайливе ставлення до особистого здоров’я.

Форми роботи:

Бесіда «Бачив я не раз, як вмикає мама газ».

Бесіда «Лежать у столі виделки, шило і ножі».

Бесіда «Ох і любить наш Антон вийти на балкон».

 

П’ятниця – «Сонце, вітер, дощ» – правила поведінки.

Мета: узагальнити знання дітей про різні природні явища: дощ, грозу, сніг, вітер, туман, грім; учити по­казувати рухами різні явища: сприяти вихованню адекватно правильної поведінки під час різних явищ природи; правильно підбирати одяг залежно від погоди у грі «Одягни ляльку на про­гулянку».

Форми роботи:

  1. Заучування заклички «Іди, іди, дощику, зварю тобі борщику!».
  2. Заучування заклички «Вийди, вийди, сонечко!».
  3. СХД – зобразимо погоду.
  4. Дидактична гра «Одягни ляльку на прогулянку».

 

 

Орієнтовний план проведення

організованої навчально-пізнавальної роботи з дітьми

під час тижня безпеки

Старші групи:

Понеділок – «Електроприлади – наші помічники та небезпека від них».

         Мета: продовжувати формувати уявлення про небезпеку електричного струму, недопустимість користування електричними приладами. Закріплювати знання про причини виникнення пожежі, вчити правил поведінки під час пожежі. Закріпити в пам’яті номери телефонів екстрених служб «101», «102», «103». Виховувати уважність та пильність, бажання піклуватися про себе та своє здоров’я.

Форми роботи:

Бесіда з дітьми про правила безпеки при користуванні домашніми механічними та електроприладами.

Вівторок – «З вогнем погані жарти – жартувати з ним не варто».

Ознайомлення з правилами поведінки при виникненні пожежі.

Мета: узагальнити знання дітей про користь і шкоду вогню, причини виникнення пожеж, правила поведінки під час пожеж і протипожежні заходи; учити правильно набирати за телефоном номер «01», повідомляти про пожежу, чітко називати свою адресу; закріпити назви протипожежного інвентарю (багор, відро, лопата, вогнегасник), підручні засоби гасіння пожежі (малий вогонь затоптати, закидати піском або землею, залити водою; якщо загорівся електроприлад — не гасити водою, а накрити ковд­рою); учити дітей інтонаційно, виразно передавати мову персонажів, розвивати мовлення, дикцію; ви­ховувати гуманність, чуйність, бажання допомогти тим, хто потрапив у біду.

Форми роботи:

  1. Наслідки пустощів із сірниками.
  2. Екскурсія-огляд: протипожежний інвентар дитсадка (пожежні щити, рукава, вогнегасники).

3.Поведінка під час пожежі.

  1. «Наш номер «01» (праця пожежників).

 

Середа – «Ліки сам не бери, щоб не трапилось біди» (ліки та хімічні речовини).

Мета: згадати з дітьми про те, чому трапляються отруєння ліками; закріпити знання про те, що дітям не можна самим брати ліків, це роблять тільки дорослі; смачні та яскраві ві­таміни — це теж ліки і їх не можна багато вживати, при­гощати ними товариша; що робити у випадку, якщо хтось отруївся ліками; розвивати логічне мислення, підводити дітей до самостійних виснов­ків, виховувати чуйність, учити свідомо ставитися до свого здоров’я.

Форми роботи:

Бесіди:

Смачні вітаміни.

Бабусині пігулки.

Четвер – «Сам вдома» (особиста безпека вдома).

         Мета: продовжувати знайомити дітей із небезпечними ситуаціями, які можуть виникнути, коли сам вдома, які речі, предмети  не можна брати для користування без дозволу дорослих (гострі предмети, електроприлади, харчові добавки, ліки та ін.). Вчити бути уважним і розсудливим при виборі місця для гри. Виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я та здоров’я оточуючих.

Форми роботи:

  1. Бесіда «Вікно – джерело небезпеки».

2.Ігри-моделювання: «Поранила пальчик».

  1. Дидактична гра «Виклич рятувальників за телефоном».

Загадування загадок про електроприлади.

 

П’ятниця – «Стихійні лиха: буря, ураган, гроза, град – ознайомлення з небезпекою для життя».

Мета: узагальнити знання дітей про бурю, ураган, грозу, град; учити розповідати про ці стихійні лиха, причини, ознаки, наслідки, спи­раючись на ілюстрації, результати дослідної діяльності, власні спостереження; формувати свідомо правильну поведінку під час бурі, гро­зи, урагану; як запобігти нещасним випадкам, які трапляються унаслідок стихійних явищ в природі; уміння надавати першу допомогу, виховувати бажання і готовність допомогти тим, хто потрапив у біду.

Форми роботи:

  1. Бесіда «Як утворюється вітер, на що він здатний, поведінка під час бурі, урагану».
  2. Бесіда «Як утворюються хмари, чому іде дощ (дослід про кругообіг води у природі), як по­водитися під час зливи, грози».

Нещасні випадки, перша допомога.

Розгляд дидактичних картин «Стихійні природні явища».

Бліц-опитування «Як я буду діяти».

No Comments »