Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

01.11.2024р. П'ятниця. .СНІДАНОК: Каша вівсяна з родзинками. Какао. . ОБІД: Бульйон курячий. Хліб. Курятина в підливі. Пюре із сочевиці. Салат з капусти та моркви. Компот. . . .. ВЕЧЕРЯ: Шніцель рибний. Хліб. Каша пшенична. Буряк шматочками. Чай з лимоном.

                                    КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ

                                       з музикотерапії

                  для дітей старшої \ логопедичної\ групи   

                                       « Звуки природи»                                         

 

музичний керівник

Попович А.Е., спеціаліст

вищої категорії

Мета:

  • ознайомлювати з умінням музикувати на шумових інструментах;
  • формувати навички правильного вокального звукоутворення співацької постави та дихання, здатності до музично-рухової творчості;
  • розвивати вміння концентрувати слухову увагу та реакцію дітей;
  • сприяти зняттю емоційного напруження, зміцненню емоційно-вольової сфери, усунення переживань та розвиток музичних здібностей дітей;
  • підіймати настрій дітей, здійснювати нормалізацію дихання;
  • викликати задоволення та радість від процесу всього заняття.
  • виховувати естетичний смак у дітей.

Обладнання:

  • великий вітрячок і вітрячки;
  • мушлі;
  • музичні інструменти: флейта дощу, тріскачка, брязкальця, дзвіночки, трикутник, маракас, баночки із злаками.
  • проектор;
  • дзвіночок.

Хід заняття:

/діти заходять в зал крокуючи під музику/

Муз керівник:

  • Добрий день, діти!
  • До нас прийшли сьогодні гості, давайте з ними привітаємось.

Діти: – Добрий день!

  • Подивіться, діти, в мене є дзвіночок /дзвоню/, який сповіщає про те, що заняття почалось.
  • Я рада вас бачити знову на музичному занятті. Сьогодні наше заняття буде незвичайним, але дуже цікавим, сподіваюсь вам сподобається.
  • Діти, а подивіться що я вам принесла? /показую вітрячок/ що це? /відп.дітей/ Так, це вітрячок! Уявімо собі, що він незвичайний, а казковий, він завжди був веселий і кружляв, а сьогодні щось засумував. Нумо, спробуймо його розвеселити, побіжимо по колу може нашому вітрячку стане веселіше.

/діти біжать під музику по колу, вітрячок починає обертатись від руху дітей/

Музкерівник: Ми у коло дружно стали

Музика заграла

Дітки бігають швиденько

Вітер підіймають

Вітрячок розвеселився

І почав кружляти! /музика зупиняється/

                           Музика втомилась грати

Час відпочивати

Ш-ш-ш, тихіше-но, малята

Вітрячок наш хоче спати /вітрячок поволі

                           зупиняється/

Музкерівник: Діти, наш вітрячок заснув і бачить чудові сни. Не заважатимемо йому і тихенько сядемо на стільчики.

/діти сідають на стільчики/

  • Діти, а ви помітили, що наш вітрячок дружить з вітром?/відп.дітей/ Тільки коли вітер поруч, вітрячок починає танцювати та кружляти. А зараз він спить і напевно мандрує увісні з вітром. Давайте, і ми теж помандруємо.

 

/На екрані кліп під музику Енніо Морріко «le vent, Le cri»/

 

Музкерівник: Сподобалась вам,діти, така музика?/відп.дітей/А що ви вибачили на екрані?/відп.дітей/

  • У мене для вас є сюрприз, подарунок з моря. Що це?/показую, діти відп./- Так, це мушля з глибин моря. Ми зараз з вами притулимо мушлю до вуха і ви мені скажете, що ви почули.

/діти прикладають мушлю до вуха і слухають/

  • Що ви почули?/відп.дітей/- Так, це шум моря.

Музкерівник: Подивіться, діти наш вітрячок прокинувся, бо  напевно захотів з нами погратись і покликав для цього своїх друзів /роздаю вітрячки/.

  • А тепер за допомогою вітрячків відтворимо шум вітру.

/діти дмухають на вітрячок/

Музкерівник: Добре, молодці!

  • Бачу, наші вітрячки втомились і хочуть відпочити. А поки вітрячки відпочивають, ми з вами поспіваємо.
  • Діти, а чи пам’ятаєте ви, що нам допомагає співати?/відп.дітей/- Так, вірно.
  • Отже, під час співу ми «вмикаємо»:

Мімічна гімнастика

  • наші вушка /діти масажують вушка/
  • співочі зв’язки /масажують шию/
  • носики, які правильно дихають /труть носики/
  • нижню щелепу та язичок, які допомагають нам вимовляти звуки /опускають нижню щелепу, клацають язичком/

Фонопедична вправа

Музкерівник: А зараз, виконаємо з вами таку вправу:

  • Є в годинника спішилка –  /діти/ – тік-так, тік-так, тік-так
  • А в дівчаток є смішилка – /діти/ – хі-хі-хі, ха-ха-ха
  • А у мишки є пищалка – /діти/ – пі-пі-пі,пі-пі-пі
  • А у коника іржалка – /діти / – і-гі-гі, і-гі-гі
  • Стукалка є в каблучків – /діти/ – клацають язичком
  • І пихтілка в їжачків – /діти/ – пих-пих-пих
  • В тигра злого є ричалка – /діти/ – р-р-р
  • В доброго жука дзижчала – /діти/ – ж-ж-ж
  • Всюди чути спів пташок – /діти/ – цінь-цвірінь, цінь-цвірінь
  • Вже з бурульок капотить – /діти/ – клацають язичком
  • Це ж весна до нас спішить – /діти/ – плескають

Музкерівник: Молодці! А тепер пропоную виконати співаночку протягуючи всі склади на одній ноті «ре».

Діти проспівують:

  • Дощик, дощик крап-крап-крап

Ти не капай довго так

Годі землю поливати

Діткам вже пора гуляти.

Музкерівник:  Добре, молодці! Тоді, давайте, заспіваємо співаночку, одночасно плескаючи її ритм.

          «Вийди, вийди сонечко»

 

Музкерівник: Ну, що ж ми з вами гарно розспівались, тож можемо заспівати улюблену пісню.

Пісня «Капіж»

Музкерівник: Я хочу вам запропонувати трохи відпочити, порухатись і потанцювати.

 

Танець «la Bastringue»

Муз керівник:  А ви любите грати на музичних інструментах?/відп.дітей/ А які шумові  інструменти ви знаєте? /відп.дітей/Вірно, тоді можете собі вибрати інструмент, який вам подобається і заграти з нами в оркестрі.

/діти беруть інструменти шумові і грають під музичний супровід/

  • Молодці!
  • А зараз, давайте, сядемо і заплющимо очі та послухаємо спокійну музику /звучить класична спокійна мелодія/
  • Давайте, погладимо наші вушка, за те, що вони можуть чути цю музику /діти гладять вушка/
  • А тепер погладимо свій гарний:
  • носик;
  • лобик;
  • щічки;
  • шийку;
  • волосся – бо вони такі гарні у нас, як ця музику! І завдяки їй ми стали розумнішими та здоровішими!/діти плескають/

Музкерівник: Чуєте, діти? Вітерець кличе нас. Наш вітрячок каже, що вітерець полетів на вулицю і звідти кличе нас на прогулянку. А наше заняття добігає кінця. Діти, вам сподобалось сьогодні на занятті?/відповіді дітей/ А що саме сподобалось?Що запам’яталось? /відповіді дітей/ Я сподіваюсь у вас у всіх настрій покращився і ви переповнені позитивними емоціями. Дзвіночок сповіщає про те, що заняття закінчилось/дзвоню /. Я вам кажу: «До побачення»!

/діти виходять із музичної зали/

Коментарі Вимкнено до Конспект заняття “Звуки природи” для дітей старшої логопедичної групи