Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

29.10.2024р. Вівторок .СНІДАНОК: Яйце варене. Хліб. каша ячна. Салат з капусти і моркви. Лимонний напій. . ОБІД: Борщ. Хліб. шніцель зі свинини та яловичини. Каша гречана. Морква тушкована- молодші. Огірок солений- старші. Компот. . . .. ВЕЧЕРЯ: Риба тушкована в овочах. Каша рисова розсипчаста. Хліб. Чай.

КОНСПЕКТ КОМПЛЕКСНОГО ЗАНЯТТЯ

“Мій прапорець”

для дітей молодшої групи

 

Вихователь

вищої категорії

Лобанич К.В.

 Мета : вчити розуміти та поважати символи України, закріплювати навички розпізнання кольорів та поняття “один”, “багато”; активізувати словник дітей словами : прапор синьо-жовтий. Вчити складати і правильно наклеювати зображення прапора з двох прямокутних смужок. Розвивати увагу, бажання працювати. Виховувати зосередженість, акуратність у роботі.

 Матеріал : лялька-хлопчик у національному костюмі, Державний Прапор, прапорець, прямокутні картонні смужки, 1/2 аркуші білого паперу, пензлі. клейонка, серветка, клей, прямокутні смужки жовтого та синього кольорів.

 ХІД ЗАНЯТТЯ

Чути стук в двері.

Вихователь:    Хто ж це до нас прийшов?

Діти:       Хлопчик

Вихователь:    Так, це хлопчик і в нього дуже гарне ім’я – Іванко.

Вихователь:      А подивіться, як гарно він одягнутий. Що це за костюм ?

Діти:      Український

Вихователь:      А що тримає в руках Іванко ?

Діти:      Прапорець

Вихователь:      Дякуємо тобі, що ти завітав до нас. Сідай будь-ласка, прапорець я поставлю на стіл. Дітки! Подивіться і в мене є такий прапор. (показує).

Це – Державний Прапор нашої країни. Скажіть будь-ласка, а може ви вже бачили десь такий прапор. (Відповіді дітей). Такий прапор майорить на будівлі нашого садочка.  Він також є на будівлях всіх садочків та шкіл. Їх можна побачити у державні свята на ваших будинках.

А тепер скажіть мені, які кольори є на нашому прапорі?

Д.      Синій та жовтий

В.      Читає вірш Г. Чубач

 

Прапор

Прапор нашої Вкраїни

Має колір синьо-жовтий

І повинен кожен знати,

Як два кольори з’єднати.

Синє небо – верхня смуга

Жовте поле – нижня смуга

Я підношу із любов’ю

Прапор ніжно кольоровий.

Вихователь:        Як сказано у вірші :  Який колір має прапор?

Діти: Синьо-жовтий

Вихователь:  Верхня смуга синя, що означає ?

Діти :          Небо

Вихователь: А  нижня смуга. Якого кольору? Що означає жовтий колір ?

         Якщо діти не зможуть пояснити, вихователь показує колоски пшениці.

Вихователь:        А тепер давайте пограємось в гру “Знайди і покажи колір”. Іванко буде слідкувати, чи ви правильно знаходите колір.

Вихователь називає колір, а діти піднімають смужку відповідного кольору.

– А зараз я пропоную вам з двох кольорових смужок викласти прапор нашої крани – України.

Діти виконують завдання.

Вихователь:        Молодці! Скажіть, скільки в нас стало прапорів?

Діти: Багато.

Вихователь:        А скільки прапорців приніс нам  Іванко.

Діти:            Один.

Фізкультхвилинка.

Щось не хочеться сидіти

Треба трохи відпочити

Руки вгору, руки вниз

На сусіда подивись

Руки вгору, руки в боки

Вище руки підніміть

А тепер їх опустіть.

Плесніть діти кілька раз

за роботу, все гаразд.

 

Вихователь:        А зараз я пропоную вам зробити аплікацію прапорця. А Іванко буде дивитися як ви стараєтеся.

– Для цього візьміть аркуш білого паперу і поставте перед собою. Пригадаємо, які кольори має наш прапор.

Діти: Синій та жовтий.

Вихователь: У вас є смужки синього та жовтого паперу. Спочатку ми беремо синю смужку, наносимо клей і приклеюємо зверху до лінії. Потім беремо жовту смужку, так само наносимо клей і рівненько наклеюємо її під синьою смужкою.

Але перш ніж приступити до роботи, ми повинні підготувати свої пальчики.

Пальчикова гімнастика.

Іде дівчинка гарненька,

(діти беруться долоньками за щічки, похитують головою)

В неї личко рум’яненьке.

(діти обводять долоньками навколо обличчя)

Рученьки маленькі

(роблять кругові рухи обома долоньками)

Пальчики вправненькі.

(стукають долонями по колінах)

         Закріпити процес виконання роботи.

         Діти працюють, вихователь з лялькою індивідуально надає допомогу чи пояснення.

Вихователь :       Давай, Іванку, подивимось, як наші діти зробили аплікацію.

         Оглядають роботи.

– Молодці діти! Аналіз робіт.

Підсумок заняття.

Дітки! Ви сьогодні молодці, старались, працювали гарно. Іванкові дуже сподобалось сьогоднішнє заняття.

 

Коментарі Вимкнено до Конспект комплексного заняття “Мій прапорець”