Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

29.11.2024р.П'ятниця.СНІДАНОК:Каша молочна вівсяна з родзинками.Какао з молоком.Банани свіжі натуральні. . ОБІД:Бульйон курячий.Хліб.Курятина в сметані.Каша гречана в'язка.Морква тушкована-молодші групи/Огірки солоний-старші групи.Компот. . . .. ВЕЧЕРЯ:Риба тушкована в томатному соусі з овочами.Каша рисова розсипчаста.Хліб.Узвар.

Середня – спецгрупа №4 

для дітей з вадами опорно-рухового апарату «сколіоз»

Девіз групи:

“Бережи своє здоров’я та люби свій рідний край.

Все життя своє зі спортом і навчанням поєднай”.

                 

                                                        Старикова Надія Рудольфівна вихователь

 

 

Молнар Любов Василівна вихователь

                                                          

Малеш Оксана Василівна

помічник вихователя

Портфоліо Старикової Н.Р. 

Проєкт групи Білочка Робота дітей за парціальною програмою “Дошкільнятам -освіта для сталого розвитку”

ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ

ГРУПИ СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ  № 4

У вересні 2014 року була сформована група молодшого дошкільного віку з діагнозом “сколіозна осанка”.

Основне завдання групи – профілактика та корекція порушень постави у дітей. З цією метою вихователями групи зібрано і вивчено великий теоретичний матеріал з даного питання (систематизований та класифікований). Опрацьовані методичні рекомендації для вихователів “Профілактика і корекція порушень постави і ступень у дітей дошкільного віку”. За основу взята програма “Будь здоровим, малюк!”, яка пропонується вихователям дошкільних груп, працюючих з дітьми, що мають порушення опорно-рухового апарату.

На протязі року робота в групі по формуванню правильної постави у дітей ведеться двома взаємопов’язаними шляхами: створення відповідних гігієнічних умов ( нормальне освітлення, систематичне провітрювання приміщень, меблі, які відповідають зростові дитини та ін.), та цілеспрямований педагогічний вплив, який передбачає постійний контроль дорослих за поставою дитини і широке застосування різноманітних засобів фізичної культури.

Формуючи поставу дітей, вчимо правильно сидіти за столом і на стільці, стояти, ходити і бігати.  У своїй роботі з дітьми використовуємо різні вправи:

  • вправи для хребта, сидячи за столом (звертаємо увагу на правильне дихання під час вправ: “Жабеня”, “Сердитий їжачок”, “Весела бджілка”, “Півник”, “Гудок пароходу”).
  • використовуємо вправи із палицею;
  • носіння торбинки з піском на голові (маса 500 гр.).

Головними засобами формування постави є гімнастичні вправи, що можна розподілити на три групи:

1) вправи для зміцнення “м’язового корсету” (загальнорозвиваючі вправи для рук, ніг, тулуба, живота);

2) вправи для формування правильної постави;

3) корегуючі вправи.

Вправи для формування правильної постави, профілактики плоскостопості та корегуючі вправи, які спрямовані на усунення вад опорно-рухового апарату дітей даної групи, виконуються під час  ранкової гімнастики, гігієнічної гімнастики після сну, фізкультхвилинок і занять з фізкультури. Вправи підібрані з урахуванням вікових особливостей дітей, їхньої фізичної підготовленості, стану порушень опорно-рухового апарату та відповідно до вимог програми.

Вся робота ведеться під систематичним лікарсько-педагогічним контролем (два рази на рік). Для оцінки ефективності проведеної роботи, проводиться тестування дітей три рази на рік (вересень, січень, травень).

Вихователі намагаються створити оптимальний руховий режим для дітей даної групи:

  • фізкультурні розваги (1-2 рази на місяць, 30-50 хв.);
  • фізкультурні свята (2-3- рази на рік, 1 год.);
  • дні здоров’я (1 раз на місяць);
  • піші переходи (1 раз на тиждень);
  • дитячий туризм за межі дитячого садочку (пішки, на санчатах…).

Ведеться робота  по загартуванню дітей:

  • прогулянки на свіжому повітрі;
  • ранковий прийом на вулиці (квітень – жовтень);
  • зарядка на свіжому повітрі (квітень – вересень);
  • повітряні сонячні ванни у теплу пору року;
  • водні процедури (ігри з водою);
  • ходіння босоніж на прогулянці (влітку – по траві і піску);
  • полоскання горла сольовим розчином (зимові місяці);
  • ополіскування рук до ліктя і обличчя холодною водою (влітку);
  • ароматерапія;
  • точковий масаж;
  • вживання в їжу цибулі та часнику (взимку);
  • кварцуван6ня групи, оброблення носової порожнини оксоциліновою маззю (в період епідемії грипу та ГРВІ);
  • формування культурно-гігієнічних навичок.

Медиками садочка проводиться лікувальний масаж (3 рази на рік), електрофорез (за призначенням лікаря).

Робота в групі ведеться у тісному контакті з батьками (батьківські збори, консультації, обговорення проблем зміцнення здоров’я і фізичного розвитку дітей).

Рекомендації вихователів щодо роботи з дітьми в карантинний період

Інновації в групі Білочка Старикова Н,Р.

Ігрові технології навчанняМолнар Л.В.

Спільний проект вихователів, дітей та батьків Народження вистави

Відео презентація Білочка

 

 

 

Былочка

Наша фотогалерея

No Comments »