Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

29.03.2024р.П'ятниця.СНІДАНОК:Каша молочна рисова.Какао . ОБІД:Борщ український із сметаною.Хліб.Мафіни (з курячим філе) з овочами та твердим сиром.Каша гречана.Салат з солоних огірків та томатів.Морква тушкована-молодші.Компот із яблук та свіжоморожених фруктів. . . .. ВЕЧЕРЯ:Вареники українські(з кисломолочним сиром)Соус сметанний(на молоці)Чай(трав'яний).

КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ

для дітей молодшої групи

“Мій прапорець”д

Вихователь

вищої категорії

Лобанич К.В.

Мета : вчити розуміти та поважати символи України, закріплювати навички розпізнання кольорів та поняття “один”, “багато”; активізувати словник дітей словами : прапор синьо-жовтий. Вчити складати і правильно наклеювати зображення прапора з двох прямокутних смужок. Розвивати увагу, бажання працювати. Виховувати зосередженість,акуратність у роботі.

Матеріал : лялька-хлопчик у національному костюмі, Державний Прапор, прапорець, прямокутні картонні смужки, 1/2 аркуші білого паперу, пензлі. клейонка, серветка, клей, прямокутні смужки жовтого та синього кольорів.

ХІД ЗАНЯТТЯ

Чути стук в двері.

В.      Хто ж це до нас прийшов?

Д       Хлопчик

В.      Так, це хлопчик і в нього дуже гарне ім’я – Іванко.

В.      А подивіться, як гарно він одягнутий. Що це за костюм ?

Д.      Український

В.      А що тримає в руках Іванко ?

Д.      Прапорець

В.      Дякуємо тобі, що ти завітав до нас. Сідай будь-ласка, прапорець я поставлю на стіл. Дітки! Подивіться і в мене є такий прапорець. (показує).

         Це – Державний Прапор нашої країни. скажіть будь-ласка. а може ви вже бачили десь такий прапор. (Відповіді дітей). Такий прапор майорить на будівлі нашого садочку.  Він також є на будівлях всіх садочків та шкіл.         Їх можна побачити у державні свята на ваших будинках.

А тепер скажіть мені, які кольори є на нашому прапорі?

Д.      Синій та жовтий

В.      Читає вірш Г. Чубач   

Прапор

Прапор нашої Вкраїни

Має колір синьо-жовтий

І повинен кожен знати,

Як два кольори з’єднати.

Синє небо – верхня смуга

Жовте поле – нижня смуга

Я підношу із любов’ю

Прапор ніжно кольоровий.

В.      Як сказано у вірші :  Який колір має прапор?

Д.      Синьо-жовтий

В.      Верхня смуга синя, що означає ?

Д.      Небо

В.      Як ви розумієте жовте поле – нижня смуга.

Д.      Пояснення

         Якщо діти не зможуть пояснити, вихователь показує колоски пшениці.

В.      А тепер давайте пограємось в гру “Знайди і покажи колір”. Іванко буде слідкувати, чи ви правильно знаходите колір.

Вихователь називає колір, а діти піднімають смужку відповідного кольору.

– А зараз я пропоную вам з двох кольорових смужок викласти прапор нашої крани – України.

Діти виконують завдання.

В.      Молодці! Скажіть, скільки в нас стало прапорів?

Д.      Багато.

В.      А скільки прапорців приніс нам  Іванко.

Д.       Один.

Фізкультхвилинка.

Щось не хочеться сидіти

Треба трохи відпочити

Руки вгору, руки вниз

На сусіда подивись

Руки вгору, руки в боки

Вище руки підніміть

А тепер їх опустіть.

Плесніть діти кілька раз

за роботу, все гаразд.

В.      А зараз я пропоную вам зробити аплікацію прапорця. А Іванко буде дивитися як ви стараєтеся.

– Для цього візьміть аркуш білого паперу і поставте перед собою. Пригадаємо, які кольори має наш прапор.

Д.      Синій та жовтий.

В.      У вас є смужки синього та жовтого паперу. Спочатку ми беремо синю смужку, наносимо клей і приклеюємо зверху до лінії. Потім беремо жовту смужку, так само наносимо клей і рівненько наклеюємо її під синьою смужкою.

         Але перш ніж приступити до роботи, ми повинні підготувати свої пальчики.

Пальчикова гімнастика.

Іде дівчинка гарненька,

(діти беруться долоньками за щічки, похитують головою)

В неї личко рум’яненьке.

(діти обводять долоньками навколо обличчя)

Рученьки маленькі

(роблять кругові рухи обома долоньками)

Пальчики вправненькі.

(стукають долонями по колінах)

         Закріпити процес виконання роботи.

         Діти працюють, вихователь з лялькою індивідуально надає допомогу чи пояснення.

В.      Давай, Іванку, подивимось, як наші діти зробили аплікацію.

         Оглядають роботи.

– Молодці діти! Аналіз робіт.

         Підсумок заняття.

         Дітки! Ви сьогодні молодці, старались, працювали гарно. Іванкові дуже сподобалось сьогоднішнє заняття.

Коментарі Вимкнено до Конспект заняття “Мій прапорець” для молодшого дошкільного віку