Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Дошкільний навчальний заклад № 39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської області

П'ЯТНИЦЯ 14.12.СНІДАНОК:Суп молочний з манними кльоцками, булка з маслом і тв.сиром, какао з молоком ОБІД: Суп з м'ясними фрикадельками, хліб, рулет м'ясний, картопляне пюре з маслом, огірок консервований, лимонний напій ПОЛУДЕНОК:Кавовий напій з молоком, булка з вишневим повидлом ВЕЧЕРЯ:Риба запечена, макарони з маслом, томати мариновані, хліб, чай
image_pdfimage_print

                                             КОНСПЕКТ ДОМІНАНТНОГО ЗАНЯТТЯ

                                               для дітей середньої групи

            музичний керівник

Левдар Н.М.,

спеціаліст другої категорії

                             

                                                                            «Осінь-радісна пора»

Вид заняття: Домінантне (спів)

Мета:

Розвивати музичний слух та голос дитини, вправляючи в чистому інтонуванні поступового руху мелодії вгору та вниз, вміння відображати характер музики різними танцювальними рухами. Сприяти розвитку у дитини зорової та слухової уяви.

Формувати почуття музичного ритму, вміння супроводжувати виконання танцювальної композиції виразним співом. Вміти впізнавати за звучанням назву музичного твору.

Виховувати художній смак, позитивне ставлення до музики. Стимулювати бажання співати ансамблем, протягуючи довгі звуки, природним голосом, прислухаючись до співу однолітків.

 

Матеріал: Мультимедійна дошка,

кошик з фруктами,

вітрячки (за кількістю дітей)

 

                                               ХІД ЗАНЯТТЯ

(Діти під марш заходять до залу)

Музичне привітання «Добрий день,малята»

  • Дітки, я рада вас усіх вітати у нашому залі. Пам`ятаєте я вам говорила, що до нас мають завітати на заняття гості. От вони сьогодні і прийшли до нас. Вони прийшли подивитися,як ви вмієте гарно співати і танцювати. Пропоную з ними привітатися. Заспіваємо їм музичне вітання «Добрий день, вам, гості».

Музичне вітання «Добрий день, вам, гості»

  • Молодці, малята. Привіталися, тож можемо розпочати наше заняття.

Давайте пригадаємо яка зараз пора року?(Відповідь дітей)

Так, дітки, осінь. А якою буває осінь?(Відповіді дітей)

Я приготувала для вас сюрприз. Щоб його вам показати маршовим кроком сідайте на килимок.

(Діти під музику сідають на килимок)

  • Сьогодні ми послухаємо нову пісеньку, яка називається «Щедра осінь».

Я вам нагадаю, що пісня-це такий музичний твір, який призначений для співу і має слова. А сюрприз у тому,що під час слухання ви будете розглядати картинки на екрані. Готові?..

Слухання пісні «Щедра осінь» з переглядом  відео

  • Вам сподобалася пісенька?(Відповідь).

Як ви вважаєте,пісня «Щедра осінь» була весела чи сумна?

Так, пісня весела, радісна і має швидкий темп.

А що ви бачили на екрані?

Так, про ці всі фрукти, погоду восени розповідається у пісні.

Давайте ще раз пригадаємо назву.(Діти повторюють назву).

  • Молодці, зараз давайте сядемо на стільчики і продовжимо наше заняття.

(Діти під музику сідають на стільчики)

  • Дітки, ми з вами вже знаємо, що для того щоб гарно співати потрібно постійно робити різні вправи для голосу. І зараз щоб розігріти наш голосочок заспіваємо поспівку «Дощик стукає в вікно».

Виконується поспівка «Дощик стукає в вікно»

  • Осінню часто дує сильний вітер. А що відбувається, дітки, з листочками коли на них дує вітер?(Відповіді дітей)
  • Так, вірно. Ми з вами знаємо, що для того щоб гарно виконувати пісні нам потрібно навчитися правильно брати дихання. І для нашої вправи я приготувала для вас ще один невеличкий сюрприз, який вам зараз покажу.(Показую вітрячки,роздаю вітрячки)
  • Дітки, а ви знаєте що це?(Відповідь дітей)

Це вітрячки. З ними можна не лише гратися, а ще й виконувати вправи на дихання. На минулому занятті ми цю вправу виконували з осінніми листочками, а зараз спробуємо виконати з вітрячком.
Вправа для розвитку співацького дихання

  • Молодці, гарно виконали всі вправи,а зараз поскладаємо вітрячки у коробочку.

(Збираю вітрячки)

  • Голосочки підготували, тепер можемо співати.
  • Подивіться, яка осінь щедра на врожай. Скільки фруктів вона нам дарує.(Показую кошик з фруктами)
  • Діти, а які фрукти ви бачите?(Відповіді дітей)
  • Давайте пригадаємо пісню, в якій розповідається про те, які гарні фрукти дарує нам осінь.(Діти пригадують назву пісні «Осінь-радісна пора»)
  • Молодці, пригадали. Пропоную її виконати для наших гостей.

 Виконання пісні «Осінь-радісна пора»

  • А далі ми заспіваємо наступну пісеньку, а яку ви дізнаєтесь після того, як відгадаєте музичну загадку.

(Граю мелодію пісні «Листочок золотистий»)

  • Хто може відгадати цю загадку?(Відповіді дітей)
  • Пісня називається «Листочок золотистий». На минулому занятті ми вже почали вчити цю пісеньку. А сьогодні повторимо перші два куплети і вивчимо третій. Але для початку пригадаємо який характер у цієї пісні?(Відповідь дітей). Як будемо її виконувати?(Відповідь дітей).

Діти виконують перші два куплети пісні «Листочок золотистий»

(Слідкую за чіткістю вимови слів та правильним диханням,демонструю третій куплет, вчу з дітками слова третього куплету.)

  • А зараз запрошую вас зібрати щедрий та багатий урожай виконавши хоровод «Збирай урожай».(Діти беруться за руки і під музику утворюють коло)

Виконання хороводу «Збирай урожай»

(Удосконалювати виконання хороводу)

  • Молодці,малята,урожай зібрали і час нам веселитись і погратись.А пограємося сьогодні в гру «Квач».

Проводиться гра «Квач»

  • Ось і підійшло до кінця наше заняття. Давайте пригадаємо що ми сьогодні робили на занятті?(Відповіді дітей)
  • Я вами дуже пишаюся,ви сьогодні були уважними і старанно виконували всі завдання. За це я вам дарую ось ці маленькі вітрячки щоб ви могли тренуватися над своїм диханням,та дарую вам смачні дари осені, якими ви поласуєте в групі. А зараз я вам кажу «До побачення!»

 (Діти прощаються і під музику виходять із залу)

 

 

 

 

 

 

 

 

Коментарі Вимкнено до Конспект домінантного заняття “Осінь-радісна пора”