Середня група №2 “Дюймовочка”
вихователі :
Рижак Наталія Іванівна
Малеш Марина Василівна
Марченко Світлана Іванівна
помічник вихователя
проєкт “Збережемо,наші багатства! Або як діяти відповідальним дошкільнятам!”
Рекомендації вихователів щодо роботи з дітьми в карантинний період
-
Використання методики виховання казкою \ технологія Фесюкової\ Корнута Н.І.
-
спільний проект вихователів, дітей та батьків “Місточок до серця дитини”
- Презентація Дюймовочка
Наш девіз
У нашій групі діти милі
Немов із книжок чарівних.
Розумні, добрі і веселі,
Ніде не знайдете таких.
Гімн
З «Дюймовочкою» граємо,
Малюємо, співаємо.
«Дюймовочка» – наш рідний дім.
Світло й затишно усім.
«Дюймовочка» – це ти і я!
Це наша дружна сім’я!
«Дюймовочка»,
Ти дуже люба нам.
Тут няня й вихователі
Піклуються про нас.
Переступаючи поріг нашої групи, ви опинитесь в неповторному світі дитинства, в якому створені всі умови для насиченого і цікавого життя вашого малюка, його гармонійного, інтелектуального та особистісного розвитку.
Діти нашої групи – це наша радість та велика надія. Ми завжди пам’ятаємо про те, що дошкільне дитинство – це унікальний період людського життя, дуже важливий та відповідальний, тому що в цей час формується особистість людини.
Ми віримо в неповторність кожної дитини, спрямовуємо усі зусилля, щоб знайти до кожної індивідуальний підхід, розкрити максимально потенціал кожного.
Основна мета педагогів групи «Дюймовочка» – це пробудження у дитини інтересу до навколишнього світу, бажання його досліджувати, задавати питання, самостійно находити відповіді, намагатися бути активними, саме тому в групі проводиться робота за методикою Фесюкової «Виховання казкою».
Пріоритетний напрямок роботи педагогічного колективу групи:
— повноцінний і всебічний розвиток дітей на засадах національної культури і духовності з урахуванням різноманітності національного складу та регіональних умов України;
— забезпечення фізичного і психічного здоров’я дітей, своєчасне виявлення тих, хто потребує корекції здоров’я;
— здійснення виховного процесу з урахуванням особистісних якостей, стану здоров’я, природних задатків дитини;
— розумовий розвиток дітей, розвиток пам’яті, уваги, мислення, уяви, допитливості, захоплень;
— оволодіння рідною мовою, прищеплення навичок культури спілкування;
— започаткування основ трудового виховання, екологічної культури,
— орієнтації в національних і загальнолюдських цінностях, набуття життєвого досвіду;
Впродовж дня з дітьми проводяться різні види діяльності :
Сюжетно-рольові ігри
Конструктивно-будівельні ігри
Дидактичні та розвиваючі ігри
Настільно-друковані ігри
Рухливі ігри
Спостереження, експерименти, досліди тощо
Бесіди, спілкування, художньо – мовленнєва діяльність
Господарчо – побутова праця
Праця в природі
Індивідуальна робота з дітьми з різних видів діяльності
Загальновідомо, що плавання позитивно впливає на всі органи і системи дитини, на опорно-руховий апарат, серцево-судинну й дихальну системи, зміцнює здоров’я, сприяє фізичному розвитку дітей,саме тому вихователі групи,разом з батьками сприяють цьому. В нашому ЗДО створені чудові умови для занять з плавання і вихованці групи із великим задоволенням відвідують їх.
