Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

08.07.2024р.Понеділок.СНІДАНОК: Омлет драчена. Хліб. Салат з капусти та моркви. Чай з лимоном. . ОБІД: Суп кабачковий зі сметаною. Хліб. Відбивна з філе курки панірована в сухарях. Каша пшенична. Свіжий огірок. . . .. ВЕЧЕРЯ: Пудинг сирно-яблучний. Узвар.

                                 КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ

                        з формування початкових математичних уявлень

                                         для дітей другої молодшої групи

                         Тема :  «Зустріч із зайчиком»

                                      Вихователь вищої категорії  Піда М.А.                             

 

 

Мета : Формувати уміння обстежувати площинні геометричні фігури- круг, квадрат,трикутник руховим і зоровим способом.Продовжувати вчити дітей порівнювати групи предметів за кількістю, користуватись словами “більше”, “менше”, “порівну”. Закріпити знання кольорів. Розвивати зосередженість,уважність ,кмітливість, активність.Виховувати самостійність, вміння слухати і розуміти запитання вихователя, викликати інтерес до занять з математики.

Матеріал:             іграшковий зайчик, кошик, площинні геометричні фігури – круг, трикутник, квадрат; картки із стрічками; стрічки жовтого кольору.

Хід заняття:

  1. В гості до нас завітав Зайчик, який дуже замерз і вирішив трохи в садочку зігрітися. По дорозі він знайшов засніжений кошик, а в ньому щось є.Ми зараз з вами і розглянемо, що там.

Викликати по черзі 3-х дітей, які обстежують і розказують про площинні геометричні фігури – круг, трикутник, квадрат.

  • А щоб нам було веселіше ми зробимо сонечко із стрічок. Якого кольору стрічки? Які стрічки за довжиною?

Діти роблять круг і викладають промінці різні за довжиною. На яку геометричну фігуру схоже сонечко.

Фізкультхвилинка

Працювати перестали

І тепер всі дружно встали

Будемо відпочивати

Нумо, вправу починати!

Руки вгору, руки вниз

І легесенько пригнись

Покрутились, повертілись

На хвилинку зупинились.

Пострибали, пострибали

Раз – присіли, другий – встали

Всі за столи посідали.

  • Візьміть карточки зі стрічками. Якого кольору верхня стрічка, нижня стрічка? Викласти на верхню стрічку всі трикутники, а на нижню – всі квадрати.

Скільки трикутників? (3) Скільки квадратів? (3) Чого більше? Чого менше? (Порівну).

Один трикутник віддаємо Зайчику, (в кошик) він побудує собі будинок. Скільки трикутників? Скільки квадратів? Чого більше? А чого менше?

  • Чи зможе Зайчик побудувати із трикутника ось такий будинок? (показати на дошці) Які геометричні фігури потрібні ще йому? (два квадрата, один більший, один менший).

Для чого? (один для стіни, другий для віконця)

Покажіть, який квадрат для стіни? Більший чи менший? А який для віконця? (менший)

А зараз ми Зайчику покажемо, як можна побудувати будиночок із геометричних фігур.

      Діти викладають.

Підсумок заняття.

Коментарі Вимкнено до Конспект заняття з ФЕМУ для молодшої групи “Зустріч із Зайчиком”