Старша група №2 “Буратіно”
вихователь
Ортутай Заліна Юріївна
вихователь Молнар Любов Василівна
Сидун Світлана Василівна, помічник вихователя
Портфоліо вихователя Ортутай З.Ю
Презентация проекту “Формування у дітей звичних моделей поведінки”
Девіз групи: «Навчання повинно бути цікавим».
Педагогічне кредо – «Навчити мислити, розвивати дитину як неповторну індивідуальність, формувати в неї творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності».
Діяльність педагогів у групі спрямована на логіко-математичний розвиток дитини дошкільного віку. Математика відіграє особливу роль у розвитку інтелекту, результатом навчання математики є не тільки знання, але й певний спосіб мислення.
Саме у математиці закладені величезні можливості для розвитку мислення дітей, в процесі їх навчання з раннього віку.
Навчання і розвиток дитини повинен бути невимушеним і здійснюватися через властиву цьому віку діяльності – гру.
Для успішного використання логіко-математичних ігор, вихователі керуються наступними критеріями:
- Створення предметно-розвивального середовища.
- Систематизація ігор у плануванні.
- Рівень сенсорного розвитку дошкільників.
- Індивідуально-диференційований підхід (система диференційованих завдань).
- Характер мотивації.
- Керівництво дитячою діяльністю у грі.
- Використання проблемних ситуацій, постановки нестандартних завдань для стимулювання активності дитини у грі.
Тісний взаємозв’язок у логіко-математичних іграх, навчанні і розвитку дозволяє повніше реалізувати розумові можливості дошкільнят, діти творчо освоюють знання, у них розвивається пізнавальна активність.
Логіко-математичні ігри спеціально розроблені таким чином, щоб вони формували не тільки елементарні математичні уявлення, здібності, але, й насамперед, спроектовані логічні структури мислення та розумові дії, необхідні для вирішення різного роду завдань «Вчитися можна тільки весело. Щоб перетравити знання, треба поглинати їх з апетитом», – ці слова належать неспеціалісту, в області дошкільної дидактики, французькому письменнику А.Франку, але з ним важко не погодитись.
От і ми весело навчаємось і високих результатів досягаємо.
Рекомендації вихователів щодо роботи з дітьми в карантинний період
Використання інновацій в групі “Буратіно” Піда М.А.
Використання технологій в групі “Буратіно” Чворсюк О.П.
Спільний проект вихователів, дітей та батьків Я і моя сім’я