Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

П'ЯТНИЦЯ 25.09.20.СНІДАНОК: Суп молочний пшеничний, булка з маслом і твердим сиром, кава з молоком ОБІД: Суп квасолевий, хліб, біфштекс натуральний, рис відкидний з маслом, салат моркв'яний, напій ПОЛУДЕНОК: Молоко, печиво ВЕЧЕРЯ: Омлет натуральний, хліб, макарони з маслом, буряк відварний,чай

КОНСПЕКТ  ЗАНЯТТЯ

із  формування елементарних математичних уявлень

з використанням математичного планшету / геоборд /

для дітей середнього дошкільного віку

        Хома С.В.,вихователь  другої категорії

Мета: 

Закріпити знання про геометричні фігури : трикутник, квадрат, прямокутник.

Вчити порівнювати квадрат та прямокутник.

Закріпити кількісний та порядковий рахунок в межах 5.

Розвивати фантазію, уяву, увагу, логічне мислення, творчі здібності дітей.

Розвивати дрібну моторику рук, навички орієнтації на площині.

Виховувати бажання працювати самостійно.

Викликати зацікавленість до малювання на математичному планшеті.

ПРИВІТАННЯ. РАНКОВЕ КОЛО.

Наше коло – це сім’я

Друзі ти, і ми, і я

Повернись сусіду зліва,

Повернись сусіду справа.

Ми одна сім’я  : Ти і Я.

Чи з радістю ви сьогодні прийшли в садочок. А для чого ви приходите в наш садок ?

Я також  з великою радістю на вас усіх чекала. І підготувала для вас цікаві завдання з математики.

– В. Діти зверніть увагу що я вам підготувала на заняття ?

– Так математичний планшет. А ще інакше як ми його називаємо? Чи використовували ми вже його ? Давайте  познайомимо наших гостей з математичним планшетом.

– На яку геометричну фігуру він подібний? /КВАДРАТ/

На квадраті що розташовано ? \ різноколірні гвіздки

Якого кольору гвіздочки на планшеті?

В……..  порахує скільки зелених  гвіздочків у першому рядку ?

…. червоних.

В. Зараз вказівним пальцем закрийте перший гвіздочок в любому рядку.

-п’ятий, третій.

В. На планшеті можна намалювати як на папері. Чим більше гвіздочків, тим цікавіші і більші картини можна намалювати. Малювати  сьогодні ми будемо не фарбами, не олівцями, а резинками.А  намалюємо ми  казку…..

Ось послухайте : Жила-була дівчинка Марійка і пішла вона в ліс по гриби.  Давайте намалюємо доріжки,  по яких ходила Марійка. Йшла вона довго, розглядала дерева . А вони в лісі різні: і….\показ вихователем рукою Які ? \ високі\,  і…….. \широкі\. А ще ростуть тут і ялинки. Яке дерево ти намалював ? \ високе,низьке\ дуб, берізка,…\

Хто намалював ялинку ?  З чого ? скільки ?

І в хащі лісу дівчинка  побачила хатинку. Намалюйте хатинку.

З яких геометричних фігур складається твоя хатка ? …….  А твоя…..?

А в хатинці були 3 столи, 3 стільці.  І жили в тій хатинці….. Хто ? \ ведмеді\.

– Яку казку я розповідаю ?\  «Три ведмеді».

– Намалюйте цифру три.

– Марійка лягла на ліжечко і заснула. Аж тут прийшли ведмеді і звичайно Марійка  втекла. А як? ? \Вистрибнула у віконце.\

-Намалюйте це віконечко великим на цілий планшет   резинкою . А зараз  резинкою розділіть  віконечко на 2 частини щоб наше віконечко відкривалось.

– На які дві фігури поділився квадрат? \ 2 прямокутники\. Які вони ? \ рівні , нерівні:  1 більший,2- менший, широкий, вузький.

Давайте розглянемо прямокутник : що є у прямокутника ? Скільки ?

А у квадрата що є ? То може вони одинакові ? Чим відрізняються

На цьому наша подорож по казці «Три ведмеді» закінчилася . Давайте ми з вами згадаємо,що ми сьогодні малювали : доріжку, дерева, хатинку  і  віконце. У нас з вами сьогодні відбулася чудова подорож у казку, ми допомогли Марійці повернутися додому .

Коментарі Вимкнено до Конспект заняття з ФЕМУ  для середньої групи “Три ведмеді” з використанням математичного планшету