Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Дошкільний навчальний заклад № 39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської області

ПОНЕДІЛОК 12.11.СНІДАНОК: Яйце варене, суп молочний з мучними кльоцками, хліб з маслом, кавовий напій з молоком ОБІД: Суп з м'ясними фрикадельками, хліб, рулет м'ясний, каша ячмінна з маслом, морква припущена, компот ПОЛУДЕНОК: Молоко, печиво ВЕЧЕРЯ: Риба жарена, картопляне пюре з маслом, хліб, салат із зеленого горошка, лимонний напій
image_pdfimage_print

Конспект заняття для дітей

Тема. «Часом гра не приводить до добра».

Мета: зосередити увагу дітей на небезпеці, що криється у предметах, які колють, ріжуть або завдають іншої травми, а відтак непридатні для гри. Вчити бути уважними і розсудливими при виборі місця для гри. Вчити бути уважними і розсудливими при виборі місця для гри. Виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я та здоров’я оточуючих.

Матеріал: іграшки, предмети небезпечні і непридатні для ігор, лялька-хлопчик Незнайко, плакат-схема з навчання дітей правил безпечного поводження з предметами та іграшками.

Хід заняття

Вихователь. Сьогодні на занятті у нас присутній казковий гість. Його звати Незнайко. Він живе на сторінках оповідань відомого дитячого письменника М.Носова. З ним завжди трапляються різні пригоди. От і сьогодні Незнайко потрапив у наш садок, він хоче подивитися як ви вчитеся і як граєтеся. А ви любите гратися? Кожен з вас вибрав для себе улюблену іграшку і я вам пропоную розповісти про неї.

(Кілька дітей розповідає про свою улюблену іграшку за планом: як називається; з чого виготовлена; як з нею граєтесь).

Ви дуже гарно розповідали про свої іграшки.  В нашій групі є теж багато іграшок з якими ви граєтесь. Незнайко приніс показати вам свої іграшки, з якими він любить гратися. Подивимось на них? (Вихователь дістає по одному предмету із сумки Незнайка і розглядає з дітьми: цвяхи, кнопки, рогатка, дрібні предмети – ґудзики, намистинки, зламані іграшки, сірники).

Діти, хіба можна гратися цими предметами? Ігри з такими предметами можуть привести до лиха. Давайте розповімо Незнайкові, чому ці предмети дуже небезпечні і гратися з ними вкрай небезпечно. Бо ми добре знаємо, що ігри з такими предметами не доведуть до добра. Недарма в народі кажуть: «Часом така гра не приведе до добра».

(Розглядаємо з дітьми всі предмети, що приніс Незнайко і обговорюємо, чим цей предмет небезпечний).

Зразок: це кнопка. На неї можна наступити і боляче вколотися.

Чим небезпечні дрібні предмети: ґудзики, намистинки, монети?

Дехто з дітей під час гри полюбляє брати такі предмети до рота, але це небезпечно, бо можна травмувати горло, а ще гірше,  дрібна іграшка може застрягнути в горлі і перешкодити диханню.

Подивіться на цей предмет (рогатка). З рогаткою граються нехороші діти. А Незнайко сказав, що це його улюблена іграшка, бо нею він стріляє по горобчиках камінцями. Діти розкажіть Незнайкові як можна поранитися, граючись такою іграшкою і чи можна так поводитись із горобчиками?

(Розглянути коробку із сірниками).

Давайте розкажемо Незнайкові, що може трапитись, якщо гратися сірниками.

Пожежа – це велике лихо, ми говорили про це на заняттях, читали оповідання, казки, вірші. Назвіть їх.

Як ви думаєте, чому в народі говорять: «Сірник маленький, а біда велика».

Ви всі про це знаєте, а сьогодні навчили і Незнайка. (Прикладаю Незнайка, ніби слухаю). Ви знаєте, діти, що сказав мені Незнайко? Йому дуже соромно. Він більше ніколи не буде гратися з цими предметами. Він все зрозумів. Отже, Незнайко, віддай мені всі ці іграшки і запам’ятай – ці предмети не для гри. (Діти всі разом повторюють дане правило і піднімають вгору вказівний палець, що є знаком застереження, обережності).

Ми запрошуємо тебе Незнайко приходити частіше в наш дитсадок, де є багато цікавих, а головне безпечних іграшок.

А жодні інші речі ти не бери для гри,

Бо дуже небезпечні всім для життя вони!

Дидактична гра «Чим можна гратися, а чим – ні». Коли я показую іграшку ви плескаєте, а коли показую небезпечні предмети – показуєте знак «обережно».

Фізкультхвилинка.

Ми з вами говорили, про те, чим можна гратися, а чим – ні, Незнайко погодився з нами. А тепер ми закріпимо найважливіші правила щодо вибору іграшок, місця для гри, правила поведінки під час ігор з іншими.

(Розгляд плаката-схеми та ілюстрацій).

Ці правила дуже важливі і їх потрібно всім знати і дотримуватись під час ігор.

  1. Правильно вибирати місце для гри.
  2. Гратися тільки справжніми безпечними іграшками.
  3. Бути обережними у поводженні з однолітками під час ігор.
  4. Ділитися іграшками, поступатися один одному.
  5. В рухливих іграх не порушувати правил гри.

 

От така наука для Незнайки,

Бува не трапилось біди –

Усі ви добре пам’ятайте

Безпеки правила завжди.

No Comments »