Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

П'ЯТНИЦЯ 25.09.20.СНІДАНОК: Суп молочний пшеничний, булка з маслом і твердим сиром, кава з молоком ОБІД: Суп квасолевий, хліб, біфштекс натуральний, рис відкидний з маслом, салат моркв'яний, напій ПОЛУДЕНОК: Молоко, печиво ВЕЧЕРЯ: Омлет натуральний, хліб, макарони з маслом, буряк відварний,чай

КОНСПЕКТ  ЗАНЯТТЯ-ЕКСПЕРИМЕНТУ

для дітей старшого дошкільного віку

вихователь вищої категорії Запаринюк М.М.

Тема:                    Чарівна сила магніту

Мета:Формувати у дітей уявлення про магніт та його властивості. Ознайомити з використанням магніту у повсякденному житті. Вчити висувати гіпотези, перевіряти їх та робити висновки. Розвивати мислення дітей,прагнення до пізнання , комунікативні якості . Формувати навички експериментування  з новим матеріалом . Виховувати самостійність , ініціативність.

Матеріал: Фігурки героїв з мультсеріалу «Фіксики», магнітний конструктор, дошка ,магнітні букви ,цифри,папір, гра «Риболовля» з вудицями для кожної дитини ,склянки з водою, скріпки, монети паперові гроші шайби, болти, скріпки. Різні предмети що притягуються  магнітом і не принягуються ним – скляна тарілка, рукавичка, малюнок, машинки, малюнок «Квіти» метелик з паперу, магнітні шахи, тощо.

Хід заняття

Запитання:

  • Які матеріали притягують магніт ?
  • А, які ні?
  • Які речі в груповій кімнаті виготовлені з магнітних матеріалів?
  • З яких матеріалів виготовлені  фіксики ?

Ігри з магнітом:

Вихователь насипає на тацю металеві скріпки. Тримаючи тацю у руках ,рухає під нею магнітом (скріпки перемішуються з рухом магніту)

На скляну тарілку вихователь насипає металеві ошкурки  і так само водить магнітом під тарілкою . Ошкурки піднімаються, утворюють візерунок.

А зараз ми пограємося в перегони на сюжетному  малюноку«                                            « з намальованою дорогою  викладуються машинки з магнітом .  Двоє дітей водять магнітом під картинкою – машини рухаються по намальованій дорозі.

Так само можна перемішувати метелика  з квітки на квітку(на мальованій галявинці)

Дітки який висновок можна зробити?Правильно , магніт притягує машинки  з магніти

Вихователь: А ще магніти потрібні щоб їздили поїзди,працювали коп’ютери ,можна було слухати музику через навушники, у холодильнику щільно закривались дверцята, отримувати гроші у  банкоматах тощо.

Фізкультхвилинка « на рибалку ми пішли»

Вихователь:Але чи завжди магніт корисний ? (вислуховує міркування дітей, підсумовує їхні відповіді)

Магніт може пошкодити те , що записано на флешці,інформацію в комп’ютері, платіжну картку ,зображення телевізора.

Якщо потужний магніт піднести  до екрану , то зображення може спотворитися ,можливо зникне колір.Після того як магніт прибрати , і те, і інше має відновитися.

Тож не кладіть магнітів біля цих предметів .

Цей предмет залізне все

Жадібно хапає.

Наблизиться до нього

Миттю прилипає.

Гра «притягне не притягне»

Гра «риболовля»

Рибки з картону зі скріпкою , вудиці з магнітом на нитці.

Пробуємо зловити усіх рибок.(деякі рибки без скріпки , тож діти підсумовують , магнітом зловити  рибку ми не в змозі  бо картон  не магнітний матеріал).

Запитання до дітей:

  • Який предмет ми досліджували?
  • Звітки цей предмет, де його видобувають?
  • Які предмети магнітні , а які не  магнітні ?

Підсумок:

    Отже, сьогодні ми провели цікаве заняття – експеримент.

Дослідили властивості магніту та його взаємодію з  різними матеріалами.

Коментарі Вимкнено до Конспект заняття ” Дослідно-експериментальна робота з магнітом для старшого дошкільного віку”