Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

29.10.2024р. Вівторок .СНІДАНОК: Яйце варене. Хліб. каша ячна. Салат з капусти і моркви. Лимонний напій. . ОБІД: Борщ. Хліб. шніцель зі свинини та яловичини. Каша гречана. Морква тушкована- молодші. Огірок солений- старші. Компот. . . .. ВЕЧЕРЯ: Риба тушкована в овочах. Каша рисова розсипчаста. Хліб. Чай.

                КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ

           з художньо-естетичного розвитку

           для дітей старшого дошкільного віку 

      «Подорож до музею музичних інструментів»

                                                

   Музичний керівник

   Попович А.Е.,

   спеціаліст вищої категорії

Вид заняття: комплексне, з використанням здоров?язбережувальних технологій.

Мета:

  • слухання музики – формувати досвід музичних вражень,розвивати мислення,творчу уяву,бажання слухати музику,закладати основи музичного смаку.
  • співи – вчити співати природнім голосом,без напруження, легким звуком,брати дихання між музичними фразами;разом починати і закінчувати спів,прислухатися до звучання музичного інструменту,слухати себе під час співу,зберігати правильну позу під час співу;виховувати любов до пісні,бажання співати.
  • гра на музичних інструментах – розвивати інтерес до активної гри на музичних інструментах,самостійно передавати настрій музики,розвивати відчувати мелодійності, ритму; продовжувати вчити правильного поводження з музичними інструментами,закріпити прийоми на них. Познайомити з новими музичними інструментами: арфою,контрабасом.
  • Здоров?язбережувальний аспект заняття – використовувати нетрадиційні методики оздоровлення на занятті: самомасаж,пальчикову гімнастику,дихальну гімнастику;гармонізувати емоційний стан,самопочуття дітей; розвивати мову дитини,підвищувати координаційні здібності пальців рук.

Обладнання:

ритмічні кубики/за кількістю дітей/;

дитячі муз інструменти: бубон,металофон, музичний трикутник,скрипка, маракас; мультимедійна дошка.

Хід заняття:

іти заходять в зал крокуючи під марш/

Музкерівник: «Добрий день,малята!» /діти відповідають/»Добрий день»

Діти, до нас сьогодні прийшли гості, давайте з ними привітаємось за допомогою співучої віталочки:

  • Добрий день,Вам гості!
  • Добрий день.

Музкерівник:  Я для вас, діти приготувала сюрприз. Подивіться,у мене є чарівна скринька, а що у ній ми зараз подивимось/діти впізнають ритмічні кубики/. Я вам їх зараз роздам і ви на них пограєте.

/під музику вихователь роздає всім дітям по два кубики /

  • Перед тим, як ви пограєте, я вас дещо хочу спитати.
  • Діти, а чи мріяли ви колись навчитись грати на музичному інструменті?/відповіді дітей/. А як ви гадаєте, що для цього потрібно?/відповіді дітей/
  • Вірно, діти! А ще необхідно мати слух, вміти слухати музику, мати почуття ритму. А чи є у вас ці якості ми зараз перевіримо, а допоможуть вам у цьому ось ці ритмічні кубики.
  • Уважно слухайте музику: під легку, веселу музику біг по колу, а під бадьору, ритмічну – стукайте кубиками.

Вправа «Ритмічні кубики»

/діти змінюють рухи відповідно до музики: біг по колу на носочках, стукають кубиками/

Музкерівник: Молодці, діти! Ви чудово впорались з вправою, тож кожен з вас може навчитись грати на муз.інструменті і стати музикантом. А тепер покладіть кубики до скриньки, бо час вирушати до музею інструментів.

/діти під музику кладуть кубики до скриньки і по колу сідають на місця/

Музкерівник: Давайте, ми згадаємо, які ви знаєте муз.інструменти /діти показують, називають/

  • А крім знайомих вам інструментів,є ще й такі, які ви не знаєте. Хочете з ними познайомитись?/діти відповідають/

/на екрані з’являється арфа/

  • Цей інструмент називається арфа. Це струнний музичний інструмент, бо в нього є струни, його ставлять на підлогу і перебирають струни пальчиками рук.
  • Ось наступний муз.інструмент – контрабас. Подивіться він дуже великий, поважний, це також струнний муз.інструмент, його теж, як і арфу ставлять на підлогу і грають по струнах великим смичком. Послухаймо… /на екрані звучить контрабас/
  • Як вигадаєте, який у нього голос? /відповіді дітей/
  • Діти, кожен з цих інструментів по-своєму гарно грає. Але найбільш красива музика виходить, коли всі муз.інструменти грають разом. Така гра називається – оркестр. Послухайте…/на екрані з’являється і звучить оркестр/
  • Ну що, Вам сподобалось? /відповіді дітей/
  • А ми з вами теж будемо музикантами, як я і обіцяла – заграємо в оркестрі на знайомих вам інструментах. /муз керівник вибирає декількох дітей, діти беруть підготовлені інструменти /

Гра на музичних інструментах

  • Молодці!
  • А зараз сядемо на місця і продовжимо наше заняття /діти відкладають інструменти і крокують на місця/
  • А ще у нас, діти з вами, є власний інструмент, це наш голос. А щоб він гарно заграв, треба його розбудити, для цього ми виконаємо цікаву гімнастику для голосочку, щоб він прокинувся.

Мімічна гімнастика у поєднанні з самомасажем

/муз керівник промовляє слова, а діти виконують гімнастику/

  • Прокинулись одного разу пальчики /діти, тримаючи руки перед собою, торкаються кожним пальчиком по черзі до великого/ та пішли будити щічки/роблять масаж щік/. Голівка прокинулась та стала в різні боки повертатися, оглядатися /діти роблять повороти голови/. А язичок теж спати більше не хотів,став на конику стрибати /діти клацають язичком/ на волю проситись. Губки розтулились і захотіли чогось смачненького і язичок почав облизуватись /облизують губки/, бо захотів варення.
  • Аж раптом надто цікавий язичок розбудив кицю, що спала,вона як зашипить, як розізлиться/діти видають шипіння, мімікою показують злу кішку/.
  • Але прибіг песик /гав-гав-гав/ і прогнав злу кішку /плескають в долоні/.
  • Добре, молодці, а тепер приготуємо наш голос до співу. Подихаємо правильно.

Дихальна гімнастика

  • Вдих носом, видих повільно ротом – 3 рази.
  • А тепер розспіваємось на звуки І-Е-А-О-У /діти на одній ноті протягують/
  • А тепер МІ-МЕ-МА-МО-МУ /діти проспівують/
  • Ми вже наш голос розбудили, то зможемо рухати ним вгору – вниз.
  • На склад КРЯ-КРЯ-КРЯ розспіваємось /діти розспівуються/
  • Добре, у всіх прокинувся голос? /відповіді дітей/
  • Тоді можемо співати
  • Уявимо собі, як ми граємо на дудочці /діти показують/
  • А тепер співаємо

Пісня «Осінь грає на ду-ду»

  • А зараз, діти, я вам заграю пісню-загадку, якщо відгадаєте,то по одному заспіваєте!/граю дітям знайому пісню/
  • Ви впізнали,діти,цю пісню?/діти відгадують/

Пісня «Осінь золота прийшла»

  • Діти, а може хтось хоче сам заспівати?/відповіді дітей/

Індивідуальний спів.

Музкерівник: Всі ви весело співали

                            У оркестрі гарно грали

Ну,а зараз,прийшов час

У гру запросити вас

Гра «Каруселі».

 

Коментарі Вимкнено до Конспект заняття “Подорож до музею музичних інструментів”