КОНСПЕКТ КОМПЛЕКСНОГО ЗАНЯТТЯ
“Мій прапорець”
для дітей молодшої групи
Вихователь
вищої категорії
Лобанич К.В.
Мета : вчити розуміти та поважати символи України, закріплювати навички розпізнання кольорів та поняття “один”, “багато”; активізувати словник дітей словами : прапор синьо-жовтий. Вчити складати і правильно наклеювати зображення прапора з двох прямокутних смужок. Розвивати увагу, бажання працювати. Виховувати зосередженість, акуратність у роботі.
Матеріал : лялька-хлопчик у національному костюмі, Державний Прапор, прапорець, прямокутні картонні смужки, 1/2 аркуші білого паперу, пензлі. клейонка, серветка, клей, прямокутні смужки жовтого та синього кольорів.
ХІД ЗАНЯТТЯ
Чути стук в двері.
Вихователь: Хто ж це до нас прийшов?
Діти: Хлопчик
Вихователь: Так, це хлопчик і в нього дуже гарне ім’я – Іванко.
Вихователь: А подивіться, як гарно він одягнутий. Що це за костюм ?
Діти: Український
Вихователь: А що тримає в руках Іванко ?
Діти: Прапорець
Вихователь: Дякуємо тобі, що ти завітав до нас. Сідай будь-ласка, прапорець я поставлю на стіл. Дітки! Подивіться і в мене є такий прапор. (показує).
Це – Державний Прапор нашої країни. Скажіть будь-ласка, а може ви вже бачили десь такий прапор. (Відповіді дітей). Такий прапор майорить на будівлі нашого садочка. Він також є на будівлях всіх садочків та шкіл. Їх можна побачити у державні свята на ваших будинках.
А тепер скажіть мені, які кольори є на нашому прапорі?
Д. Синій та жовтий
В. Читає вірш Г. Чубач
Прапор
Прапор нашої Вкраїни
Має колір синьо-жовтий
І повинен кожен знати,
Як два кольори з’єднати.
Синє небо – верхня смуга
Жовте поле – нижня смуга
Я підношу із любов’ю
Прапор ніжно кольоровий.
Вихователь: Як сказано у вірші : Який колір має прапор?
Діти: Синьо-жовтий
Вихователь: Верхня смуга синя, що означає ?
Діти : Небо
Вихователь: А нижня смуга. Якого кольору? Що означає жовтий колір ?
Якщо діти не зможуть пояснити, вихователь показує колоски пшениці.
Вихователь: А тепер давайте пограємось в гру “Знайди і покажи колір”. Іванко буде слідкувати, чи ви правильно знаходите колір.
Вихователь називає колір, а діти піднімають смужку відповідного кольору.
– А зараз я пропоную вам з двох кольорових смужок викласти прапор нашої крани – України.
Діти виконують завдання.
Вихователь: Молодці! Скажіть, скільки в нас стало прапорів?
Діти: Багато.
Вихователь: А скільки прапорців приніс нам Іванко.
Діти: Один.
Фізкультхвилинка.
Щось не хочеться сидіти
Треба трохи відпочити
Руки вгору, руки вниз
На сусіда подивись
Руки вгору, руки в боки
Вище руки підніміть
А тепер їх опустіть.
Плесніть діти кілька раз
за роботу, все гаразд.
Вихователь: А зараз я пропоную вам зробити аплікацію прапорця. А Іванко буде дивитися як ви стараєтеся.
– Для цього візьміть аркуш білого паперу і поставте перед собою. Пригадаємо, які кольори має наш прапор.
Діти: Синій та жовтий.
Вихователь: У вас є смужки синього та жовтого паперу. Спочатку ми беремо синю смужку, наносимо клей і приклеюємо зверху до лінії. Потім беремо жовту смужку, так само наносимо клей і рівненько наклеюємо її під синьою смужкою.
Але перш ніж приступити до роботи, ми повинні підготувати свої пальчики.
Пальчикова гімнастика.
Іде дівчинка гарненька,
(діти беруться долоньками за щічки, похитують головою)
В неї личко рум’яненьке.
(діти обводять долоньками навколо обличчя)
Рученьки маленькі
(роблять кругові рухи обома долоньками)
Пальчики вправненькі.
(стукають долонями по колінах)
Закріпити процес виконання роботи.
Діти працюють, вихователь з лялькою індивідуально надає допомогу чи пояснення.
Вихователь : Давай, Іванку, подивимось, як наші діти зробили аплікацію.
Оглядають роботи.
– Молодці діти! Аналіз робіт.
Підсумок заняття.
Дітки! Ви сьогодні молодці, старались, працювали гарно. Іванкові дуже сподобалось сьогоднішнє заняття.
Коментарі Вимкнено до Конспект комплексного заняття “Мій прапорець”